<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Piti ihan tännekin tulla tuota plussapuhuria ihastelemaan. :)

Ja niille joille ei tästä kierrosta vielä sitä suotu niin uutta matoa koukkuun ja häntä pystyyn. :heart:

Tähän väliin pieni mainospätkä, meille on tosiaan siellä odotuspuolella oma pino pystyssä, eli KUN te sitten lussaatte niin tulkaa tänne: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/. Keskustelu ei ole niin vilkasta kuin täällä mutta tuttuja naamoja kuitenkin. Ja kaikki ekaa kertaa liikenteessä!

Vähän täytyy rutista, kun tämä oli niin maailman ihanin pino ja maailman ihanimmat naiset oli täällä, ja tuolla kesäkuisissa on ihan hirveesti jengiä ja kaiken maailman märisijää ja rasistia eikä ketään kiinnosta kenenkään kuulumiset ja kaikki vaan päivittää omaa napaa. Ihan pyllystä. :(

Jos ketä kiinnostaa niin voin ihan hyvin :wave:, ei mitään dramaattista, ja yritän nauttia kilttinä tyttönä parhaan kykyni mukaan näistä vähän ikävimmistäkin oireista.

Tsemppiä kaikille yritykseen ja tulkaa äkkiä tuonne odotuspuolelle kun mulla on teitä ihanaisia ikävä! :heart:

MJ & Salarakas 8 vk
 
NiQ
The Esikoisesta Haaveilevat KE 10.11.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
PimpulaPumpula...........kp 87/31......................yk 1
BeBop.........................kp 72/31......................yk 4
peikko_.......................kp 69/28-30..................yk 5
munakoiso..................kp 45/30.......................yk 8



mimmu1984..........kp 37/31-35........................yk 5
AnniSofia..............kp 36/35-37.........................yk 2
Karoliina87...........kp 33/28..............................yk 5
Jomi.....................kp 32/27-30.........................yk 3



Iloksi...................kp 29/32..............................yv 4+
soleigh................kp 28/28............................5/10
Anna-79.............kp 27/28-38........................yk 1+6
Ella83................kp 27/33..............................yk 2
Shih..................kp 26/27-35(43)...................yk 8
Nannie...............kp 25/?...............................yk 2
tiuhti_,..............,kp 24/?..............................yk 1
Chiba.................kp 22/30-35.......................yk 6



BlueNote...............kp 14/29-39.........................yk 4
Murmeli88............kp 14/27.............................yk 4
Memelisa..............kp 12/?................................yk 5



t84.......................kp 10/28..............................yv 2
Gabrielle...............kp 10/26..............................yk 3
Skooby.................kp 10/28-31........................ yk 2
Arminen............. kp 9/28..............................yk 2
Hyppy...................kp 6/28..............................yk 2
Äipäksi91..............kp 6/30.............................yk 6
horrorpop.............kp 6/27-34.........................yk 4
Taiska87...............kp 5/??..............................yv 2
Zophie..................kp 5/34..............................yk 2
AnniMu.................kp 1/32..............................yk 2
HelenaM...............kp 1/48..............................yk 2
Jonna_91..................................................
Salpe.........................................................





HAAMUJENGI/RKTT


MyDream..............kp 48/28.............................yk 10

TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja pöppinen;22424653:
tiuhti_ ja mimmu1984 meitä täysin malttamattomia on ainakin kolme :D mää täällä kovasti sitä ovistestiä mietin että millon tekis vai tekiskö ollenkaan ..... :stick:
Mä oon kanssa aina aivan liian malttamaton testien kanssa. :D vaikka tiedän etten varmasti raskaana ole niin sitten sitä kumminkin pettyy kovasti kun tulee se nega. Ei saisi itseään kiduttaa vaan pitäisi odotella rauhassa niitä menkkoja.

MJ: Ihanaa kun sinustakin kuuluu ja hyvä että menee hyvin. :) nauti nyt vaan raskaana-olosta täysin siemauksin, kohta sulla on jo pieni nyytti sylissä. :heart:

Satuh83, tervetuloa! :)

Mydream: Oi vautsi vau, paljon onnea plussasta! :heart: :flower:

Itsehän en ottanut olleskaan sikapiikkiä, enkä tosiaan sairastanutkaan koko tautia. Pienen flunssan sairastin ja muistan, kun kävin terveydenhoitajalla hakemassa saikkua, niin pistivät ihan eristyskoppiin ja terkalla oli kaikki suojamaskit ja hanskat kädessä. Kyllä vähän nauratti se panikoiminen.

ON: Eipä tänne kummempaa taaskaan. Olen varma taas etten raskaana ole, eikä varmasti tuolla vatsassa mitään muuta olekkaan kuin läskiä. Pöh. Noh, ehkä sitten ens kierrossa sitte. Olis seiska yk seuraavana ja seiskahan on meikäläisen onnennumero, että jospa se Onnetar itse suosisi sitten. Koittaa nyt olla positiivisin mielin, vaikka välillä meinaa harmittaa ja turhauttaa ihan todenteolla. Voi angst.

Mutta plussatuulia! ++++++ :whistle:
 
Täällä vaan tulee plussaa toisen perään! Voiko olla enää hienompaa! =)

AnniMu mulla ihan samanlaista tuhruvuotoa alkoi tänään tulemaan. Mä oon kyllä ihan onnessani ja mä kyllä lasken nää vuodot tätin kyläilyiksi..Mulla on tullut myös pillereitä syödessä aina välillä menkkojen aikaan pelkkää tummaa tuhruvuotoa.

Mydream paljon onnea!! Missä vaiheessa kiertoa sait plussan? Niin mahtavaa! :D

AnniSofia Toivotaan parasta!! Odottelua ja jännäämistä..

Satu83 tervetuloa messiin:)

Tosiaan nyt olis sitten varmaankin kp 1/48.. Niin mahtavaa että kierto katkes!:LOL: Ja nyt innolla uuteen kiertoon vitamiinien ja ovistikkujen kanssa! Mikäli ei taas jotain yllättävää tapahdu..
 
Täällä on kans yks testiaddikti :whistle: No tänään sentään olen vasta yhden tehnyt :D

Mary Jane Kiva kuulla teidän kuulumisia! Valkokullasta olis kans mukavaa kuulla, mutta ei taida pahemmin kirjoitella tuolla o-puolellakaan. Toivottavasti kaikki on kunnossa heilläkin.

Chiba Pidetään siis peukkuja, että jos kutoskierto muuttuu seiskaksi, niin sitten viimeistään on onni myötä!

HelenaM. Kovasti tsemppiä uuteen kiertoon!

Tänään oon juossut pari kertaa vessaan, kun oon säikähtänyt, että vuoto alkoi... Mutta valkkaria se vaan on tähän saakka ollut. Menkkajomottelua on tänään ollut vähemmän, mutta nyt iltaa kohden sekin on taas alkanut. Olis jo huomisaamu, niin vois tehdä uuden testin. Jos ei siinäkään mitään selkeää näy, niin pitää sitten töiden jälkeen käydä täydentämässä varastoa. :whistle:
 
Heippati.

Kp 28, vuodosta ei tietoakaan. Masua juilii välillä, tissit on kipeet. Selässä ja niskassa on kourallinen kutiavia näppyjä, ilmeisesti hormoonien aikaansaannoksia ja kaiken huiouksi testi oli ainakin vielä eilen nega.
Tässähän alkaa jännittämään ihan :)
 
Ooooi miten paljon tekstiä tänne tullu!! Nyt varmaan unohtuu joku tästä tekstistä, mutta ensiksi ISO RUTISTUS kaikille! :flower:

Soleigh Jännää!! eiku tsempitystä paljon. Ei tätiä, ei ei ei !

HelenaM Vihii! uuteen nousuun!

Jomi Jännitän sun kanssa. Tulispa sieltä vahva viiva!

Chiba ja kaikki muut Uusi kierto ja uudet kujeet! Mein pitää tehä plussia paljon..

Eli toisinsanoen kaikille huurrrjasti plussia! ja tsempit tädin yllättämille, on se vaan niin paska tunne aina kun se saapuu. :stick:

On: Menkat loppu eilen. Ja, tänään muutaman kerran tuntunu menkkajomotusta mahassa? ei kuitenkaan niin kovaa kun oikeat menkkajomotukset. Mitähän tää nyt on? eipä tänne muuta jännää kierto alkupuolillaan, ovista ootellessa.. tässä kierrossa en sitä tikuta kokeillaan ilman.

Hyppy
 
Helou kaikille!

Täällä pidetty hiljaiseloa koko kierron ja yritetty stressata tätä vauvaprojektia vähän vähemmän. Nyt menossa listasta poiketen kp 27/33. Ovis oli kp 20. Nyt vaan tätä piinaavaa odottelua vielä hetki. Tähän asti on ollut outoja tuntemuksia ja diagnoosina onki RKTT:LOL:

Plussatuulet vaan puhaltamaan oikein myrskyvaroituksella!!
 
Kiitos Chiba ja HelenaM.!

Mä en nyt oikein tiedä pitäiskö olla hyvillään vai ei... Sain uuden duunipaikan. En tiedä pitääkö nää vauvahaaveet nyt vähäks aikaa unohtaa. Vihdoin kun mies suostui ajatukseen lapsenhankinnasta niin olis tarjolla työpaikka josta voi tulla vakituinen. Tähän mennessä oon tehnyt vaan määräaikaisia pätkiä. Se harmittava juttu vaan on se etten tiedä millon olis mahdollisuus saada vakituinen sopimus. Kun en haluis nyt lykätä enää tätä vauvanhankintaa.

Ja toinen juttu vielä... Tänään on ollut vatsa ja alaselkä oudon kipeitä. Yhdellä vessareissulla bongasin jotain pientä punertavaa vuotoa. Menkat ei ole, pitäis alkaa vasta n. parin viikon päästä. Mikähän lie sekottaa...?
 
Hellurei kaikille :wave:

Jomi, mä oikeesti ihan tosissaan toivon että sä saat sen plussan nyt sinne testiin! voi ku onnistais!

Chiba, munki onnennumero on seiska! :)

Satuh83, sulla on vaikea tilanne! mäkin katselin työpaikkoja vaikka mulla onki vakkaripaikka mutta en jotenkaan viihdy täällä, mutta sitten mietin, että on tää vauvaprojekti et uskaltaako sitä lähtee katselee uutta työpaikkaa! kun nyt oli radio NRJ et ne hakee laskenta-assistenttia niin kiinnostais niin pirusti laittaa sinne paperit menemään!

MJ:Mukavaa kun käyt täälläkin! kyllä täältä alkaa porukka ihan hyvään malliin häviämään jo :) täällä on käynyt kunnon plussapuhuri! toivotaan et kaikki me päästään äkkiä sinne sun seuraksi odotuspuolelle!! sitä myötä kaikille kovasti plussapuhuria +++++++++++:whistle: *puuuuuuhhh*

ON:
mä tilasin eilen netistä testejä ja odottelen niitä saapuviksi tänään tai huomenna (otin pikatoimituksena :D) että pääsee testailemaan nyt sitten! tänään olis dpo10 mun laskujen mukaan :D mua on alkanu jänskättää! eilen illalla olin ihan varma et nyt alkoi jo menkat kun koski samalla tavalla mahaan ja sit jotain lorahti housuun :x valkkkaria... mulla on vasen tissi tosi kipeä ja se on turvonnut ihan hirveesti, oikea tissi ei niinkään turvoksissa, vähän vaan.. mut nyt on ihan kunnon eriparitissit :D mieskin huomautti eilen suihkussa! mulla on RKTT olo :) mutta nää kyl voi johtua tulevista menkoistakin :ashamed:
 
t84
Tytöt, mä oon ihan masentunu :(
Oon tikutellu ovista ja onkin jo lähellä. Ainoa vaan että näköjään ajoittuu viikonloppuun, ja sillon ollaan miehen sukulaisten kanssa mökillä eli ei todellakaan pääse hyödyntämään :( Eikä edes huomenna kerkee kun lähtö on suoraan töistä :(
Tässä vielä kp 8,9,10 ja 11.

Ei toi vissiin vielä oo riittävä, huomenna varmaan yhtä vahva...

Oon muuten ihmetelly että miks mulla noi viivat on ihan toispuoleisia? Onko muillakin? En tiedä näkeekö tosta kuvasta mutta toinen sivu on tosi tumma ja toinen tosi haalee, ota nyt sit tosta selvää :D Ja se on joka ikinen kerta noin...?

Mä oon muuten kuulkaas ihan hurahtanu tohon greippilitkuun :p Ihan törkeen namia, vaati vaan vähän totuttelemista!

Kiva MJ kuulla susta, ootkin ollu mielessä :)

satuh83 no onhan toi vähän hankala ajankohta vaihtaa duunia, mutta en kyllä jättäisi vauvahaaveita sen takia. Jos muutama kk on koeaika niin vaikka raskautuisitkin nyt niin ei se kerkeä näkymään ja sut keretään vakinaistamaan. Onhan se työnantajalle vähän ikävää mutta kyllä mä ajattelisin itteäni siinä kohtaa.
Jaa mutta oliko niin että ei ei heti vakinaisteta? Sit meneekin hankalaksi...

ella83 paaaaljon peukkuja! Piinaava viikko edessä :D

Hyppy mullakin on välillä menkkojen jälkeen jomotusta, oon jokusen kerran tehny o-testinkin että jos se ovis onkin ollu heti perään :D Mutta ei, jotain muuta se on ollu.

Jomi tuu pikasesti kertomaan mitä testi näytti! Jännää jännää...

HelenaM. Onnea tädistä! Harvoin näin päin tulee muuten sanottua :D

chiba ihan väärä asenne! Tottakai se on just nyt onnistunu, koska nyt puhaltaa hyvät tuulet, niin moni on nyt onnistunu :)

Ja tiuhti voi mua jänskittää sunkin puolesta ihan hirveesti!!
 
Viimeksi muokattu:
t84, mulla oli kans testit toispuoleisia ja mulla oli pregtseck (mites nyt kirjoitetaankaan :D) käytössä.. kyl mä luulen et sain ovisplussan ku se oli paljon tummempi se testiviiva kuin tarkistusviiva, vaikka oliki vähä toispuoleinen! Paska homma jos ette saa ovista hyödynnettyä, mutta laittakaa nyt tänää simpat sisään jos ne vaikka jäis kumminki kytikselle sinne :D
 
Soleigh ja Ella83 Tsemppiä jännäilyyn!

satuh83 Tuo tilantees on kyllä hankala :( Mieti jonkin aikaa ihan rauhassa ja kuuntele sydäntäsi, se kyllä tietää :heart:

t84 Mäkin ehdotan, että tänään illalla tai huomenna aamulla teette talletuksen, jos vaan mahdollista! Ilmeisesti aamuisin kannattais yleensäkin harrastaa seksiä, tosin en nyt muista tarkalleen, miksi... Jotenkin ne siittiöt on liikkuvaisempia tai jotain sinnepäin :)

Ja kiitos teille vielä myötäelämisestä tässä mun sekoamisprosessissa :xmas: Aamulla tein tosiaan sen toisen Apteekin oman pois ja aika lailla samaa näytti kuin eilenkin (tai ehkä aavistuksen selvemmin). Ja mieskin näki kyllä, että ei voida pistää yksin mun vilkkaan mielikuvituksen piikkiin :p Jotenkin tuli kauhean lannistunut olo, vaikka toisaalta oon melko varma, että jotain tavallisuudesta poikkeavaa tuolla alavatsassa tapahtuu ja osaan järkeillä, että hCG voi mulla nousta vähän hitaampaan tahtiin ja nyt vois periaatteessa olla vasta dpo 13 eli on täysin mahdollista, että viiva siitä tummuu. Silti meinaan itkee täällä työpisteelläni, onneks tässä huoneessa ei oo muita kattomassa mun silmien räpyttelyä ja nieleskelyä. :stick: Tää päivä on muutenkin lähtenyt vähän kehnosti käyntiin ja kunnon yöunista huolimatta väsyttää, pistetään siis friikkailut taas sen piikkiin, jookostapookosta.

Ja koitetaan muistaa, että torstai on toivoa täynnä! :flower:
 
Huomenia!

t84, se on se tumma viiva se kontrolliviiva ja se pysyy kokoajan saman värisenä, ja se toinen tosiaan on se testiviiva jota verrataan kontrolliviivan vahvuuteen. Noissa sinun testeissä näkee hyvin ton hormonin nousun, ku kokoajan tummenee ja tummenee. Heilutelkaa peittoja ennen matkalle lähtöä, niin kyllä ne simpat siellä putkistoissa (toivottavasti) selviää. :D
Ja mie nyt oon tämmönen realisti ja pikkupessimisti aina välillä, kyllä sitä on tullut miehellekin monta kertaa sanottua että en tuu lapsia saamaan nähtävästi. Kun tuntuu että suurimmalla osalla käy se tärppi parin yrityksen jälkeen. Torstai-angstauksia. :D
Ja btw mäki tykkään greippilitkuista, oikeaa elämäneliksiiriä. :heart: varsinkin Valion sininen. <3

satuh83, ei se ole työnantajan asia että yritättekö lasta vai ettekö. Sinuna jatkaisin yrittämistä vaikka saisitkin vakkarityöpaikan. Voihan sitä aina vahinkokin sattua ja eihän sitä tiedä, kauanko teillä vauva tekee tuloaan (en halua olla pessimisti tai mitään). :)

ON: Pitääpä äkkiä taas kertoa yöunista. Toissa yönä näin unta että meillä oli vauva, jonka otin rattaista pois ja olinkin pukenut lapsen niin huonosti, että toinen ihan tärisi kylmästä. Minusta tulee nähtävästi pascamutsi. :D
Ja viime yönä näin sitten taas plussausunia ja olin tulossa tänne hirveällä kiireellä huutamaan että plussasin, jeejee ja etsin kameraa, että saan kuvan testistä. Hauskaa tässä oli se, että testin pussi oli kuin vihannespussi. :D

Että semmoista, hyvää työpäivää kaikille ja hauskaa torstaita! ++++++ :whistle:
 
Minulle voi päivittää listaan kp 1/26 ja yk 3 :( Olis pitäny malttaa olla tekemättä sitä testiä eilen. Onneks on vissii kuitenkin melkein päivälleen säännöllinen kierto, jos tässä kierrossa kokeilis sitte niitä ovistestejä :)
 
Heippa saankos liittyä mukaan? :)

Eli nyt on menossa kp 19/33-35 ja yv 1,5 suunnilleen.

Eli olen suht nuori vauvakuumeilija, kilpirauhasen vajaatoiminta hieman vaikeuttaa raskautumista, mutta ei anneta sen lannistaa. Lääkkeet on ja parempaan päin ollaan menossa, joten eiköhän se onni meitäkin vielä potkaise<3

P.S Mulla saattaa välillä mennä pidempiäkin aikoja, että en kirjoittele mitään, koska netinkäyttömahdollisuuteni on aika minimaaliset. Nyt mulla on sellainen työ, että voin surffailla netissä, mutta en tiedä, miten vuodenvaihteen jälkeen. Mutta älkäähän potkiko mua pihalle, vaikka joskus musta ei kuuluisikaan :)
 
NiQ
The Esikoisesta Haaveilevat TO 11.11.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
PimpulaPumpula...........kp 88/31......................yk 1
BeBop.........................kp 73/31......................yk 4
peikko_.......................kp 70/28-30..................yk 5
munakoiso..................kp 46/30.......................yk 8



mimmu1984..........kp 38/31-35........................yk 5
AnniSofia..............kp 37/35-37.........................yk 2
Karoliina87...........kp 34/28..............................yk 5
Jomi.....................kp 33/27-30.........................yk 3
Iloksi...................kp 30/32..............................yv 4+



soleigh................kp 29/28............................5/10
Anna-79.............kp 28/28-38........................yk 1+6
Ella83................kp 28/33..............................yk 2
Shih..................kp 27/27-35(43)...................yk 8
tiuhti_,..............,kp 25/?..............................yk 1
Chiba.................kp 23/30-35.......................yk 6



yina......................kp 19/33-35........................yv 1,5
BlueNote...............kp 15/29-39.........................yk 4
Murmeli88............kp 15/27.............................yk 4
Memelisa..............kp 13/?................................yk 5
t84.......................kp 11/28..............................yv 2
Gabrielle...............kp 11/26..............................yk 3
Skooby.................kp 11/28-31........................ yk 2
Arminen............. kp 10/28..............................yk 2



Hyppy...................kp 7/28..............................yk 2
Äipäksi91..............kp 7/30.............................yk 6
horrorpop.............kp 7/27-34.........................yk 4
Taiska87...............kp 6/??..............................yv 2
Zophie..................kp 6/34..............................yk 2
AnniMu.................kp 2/32..............................yk 2
HelenaM...............kp 2/48..............................yk 2
Nannie.................kp 1/26...............................yk 2
Jonna_91..................................................
Salpe.........................................................





HAAMUJENGI/RKTT


MyDream..............kp 49/28.............................yk 10

TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
NiQ
satuh jos haluat listalle, niin laita kp:t ja yk:t :)

mitttees mimmuuuu?? annisofiaaa? onko testailtu??? :)

ON: musta ei tunnu yhtää että olisin raskaana :( CB:n viikkonäytöllinen täytti raskaana 1-2, vaikka pitäis olla 2-3, tosin tein sein äsken 2,5h rakossa olleesta... olin pönttö :/ nyt täytyy sit miettiä että ostaako uuden vai panikoiko, että onki joku keskeytynyt keskenmeno. tissitkään ei oo enää niin kipeet mitä oli muutama päivä sitten... masis!
 
NiQ Oi voi, älä nyt enää testaile! Ei vais, ymmärrän kyllä yskän. Mitä jos kävisit verikokeessa? Toiskohan se mielenrauhan?

Soleigh Mulla myös väänsi vatsaa aamulla ja päivällä ihan tosi kipeästi välillä ja piti rampata pariin kertaan vessassakin... Joten jospa se povais meille molemmille jotain muuta kuin vatsatautia! :D

Mies alkaa jo hermostua tähän mun levottomuuteen. Yritän ruveta miettimään nyt heti tällä minuutilla jotain joulujuttuja, niin jos vaikka unohtaisin edes nanosekunniksi tän asian :whistle: Me vietetään tänä vuonna joulua ihan vaan kahteen pekkaan (plus koirakolmikko) ekaa kertaa - ja toivottavasti myös vikaa kertaa :)
 
NiQ Oi voi, älä nyt enää testaile! Ei vais, ymmärrän kyllä yskän. Mitä jos kävisit verikokeessa? Toiskohan se mielenrauhan?

Soleigh Mulla myös väänsi vatsaa aamulla ja päivällä ihan tosi kipeästi välillä ja piti rampata pariin kertaan vessassakin... Joten jospa se povais meille molemmille jotain muuta kuin vatsatautia! :D

Mies alkaa jo hermostua tähän mun levottomuuteen. Yritän ruveta miettimään nyt heti tällä minuutilla jotain joulujuttuja, niin jos vaikka unohtaisin edes nanosekunniksi tän asian :whistle: Me vietetään tänä vuonna joulua ihan vaan kahteen pekkaan (plus koirakolmikko) ekaa kertaa - ja toivottavasti myös vikaa kertaa :)
Toivotaan näin *peukuttaa* :hug:
 

Yhteistyössä