<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

ANU84 en tiedä muistatko mua mutta olin tässä pinossa kahteenkin otteeseen ja olen edelleen käynyt kuumeilemassa vanhoja "tuttuja" ja tänään sitten sainkin oikein kyyneleet silmiin kun luin että olet saanut PLUSSAN!Aivan mahtavaa:heart:,nyt vain paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan!!!!IIIISO :hug:!Sina olet onnesi todellakin ansainnut!

Taffo ja HyytiKyppynen 29+6
 
Täällä kanssa yksi esikosta haaveileva, mutta aktiivinen yrittäminen ajankohtaista vasta kesällä 2011. :wave: Vähän jännittää tuo e-pillereiden poisjättö, koska itsellä hyvin epäsäännöllinen kierto, 21-109 päivän välillä. Voi olla, että tarvitsee jotakin kiertoa tasapainottamaan, jotta raskautuminen helpottuisi.
 
Taffo82 Muistanhan nyt toki!! Joo kyllä tämä niin uskomatonta on... Tuossa kerran mietinkin että haluanko mihinkään hoitoihin ikää lähteä, mutta eipä nyt ainakaan tarvinnut, ja jos nyt huonosti käy ja kesken menee niin tiedänpähän ainakin että pystyn raskaaksi tulemaan, mikä on jo vahvasti mieltä vaivannut että joko minussa tai miehessä on vikaa!! MUTTA EI OO!!! :) Olen taffo82 monesti miettinyt että mitähän Yöperhoselle eli YP:lle kuuluu tätä nykyä?? Olit ainakin samaan aikaan keskusteluissa mukana!!
 
Peepe Tervetuloa!

Joo, sorruinpa sitten taas testaamaan, vaikka melkeinpä sen tiesi, että negaa pukkaa... Nyt tietysti vituttaa, mut jospa se menis ohi saunomalla ja nukkumalla pitkät yöunet. Sais joku sen tätin lähettää tähän osotteeseen!
 
NiQ
Jomi pahoittelut negasta :hug: saitko kuitenkin oviksen bongattua? jospa ovis olisikin myöhään, niin ku mullakin tässä kierrossa vasta kp26...? mä pidän sulle vielä peukkuja! millä testillä testasit?

Peepe tervetuloa mukaan sitten, kun aika on kypsä :) :flower:

mites mimmu?? kuuluuko mitään?? :)

murmelille tsemppihalaus! :hug:

soleigh vieläkös sä oot RKTT?? :) mitä oloja?

MyDream mitäs sulle? venyykö kierto vai onko jo jännää??
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
tosiaan anu84 on onnensa ansainnut :) vielä kerran ihan hirmusti onnea! :heart:

Peepe tervetuloa :wave:

ON: eipä ole mitään ihmeellisiä tuntemuksia, paitsi tisut on turvoksissa (eikä ole viikonlopun jälkeen masua nippaillut enää).. mulla on jo muutenkin D-kuppi ja nyt tissit tursuaa niistäkin! luulenpa, että se liittyy jotenkin alkaviin kuukautisiin (ens maanantaina pitäis alkaa) :ashamed: tällaista ei ennen ole ollut, mutta koska hormonaalinen ehkäisy on vasta jätetty niin ei uskalla mitään toivoa vielä, josko se siihen liittyy.. mulla oli kyl jo RKTT olo, mutta en uskalla silti vielä haaveilla, kumminki vasta YK1 menossa...
 
Anu84 nuista "vanhoista" kuumeilijoista en ole kuullut mitään :(,toivottavasti kuitenkin heilleki kuuluu hyvää..Noista keskusteluista en tiedä,itse olen Tammikuisten pinossa ja Keskenmenon jälkeen plussanneet pinossa.Muistaakseni joku avasi jonkun Esikoishaaveista plussanneet mutta en tiedä onko olemassa enää...Vielä kerran suuren suuri onnittelu :hug:! Olisi kiva kuulla kuulumisia vielä myöhemmin...

Taffo ja HyytiKyppynen 30+0
 
Niq: Eihän noita edelleenkään kuulu eikä näy.. Mutta negan testasin tänään. Heittää nyt ja pahasti näiden kiertojen kanssa. Pari vuotta ollu niin nätistä 30päivää ja nyt menee koko ajan 35 ja vaan pitenee.. Kun vaan tulis nyt se täti niin pääsis uutta yritystä laittamaan ja sit ku se aika on sinne gyneen ens viikolla ni ei tarviis sitä sit perua...

Peepe tervetuloa mukaan :)
 
NiQ En saanut ovista bongattua, tosin jätin sen tikuttamisen kesken... Testastin CB:n Plus-testillä, joka ei siis mulle anna edes sitä väärää plussaa, niin kun monille muille :D Mutta nyt aamusta on niin selvät menkkajomotukset alkaneet, että varmaan on enää tunneista kiinni, kun täti kurvaa paikalle. Harmittaahan se, mutta kun noita negoja on takana jo useampi, niin ei tunnu ihan niin pahalta :) Ja uuteen kiertoon lähteminen on vielä tässä vaiheessa jopa vähän jännittävää.
 
Aivan mahtavaa, anu84, teille todellakin tulee vauva! :heart:

Täälläpä ei tätiä ole vielä näkynytkään. Tutut menkkajomotukset vaivaa edelleen, tosin ihan kuin olisivat nyt vähän laantuneet. Normaalisti tähän mennessä on hanat auenneet ja reippasti. Mitä lie keppostelua tää kroppa nyt on keksinyt :stick: No, eipä se auta kuin odotella. Ah, lempilajini tää vauvanteko, ei vaadi sit yhtään pitkää pinnaa :whistle:
 
t84 yrityksen aloitimme syyskuus 2007!!! Tämä varmasti luo muihinkin pitkään yrittäneisiin toivoa!! Ja tosiaan nyt pudotin painoa kuukaudessa nutriletin voimalla 8kg!! Uskon että se oli shokki elimistölle joka laukaisi ensiksi kuukautiset sitten oviksen ja nyt tämän uskomattoman ihanan raskauden!!!! Oon vieläki shokissa, välillä vain itken ja en edes tiedä edes miksi!!!:)

Tänään on ollut tosi etovaa oloa koko päivän!!
 
Oi että! Täällähän on oikeen tapahtunut viikonlopun aikana, kun oon ollut taka-alalla!! HienoaHienoa! :wave:

NiQ ja Anu84 ONNEAONNEA!!!!:flower: Tuosta taas toiveet heräilee että ehkä mäkin vielä pääseen plussaamaan..:)

ON, Mä tosiaan pidin mökötysviikonlopun tädin kanssa. nojoo, kyllähän se elämä taas alkaa pikkuhiljaa hymyilemään. Mulla on varmaan joku syysmasennus kun mitkään unet ei riitä, koko ajan vaan nukkuis. Voi myös johtua siitä et olen aina yöt töissä ja nukun valosat ajat.. Aaarg, tulis kesä!:|
Käytiin tossa miehen kanssa TREella shoppailemassa lauantaina. Hää ois halunnut mennä lastenvaateliikkeeseen katselemaan, vaan vähän.. Onhan se sulosta, mut sovittiin sitten ettei rääkätä itteeme yhtään enempää. Mut nyt lähti sitten tosiaan viiminen kierto käyntiin, jossa vois olla toivoa vielä saada joululahjaplussa.. Mut tän kierron yritän olla murehtimatta tai stressaamatta..:ashamed:
Kovin tuli pitkää tekstiä..:D

Mutta plussapuuuuuuuuuhh +++++++++++++:whistle: meille muille, kai mekin vielä plussaillaan, kukin vuorollaan..:heart:
 
Hirmuisesti onnea NiQ ja Anu84! :flower: Ja tervetuloa Peepe :)

Täällä menossa kp 24/?, ja jännittää mitä sanoo r-testi kun teen sen viikonloppuna.. tulee isot mustelmat jos joutuu tippumaan korkealta pilvenreunalta. Tänään oli alamasussa sellainen vihlonta show aamulla et ei ole kyllä ennen ollut sellaista kipua, ei ollut ollenkaan samanlaista kun menkkojen aikaan..joten saapa nähdä onko se yksi niistä toivotuista oireista :D Nänneissä myös enemmän näkyvissä sellaiset "näppylät" kuin yleensä, en kyllä ole ennen vauvahuumaa niin tarkkaan ajatellutkaan millaiset tissit ovat, mut nyt tulee huomattua kaikki mahdolliset jutut :D
 
NiQ
The Esikoisesta Haaveilevat TI 9.11.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
PimpulaPumpula...........kp 86/31......................yk 1
BeBop.........................kp 71/31......................yk 4
peikko_.......................kp 68/28-30..................yk 5
munakoiso..................kp 44/30.......................yk 8



HelenaM...............kp 48/29.............................yk 1
MyDream..............kp 47/28.............................yk 10
mimmu1984..........kp 36/31-35........................yk 5
AnniSofia..............kp 35/35-37.........................yk 2
AnniMu.................kp 32/?...............................yk 1
Karoliina87...........kp 32/28..............................yk 5
Jomi.....................kp 31/27-30.........................yk 3



Iloksi...................kp 28/32..............................yv 4+
soleigh................kp 27/28............................5/10
Anna-79.............kp 26/28-38........................yk 1+6
Ella83................kp 25/33..............................yk 2
Shih..................kp 25/27-35(43)...................yk 8
Nannie...............kp 24/?...............................yk 2
tiuhti_,..............,kp 23/?..............................yk 1
Chiba.................kp 21/30-35.......................yk 6



BlueNote...............kp 13/29-39.........................yk 4
Murmeli88............kp 13/27.............................yk 4
Memelisa..............kp 11/?................................yk 5



t84.......................kp 9/28..............................yv 2
Gabrielle...............kp 9/26..............................yk 3
Skooby.................kp 9/28-31........................ yk 2
Arminen............. kp 8/28..............................yk 2
Hyppy...................kp 5/28..............................yk 2
Äipäksi91..............kp 5/30.............................yk 6
horrorpop.............kp 5/27-34.........................yk 4
Taiska87...............kp 4/??..............................yv 2
Zophie..................kp 4/34..............................yk 2
Jonna_91..................................................
Salpe.........................................................





HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
pöppinen
voe mahoton.... tänään sain pitää pikku vaavia sylissä ja itkuhan siinä oli päästä kun toinen oli niin suloinen ja itse kun kovasti haluan jo lapsen .... :headwall: Onnea viel kerran plussanneille ja plussatuulia meille muille +++++++++++++:whistle: :heart: oma lehmä ojassa ko itellekki lähettelen plussatuulia ..... :D
 
Pöpilästä iltaa! Ei näy tätiä edelleenkään, vaikka mojova kipu on lähes koko ajan alavatsassa, josta se säteilee myös reisiin ja alaselkään... Niinpä tein tuossa viimeisen David-liuskan pois kuljeksimasta ja jotain siinä olin näkevinäni, mutta koska piti niin tarkkaan tihrustaa, niin tuskinpa on muu kuin viivanpaikka. Ainut vaan, että se tuli selvästi testiajan sisällä enkä oo noista aiemmista Davideista minkään valtakunnan viivanpaikkaa bongannut :confused:

:headwall:
 
NiQ
Jomi mä niiiiiiin liputan sulle ja plussalle!!! jospa siinä onkii käyny niin, että sulla oli ovis myöhään ja nyt se olis SITÄ...? mulla alko ainakin tuosta jostakin dpo4 asti hirveet menkkajomotukset eikä vieläkää helpota. mulla on ihan hirvee stressi joka ikisestä vihlaisusta ja rapäisystä mitä tuossa alamahassa tapahtuu. nimim. tänään jo noin 14 kertaa juossu vessaan tarkistaan värin :D mullakaan ei oo koskaan david mitää turhia viivoja/viivanpaikkoja tehny... mä pidän sulle Jomi isot peukut!!! :hug:
 
Iltoja vaan! :wave:

Onnea hirveästi Anulle, viimein se yrittäminen palkitaan! Paljon liimaa ja sukkia mukaan. :heart:

ON: Väsyttää, väsyttää ja väsyttää. Tuntuu että ois jotain flunssan poikasta tulossa. :snotty: Poskia kuumottaa ihan sikana, joka ilta on kuumottanut, välillä paleltaa, välillä taas pukkaa hikeä, tuntuu että pitää vaatteita repiä pois kun on hiki. Ja on vetämätön ja herkkis olo.
Alavatsassa on jomottanut pitkin päiviä. Välillä sitä miettii että mitä jos sittenkin olisi tärpännyt, mutta en uskalla toivoa. Ehkä sen sitte ensi viikolla näkee, kun pääsee testiä taas vaihteeksi tekemään. Alavatsa tuntuu jotenkin herkältä ja pinkeältä, mut en tiedä.. En uskalla toivoa mitään. Ainakin tuli hommailtua kun oletettu ovis oli mut en tiedä.. :D

Äitikin tuossa jo kyseli, että joko oot alkanu vauveleita tekemään kun kuulostat niin väsyneeltä.
 

Yhteistyössä