<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Jomi ja Hyppy Mulla tuli ihan tippa linssiin, ku tajusin et voin OIKEESTI olla raskaana. Ja eka yrityskerta vasta, ja tälläset oireet. :D Yritän sinnitellä perjantaihin (kp28) asti sen testauksen kanssa. Jännittää ihan sikana!

Hajut tosiaan on pistäny nokkaan jo viikon verran, tänään vasta tuli se kalan haju..en ymmärrä mistä se ilmesty :D Ja tuntuu että hikikin haisee paljon voimakkaammalta.. Äää, tekis niiiin mieli testata. Haluisin vaan yhdessä ukon kanssa testata, mutta sillä on sellaiset työvuorot, että ennen lauantaita ei olla samaan aikaan aamusta kotona :( Aamupissasta kuitenkin meinasin testata, jos varmimmin näyttäis.. :)
 
Hei! tahtoisin kovasti liittyä joukkoon mukaan.. Tuonne pidempään yrittäneiden listaan jo jotain kirjotellukin,kun yritysvuosia jo kaks takana.. Nyt eka clomi-kierto menossa..Onkin jo täti myöhässä (tai no en mee varmaks vannomaan,kun aina epäsäännöllinen kierto ja en tiedä sitäkää aiheuttaako lääkitys sitten jotain oireita ja myöhästymisiä) Mutta siis.. Oon 23 ja tosiaan mulle diagnisoitu(?) PCO joten vaikeuksia aiheuttaa,mutta eiköhän se tästä kun lääkityksenkin sai kohalleen ;)
Nyt siis menossa kp 36/iiiso?? ja yv 2 clomeilla yk1 :)
Ainii,viel täs mahikset ehkä,kun oireita on,mutta en uskalla edes ajatella :D
 
Tervetuloa Taiska! :flower:

Annimu Kun puhuit tuosta ummetuksesta, niin täällä sitä ei ainakaan ole :D tuntuu että on vähän yliaktivinen suoli. Huhh. Sori :LOL: mutku ei tämmöstä oo ennen ollu.

Pissillä saa ravata puolen tunnin välein. Oon kyllä aijemminki rampannu pissillä useasti mutta en kyllä näin usein.. No se siitä aineenvaihdunta keskustelusta! :LOL:
 
onnea Dreamangel minunki puolesta! :heart: kylläpäs sulla oli nopsaa toimintaa :D toivotaan että tullaan muut pikasesti perässä plussaajiin. Mie kans noista lämmöistä olen lukenu, että ne on koholla menkkoihin asti?! tai pari päivää ennen menkkoja romahtaa lämmöt alas, jos on raskaana ne pysyy koholla koko ajan..

mimmu1984 ei vielä heitetä toivoa! sullahan on tässä muutama päivä vielä aikaa! Mulla alko tänään menkkajomotus ja meni ohi... oiskohan merkki tädin tulosta :O
 
NiQ
Hyppy ei mulla vielä mitää kovin jännää ole. nyt on vasta dpo7 meneillään. ajattelin kiduttaa itseäni ainakin tonne ensi viikolle saakka. Pelottaa niin se nega, että mieluummin vaan odottelee tätiä-.. :(

Dreamangel onnea! visiittisi oli ainakin lyhyt :)

Taiska87 tervetuloa joukkoomme purkamaan ajatuksia ja kuumeilemaan! :)

mimmu toivotaan että se vielä siitä muuttuu... :hug:

anu84 mä pidän sulle niiiiin peukkuja! tuntuis ihan superhienolta siirtää sut noinkin pitkän matkan käyneenä tuonne plussanneisiin <3

Jomi tarkoittaakos se sit sitä että jos ei lömmöt ees nouse niin ei oo mitää tsäänssiä raskauteen? :eek:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Niq arvaa kuinka haluaisin siirtyä!! Nyt tässä kuussa tulee 3vuotta kun ollaan yritys alotettu, mutta siksi niin "vähän" yrityskertoja kun menkat ollu niin epäsäännölliset.. Nytkin oli kierto ennen menkkoja 223pv....

Mutta tää mun olo on outo, jopa mies huomautti et mitä sun tisseille on tapahtunu, on het kaksinkertaaset!! Ja niin ristus araat, ja tosiaa ne lämmöt ei oo koholla ja pientä nippailua välillä oikealla puolen alhaalla...... Apua!!!!! :whistle:
 
Iso kiitos kaikille <3 Joo visiitti oli kyllä nyt lyhyt. en edes ajatellu että näin nopeaa tulee plussaa. Toivon teille kaikille yrittäjille paljon plussia sekä voimia :heart: Kyllä minä käyn täällä kommentoimassa aina välillä ja kattomassa kuulumisia.
 
:attn: Mut voi siirtää taustalle! :attn:

Keskityn nyt loppuvuoden hyvin alkaneeseen painonpudotukseen ja (vihdoin ja viimein) mielenkiintoisiin koulujuttuihin. :) Onnea kaikille yritykseen ja toivottavasti ei mun palatessa täällä ole ketään tuttuja - ja tätä ei tosiaankaan oo tarkoitettu pahalla! :heart: Tosin mieluiten hyppäisin suoraa odottajiin, mikäli parin kierron mittainen tjottailu tuottaa tulosta :D
 
taiska87 kerrohan miten kävi testailun kanssa, jännittää sun puolesta =)

itellä kans vois jo huomisaamuna ekan kerran testailla, ellei sitten ala tätioireita tulemaan.. luulin jo äsken että täti tuli kylään ku housut kastu mut valkkaria vaa holahtelee, aika kummalista yleensä on kuiva kausi ennen menkkoja.. apuva ei pysy enää nahoissaan :D testit polttelee kaapissa...
 
Hyvää huomenta arvon leidit :)

anu84, nuo sun oireet kuulostaa kyl tooooosi hyvältä :D voi kun pärähtäs plussa plakkariin! sulla on tosiaan yritystä kauan takana joten sulla ihan hirveesti plussapuhuria +++++++++:whistle: tuu heti kertomaan kuinka käy! mä niin jänskään täällä sun tulostas!!!
 
Huomenta vaan!

Dreamangel, paljon onnea plussasta ja tarrasukkia ja liimaa paljon paljon sinne! :heart:

ON: ei ole kahden päivän testailun jälkeen ovista löytynyt, eilen aamulla oli ihan hirveät kivut alavatsalla ja munasarjat on tosi herkällä, että onko se ovis sittenkin tullut mutta testi ei ole näyttänyt.. Noh, ollaanpa peittoja heiluteltu pariin otteeseen, saa nähdä löytyykö koko ovista olleskaan. Luulis että löytyis jo, muuten vaikuttaa siltä että kierto alkaa venymään taas pitkäksi.
Ihmettelen vaan tuota alavatsakipua, ihan seksinkin aikana piti miehelle sanoa että ei niin kovaa, kun vihloi munasarjoihin. Ja tissit on ihmeen kipeät, varsinkin nännit.. Toki voi johtua siitä seksistäkin mutta ihmeen kipeät ovat jo tässä vaiheessa. Ei ymmärrä mitään.

Jospa sitä sitten aamutoimiin ettei myöhästy töistä! Toivottavasti tuolla ulkona mylvivällä tuulella ois niitä plussia mukana! ++++++ :whistle:
 
Ei tullu plussaa ei :/Vaikka kuinka vääntelin ja kääntelin,niin ei muuta ko yks viiva. Oli ihan kauhee lähtee töihinki. Pettynyt taas.. Ja töissä lapset huomas etten oo kovin hyvällä tuulella,niin tuntu,että ne oikein testaili viel et kui pitkälle hermot kestää.. No jospa iltapäivä menis niiden kans paremmin.. Nyt kun saa kotona vähä aikaa levätä :)
 
NiQ
The Esikoisesta Haaveilevat TO 4.11.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
PimpulaPumpula.........kp 81/31.......................yk 1
BeBop........................kp 66/31......................yk 4
peikko_......................kp 63/28-30.................yk 5



HelenaM...............kp 43/29...........................yk1
MyDream..............kp 42/28...........................yk 10
munakoiso............kp 41/30...........................yk 8
Taiska87..............kp37/??.............................yv 2
NiQ......................kp 35/33............................yk 4
mimmu1984..........kp 31/31-35........................yk 5
Äipäksi91..............kp 30/30.............................yk 5
AnniSofia.............kp 30/35-37.........................yk 2
horrorpop............kp 30/27-34.........................yk 3



AnniMu................kp 27/?................................yk 1
anu84..................kp 27/?................................yk 26
Hyppy..................kp 27/28..............................yk 1
Karoliina87...........kp 27/28............................. yk 5
Jomi....................kp 26/27-30.........................yk 3
Iloksi...................kp 23/32..............................yv 4+
soleigh................kp 22/28............................5/10
Anna-79.............kp 21/28-38........................yk 1+6
Ella83................kp 20/33..............................yk 2
Shih..................kp 20/27-35(43)...................yk 8



Nannie...............kp 19/?...............................yk 2
tiuhti_,..............,kp 18/?..............................yk 1
Chiba.................kp 16/30-35.......................yk 6



BlueNote.............kp 8/29-39.........................yk 4
Murmeli88......... .kp 8/27.............................yk 4
Memelisa............kp 6/?................................yk 5
t84.....................kp 4/28..............................yv 2
Gabrielle.............kp 4/26..............................yk 3
Skooby...............kp 4/28-31........................ yk 2
Arminen............. kp 3/28.............................yk 2
Jonna_91..................................................
paivi81......................................................
Salpe.........................................................





HAAMUJENGI/RKTT


NiQ dpo8

TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tänne ei mitään uutta. Paitsi jos lasketaan että "oireet" on vähentyneet. Ei mitään menkkatuntemuksia, viimeksi eilen illalla todella lievinä. Eli tätskää ootellessa, varmaan sunnuntaina kurvaa tänne.

Oon nähny unia että teen plussatestin.. mutta se on toiveajattelua. Miten voikaan olla et joka toinen hetki on varma että on raskaana, ja sitten taas ei...

Taiska *iiiso rutistus*
 
jos vaan pikakommentit välillä.:)

Dreamangelille PPAAAAAALJON ONNEA!!:flower:

Ja Hyppy, jännää, sun oireilu on aika samaa kun mullakin. Oli tossa viikko sitten valtavia kramppeja ym, mut sitte ei mitään. Ja mä oon kans nähny nyt parin viikon aikana kaks kertaa unta et plussaan. Pelottavaa..;) ja tosiaan, viime viikon olin ihan varma et tärpänny, nyt ihan varma et menkat alkaa..

Ja vähän ON: kp 30/28-30, eilen oli kunnon menkkakivut, ei vuotoo. Ja tänään aamulla kun heräsin, menkkajomotus aivan järjetön, ihan kun sillon kun pahin vuoto meneillään.. Mut ei vuotoa. en ymmärrä.. Ja tissit, AUUUUUUTS!:|

Mut kaikest huolimatta +++++++++puuuuhhh:whistle: kaikille tasapuolisesti..:heart:
 
Tulenpa minäkin tänne ketjuun yk 2:n kunniaksi, oon tuolla kolmekymppisissäkin... Pillerit jätetty pois 30.9. ja nyt siis menossa toisesta kierrosta kp3/28. Nyt toivon että menkat loppuu ajallaan, kun joskus pillereistä taukoa pitäneenä vuoto kesti pari kuukautta! Tosin tuo eka pilleritön kierto oli yllätyksekseni täysin normaali ja vieläpä normaalin pituinenkin...

Ja joo, oireita oli vaikka minkälaista jo viime kierrossa mutta eihän siitä muuta tullut kuin verta, hikeä ja kyyneleitä (etenkin tuota ensimmäistä) :p

Ikää on 31-v. ja keväällä tehdyn ultran perusteella kaiken pitäisi olla alakerrassa kohdillaan ja kunnossa.

Taiska, pöh negasta :headwall: Ehdin itsekin testata yhden sellaisen ennen menkkojen alkua, ja kyllähän se päähän otti.

Plussaonnea jännääjille ja tsemppiä syksyn pimeyteen!
 
Heipähei! Ajattelin nyt uutena (pitkään ketjua seuranneena) ilmoittautua tänne esikoista kuumeileviin. Olen nuori nainen pääkaupunkiseudulta. Pillereitä en ole syönyt nyt pariin kuukauteen, yk2 aluillaan. Kierron pituudesta ei juurikaan ole tietoa, mutta tämä ensimmäinen luomukierto kesti 29 pv ja nyt siis yk2, 4/28-31(?). Tosiaan, piinaavassa jännityksessä elettiin viimekuukausi. Tein useita r-testejä kierron loppuvaiheessa ja sain apteekin omalla haamuplussan, mutta paripäivää siitä menkat sitten alkoivat... Itkuhan siinä tuli. :( Mutta nyt siis toinen yritys ja uudet kujeet! Onnea kaikille raskautuneille, olen täällä iloinnut monien puolesta vaikka nyt vasta esittäydyn! Ja plussaa kaikille! :)
 

Yhteistyössä