<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

BlueNote :kieh: miksi täti oi miksi. Tyhmää!! :hug:

Keiju123 Jännittää sun puolesta!! =) Paljon plussia sulle!!

Arianna ei mitään huonoja omatuntoja! olettehan kuitenkin yrittäneet useamman kerran! :hug: vaikka ei pitkään oliskaan tarvinnu yrittää. Nyt vaan nautit täysin siemauksin!! ja tuut meille kertomaan välillä miten menee, sittenkun siirryt odottajapuolelle! :heart:

Mikähän ihme tääkin nyt on. Koko aamun tähän asti väsyttäny aivan kamalasti, ei nukuta mutta uuvuttaa. Ei jaksa mitään tehdä. Aivan totaalisen uuvahtanu olo. Vaikka eilen menin jo kymmenen aikaan nukkumaan. Joka paikkaan koskee, vatsalihaksiin jalkoihin, käsiin kaikkialle. Toivottavasti en ole kipeäksi taas tulossa.. : /
 
Uutena tällä palstalla...
Esikoinen siis haaveissa, elokuusta asti ollut yritystä. Luulotautisena kaikenmaailman oireilua itsestäni löydän, mut kaikki voi kyllä olla ihan jostain muustakin johtuvaa. Tän viikon kärsiny flunssasta, alaselkäkivuista, joille ei oikeesti mitään syytä ja välillä tosi runsaasta valkovuodosta. Nenä on myös tukossa koko ajan, aivastuttaa ja palelee... Ovulaatiosta nyt vasta noin viikko.
En kyllä usko et oisin raskaana, normi syysflunssaa hyvin todennäköisesti. Mut täytyyhän sitä haaveilla...=)
 
BlueNote Voi prkl sitä tätiä :( Tsemppiä uuteen kiertoon!

horrorpop Tervetuloa! Mulla aika samat meiningit, tosin viime viikon olin ihan kunnolla flunssassa, joka vaivaa vielä vähäsen, ovis oli ehkä viikonloppuna ja nyt kolme päivää alaselkää ja -vatsaa jomotellut... Palelee ja väsyttää. Ja ihan varmasti taas on luulotaudista kyse :/

Nyt siis kp 19. Keksin eilen, että jos tämä kierto olis saman mittainen kuin viime kierto, niin ovis olis voinut olla jo perjantaina eli kp 13 ja täten myös kiinnittyminen olis voinut tapahtua jo eilen (viisi päivää oviksesta). Että mä vihaan mun vilkasta mielikuvitusta. Ja lukutaitoa. Pitäis pysyä pois täältä palstalta, kun pää täyttyy taas kaiken maailman kuvitelmilla! :headwall:

Mut oikeasti kyllä kiinnostaisi tietää, mistä nää alaselän ja -vatsan kivut/tuntemukset johtuu. Eilen illalla makasin mahallani nukkumaan mennessä ja se tuntui vähän pahalta jopa, kun alavatsassa oli se kuuluisa painontunne. Tänään on lisäksi ollut alavatsa turvoksissa. Tuskinpa mitään tämmöisiä oireita vielä olis, jos oikeasti olis tärppi käynyt. Voi kun vaan oikeasti sisäistäisin sen ja lakkaisin kuvittelemasta...
 
NiQ
The Esikoisesta Haaveilevat TO 28.10.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
aamuhapan korppu…...kp 134/30/42……………yk 17
Tipetsu…………………....kp 116/27………………..yk 7
kirsikkainen19……….....kp 108/27-41……………yk 6
Miipeli……………….......kp 98/28-36….………….yk 19
PimpulaPumpula.........kp 73/31.....................yk 1
BeBop........................kp 59/31......................yk 4
peikko_......................kp 56/28-30.................yk 5




Memelisa................kp 55/?...........................yk 4
HelenaM...............kp 36/29...........................yk1
MyDream..............kp 35/28...........................yk 10
Arianna................kp 34/28-33.......................yk 5
munakoiso............kp 33/30...........................yk 8
Keiju123...............kp 30/30-43.......................yk 1



Murmeli88............kp 28/21- (?)......................yk 3
NiQ.....................kp 28/33.............................yk 4
t84.....................kp 24/28..............................yv 2
mimmu1984........kp 24/31-35.........................yk 5
Äipäksi91..............kp 23/30.............................yk 5
AnniSofia.............kp 23/35-37.........................yk 2
Gabrielle..............kp 23/32-?..........................yk 2
AnniMu..............kp 21/?.................................yk 1
anu84.................kp 20/?...............................yk 26
Hyppy.................kp 20/28.............................yk 1



Jomi....................kp 19/27-30.......................yk 3
Dreamangel......... kp 17/?..............................yk 2
Iloksi..................kp 16/32.............................yv 4+
soleigh................kp 15/28..........................5/10
Anna-79.............kp 14/28-38........................yk 1+6
Ella83................kp 13/33..............................yk 2
Shih..................kp 13/27-35(43)...................yk 8
Nannie...............kp 12/?...............................yk 2
An-nie...............kp 11/30-35........................yk 6
tiuhti_,,,,,,,,,,,,,,,,kp 11/?..............................yk 1



Chiba.................kp 9/30-35.......................yk 6
BlueNote.............kp 1/29-39.........................yk 4
paivi81......................................................
Salpe.........................................................





HAAMUJENGI/RKTT





Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
NiQ
anu84 mukava kuulla, että kroppa heräilee horroksestaan! hieno pudotus sulla painon suhteen! :)

Arianna paljon onnea!!!!! haluatko jo plussanneisiin?

Jomi sama täällä. mielikuvitus teettää taas vaikka mitä tepposia. äskenkin repäisi niin lujasti alamahassa, että piti kaksinkerroin vetää :D

horrorpop haluatko listalle? :)

Keiju mua jännittää sun puolesta! :)

ON: väsyttää. tänään nukuttu eka 11h yöunia ja päivällä vielä 4h :D hups! alamahassa repii välillä. menkkamaista jomotusta.
 
Arianna: ONNEA ONNEA ONNEA!!! Täällähän oli tosi upeita uutisia! Plussasta ei saa koskaan tuntea huonoa omatuntoa! Mustakaan ei oo millään tavalla yhtään reilua että toiset joutuu yrittään vuosikausia muttei myöskään se, että sä tuntisit hitustakaan huonoa omatuntoa sun onnen hetkistä! Nautiskele!! :heart:

NiQ: Sulla alkaa oleen pikkuhiljaa jännät paikat kun kierto lähentelee loppuaan... Oireetkin kuulostaa oikein lupaavilta. Menkkajomotukset sais kyllä olla vallan jotain muuta!

Jomi: Ei se vaan oo helppoo olla kuvittelematta mitään varsinkin kun monet menkkaoireetkin on niin samankaltasia raskausoireiden kanssa. Tosin tuskinpa tossa vaiheessa kiertoa vielä luulis mitään menkkaoireita ilmaantuvan. Kyllähän raskausoireita voi ilmestyä heti kun keho alkaa tuottaan sitä raskaushormonia eli sillon kiinnittymisen yhteydessä. Toisillahan ne tasot nousee tosi nopeesti. Tsemppiä!!

Hyppy: Toivottavasti pysyt terveenä! Inhottava tommonen vetämätön olo...

Shih: Onnittelut tupakkalakon onnistumisesta! Kuulostaapa hyvältä tommonen ylimääränen energia! Mistähän mäkin saisin sitä?? Voihan toi lopettaminen parantaa hajuaistia ja silleen selittää ton hajuaistin paranemisen mut luulis ettei mahan nippailut tai elohiiri siihen liity. Elohiiren luin jostain muualta olevan kans raskausoire!!!

gallup
: mun mies kun ei oo sitten yhtään hössöttävää tai oikeestaan keskustelevaakaan sorttia niin tiedän siitä kun kyselee ovulaatiosta ja sen ajan kohdasta yms. Joskus seksin jälkeen kysyy et jäädäänkö makoileen pidemmäks aikaa ja osallistuu omalla tavallaan.

).( Ihan älyttömät menkkakivut, en tajua miten ne nyt jo voi olla. Töissä oli täyttä tuskaa istua kun sattu niin paljon. Alaselkä on ihan jumissa mut se johtunee juoksulenkeistä. Ja noi menkkakivut luultavasti ekasta Terolut-kierrosta. Ei kai ne nyt silti vielä tuu kun vasta 6 päivää (alotin vähän myöhässä ne) oon niitä syöny ja kp 23 menossa??? Onko kellään kokemuksia?

horrorpop
: Tervetuloa mukaan!
 
NiQ
Gabrielle mulla vähän jäi tässä kierrossa oviksen tikuttelu. kp20 paikkeilla jolloin ovis yleensä on, ei tuntunut mitään ovisoireita, enkä siis edes tikutellut. kp25 testasin ekan kerran (kun limoja oli ollut jo pari päivää) ja sain melkein ovikseksi luokiteltavan viivan ja kp26 aamulla ne oli sitten yhtä vahvoja ne viivat. Eli olettaisin, että ovis on ollut vasta tuolloin kp26-27. eli mä saan varmaan pari viikkoa vielä jännitell.... hmm... jänniä nuo sun kivut. voisko olla ovis päällänsä? no joo, en osaa sanoa, kun tuo tero-kuuri on sulla... tsemppiä ja plussatuulia murunen <3

galluppia ollaan vähän miehen kanssa vältetty hehkuttamasta aihetta, kun molemmat ollaan jalat maassa-periaatteen ihmisiä. toki perusasiat on puhuttu yrityksen aloitusvaiheessa. Joskus mies heittelee ajatuksia ilmoille, että minkähänlainen oon sitten raskaana ja hän sitte lapsen kans tekee sitäjasitä ym. ja ovulaatiosta on mies kyllä hyvin kiinnostunut, silloin ei siis paljoa tarvitse hommiin houkutella. joku kerta oli jopa vähän kiukussa, kun en kertonut että ovulaatio on meneillään :)
 
Ariannalle suuren suuri onnitteluhali!! :) Kyllä nää plussauutiset on aina yhtä ihania!:heart:

Anu84: WAU mikä pudotus! Nyt kyllä meikäläinenkin ottaa itteesä niskasta kiinni, on meinaan 8kg tullut lisäpainoa häiden jälkeen ja ne haluun pois! (sitä painoa kun oli häidenkin aikaan liikaa!) Oon nyt tänä päivänä kuullu niin monen onnistumisista painon suhteen + teijän kirjoittelut täällä, yritetään siis miten paljon kerkee jouluun mennessä painoa lähteä!

Shih: Hienoa että teit päätöksen tupakoinnin lopettamiseen! Se on kyllä kova homma, mutta kannattava! Moni miun läheisistä ystävistä, jotka on polttaneet tupakkaa monen kymmenen vuoden ajan on lopettanu tässä lähikuukausina. Tiukkaa on tehny, mutta on ne huomanneet siitä olleen niin paljon hyvää että onneksi ovat päätöksessä pysyneet.. En oo kyllä miekään kuullut että alamahan nippailut tai elohiiri jotenkin liittyisivät tupakoinnin lopettamiseen.. Tietty jos ois joku lääke apuna käytössä niin saattaisi erilaisia oireita aiheuttaakin..

Horrorpop: Tervetuloa miunki puolesta!:wave:

Halit kaikille tädin yllättäneille!:hug:

Galluppi: Täällä jouduttiin pitkään odottelemaan että mies oli valmis yrittämään vauvaa.. Mutta kyllä se vaan tunteella ja teoilla mukana on. Miun muru on kans hyvin vähäsanainen luonteeltaan, joten ei pahemmin omista tunteistaan jutustele, eikä myöskään halua puheilla hössöttää. Mutta kyllä siitä huomaa että se vauvan haluaa, kun sen käytös on ihan täysin muuttunu ku kavereiden vauvoja nähdään tai jos kuullaan et joku tuttu on raskaana. Olihan tuo tänään sitä mieltä et toivoo että miun ei tarviis kavereiden tupareissa mitään alkoholipitoista ottaa kuukauden päästä. Toivotaan niin!:heart:

ON: Mie en oo taaskaan ovista itseltäni bongannu.. Tissit on taas muuttunu vähä vihloviks, mikä yleensä on 20 päivän jälkeen käynyt viime 3 kierron aikana.. se voisi tietysti hiukka viitata ovikseen.. Yritetty on mikä ollaan pystytty ja nyt ei siis muuta kuin toivota että tällä kertaa harras toive toteutuisi! huoh! Nyt siis vain odotetaan että päivät kuluisi ja nähdään miten tällä kertaa käy.. Täällä siis kp 24 listan mukaan.. Itte en hirmusesti oo nyt päiviä laskeskellu.
 
Onnea plussanneille ja pahoittelut tädin yllättäneille! Luen kyllä teidän kirjotuksia,vaikka itse nyt "taustailen" siihen saakka että on jotain kerrottavaa. Listoilla haluan ehdottomasti siis pysyä.

Onnea kaikille tähän uskomattoman hauraaseen, kauniiseen ja suureen unelmaan---> oman lapsen alulle panoon.
 
Morjens vaan kaikille, nyt oon pysytellyt sivuilta pois vähän aikaa, jotta ei ajatukset pöyrisi koko ajan raskautumisen ympärillä ja sehän toimi ihan hyvin, oon saanut jotain muuta mietittävää täksi viikoksi:LOL:
ensin nopeesti ON: eli nyt tosiaan meneillään 36/29. Tänään aamulla tein viimeisen testini tälle kierrolle clear blue:lla joka näytti ei raskaana, joten nyt uskon, ettei tällä kierrolla tärpännyt! Nyt vaan odottelen tätiä ja ihmettelen kierron pituutta, joka on nyt sitten pidentyny näinkin paljon.. Saas tosiaan nyt nähdä kuinka pitkäksi kierto osoittautuu. Nyt seuraavalle kierrolle otankin raskausvitamiinit käyttöön ja ehkä myös yritän jaksaa tikuttaa ovista: /

NIQ juu mietin aivain samaa juttua oviksesta. Toivoisinkin, että se olis ollut ovis, koska olisin voinut sillon ihan hyvin raskautua, koska peittoja sillon heiluteltiin..Mutta saas sitten nähä.. En oo tässä kierrossa tikuttanut, oon hirveen laiska ton suhteen. Mutta nyt ajattelin seuraavalle kierrolle, että yritän jaksaa tikuttaa oviksen..

Horrorpop tervetuloa =)

keiju123 Toivotaan, että plussa pärähtäis ;)

Jomi Mietin ihan samaa, mulla on oikeesti mahan kanssa kans sama tunne, etten pysty esim. nukkuu mahalla, koska se tuntuu kipeeltä..Mutta sen tiedän etten oo raskaana, joten mulla ainakin se johtuu jostain muusta syystä..

Arianna Niin paljon onnea! Voi että kun ihanaa:hug:
 
Viimeksi muokattu:
Minä oon kyllä nyt ihan sekasi näitten ovispäivien kans, enkä oo kyllä kertaakaan asiaa tarkistanu että millon on ovispäivät. Mies on viikot töissä niin oikeastaan vaan viikonloput on aikaa touhuilla, en vaan aina tiedä millon ois mahdolliset ovulaatiopäivät : / Miehen kans just tänään puhuttiin synnytyksistä ja kerroin sille mitä minun kaverit on puhuneet omista kokemuksista. Silmät kyllä pullistu päästä tarinoita kuunnellessa :LOL:
 
Arianna, älä tunne huonoa omaatuntoa plussasta, ole onnellinen ja nauti siitä täysillä :) kyllä me muut tullaan perässä! vai mitä tytöt?

BlueNote, voi paska sitä tätiä :hug: josko nyt ens kierrossa tärppäis? voi kun tärppäis!

keiju123, kovasti plussapuhuria sinulle ++++++++:whistle:

NiQ ja t84, teillähän alkaa olemaan jo jännät päivät! *jänskättää mukana*

Murmeli88, kuinka kävi? vahvistuiko viiva?

Tervetuloa mukaan horrorpop :) mukava saada uusia!

ON: koskahan ovis kolkuttaa ovella? odottelen jo innolla :D ostin nyt sit kumminkin ovistikkuja.. eilen testasin niin tuli ihan hailakka toinen viiva, eli en tiiä onko tulossa vai menossa..
 
Mimmu1984 Joo en minäkään aluksi meinannut uskoa tuohon nutrilettiin, mutta pakko se vain on, koska paino tippuu koko ajan!! Ja kun miettii kuinka pienessä ajassa!! Tämän kun joskus lopetan niin jatkan sitten vähähiilarisella valiolla!!
 
Moikka vaan kaikille! :wave: Kiva kun täällä on näin aktiivista porukkaa.
Kylläpä kai minutkin voipi listalle laittaa.... Yritän ainakin ahkerasti täällä vierailla, välillä vaan tahtoo aina muiden kiireiden keskellä jäädä. Nyt vaan on nuo vauva-asiat niin 24/7 mielessä että työpäivät tuntuu menevän enemmän täällä surffaillessa kuin töitä tehdessä. :p
Tällä hetkellä mun laskujen mukaan kp 24, kierto tuntuu vaihtelevan 27-34 välillä. Tosin viime menkat oli niin ihme tapaus et ihan varma en oo kierron vaiheesta... Vuoto alkoi n. viikon myöhässä ja kesti niukkana yhden päivän. Yleensä 4-5 päivää ja niinku hanasta tulis... Mut siitä nyt oon kiertoa laskenu, koska testit näytti negaa.
Eli nyt on 3 yritys kk:tta takana, aika jalat maassa tän asian kans on edetty. Ovulaatioita en oo tikuttanu tms. ihan luomuyrittämistä ollut. :) Tuntuu et meillä menee miehen kans aikataulut aina niin ristiin et just oviksen aikaan ei olla ees samassa paikassa... Jotenki mulla on kierukan pois otosta asti ollu sellanen tunne et useampi kk menee ennen ku tärppää. Lääkärikin sanoi et yleensä 6-12 kk. Enkä mä usko et tästäkään kierrosta ois tärpänny, vaikka muka jotain oireita itsestäni löydänkin.
Mut toivotaan et täällä kuuluu muilta paljon plussauutisia!
 
Hurrrrjasti taas tullut tektiä tänne lyhyessä ajassa! Kiiiiitooooooos uudestaan kaikille onnitteluista, ootte todella kultaisia. :heart: Tottakai oon superonnellinen omasta puolestani!! Tämä nyt ei ehkä vaan ole paras paikka hehkutella... Te tuutte kyllä kaikki perässä! Toivottavasti mahdollisimman pian. NiQ voit laittaa mut plussanneisiin, päivämääräksi eilinen eli 28.10.
 
Huh, enpäs ole taas aikoihin kerenny tänne kirjoittelemaan. Tekstiä on tullu paljon, ja uusia naamojakin näköjään, tervetuloa teille! :)

galluppiin Ukko on kyllä tosissaan mukana koko hommassa, itse se tätä ehdottikin ja kuumeillutki on pidempään ku minä. Usein se höpöttää lapsista, kyselee oireita, ja kertoo kuinka ois kiva ku oisin jo raskaana.. Hyvä kun ei ole jo lelujakin ostellut tulevalle POJALLE :D Eli poika ois toiveissa, tosin ihana olis, tulis sitten kumpi tahansa. :)

Ariannalle ISOT ONNITTELUT PLUSSASTA! Ihanaa! :)

Shih, mukava kuulla että tupakkalakko on hyvällä mallilla :) Itekki ku tuohon pystyis.. Toisaalta mulla se on vaan sellasta "tapatupakointia". Sitten kun plussa pärähtää testiin nii loppuu tupakointi ku seinään, sen voin luvata. Sitte on jotai motivaatiota lopettaa... Vähentäny olen kyllä hurjasti ja tuossa loppukesästä olin muutaman viikon jopa polttamatta.. :)

Keiju123
Täällä jännitetään sun puolesta! :)

NiQ Jännät päivät sulla tiedossa ja joitain oireitakin tainnu olla. Jännitetään myös sun puolesta! :) Ja listaan voisit korjata mulle tänään kp21/?, joka listassa oli kummallisesta syystä jo eilen :eek:

Jomi Mulla aivan samanlaisia tuntemuksia, alavatsaa ja -selkää jomottaa, tai sanoisinko pistää monta kertaa päivässä.. Kumma. Ei auta ku toivoa et se ois merkki jostain hyvästä ;)

ON: kp 21/? luulisin. Kumma se viime viikonlopun parin päivän vuoto.. En laskenu siis menkoiksi sitä.
Oireita tulee jatkuvasti, tai kuvittelen vain. Kuitenki alamaha ja -selkä on ollu kipeitä jo viikon verran, juilii sillai kummasti. Ja nyt muutamana iltana on sattunu koko mahaan (ja pistäny rintaan (en oo vielä onnistunu tunnistamaan onko se rintakipua vai tissikipua)) niin ettei liikkumaan pysty, ja tuntuu että hengittämättä täytyy olla. :/
Valkovuotoa tulee kuten ennenkin, sama koostumus, mutta väri on muuttunut valkoisesta kellertävänvihertäväksi. Mistähän tällainen mahtaa johtua? Pelottaa, että eihän mitään tulehdusta tms ole..
Puolen päivän jälkeen on ollu tällä viikolla väsymystäkin..joka voi kylläkin johtua et oon pitkästä aikaa istunu pitkiä päiviä koulun penkillä..
Mutta sellaista siis ja odotellaan, joko viikon päästä menkat alkais..

Mistä ootte ovis- ja raskaustestejä tilanneet? Missä hyvä hinta-laatusuhde? Ite en oo tikutellu aiemmin, ja kovin ois haluja tilata jostain.. :)

Plussatuulia kaikille tarvitseville!! :)
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
The Esikoisesta Haaveilevat PE 29.10.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
aamuhapan korppu…...kp 135/30/42……………yk 17
Tipetsu…………………....kp 117/27………………..yk 7
kirsikkainen19……….....kp 109/27-41……………yk 6
Miipeli……………….......kp 99/28-36….………….yk 19
PimpulaPumpula.........kp 74/31.....................yk 1
BeBop........................kp 60/31......................yk 4
peikko_......................kp 57/28-30.................yk 5




Memelisa................kp 56/?...........................yk 4
HelenaM...............kp 37/29...........................yk1
MyDream..............kp 36/28...........................yk 10
munakoiso............kp 34/30...........................yk 8
Keiju123...............kp 31/30-43.......................yk 1



NiQ.....................kp 29/33.............................yk 4
t84.....................kp 25/28..............................yv 2
mimmu1984........kp 25/31-35.........................yk 5
Äipäksi91..............kp 24/30.............................yk 5
AnniSofia.............kp 24/35-37.........................yk 2
Gabrielle..............kp 24/32-?..........................yk 2
horrorpop............kp 24/27-34.........................yk 3
AnniMu..............kp 21/?.................................yk 1
anu84.................kp 21/?...............................yk 26
Hyppy.................kp 21/28.............................yk 1
Jomi....................kp 20/27-30.......................yk 3



Dreamangel......... kp 18/?..............................yk 2
Iloksi..................kp 17/32.............................yv 4+
soleigh................kp 16/28..........................5/10
Anna-79.............kp 15/28-38........................yk 1+6
Ella83................kp 14/33..............................yk 2
Shih..................kp 14/27-35(43)...................yk 8
Nannie...............kp 13/?...............................yk 2
An-nie...............kp 12/30-35........................yk 6
tiuhti_,,,,,,,,,,,,,,,,kp 12/?..............................yk 1
Chiba.................kp 10/30-35.......................yk 6



BlueNote.............kp 2/29-39.........................yk 4
Murmeli88......... .kp 2/27.............................yk 4
paivi81......................................................
Salpe.........................................................





HAAMUJENGI/RKTT





Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
Arianna 28.10.2010 yk 5
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
niQ plussaa nyt viikonlopun aikana :)

Ja kaikki voisi aloittaa viikonlopun kuuntelemalla Jukka Pojan -kiitollisuutta biisin. Uskon, että tän biisin kuuntelu vähentää mun vitutusta sitten jos menkat alkaaa :)

on: joo tissi tosi kipeet, viimeksi näin kipeet joskus teinivuosina. Tiedä sitten mistä johtuu :) Odottelen menkkoja tänään tai huomenna alkavaksi. Melkein tekisi mieli testata, mutta kun tämä tyttö kiduttaa itseensä.

Plussatuulia kaikille niitä tarvitseville
 

Yhteistyössä