<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

On:Jännät päivät meneillään! Vattassa tuttuakin tutummat menkkajomotukset, joten ei ole vaikee arvata tuleeko saamarin täti taas kylään vai ei... Silti yritän pitää pientä toivonkipinää yllä että luoja sois vihdoin meille oman nyytin :heart: Niin kauan on toivoa kun vuoto ei ala! Vkloppuna sen näkee miten käy.. anteeks omanapaisuus.
 
Nyt mua tosissaan vituttaa. Anteeks. Ensinnäkin mun lapsihaaveet on ollu jo pitkään mielessä, voimakkaimmillaan nyt ja viimeaikoina. Sitten tuleekin vastaan sukulaiset: "Tuommoseen elämäntilanteeseen pitäs vielä vauva saaha, on kissat ja koirat" ja vielä vauva!

Joo, on meillä kissat ja koira. Koira vielä pentu joten huimuusikä parhaimmillaan. Kissat on suurimmanosan ajastaan ulkona. Ja joo, asumme kyllä rivitalossa, kolmiossa. Että ei meillä tila lopu kesken. Ärsyttää vaan suunnattomasti nuo puheet. Hyvällä tuurilla mulla on kissat ja koira vielä 20 vuotta eteenpäin, ja sittenpä oonkin 40 vee. Että sittenkö niitä lapsia pitäs saada? Miten voi näin päljoo ärsyttää oman perheen mielipiteet. :kieh:

Palaan myöhemmin tältä tunnepurkaukselta kirjoittamaan jotain ilosempaa juttua.
 
Hyppy Mielipiteitä on yhtä monta kuin on ihmistäkin. Siinähän opetat perheelles, että tiedät ite parhaiten mikä sulle on hyväks ja mikä ei, kun teet niinku ite parhaaks näät. Meillä oli joskus kun olin nuorempi niin ihan samat kuviot äitini kanssa. Nykyään menee toisesta korvasta ulos, vaikka äiti onkin mulle erittäin rakas.

niukulle ONNEA!! :flower: Täällä on peukut pystyssä, että se viiva siitä vielä tummenisi! Ymmärsin, että oli haamu...? tiuhti_ tervetuloa mukaan haaveilemaan! :)

t84 mä ostin kummitytölleni kummilahjaksi semmosen valokuvakehyksen ja sen kirjan, mihin vanhemmat saa täyttää lapsen tietoja. Kultasepän liikkeistä löytyy kaikenlaista! Sinne vaan kyselemään. Siihen 6v pojan lahjaonkelmaan en osaa sanoa yhtään mitään! Mä oon ostellu vaan tytölle. :) Tai osta vaikka johonkin lastenteatteriin pari lippua. Mä ostin viimeks tytölle lahjaks valokuvauksen kuvaamossa. Tykään ostella lahjakortteja, kun sitä tavaraa tuntuu kaikilla olevan niin kauheesti!!

ON: Täällä sitä kuulkaas taas ollaan niin raskaana, niin raskaana! Vaikka päätin, että tässä kuussa en kuvittele yhtään mitään, koska oon huomannut, että mun kroppa saa aikaan vaikka mitä oireita ihan vaan höynäyttääkseen mua. Uusimpana on hurjasti lisääntynyt valkovuoto!!! Ja se haiseekin hieman enemmän kuin tavallisesti, tai sit se haju vaan johtuu siitä että sitä on PALJON enemmän kuin yleensä. Mulla ei ole mitään hajua onko tommonen edes raskausoire!! Tietääkö joku!?! Oviksen bongasin siis viime perjantaina. Oireita on ollut tänään ja eilen. Lisäksi nämä helposti kuviteltavat oireet, jotka on olleet tiistaista lähtien: väsy, kylmä ja kauhee nälkä koko ajan. Voi plaaaaaah....... Vielä pitäis odottaa muutama päivä ennen kuin voi tehdä edes testiä....

Noin, ja sitten haravoimaan :wave:
 
Voi ärr, kirjotin pitkän vastauksen ja meni sitte hienosti kaikki tekstit, kun olisin halunnu muokata. Ei ole hyvä tämä, pöh.

NiQ&t84: Mitä olen lueskellu, niin monilla on tärpänny siinä kierrossa missä ei ole ovista löytynyt. Ja myös kannattaa muistaa, että tikutkin voivat näyttää väärin. Eli vaikka ovis on tullut niin tikku ei näytä sitä, tai sitten tikku näyttää oviksen mutta sitten kun toisella merkillä testaa, niin se näyttää sitten negatiivista oviksen suhteen. Että ei kannata toivoa vielä heittää hukkaan. :) Kannattaa koittaa joka toinen päivä harrastella seksiä, niin on sitte simppoja valmiina putkistoissa jos se ovis kaikesta huolimatta tuleekin.

Niuku, onnea paljon plussasta! :flower:

Hyppy: Ei kannata välittää tuommosista ja stressata muiden mielipiteistä. Jos sinä ja miehesi haluatte vauvan niin sitten te teette vauvan. Jokaisella on mielipiteensä ja voin sanoa että kyllä sukulaiset kauhistelivat minun nuorta ikää kun menin naimisiin. Mutta siinäpä kauhistelivat, tässä sitä nyt ollaan. :D Ja kyllä meilläkin on kolme koiraa pyörimässä jaloissa ja tähän päälle vielä vauva niin on vipinää ja vilskettä. Tärkeintä on, että te olette onnellisia ja tiedätte, mitä haluatte. :) :hug:

ON: koopee2 ja onneksi on kivut hellittäneet. Ei tartte vetää kipulääkkeitä niin paljoa. Muutenkin koittaa välttää ibuprofeiinia sisältäviä lääkkeitä, kun niillä on vaikutusta näihin lapsentekohommiin. Onneksi panadolilla pärjää tiukan paikan tullen. Ottais greippimehut taas käyttöön täksi kierroksi.

PLUSSATUULIA JA KORTTEJA JA KAIKKIA TASAPUOLISESTI! +++++:whistle:
 
Hellou leidit!

Tervetuloa uusille :flower:

Suuren suuret onnittelut Niukulle:flower:

Niin tuoho asunto galluppii vastailen vielä..
Asutaan isossa kaksioissa ja suunnitelma on se, että vauvan kanssa asutaan tässä siihen asti kunnes multa loppuu äitiyslomat ja ostetaan sitten omakotitalo :heart:

Isorutistushalitus tippuneille *rutistaa oikein lujasti* :hug:

Tuli noista eläimistä mieleen, että meillä on myös kaksi polvenkorkuista koiraa. Vanhuksia tosin, että ei enään montaa vuotta yhteistä aikaa jäljellä :(
En halua edes kuvitella sitä tuskaa ja kipua, kun aika jättää.
Mutta olen päättänyt, että en ota enään vähään aikaa koiria, sitten kun karvatassuja ei ole enään.

kp 21, ei mitään ihmeellistä, ei oireita, ei mitään.. : /
 
Memelisa: Munkin pitäis nyt alottaa ekat terot, millä tavalla ne tukee raskautta? Jännittää alottaa niitä kun saatoin ehkä kuitenkin bongata oviksen tänä aamuna, voinko silti aloittaa nekin tänään?

Chiba
: Kurjia tommoset kivut, ensin pitää kärsiä kaikkien toiveiden romahtamisesta ja sit vielä päälle kivuista, ei ole reilua! Kiva kuulla että nyt on helpottanu.

Arianna: Lisääntyneestä valkovuodosta oon kuullu ja joku sano et pissa oli alkanu haiseen erilaiselta, miksei valkovuotokin vois... Pidetään peukkuja et ne olis just niitä oireita!!!

niuku: Tsemppiä ultraan, jännätään sun kanssa!

MyDream: ei tätiä, ei tätiä, ei tätiä!!! :attn:

tiuhti: Tervetuloa!

Hyppy: Yritä olla välittämättä muiden arvostelusta, vaikka semmosia ihmisiä ovatkin, joiden mielipiteellä on merkitystä. Mä en ymmärrä miksei perheeseen, jossa on kissat ja koira vois tulla vauvaakin! Sitä paitsi se koirahan sopeutuu vaan paremmin vauvaan mitä nuorempi on... Ja ehdittehän te saada sen loistavasti sisäsiistiks yms (jos on niin pikkunen pentu) ennen vauvan tuloa.

niuku: ONNEA!!!

Shih: Ootko tehny vielä ovistestejä? Sori utelu, tuli vaan mieleen kun ne joskus näyttää raskaudenkin. Mutta kaipa se oviskin voi tulla noin aikasin.

).( Voiko ovis olla vaikka se toinen viiva ei olis ihan yhtä tumma ja vahva kun kontrolliviiva? Testasin aamulla ja sain tummahkon viivan, nyt iltapäivällä ei näy enää mitään. Voiko se olla se?!? Aika lailla kyllä vihloo alavatsasta ja sivuiltakin... Oon ihan ihmeissäni kun viime kierrossa ovisplussa tuli vasta kp26. Tänään pitäis aloittaa ekaa kertaa Terolutit... Olikos se niin, että ovis tapahtuu joskus 24 h plussasta ja peittoja pitäis heilutella 24-48 h ovisplussan jälkeen?

++++++++ PLUSSAPUHUREITA KAIKILLE!!!! ++++++++++
 
Viimeksi muokattu:
Olikos se niin, että ovis tapahtuu joskus 24 h plussasta ja peittoja pitäis heilutella 24-48 h ovisplussan jälkeen?
Plussasta ovis tapahtuu 24-48h ja munasolu on hedelmöityskelpoinen sen vuorukauden ajan. Siittiöt nyt saattaa elää jopa viikon naisen putkistoissa, joten kannattaa tuota peittoja heilutella jo ennen ovisplussasta (ei tietenkään joka päivä, varsinkaan jos miehellä on huono siittiötuotanto) ja ovisplussasta samana päivänä ja vaikka heti seuraavana päivänä. Näin mie oon lueskellut ja ynnännyt yhteen, että kannattaisi. Mitä enemmän simppoja on odottelemassa, sen paremmat mahdollisuudet on hedelmöittyä. :)
 
Tervetuloa tiuhti mukaan kuumeilijoihin:)

Mydream Meillä onkin kummallakin viikonloppuna jännät paikat, toivotaan meille molemmille, ettei täti tule kyläilemään ja saadaan plussat raskaustesteihin näkyviin:whistle: Laita heti inffoo, kun tiiät jotain! :)

älä välitä happy omaa elämääsi elät!:)

Voi ei niuku niin onnellista! Ultraan meno varmaan vielä konkretisoi kaiken!:heart:

:hug: kaikille, joille täti on saapunut kylään..
 
Hyppy Älä välitä :/ Se miten ite asian näkee on tärkeintä :)

Arianna Toivotaan, että nuo olisi niitä oireita :) Mullakin oli ovis torstaina, tikkujen ja kipujen mukaan, oireita odotellessa :)

Niuku Isot onnittelut:heart:

T84 ja Niq Se on niin pyllystä odottaan ovista :/ nim. viime kierrossa ovisplussa kp 28.
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
The Esikoisesta Haaveilevat TO 21.10.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
aamuhapan korppu…...kp 127/30/42……………yk 17
Tipetsu…………………....kp 109/27…………………yk 7
kirsikkainen19……….....kp 101/27-41…………….yk 6
Miipeli………………….... .kp 91/28-36……………..yk 19
PimpulaPumpula.........kp 66/31.................yk 1
BeBop......................kp 52/31.................yk 4




peikko_..................kp 49/28-30.....................yk 5
Memelisa................kp 48/?...........................yk 4
soleigh..................kp 34/28..........................5/10
BlueNote...............kp 33/?............................yk 3



HelenaM...............kp 29/29...........................yk1
MyDream..............kp 28/28...........................yk 10
Arianna................kp 27/28-33.......................yk 5
munakoiso............kp 26/30...........................yk 8
Keiju123...............kp 23/37-43........................yk 1
Murmeli88............kp 21/21- (?)......................yk 3
NiQ.....................kp 21/33.............................yk 4



t84.....................kp 17/28.............................yv 2
mimmu1984..........kp 17/31-35........................yk 5
Äipäksi91..............kp 16/30.............................yk 5
AnniSofia.............kp 16/35-37.........................yk 2
Gabrielle..............kp 16/32-?..........................yk 2
anu84.................kp 13/?..............................yk 26
AnniMu................kp 13/?..............................yk 1
Hyppy.................kp 13/28............................yk 1
Jomi....................kp 12/27-30........................yk 3



Iloksi..................kp 9/32.............................yv 4+
Anna-79.............kp 7/28-38........................yk 1+6
Ella83................kp 6/33..............................yk 2
Shih..................kp 6/27-35(43)...................yk 8
Nannie...............kp 5/?...............................yk 2
An-nie...............kp 4/30-35........................yk 6
tiuhti_,,,,,,,,,,,,,,,,kp 4/?..............................yk 1
Chiba.................kp 2/30-35.......................yk 6
paivi81......................................................






HAAMUJENGI/RKTT

Valkokulta..............kp 34/30-40....................yk 10




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
NiQ
Chiba kiitti lohdutuksesta :) Yleensä mulla oviksesta menkkoihin saakka on tissit kipeet, nyt ei oo, joten ovista ei varmaan oo ees tapahtunut vielä. tai ei tapahdu ollenkaan... tietääpä ainakin ettei ala odottelee tätiä turhan aikaisin. viime menkoista asti ollu toiveikas olo tän kierron suhteen, kun tuli vasta ekat kunnon kipeet ja runsaat menkan nuvaringin lopettamisen jälkeen, että olis nyt vasta kroppa kunnolla palautunut...

Gabrielle veikkaisin että sulla olis ovis just sit tuloillaan/päällä :) eli peittoja vaan heiluun...

Hyppy älä muista välitä :) sydän tietää <3

MyDream jännittävää, mä pidän peukkuja!
 
t84
Noloo, väänsin sit tänään itkut tarjoustalon vauvaosastolla... Ei pitäs eksyy sinne ollenkaan.

Mutta... Oumaigadoumaigaad nyt tapahtuu, aivan hirveet jomotukset ollu koko illan! Saatoin just löytää kadotetun oviksen!! Päätin etten edes testaa, jännempää näin (ihan kun se muuten ei olis :D)
Nyt ei kerkee pölistä, ukko tuli kotiin --> hommiin :D
 
ChibaHyvä, että kivut jo helpottaa! Uutta matoa koukkuun, eiks jeah? :)

Arianna Lisääntyneestä valkovuodosta minäkin oon kuullut ja miksei se hajukin voisi muuttua!? Tosin ne voi olla tulehduksenkin oireita, että kannattaa seurailla.

niuku Tsempit ultraan :heart: Tule sitten kertomaan kuulumiset!

MyDream Tsemppiä murunen :heart: Pidän sulle niiiin kovasti peukkuja!!

Hyppy ARGH, tommonen on kyllä niiiin rasittavaa!! Mutta muista, että olet itse oman onnesi seppä ja aikuinen ihminen ja teet mikä sinun mielestäsi on elämäsi kannalta hyvää/oikein. Toki läheisten mielipiteet vaikuttavat ja vetävät mielen matalaksi, jos ne ovat sellaisia joillaisia ei haluaisi kuulla, mutta itse teet ratkaisusi :heart: Anteeksi hölmö sepostus.. Toivottavasti ymmärrät pointtini.

ONNEA NIUKU:heart::kiss:

Gabrielle Mun sisko, joka on raskaana, tikutteli ovista ja sai yhdessä kierrossa lähes (eli ei yhtä vahvat) yhtä vahvat viivat tikkuun ja tärppi kävi siitä, eli mä en vanno ihan sen nimeen, että ne viivat pitäisi olla täsmälleen yhtä vahvat. Toiset taas ovat ehdottomasti sitä mieltä, että viivojen pitää olla täsmälleen saman vahvuiset, että ota nyt selvää :D

).( Ovista tikutin tänäänkin ja edelleen selkeä viiva havaittavissa. Tänään siis pupuilua jälleen!! :p Viime yö meni ihan pipariksi.. en tiedä pyöriikö nyt vaan liikaa kaikkea päässä. Hikoilin kun sika (yleensä palelen) ja jalat olivat niiiin levottomat, ettei nukkumisesta tullut mitään. Nyt sitten särkee pää :/
 
Shih, toki toki. Heti vaan kun täti häippäsee häiritsemästä niin alkaa ahkera peittojen heiluttelu. Eikait tässä elämässä mitään saa, ellei yritä. :whistle: :D

Hassua kun lapsuudenystävän kanssa juteltiin eilen vauvajuttuja. Sinällänsä ihan normaalia, mutta me ei olla koskaan nuorempana puhuttu mitään kuukautisiin liittyvää tai lapsiin liittyvää. Tuntu vaan että kaveri oli nuorempana aina lapsia vastaan ja nyt sitte oli jo vauvanpeittoa kutomassa ja haluamassa lasta. :D Ei siinä, oli jokseenkin virkistävää jutella tuollaisista asioista, varsinkin kun ei oltu aikoihin juteltu.
 
Voi että.. Niin kiva lukea että joillakin tärppää.. Ehkä me muut päästään perässä plussailemaa.:heart:

Mä oon täällä bongaillut tuntemuksien perusteella ovista. Käyttääks täällä kaikki noita ovistikkuja? (mä en oo niitä vielä itse kokeillut..) Tänään ollut semmoset jomotukset alavatsassa että huh.. Ja ahkeraa pupuilua viikko takana..;)
Nyt ihan mielenkiinnosta kysyn, että onks teillä joitain "kikkoja" ahkeran yrittämisen lisäks käytössä? En tiedä uskonko niihin niin suuresti, mut eihän sitä tiedä jos ei kokeile..:p ja useinko teillä kaneillaan?;)

Joo olen utelias..:D ja tosissaan onnea plussanneille!:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äipäksi91;22289638:
Mä oon täällä bongaillut tuntemuksien perusteella ovista. Käyttääks täällä kaikki noita ovistikkuja?
Mä en ole käyttänyt kuin kerran varmistaakseni tuntemukset, plus sitte viime kierrossa kokeilin tuota CB:n digitestiä kun kaikki sitä kehuvat, enpä löytänyt ovista. En kylläkään käyttänyt kaikkia liuskoja, säästin pari täksi kierroksi. Itse tosiaan olen limojen perusteella koittanut katsoa ja kipujen perusteella. Meinasin kyllä nyt tilata paketin liuskoja.
Pitääkin mainita että kyllä greippimehusta näkee sen hyödyn, että ovislimat on runsaammat itsellä. Joillakinhan tosiaan saattaa se greippimehu tehdä päinvastaisen eli ovislimat vähenee, mikä taas on huono juttu hedelmöittymisen kannalta.

Mut kikkoina itse pidän jalat ylös -tekniikkaa, koittamista huokaista vaan olla ajattelematta koko vauvaa ja nauttimalla hyvää elämäneliksiiriä (valion sininen <3) ja syömällä raskausvihamiinit. Sitten vaan toivotaan parasta. Ja myös koitetaan ettei ehkä ihan joka päivä harrastettaisi, mieluusti vaikka joka toinen päivä jos nyt vaikka miehen siittiötuotanto on heikko. Joka toinen tai joka kolmas päivä, riippuen fiilinkeistä.

Ihana kun mies osti lahjaksi minulle bolakorun. Tässä vaan odotellaan aikaa, että pääsisi sitä käyttämään. :heart:

HYVÄÄ HUOMENTA JA HYVÄÄ PERJANTAITA KAIKILLE! +++++:whistle: :wave:
 
t84
Mulla on niitä tikkuja hirvee läjä, tilasin jostain megamega tarjouksesta joku oliskohan ollu 60kpl :D Että kyllä noilla ovis löytyy jos on löytyäkseen.

Mulla nyt on vähän hakusessa vaan miten niitä käytetään, tai siis tarkotuksena olis löytää millon viivat on yhtä vahvat joo, mutta... Tää kierto esim on ollu ihan kumma. Viiva on haalentunu ja vahvistunu ihan miten sattuu. Nyt eilen tosiaan tuli kivut ja olin ihan varma että NYT, vihdoin! No eilen illalla ei näkyny viivan viivaa, ja aamullakaan ei juuri mitään.
Mitä viivalle tapahtuu oviksen jälkeen? Häviääkö heti kokonaan vai taas pikkuhiljaa haalenee? Tyhmiä tikkuja, ei noilla tee mitään!!

Kikkoja... No meillä on kokeilussa nyt toi greippimehu, tietty puuhien jälkeen vähintäänkin jään makoilemaan, tyynynkin saatan tunkea vielä persuksen alle. Ja nyt ollaan... Öö 3 kertaa? viikon sisällä puuhattu. Musta tuntuu että miehestä olis useemminkin mutta musta ei :D

niuku tosi paljon onnea! Niin vaan täältä kaikki pikkuhiljaa häviää, niinkun kuuluukin :)
 
Huomenta!

Äipäksi91 Meillä oli alussa käytössä viikon verran greippimehu, mutta se oli niin pahaa et siihen se sitten tökkäs. Jalat on katossa aina silloin tällöin touhun jälkeen. Muita kikkoja ei ole. Ja ovista en ole tikutellut (vielä?), kun aluks oli ainakin tarkotus et tulee jos on tullakseen. Mut ei tainnu jäädä siihen, nyt jo arvuutellaan ovista ja mietitään mitä oireita vois olla. Eihän tästä odottelusta ja päivien laskemisesta tule ku stressiä. Mutta ehkä tää on nyt vain alkuinnostusta. Yritän unohtaa koko "yrittämisen".. Joka tuskin tulee onnistumaan..

ON: Täällä tapahtuu kummia. Kp 1/13. Voiko olla noin lyhyt kierto? Itse arvelin et ois jotain 30 paikkeilla, kun vasta pilleritkin lopetin. Eilen illalla vihlo mahaan, ja luulin et ovis tulikin nyt, mutta ei. Tätihän se sieltä tuli. ÄRRRR. Taas alusta odottelemaan. Ei kiva, jos rupee olee kaks kertaa kuussa menkat. Huoh.

No mutta plussatuulia kaikille! :)
 
Mä en bongannu ovis tuntemuksia viime kierrosta, mutta se olikin eka kierros ilman nuvaringiä :) joskohan tässä kierrossa tuntis edes jotain:confused: muuten pitää seuraavaan kiertoon ottaa sit mukaan niitä ovistikkuja ja koklailla niillä!

kuulin joskus jonkun sanoneen, että ovistesti kannattas tehä päivän tokasta pissasta ja aina samaan kellonaikaan, kun kuulemma tokassa pisussa on eniten sitä LHhormoonia. niin ja että ei sais edes tehdä aamupisusta, mutta tuokin on varmaan ihan testikohtaista :) eli ei ole varmuutta..

ON: vihdoin menkat alkaa loppumaan (KP5), ja pääsee aloittamaan kohta puoliin sen oviksen bongailun :D hassua kun lähti nuvaring pois niin mulla on ihan hirveet seksihalut, mies on ihan ihmeissään! eli toivottavasti tulis ovis hyödynnettyy vaikka en sitä bongaiskaan..

MUKAVAA VIIKONVAIHDETTA KAIKILLE JA PLUSSATUULIA :)
 
Omanapailen hieman.. Mä en tajua, ovulaatiotestissä edelleen hyvin selkeä viiva. Ei yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mutta ei paljoa haaleampikaan. Eilen se mun mielestä näytti jo taas vähän haaleammalta, mutta nyt taas tummemmalta.. :confused: En tajuu.. Tein tän aamun pissasta r-testinkin ja negaa näytti. Ei tosin ollut mikään yliherkkä testi vaan ihan "tavis". Noh.. seuraillaan. Ajattelin tikutella nyt joka päivä ovista, jos se viiva vaikka yks kaks tummeneekin ihan kontrolliviivan vahvuiseksi. Samalla harjoittelen tuon sylkiovistestin käyttöä.

Kummallista..

Oikein hyvät viikonloput kaikille!! <3
 
Hyppy, yritä olla välittämättä. Ihmisillä riittää aina mielipiteitä toisten elämästä. Tiedän montakin paria joilla on pari kissaa ja koira vauvan lisäks. Teet juuri niinkuin itse näät parhaaks!

niuku, onneaaaa!!! Mahtavaa! Mitkä fiilikset? =)

Gabrielle, ei ainakaan vielä ole tätiä näkynyt! Toivotaan ettei muista tulla paikalle ;) Ootko saanut jo yhtä tummat viivat ovistestiin?

HelenaM no kappas! Meillähän on tosiaan molemmilla yhtä jännät paikat :) Oletko jo testaillu? Itse ajattelin huomenna tai sunnuntaina vasta, kun on joskus aikasempaakin täti voinut saapua pari kolme päivää myöhässä. Ja pettymyksiä on takana jo 9 kiertoa... välillä olen ollut niin varma että olisin ollu raskaana, mutta enpähän ole... Peukut pystyyn ettei meille kummallekaan tule tätiä!!

NiQ, kiitos, toivotaan parasta!! Pidän myös sulle peukkuja!

Shih voi sinua suloisuus :heart: Hurjasti plussaa toivon sullekin!

On: flunssanen olo, vattassa vihloo, kiukunpuuskia tulee säännöllisesti, hirveä väsy...
 
t84 Lueskelin tuossa juttuja lyhyestä kierrosta ja monessa paikassa lukee, että lyhessä kierrossa harvoin ovista ees on.. :/ Ja en tiedä hätäilinkö muutenkin, onko tämä edes täti vai voisko olla jotain ovulaatioon liittyvää vuotoa, välivuotoa, tai jopa kiinnittymisvuotoa. Saa nähdä, koitan illalla tulla vielä raportoimaan, jos asia jonnekin päin muuttuu :)

Hauskaa viikonloppua kaikille! :)
 
Viimeksi muokattu:
MyDream: Oikein hyvä, sit jatkan kamppanjointiani: EI tätiä! EI tätiä! :attn:
Eikös toi flunssanen olokin ole hyvä merkki?

Shih: Oon miettiny tota sun jatkuvaa ovisplussaa enkä mäkään oikein ymmärrä kun kerran r-testi oli nega. Mä en taas puolestani saa selvää plussaa vaan just ja just pikkusen vaaleemman kun kontrolliviiva... Mitkäs ovistestit sulla olikaan käytössä? Ovatko ennen oletettavasti toimineet? Hyvä, että ootte kuitenkin hyödyntäny kun ei tiedä mikä niistä on sit ovis. Kiva kuulla ettei muillakaan tuu ohjeiden mukasia viivoja ja silti voi tärpätä, kiitos! Tsemppas kivasti! :)

tiuhti_: Mäkin huomasin ton halujen kasvamisen sillon kun lopetin pillerit. Aika monella ne varmaan vaikuttaa ja on aika hieno tunne kun pääsee niistä eroon ja huomaa ittestään uusia piirteitä!

Chiba: Kiitos nopeasta vastauksesta! Mun mies on viikonlopun poissa ja jännitti onko tänään aamulla liian aikasta pupuilla... Ihanan lahjan sait, ihanko itse keksi?!

AnniMu: Onpas kumma kierto! Eipä ole hyvä noin lyhytkään... Tuliko ihan kunnon menkat? Etkä syö mitään "apukeinoja"?

Äipäksi91: Mä käytän tikkuja kun on niin pitkät ja epäsäännölliset kierrot ettei muuten toivoakaan bongata ovista.

NiQ: Kiitos kannustuksesta! Tänään on peittoja heiluteltu, sen pitää nyt riittää kun mies on viikonlopun poissa ja alotin terot eilen.. Eli jos se ei ollu ovis niin sit ei kyllä varmaan kerkee tullakaan tähän kiertoon.

ON: Oon ihan hukassa ovikseni kanssa. Testit näyttää mitä sattuu, luulin jo saaneeni plussan mut ei ne viivat yhtä tummia ollu. Nipistelly on jo jonkin aikaa mut viime kierron tuntemuksista katoin et ovisplussaan tais mennä viikko nippailujen alkamisesta. Tänään lämpö kuitenkin 37 et tais se ovis mennä? Voihan ne kierrot olla erilaisia... Kiitos vielä kaikille, jotka autto mua kommenteillaan ovisjutuista!

Ja pahoittelut jos multa meni jotain ohi mitä en huomannu kommentoida!

Plussaonnea kaikille!!
 

Yhteistyössä