<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Eli päivittelen nyt : Kp 0/28 ? yk 0, kohta yk 1. Luomumenkkoja ei siis ole vielä tullut, ja pillerit loppuu vkon päästä ja yritys alkaa.. olkoon se yk 0 sit :D

Vauva asia pyörii mielessä aamusta iltaan ja illasta aamuun, ihanan kamala tunne. Tuntuu että aika on niiiin pitkä ja pelottaa vielä että pillereiden jälkeen km on suurempi riski saada (vaikka tutkitusti näin kai ei ole ?) mutta niiin kovin monella mennyt kesken pillereiden lopettamisen jälkeen. Pöh. Ompa kiva jo näin aikaseen stressailla! Toisekseen tilasin netistä raskaustestejä! jo nyt :whistle: niin kovasti haluaisin päästä testailemaan ja nähdä viivoja! mutta, olen aika aikasessa.

Hellittäis tää kuume hieman nii keholla ois parempi olla..

Niiin ja onnea kaikille plussanneille!!! :flower:
Ja paljon ++++++ kaikille! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
The Esikoisesta Haaveilevat Ti 28.9.2010



anu84………………………kp 164/35………………..yk 25
aamuhapan korppu….kp 104/30/42……………..yk 17
Tipetsu…………………...kp 85/27……………………yk 7
kirsikkainen19………....kp 78/27-41…………….yk 6




Miipeli………………….kp 68/28-36……………..yk 19




PimpulaPumpula...kp 43/31......................yk 1
susse83..............kp 43/30………………….…..yk 2




Gabrielle.................kp 33/32.........................yk 1
AnniSofia................kp 31/34.........................yk 2
NiQ........................kp 31/30-33.....................yk 3




BeBop....................kp 29/31.........................yk 4
mimmu1984.............kp 28/31-32.....................yk 4
Murmeli88...............kp 27/21- (?)...................yk 2
peikko_..................kp 26/28-30.....................yk 5
Nuplu....................kp 22/32-35...................yk 5




Iloksi.....................kp 18/?.........................yv 4+
Ella83....................kp 17/31.........................yk 1
Jomi......................kp 16/30?.......................yk 2
Mary Jane.............kp 14/28-30....................yk 3
niuku....................kp 14/27-53....................yk 14
Valkokulta.............kp 13/32.........................yk 10
An-nie..................kp 13/30-35.....................yk 5
Shih.....................kp 12/27-35(43)...............yk 7
soleigh.................kp 11/28.........................5/10




MyDream............kp 5/28...........................yk 10
munakoiso..........kp 3/30...........................yk 8
Hyppy...............kp 0/28............................yk 0
Nannie......................................................
paivi81......................................................





Plussanneet :heart::heart::heart:



Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
 
Viimeksi muokattu:
Mary Jane: Vaikka niin sanoin etten enää halua testailla niitä negoja ja odotan että menkat joko tulee tai on kunnolla myöhässä niin sorruinhan mä TAAS eilen, mut pitää kyllä vierottaa niistä. Ja ihan selvä nega taas... :'(
 
Höh, ihan tyhmää tommonen negojen tarjoilu. :( Toivotaan että et sitä tätiä saa. Ehkä voisit ottaa kanssa sen Valkokullan esittämän RKTT-asenteen, eli raskaana kunnes toisin todistetaan. :) En siis tietenkään halua painostaa, mutta ihanaahan se on kun täältä on nyt niin moni plussannut niin tietenkin sitä sullekin toivoisi ja kiva jännäillä muiden kanssa. Ittellä kun ei juuri nyt ole mitään jännättävää; ovistestit olleet erittäin hailuja haamuja. Seksi on sen sijaan maittanut pitkästä aikaa meille molemmille oikein hyvin ja sitä onkin tullut ihan kivasti touhuiltua. :heart:
 
Otokka
Kiitos kaikille onnitteluista! Kotiin tullessa oli ihana onnittelu-orkideakin odottamassa, kivaa kun mies hemmottelee :D.

Mary Jane: Pistä vaan mut plussanneisiin jo. Tulin just jumpasta ja kävin heti kurkkaamassa tikkua ja näyttää se vieläkin, että raskaana ollaan :).
Gabrielle: Älä nyt testaile liian aikaiseen, tulee vaan paha mieli. Tikutat sen iiison plussan sitten, kun menkat on myöhässä ja elimistössä tarpeeksi hormoneita ;).
 
Otokka
Tässä vielä jipot, jotka johti mun kohdalla raskautumiseen tai eivät ainakaan pahaa tehneet :):

Olen syönyt jo reilun kuukauden verran odottajan monivitamiineja, lisäksi otan d-vitamiinia. Toissa kierrolla ja tämän kierron alussa join säntillisesti sitä kuuluisaa greippimehua ja se näkyi kyllä ovislimojen paksuuntumisena. Lisäksi otin tämän kierron tosi stressivapaasti, en tosissani uskonut raskautuvani vielä kuukausiin.

Oireita on ollut seuraavia:
- jo muutaman viikon rinnat kipeät, aluksi niin, että hivuttamalla piti ottaa rintsikoitakin pois, nyt hieman kosketusarkuutta
- viikon verran menkkamaisia kipuja vatsassa, melko koviakin, mutta olivatkin ilmeisesti kiinnittymiskipuja
- muutama poikkeuksellisen kova ärähdys miehelle, ilman syytä
- hieman turvonnut olo masussa ja muutenkin maha vähän sekaisin, ilmavaivoja...
- muutama pienen pieni yökötyksen alku, etenkin maitotuotteiden kanssa ja auton kyydissä tullut helpommin huono olo
- ei tee yhtään mieli makeaa, tästä alkoi viimeistään omat hälytyskellot soimaan
 
Oih, onnea Otokka:flower:
Gabrielle toivotaan että plussa tulis! Ja iteki oon niin paha testaamaan että ei mitään rajaa, viimeksi lauantaina, jotta kuppia kehtas kallistaa:whistle:

Täällä kenties ovis bongattu? Tikkuihin tullu aina jonkin näköistä viivaa, mutta pari päivää sit viiva vahvistu, ei suinkaan niin vahvaks ku toinen, mutta nyt tänään lähti haalistumaan. Luin jostain että kaikilla ei saavuta viivat suinkaan samaa tummuutta. Tiedä sitten. Pelottaa etten ovuloi ollenkaan jos nyt ei ollut. Limatkin tuntu sopivan kuvaan. ÄÄH! Ainii ja lämpö tosiaan teki dipin aamulla ja pomppas kovasti päiväksi. Niitä oon jo useemman kuukauden tiuhaan seurannu ja noin isoa muutosta ei oo koskaan ollu.
 
Onnittelut plussasta, Otokka!

Täti oli tainnut kurvata muutaman luo, siispä pahoittelut heille :(

Kp 16/30(?) tänään, en nyt tosta pituudesta tiedä, koska luulen, että ovis oli toissapäivänä tai eilen. Sunnuntaina sattui alaselkään ja reisiin ja eilen vihlaisi mahasta pari kertaa. Tänään mittasin alkuillasta huvikseni lämmöt ja näytti taas itselleni huomattavasti korkeampaa, mikä tukis noita tuntemuksiani. En toisaalta oo tässä kierrossakaan muuten seuraillut lämpöjä, joten eipä tuo nyt välttämättä mitään kerro. Toissapäivänä kyllä pupuiltiin, mutta eilen ei. Saa nähdä riittikö, vaikka niin kai sitä suositellaan, että joka toinen päivä, jotta siittiöt ehtii kehittyä tai jotain. Kovin stressitöntä on ollut edelleen, mikä on aivan ihanaa! Tuo kiertopäiväkin piti luntata tosta listasta taas :p En jaksa jotenkin uskoa yhtään raskauteen, mulla kun oli ennen yritystäkin semmoinen tuntuma, että jos ei tärppää ekasta kierrosta, niin sitten tärppää aikaisintaan kolmannesta. En tiiä mistä tuon sain päähäni, mut kyllä se on auttanut mua olemaan pähkäilemättä asiaa liikaa tässä kierrossa.

Meillä on neljäs päivä karppausta menossa ja olo on varsin mainio. Toivotaan, että tuottaa tuloksia painon ja voinnin suhteen!

Plussasadetta teille, arvon naiset! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Otokka voih ihanaa :) onnea kovasti :) ja hyppy itse lopetin e-pillerit tuossa kesäkuun 21päivä..lopetin ne kesken en syönyt loppuun asti liuskaa..ja heti sen jälkeen alkoi yritykset..ekalla ei ihan tärpännyt mut sit seuraavalla kyllä ja nyt olen raskausviikolla jo 10 :) itse en ole kuullut siis siitä et pillereiden lopettaminen antais enemmän riskiä keskenmenoon..:eek:
 
NiQ
Onnea kovasti Otokka :flower: Täällä onkin hurrrrrrrrja plussapuhuri ollut :)

Tänään päivällä tehty tyylipuhdas nega, ihan vaan huvin vuoksi :p kp31/33. Ovis oli kp 20. Onkohan mahollista että olin vaan hätäinen ja plussa tuliskin... noh, testaillaan loppuviikosta uudelleen jos ei tätiä näy.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onnea plussanneille:flower:

Täällä meneillään kp 17. Mä olen tikuttanut ovista. Tikutin jo kesällä, kun halusin tietää milloin avuloin, vaikkei vielä silloin yritettykään raskautumista. Mun kierto oli touko-,kesä- ja heinäkuussa ton 31 päivää ja elokuussa 29 päivää. Nyt olen tikuttanut kp 10 lähtien joka päivä. Yhtenä päivänä, muistaakseni kp13-15 välillä tuli melko tumma viiva, muttei kuitenkaan sen testiviivan vahvuinen. Limat oli vahvimmillaan myös tuolloin, eli se oli sitä sormissa venyvää limaa. Peitot ovat heiluneet kp 10,13,15 ja tänään 17. Kuivumaan päin ovat limatkin. Meniköhän se ovis? Käytin cittarin pregcheck testejä. Onko ne luotettavia? Nyt en tiedä, että luottaako limoihin vai testeihin. Huoh, tiedän ettei yk 1 olisi mitään tarvinu ees tikutella, mutta minkä teet ku tällänen intopinkeä on.:ashamed:

Aiemmin jo kerroin pelkääväni, että alan kuvittelemaan oireita. Ja tadaa, tänään mua on vihlonut alamahasta. :D Olen toitottanut itselleni, ettei se mitään ole. Kiva, kun välillä on tosiaan intoa täynnä ja välillä ihan maassa ettei tästä mitään tule. Ja se yk 1 menossa, mitähän tästä vielä tulee. Noh, vauva toivottavasti :LOL:

Plussia puhisen ja pihisen meille kaikille!!
 
Onnea Otokka!!! :) Eilen jo kirjoittelin onnitteluviestiä, mutta sähkökatkos vei koko kirjoituksen... :/

Toivotaan myös Gabriellelle plussapuhuria!!:whistle: Ja tietysti myös kaikille muille..

ON: kp 29/31-32 mieli hyvin rauhallinen, en oo testiä tehny enkä ihan heti toivottavasti teekään, jotenkin sellainen olo että ei tarvii tehdä vielä. Mitään kummempia oireita ei oo, samanlaista tunnetta ku yleensä ennen menkkoja, välillä oikeenpuoleista munasarjaa vihloo ja vähän semmosta huonovointisuutta/närästystä, mutta sitä muutamissa kierroissa välillä ollut ennen mensuja..
 
Meitsi ovuloi!!!!!!!!!!! Meitsi ovuloi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Olipa ihanaa saada plussaa aamulla vaikkakin "vain" ovisplussa. Mutta siinä ne möllötti, kaksi tasavahvaa viivaa tikussa. Eilennä väkisinmakasin miehen ja nytkin tekis mieli soittaa sille että mites jos tulisit tossa ruakiksella nykäseen, mutta kun se gyne sanoi että joka toinen päivä vaan saa olla silleen.


Huomenna vielä läksiäisvarvit, ja sitten lähden pohjoiseen sulattelemaan saalista.


Yritän nyt olla positiivinen ja olla ajattelematta tuntemuksia liikaa, mutta korkeeltahan täältä taas mäjähdetään alas jos ja kun ei tärppää...: / No, se on sen ajan murhe, tänään nautin tästä fiiliksestä.

Asiasta ovennuppiin, älkäätten neidit ja rouvat koskaan tehkö sitä virhettä minkä allekirjoittanut tänään teki. Join rybändekkerssin greippimehua hampaidenpesun päälle. Maistuu ihan oksulle tuo yhdistelmä, meinas jäädä Lady Vitat vetämättä, hyi yök.
 
t84
En tiedä enää mihin ketjuun kirjottaisin kun on ollu niin pitkä tauko :) Tää nyt ainakin sopii.

Pakko vaan purkaa tää jännitys johonkin.
Eli ollaan jo vuosi yritetty kunnolla, sitä ennenkin silleen "tulee jos on tullakseen" asenteella. Vähän jo on pelottanu että tuleeko ollenkaan... Nyt on kp 24/28 ja semmoset 4 päivää on ollu tosi menkkamaisia kipuja, ajattelin heti että menkat on alkamassa, kunnes laskin että hetkinen ei ne vielä pitäs tulla... Aina on mulla kivut alkanu max päivää ennen menkkoja, yleensä samana päivänä, eli tää on ihan uutta. En tiedä kuvittelenko vaan vai etooko välillä myös tietyt asiat. Mahakin on ollu sekasin, pierettää, välillä vihloo ja muutenkin jotenkin jännästi tekee mieli varoa mahaa, en osaa paremmin selittää. En missään nimessä esim halua vetää mahaa sisälle.

Jännittää jännittä jännittää!
Vaikkakin hommailtiin vaan kerran tän kierron aikana kun oltiin vuoronperään kipeitä ja mies lisäksi työmatkalla, eli en ajatellu että tärppäisi, mutta en kestä odottaa!!
 
Moikka kaikille. Mä liityn seuraan. Olen ollut sivustaseuraaja vähän aikaa, ja nyt ajattelin aktivoitua. Mahtavaa, että tämmönen palsta on olemassa. Me ei olla kerrottu kenellekään meidän raskautumisyrityksestä, ja tuntuu siltä että joutuu koko ajan pidätellä itteensä kun ei saa puhua siitä jatkuvasti... :D Tai saishan sitä, ei kukaan ole kieltänyt, mutta mä haluaisin yllättää lähisuvun vasta sitten kun on jo tärpännyt. Eipä ne varmaan edes yllättyis...

Meillä siis menossa kp 5/28-33 ja yk 5. Vasta tuossa 5 päivää sitten, pettymyksen jälkeen, ovat ajatukset heränneet sen suhteen, että mitä vois tehdä edistääkseen raskautumista. Siis mitä muuta kuin sitä itteensä. :p Teidän jutuista oon bongannut greippimehun ja raskausvitamiinit. Semmosia sit hommaamaan. Mietin vaan että miks se greippi pitäis nauttia just mehuna?? Mä rakastan greippiä sellasenaan, hedelmänä. Ei varmaan pahaa tee vaikka söis semmosenaankin.

Tykkään olla mukana jänskäämässä teidän tapahtumia tässä tämmöseen aikaan kuukaudesta, kun ei itellä ole kauheesti jännättävää. Täytyy sanoa, että vaikka pettyminen on kamalaa (muutama kokemus jo itellä), niin on se jännittäminen vaan tosi kivaakin.

Plussapuhureita kaikille ++++++ :whistle: ja onnea tietty niille joita on jo onnistanut!
 
/snip/ Teidän jutuista oon bongannut greippimehun ja raskausvitamiinit. Semmosia sit hommaamaan. Mietin vaan että miks se greippi pitäis nauttia just mehuna?? Mä rakastan greippiä sellasenaan, hedelmänä. Ei varmaan pahaa tee vaikka söis semmosenaankin. /snip/
Tervetuloa! :flower: Lisään sut seuraavaan pinoon. Varmaan on parempikin syödä greippi ihan hedelmänä kuin mehuna, mutta minen ainakaan pysty kykenemään. Oon tosi herkkä happamalle (ja btw, myös tuliselle) joten jo toi übermakea mehu tekee tiukkaa.
 
Arianna itse tein kyllä kaikkeni kun raskaaks alettii yrittää..:D eli kyllä söin suoraan niitä greippi hedelmiä kun en löytäny kaupasta eka sitä mehua mut sit löyty niin aloin sit juomaan sitä ku parempaa se mun mielestä niin oli..

Mary Jane miks ei vois harrastaa seksiä päivittäin?:D kyllä meki niin tehtiin..vaikka kyllähän ne siittiöt pari päivää sisällä eläiskin niin otin varman päälle :D sit jopa ku ei seksiä edes mieli tehnyt niin laitoin mieheni vaan laukeamaan ja otin sen lastit käsiini ja sit siitä laitoin sisälleni :D:LOL::LOL: että joo sellasta täälläpäin oli :D no se ainaki tepsi sit lopuks :D toinen oli viel se etten heti mennyt peseytymään vaan annoin siittiöiden hautua sisälläni jonkun aikaa ja makoilin sängyssä ;D :D
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Ihanaa Päivänsäde kun käyt täällä vielä tervehtimässä meitä :)

ON: kp32/33 meneillään. Massua vähä vihlasee välillä ja tissit on vähä arat. Huomenaamuna vois testailla... jotenki on kyllä sellainen olo että ei oo tärpännyt vaikka ovis tuliki hyödynnetyksi. Niitä kuuluisia raskaus-vitamiineja oon syönyt jo kesäkuusta saakka... ensi kiertoon varmaan pitäis greippeillä. milloin se hyvä aika olikaa? menkoista ovikseen vai?
 
Onnea plussasta Otokka !! Ihana juttu!

Mary Jane hieno uusi ilme päivityksellä! Onnistunut vaihto :) Ja kiitos sinulle, että jaksat tuota päivitystä tehdä. Se on toisinaan varmasti työlästä, mutta varmaan mukavaa :)
Ja onnittelut ovisplussasta ! Minä nappasin ovisplussan eilen, joten tänään sitten varmaan ovis tapahtui. Ainakin kivut olivat sen mukaiset :) Tärppionnea!!

Tervetuloa Hyppy mukaan! Toivottavasti ei odotuksen odotus veny liian pitkäksi vaan pääset pian esikoista odottamaan :)

Nuplu
minä laitoin tuonne "kuvia ovistesteistä" ketjuun kuvat omista ovistesteistäni (siis liuskamallisista) ja kp 18 tuli digitestillä plussa, vaikkei ne kyllä ne viivat yhtä vahvoja ole kuin mitä kontrolliviiva niissä liuskatesteissä. Olen kuitenkin aiemminkin todennut, ettei ainakaan minulla tule se toinen viiva yhtä vahvaksi vaikka ovulaatio tapahtuisi.

Jomi tsemppiä karppailuun :) Itse olen ollut myös vähähiilarisella ruokavaliolla tässä jonkin aikaa (Go fat go) ja yllättäen elimistöni onkin alkanut itsestään ovuloimaan ja muuta sellaista positiivista on ollut havaittavissa. Eli karppaaminen saattaa kummasti edesauttaa noita lapsensaantihaaveita :) Plussaonnea!

Arianna tervetuloa!

Oman navan tilanne on sellainen, että ovisplussa ilmaantui testiin eilen (vaikka luulin sen olleen jo aiemmin) ja tänään sitten kipujen kanssa on painittu. Harmittaa, kun sovimme miehen kanssa illalla, että harrastamme lempimistä vasta tänäaamuna, niin eikö tuo ryökäle sitten houkutellut minut seksiin yöllä, kun olin puoliunessa. Tajusin sitten vasta toimituksen päättyessä, että ei vielä olekaan aamu. Ei edes aamuyö. Kello oli noin 02.

Meinasin kuitenkin, että kai se on vielä illalla yritettävä laittaa uimareita matkaan, vaikka se laatu taitaa jo näin tiheästä toiminnasta kärsiäkin. Mutta jospa sieltä löytyisi edes yksi priima simppa, joka uiskentelisi sitten oikeaan paikkaan.

Aika aktiivista on ollut tuo elämä meidän makuukammarissa viimeaikoina, kun luulin tosiaan sen ovulaation olleen jo aiemmin. En muista onko suhteen alkuaikojen jälkeen harrastettu yhtä ahkeraan tuota lempimistä :rolleyes:
 
Iloksi: kiitos viestistäsi. Kävin kurkkaamaassa kuvan sun testeistä ja juuri samanlaiselta omani näyttää! Tänään aloin jo masistella että entä jos se ei ollutkaan ovis+. Onnittelut muillekin ovis plussista, päästään piinailemaan samoihin aikoihin.

Ja uusiakin ilmaantunut. Tervetuloa!=)
 

Yhteistyössä