<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

NiQ: Pidän sulle täällä kovasti peukkuja!! Monet on plussannu semmosesta kierrosta, josta on ollu varmoja ettei tuu mitään!

Mary Jane: Hienot oviskarkelot olit laittanu pystyyn! Mulla voi olla vähän vilkas mielikuvitus mut musta noi banaanit näyttää vähän hävyttömiltä, pökkii tolleen!! Tosin sehän on oikein aihepiiriin sopivaa! Mäkin oon kuullu et vaan joka toinen päivä sais puuhailla et häntäkaverit ehtis kehittyyn siinä välissä. Oikein paljon ovisonnea!!

mimmu1984
: Kiitos puhureista, toivotaan että auttaa meitä molempia!! Närästys ja huono olo sais kertoa ihan muusta kun menkkojen alkamisesta.

iloksi: Kyllähän se simpat siellä elelee ja odottelee, mutta varmuuden vuoks voi tietty tallettaa lisää! Mekin ollaan kyllä tän kuluvan kuun aikana puuhailtu enemmän kun melkein kesän aikana yhteensä (kun oli niin kuumakin)...

Ella83: Mäkin oon kunnostautunu tossa oireiden luomisessa, mulla on alavatsaa nipistäny enemmän ja vähemmän aina pari päivää oletetun oviksesta alkaen! Meilläkin on yk1 menossa, mutta oon saanu lietsottua ittelleni niin uskomattoman kuumeen, että putoan kyllä korkeelta jos nää oireet on kuviteltuja. Tiedän ettei sais heti odottaa liikaa mut jotenkin olo on niin erilainen kun ennen. Enkä väitä että se pettymys olis mitään verrattuna niiden tunteisiin, jotka on yrittäny kauan mutta tietty itse kullekin kova kolaus. Toivotaan ettei kummankaan tarvis sitä päästä kokeileen! Ja täällä on muuten toinen intopinkeä, oon testaillu jo sekä ovis- että r-testiä..

Jomi: Ihanalta kuulostaa toi teidän stressitön tunnelma, silleen se varmaan paremmin tärppääkin! Ja on kaiken lisäks paaaaljon hauskempaakin!

Hyppy, Arianna ja t84: tervetuloa mukaan munkin puolesta!

ON: Pelkään koko ajan että menkat alkaa, mutta onneks tähän asti ollut valkkaria. Eilen illalla iski niin paha olo, että piti mennä sänkyyn. Tän päivän huono olo on aaltoillu ja helpottanu aina syömisen jälkeen, alkuviikon oon palellu töissä ihan hirveesti, saas nähdä onko jotain pöpöä liikenteessä, toivottavasti vauvapöpöä jos jotain!
 
iloksi kiitos kaunis, kiva kun joku huomaa. :) :ashamed: Ihan hauskaahan tuon kanssa on näperrellä ja täällä kun ei ihan joka päivä tarvitse päivittää. Ainakaan kukaan ei ole kovin kovaäänisesti protestoinut kun on muutamakin päivä jäänyt välillä väliin. :D

Päivänsäde Mulle gyne sanoi ettei siittiöt ehdi kehittyä jos liian tiuhaan laukeaa, ihan sillä täällä panttaan! Musta on alkanut tuntumaan että tää raskautuminen on noilla 20% todennäköisyyksillä ihan sattumankauppaa, joten en ole vielä alkanut miestä lypsämään. :D (toi oli kyllä ihan loistava juttu) Ja muutenkin, ihan hyvillä mielen täällä odotusta odottelen. Tikutkin hankin lähinnä, koska halusin nähdä että ovuloinko oikeasti vai en.

Mutta tyylejähän on tässäkin hommassa yhtä monta kuin tekijöitä ja tällä kertaa se määränpää on kyllä se juttu eikä se matka, niin kuin aika usein ruukataan jeesustella. :D Ainakin minun mielestä. :heart:
 
Heh huikkasin miehelle että tuo kaupasta greippimehua =) Kaikki keinot sallittakoon! No, johan tuo jännittää ja odotukset sekä toiveet korkeella mahdollisesta perheenlisästä, enää kuus päivää pillereiden napostelua! :p itse olisin aijemmin tahtonu pois nää myrkyt, mut kunnioitetaan miekkosen toivetta syödä liuska loppuun...(ehkäpä hään sulattelee asiaa vielä mahdollisesta vauvasta) ;)

Mutta siis jännittää ja jännittäää! toivottavasti ei tarvii tippuu alas täältä yläilmoilta :( tietenkin mikä on suurempi todennäköisyys. plaah.

Päivänsäde82 Lohduttavaa kuulla miten nopeesti tärppäsi sulla pillereiden jälkeen! :)

Toivotaan parasta


Phuuuuuh phuuuuuuuuuuuuuhhhhh ++++++
:heart:
 
NiQ
Gabrielle sinä se jaksat olla aina yhtä kannustava :hug:

Mary Jane ja iloksi onnittelut komeista ovisplussita! :)

ON: vielä lisäys. Tänään ollut kellertävää valkkaria. Jostakin jo kuuklasin niin tuli vastaan että se on sekä raskausoire sekä kuukautisoire. keltarauhashormonia kuulemma erittyy silloin valkkariin... ehdin jo sekunnin leijailla pilvissä! :p
 
Gabrielle sinun tilannetta unohdinkin tiedustella, mutta oletkin sen jo päivittänyt :) Toivottavasti siellä olisi nyt sinulla pieni kyytiläinen matkassa <3 Voi kuinka jännittävää!!

Sillä minä sitä yöllistä sessiota harmittelin, kun edellisenä iltana juuri oltiin samoissa puuhissa (siis reilu vuorokausi ennen). Olin ajatellut, että antaa kypsyä edes hetken ne siittiöt siellä ennen seuraavaa settiä. Muttei voi mitään.
Miehessä on sen verran vikaa, että siittiöitä on vähänlaisesti muutenkin, joten tämä jokapäivä lempiminen ei siinä mielessä ole oikein hyvä juttu. Mut katsotaan nyt... Ainakin jemmassa pitäisi olla uimareita.. on niitä siihen tahtiin nyt talleteltu :D

Nuplu kiva, että minusta oli hyötyä :) Minä oon aina ennen testannut vain liuskatesteillä. Tällä kertaa testasin lisäksi tuolla digillä, kun kerrankin raaskin sellaisen ostaa.2 ekaa testiä tein liian aikaisin ja sain negan. Viimeinen, eilenaamulla tehty testi näytti hymynaamaa. Olen nyt käyttänyt 3 digitestiä ja vielä on 4kpl jäljellä. Liuskoilla testaan muuten ja digillä sitten varmistusta. Kallishan se on, mutta luotettava, joten suosittelen jos yhtään epäilyttää omat ovisplussat.

Mary Jane
minä oon miettinyt tuota miehen "lypsämistä" , kun näytti siltä, että mies on selkäkivun kanssa toimintakyvytön. Suunnittelin, että saa toimittaa asiansa kuppiin ja minä hoidan sitten jatkon :D Mutta onneksi selkä sitten parani ovikselle ;)

NiQ kiitos :) Täytyy myöntää, että olen kyllä onneni kukkuloilla! Vaikka apuna olikin clomit 1 tabl/pv, niin silti olen iloisesti yllättynyt kroppani toimimisesta. Tässä on monen vuoden ajan ollut vaikka minkälaisia vastoinkäymisiä, mutta nyt näyttäisi siltä, että oma kroppa alkaisi toimimaan.
Toivottavasti keltainen valkkari olisi nyt sitten plussaoire... eikä mikään hiton menkkaoire.. Plussatuulia!
 
t84
Huomenta kaikille!

kp 25/28 menossa, ja vielä pitäis muutama päivä jännittää!
Oon yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa, ettei pettymys tuntuis niin valtavalta jos ei kuitenkaan ole tärpännyt. Vaikka kaikki tuntemukset viittaa siihen että olis ;)
Kerran aikasemminkin oli rinnat vähän arat ja silloin jo pieni toivonkipinä syttyi, mutta pettymyshän siitä seuras...

Jos tää nyt ei tälläkään kertaa onnistunut, niin varmasti otan käyttöön greipit ym.
 
The Esikoisesta Haaveilevat To 30.9.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
anu84………………………kp 166/35………………..yk 25
aamuhapan korppu….kp 106/30/42……………yk 17
Tipetsu…………………...kp 87/27……………………yk 7
kirsikkainen19………....kp 80/27-41…………….yk 6
Miipeli………………….....kp 70/28-36……………..yk 19



PimpulaPumpula....kp 45/31......................yk 1
susse83..............kp 45/30………………….…..yk 2




Gabrielle.................kp 35/32.........................yk 1
AnniSofia................kp 33/34.........................yk 2
NiQ........................kp 33/30-33.....................yk 3
BeBop....................kp 31/31.........................yk 4
mimmu1984.............kp 30/31-32.....................yk 4




Murmeli88...............kp 29/21- (?)...................yk 2
peikko_..................kp 28/28-30.....................yk 5
Memelisa...............kp 26/?............................yk 4
t84........................kp 25/28..........................yv 2
Nuplu....................kp 24/32-35......................yk 5
Iloksi.....................kp 20/?............................yv 4+




Ella83...................kp 19/31.........................yk 1
Jomi.....................kp 18/30?.......................yk 2
Mary Jane.............kp 16/28-30....................yk 3
niuku....................kp 16/27-53....................yk 14
Valkokulta.............kp 15/32.........................yk 10
An-nie..................kp 15/30-35.....................yk 5
Shih.....................kp 14/27-35(43)...............yk 7
soleigh.................kp 13/28.........................5/10




MyDream............kp 7/28...........................yk 10
Arianna..............kp 6/28-33.......................yk 5
munakoiso...........kp 5/30...........................yk 8
Hyppy................kp 0/28............................yk 0
Nannie......................................................
paivi81......................................................





Plussanneet :heart::heart::heart:



Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille.
Hyppään tuolta toiselta ketjulta tähän mukaan, tuntuu olevan hieman vilkkaampaa kesksustelua. Tällä hetkellä tilanne on sellanen et ollaan yk 4 ja kp 26. Varsinaista kiertoa en tiedä, koska mulla on ollu alkuvuodesta asti ongelmia kuukautisten kanssa, lääkärin kanssa ollaan tultu siihen tulokseen, että hormonitoiminta ei ole oikein kunnossa. Nyt olen saanu parit luomumenkat ja nyt jännäillään saapuuko täti normaaliajassa paikalle vai saisko sitä jopa plussaa toivoa. Edelliset menkat alko yllättäen kp 25 kamalien kouristuksien kera, oli kauheesti raskausoireita ja jotenki mulla oli sellanen olotila et ois menny raskaus kesken, mutta tiiä häntä... katotaan nyt tää kierto mihin tää kääntyy...
 
Tervetuloa Memelisa! :flower: Täällä vaihtelee aika tavalla se, miten vilkasta keskustelua käydään, välillä tuntuu ettei perässä pysy ja välillä on hiljaisempaa. Meillä on ollut syyskuussa hurjasti plussanneita, joten juttua, draamaa ja juonenkäänteitä on piisannut.
Notta tervetuloa mukaan jännäämään! Laitoin siut pinoon kp 26/?, siellä on muitakin joiden kierto on vähän epämääräisempi. Toivotaan että saat kiertosi kuriin ja täti tajuaa pysyä poissa ihan oikeasta syystä! :)
 
Tervetuloa Memelisa minunkin puolestani :) Minä kirjoittelen ehkä hieman ahkerammin tuolla toisessa ketjussa (Syyskuussa plussaavat, lokakuuta suunnittelevat), mutta täällä toisaalta tykkään olla enemmän, koska täällä on meitä samassa tilanteessa olevia (esikoista toivovia) pelkästään.

Toivottavasti viihdyt vain hetken aikaa ja pääset pian tuonne odotuspuolelle pävittelemään odotuksen ihmeellisyyksiä :)
 
Mary Jane: Kiitos kun jaksat tsempata, mäkin todella toivon et on vauvapöpöä, edelleen tänään jatkunu aamu/aamupäivä huono olo ja eilen illalla myös.

NiQ: Limavaroitus! Munkin valkkari on välillä aika keltasta!! Ja mäkin testasin negan kp32/32 mut ei oo ainakaan vielä menkat alkanu, joten elättelen vielä toiveita, peli ei ole menetetty! Ei siis sullakaan!

iloksi: Kiitos, tuntuu kivalta kun elätte täällä niin mukana tässä jännityksessä! Ja sorry, en tienny tuosta miehesi tilanteesta, silloin varmaan viisainta olisi säästellä niitä kaikkein parhaimmille päiville ja antaa rauhassa kehittyä uusia. Oon lueskellu sun kirjotuksia muissa pinoissa ja mä niin toivoisin että teillä onnistais kun nyt niin hienosti toi oviskin tuli!!! Pidän ehdottomasti peukkuja pystyssä!

Hyppy: Vähiin käy sun pillerit ennen kun loppuu!! Mä olin ainakin riemuissani kun sain heittää ne hevonkuuseen! Olo oli heti erilainen. Toki huonojakin vaikutuksia tuli, mutta oon silti tyytyväisempi nykyfiilikseen. Toisaalta ehkä hyvä että lopetat laatan jälkeen josko ei menis kierto ainakaan heti sekaisin! Mulla oli lopetusta seuraava kierto tasan 28 päivää et siitä olis helppo ollu laskeskella ovista, mut me ei vielä sillon yritetty. Sen jälkeen menikin kierrot vähän sekasin. Kohta teidän yritys alkaa, jännää!!!

Memelisa: Tervetuloa!

ON: tänään vihlonu vasenta nivusta tosi voimakkaasti nyt iltapäivällä, muutenkin koko ajan lasketusta oviksesta lähtien enemmän tuntemuksia koko ajan vasemmalla, en tiä mistä lie johtuu. Just eilen sanoin miehelleni että on kyllä julma temppu luonnolta jos oon onnistunu kuvitteleen kaikki oireet ittelleni kun jotenkin vaan mulla on semmonen olo et olisin raskaana. Testit tosin ikävä kyllä sanoo muuta, joten päätin (tiedän, taas...) etten testaa ennen ens viikkoa. Pettymys on suuri jos nega tulee!
 
Gabrielle Kurjalta tuntuu kun itse kuvittelee olevansa raskaana, mulla tuli selkeet raskausoireet viime viikolla vaikka söin pillereitä, kuvittelin tosiaan niin kovasti. Mutta Lykkyäpyttyyn toivotaan plussaa!!

Joo, jotenki helpottaa purkaa tänne tuntemuksiaan kun en mahdollisesta raskautumisesta kenellekkään halua puhua vielä. Mahtava palsta! miten onkaan aina toivonkipinää kun näkee muiden plussautuneen.

Kaikki ympärillä on raskaaana :'( Toisaalta ihana juttu mutta kyllä kateutta pilkahtelee...Paras ystävänikin odottaa neljättään. Mutta silti jännittää aivan hurjasti!!! pillerit loppusuoralla ja ovistestejä tilasin. HUI. :D
 
Tänään kp 19/31 bongattu vahva ovisplussa, jeeeeeeeeeee!! Luulin oviksen jo menneen, kun tuossa kp 16 tuntui paikat jo kuivilta. Ja harmittelein kun en sitä ollut bongannut ovista, mutta jatkoin testausta ja eilen palasivatkin ovislimat ja kosteus ja tänään plussa :p

Ollaan vaan molemma miehen kanssa flunssassa, mutta sänkyyn kyllä vääntäydytään tänään vaikka väkisin :LOL:
 
Tulin "vanhana" kuumeilijana katselemaan näkyykö "tuttuja",Esin Anu ja Miipeli teitä kovasti kaipailen,mitä kuuluu?

Its eolen ollut täällä kahteen kertaan ensin sain keskeytyneen keskenmenon ja nyt uusi tämä uusi raskaus on edennyt viikolle 25 ja kovasti toivome että kaikki menee hyvin loppuun asti..

Sen verran on pakko kommentoida tuota peittojen heiluttelu keskustelua että me isännän kanssa molemmissa plussakierroissa olemme touhuilleet JOKA päivä oviksen ajan ( mulla kierto 29 pv ja ovis kp 12 tai 13 tikutettuna ) vaikkakin isännällä spermanäytteen diagnoosi teratozoospermia ( suomeksi: koko näytteessä vain 8 % hyvälaatuisia simppoja ja 92 % epämuodostuneita ) ja lääkäri sanoi myös tuon joka toinen pv seksiä ohjeen ja samaan hengenvetoon kuitenkin olevansa sitä mieltä että siittiöitä ( etenkin hyvälaatuisia ) on enemmän jos "jaksaa" touhuilla joka pv. Olipas harvinaisen epäselko sepustus,toivottavasti saitte selvää ja tiedosta on jotain apua! Sitten lisäksi vitamiini ym greippi keskustelu: Olen syönyt jo yrityksen aloittamisesta asti Multivita raskaus ja imetys vitamiinia ( purkissakin lukee raskaana oleville ja yrittäjille ),en sitten tiedä onko sillä ollut vaikutusta! Kovasti PLUSSA PUUUUH kaikille,etenkin pitkään yrittäneille! <3

Taffo ja Kyytihyppynen
 
NiQ
Gabrielle otetaan siis valkokullan käytäntö RKTT käyttöön ;) toivottelen sulle oikein paljon tsemppejä!
Memelisalle tervetulloo joukkoon!

ON: Pohje kramppaillut koko päivän vähä väliä töissä tänään (ei oo muute koskaa ennen krampannut!). Kohdun kohtaa vihloo. Menkkoja ei kuulu, ei näy. Valkkari edelleen kellertävää. Päätä särkee. Huimaa.... Josko sitä toivoa vielä olisi...? vaikka dpo12 ja testi oli aamulla herkkä...???
 
No huoh. Oispa pitäny pysyä tuolta kaupasta pois. Menin sitten ostamaan raskaustestin ja tekemään sen :ashamed:. Eipä tässä nyt vielä sit mitään varmuutta ole kun tuo testi näyttää jotain perhanan viivanpaikkaa :O mutta siinä ei oo väriä lainkaa : / . Vertasin aikasemmin tekemiin (viime kierto) testeihin, jotka siis varmoja negoja, eikä niissä näy vastaavia viivanpaikkoja. Testit ovat saman valmistajan. Testin tein iltapäivällä 15 aikoihin... saas nähä miten tässä käy : /
 
Heippahei kaikille! Pillereiden lopetuksesta viikko ja tänään ostin jo ekan paketin raskaustestejä, hyvähän niitä on olla varastossa :D Minkäänlaisia "oireita" ei ole ollut, menkoista varsinkaan ei mitään tietoa. En ole varma onko mahdollista heti pilsujen loputtua mut ovis oli ehkä pari päivää sitte, ainaki oireet oli sellaiset. Pupuiltu on kovasti, ja toiveet katossa josko voisi jo olla pikkuinen saanut alkunsa :p Onnea plussanneille!
 

Yhteistyössä