<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

MyDream: Kyllä meidänkin vuoro vielä tulee! Ja siihen asti kun se tulee, ollaan täällä toistemme tukena. Kiva kuulla, että edes vähän helpotti, tuntuu että on niin vaikea sanoa mitään mikä lohduttais tai edes kunnolla kertois kuinka pahoillaan on. Haleja!
 
Moikat kaikille!

Palailen koko alkukuun nettihiljaisuuden jälkeen takaisin teidän joukkoon.. Sain itseni rauhoitettua tähän asti, mut nyt taas kun jännittäminen alkaa oli pakko palata teijän joukkoon. Taustalla oon kyllä käynyt lukemassa kaikkien kuulumiset. ja täällähän onkin tullut monille plussaa! Onnea kovasti niistä ja voimahalit niille joille tyhmä täti on päässyt kyläilemään!:hug:

Joku kyseli mitä yk 2 tarkoittaa.. yk=yrityskierto :) itse samaa mietiskelin kesän alussa ku aloittelin täällä hengailla.

Täällä siis tänään 25/31-34 yk 4. Ovista en bongannut, en kyllä tikuttanutkaan, enkä hirveästi stressannut. Saa nähdä miten on käynyt. Mies oli kyllä aika laiskalla tuulella tässä kierrossa ja oli aika nihkeästi houkuteltavissa petipuuhiin... Varsinkin oletetun oviksen aikoihin, mutta kyllä onneksi muutamia kertoja tuli peittoja heiluteltua. Toivotaan että se tuottaa hedelmää :) Tiedän että iso itku on edessä jos täti sitten tuleekin kylään ja yk 5 alkaa.. Jotenkin alkaa itse masentumaan, kun ei niin nopeasti tärpännytkään ja tuntuu että kavereilla ympärillä on tärpännyt tosi nopeasti..(vaikka tiedän, ollaan yritetty vasta tosi vähän aikaa, mutta pitkiltä nuo kuukaudet tuntuu!) Miun mies on hyvin vähäpuheinen yleensä tunteistaan eikä näistä vauvasuunnitelmista suostu mitään juttelemaan. Se on tosi kurjaa kun tuntuu että saa ihan yksin olla tuntemustensa kanssa, Onneks siis ootte täällä! tuntuu että täältä on löytyny tosi monta samanhenkistä ihmistä ja täällä on aina niin hyvä ilmapiiri niin suruissa kuin iloissakin!
(anteeksi näin pitkä vuodatus.. :ashamed:)
 
Iltoja :)

Ensinnäkin pahoitteluni niille, joiden unelmat ei taaskaan toteutuneet. Pystyn kyllä samaistumaan fiilikseen, niin paljon kokemusta siitä on jo kertynyt. Aina se kuitenkin on rankkaa. Oli yksi tai kaksikymmentä pettymystä takana. Joten sympatiani minulta.
Toivottavasti toiveet toteutuvat sitten uudessa kierrossa :)

Ja toisekseen, onnittelut plussanneille!

Omaan napaan kuuluu epävarmasti havaittu ovulaatio eilen. Eli nyt olisi sitten puolentoista viikon piina edessä. Jos ihan oikeasti ovuloin eilen, niin tästä kierrosta on tulossa ennätysmäisen lyhyt. Ihan kiva juttu se olisi sen kannalta, että ehtisi useamman kierron yrittää ennen ensivuotta.

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille :)
 
Otokka
Tulen tänne taas omaa napaa purkamaan. Noin vartin päästä ollaan yli puolen yön ja silloin alkaa myös kp 29/ 24-25. Mahassa tuntuu edelleen ajoittaisia menkkatyylisiä kipuiluja, mutta minkäänlaista vuotoa ei ole kuulunut, outoa :/. Rinnat ovat arat ja tekee mieli suolaista, mutta ei yhtään makeaa, myös outoa. Jos huomenna täti ei tule kylään, niin täytynee käydä apteekissa hakemassa r-testi. Sillä toivottavasti selvinnee...

Lohdutuksia ja toivoa niille, joilla ei tärpännyt ja valtavasti onnea plussanneille!
 
Otokka
Gabrielle: Minä kun en edes osannut ajatella, että olisi voinut tärpätä tässä kuussa, niin en ole varustautunut r-testeillä :). Enkä laiskuuttani ole jaksanut lähteä apteekkiin niitä hakemaan :ashamed:. Tänään sukulointi-matkalla tai huomenna työmatkalla poikkean varmasti apteekin kautta!

Ehkä vähän jännittääkin testaaminen, se tekee kaikesta niin totta, mikä ikinä tulos onkaan... Vieläkään ei ole täti tullut kylään, vähän on jännää tunnetta mahassa, mutta ei niin voimakkaan menkkamaista kipua, kuin edeltävinä kolmena päivänä. Vessassa saa käydä jotenkin tosi usein pissalla. Eikä tee mieli makeaa, että kyllä tässä jotain hassua on meneillään ;).

Kauhukuvissa mun vartalo onkin tehnyt tepposet ja ensimmäistä kertaa elämässäni on mennyt totaalisekaisin niin, etten olisi raskaana eikä menkatkaan ala, eli ei voisi raaskautumista yrittääkään, iiiks! Viime yönä näin ensimmäistä kertaa unta, että mulla oli kaunis iso vauvamaha :).
 
Viimeksi muokattu:
Päivää neidot! :wave:

MyDream Lämmittää itseäkin, kun kuulee että on niistä pienistäkin asioista kiinni, että tulee parempi mieli ja olo! Isot rutistus halit vielä, usko pois kyllä se plussa sinullekkin tulee. Saattaa olla että se plussa pärähtää tällä tulevalla kierrolla :heart:

Munakoiso :hug: Mä olin jo niin varma, että sulle pärähtäis plussa. Toivon todella, että ensi kierrossa tärppää!

Kaikille muillekkin täältä minulta suuren suuret voima halitukset!! :)

ON: kp 25/21-(?) Mitään suuria tuntemuksia ei ole ollut. Tosin kun kävelin kaupalle, niin alamasussa oli semmonen tunne, mitenköhän sen selittäisi parhaiten. No, jos painaa vaikka kynää iholle liian kauan rupeaa koskemaan silleen siedettävästi, niin semmosta tunnetta oli alamassussa kun käveli reipasta vauhtia..
Syy miksi en varmaan hirveästi halua tavallaan kuunnella kroppaani on se, että nyt kun on ollu niitä outoja tuntemuksia ja ne on elätellyt niitä toiveita. Entä jos en ole raskaana, niin mistä noi tuntemukset tulee, koska kuviteltuja ne ei ole.. Sitten kun sieltä testistä pärähtää tyylipuhdas nega, niin sit tulee monta kertaa pahempi mieli, jos annan itseni uskoa, että siellä voi olla se pienen pieni rakkauden alku..
Naiset, niin vaiketa.. :D
Tissit on nyt kipeät, tosin vaan rintalihakset.. Minä hassu ja hölmö kun olin niin tein tissi testin jonka löysin netistä. Ennen tätä tissit ei olleet ollenkaan kipeät!! :D

"Tissitesti"
Taustaa: Loka-marraskuussa 1999 Pesulla oli "vähän levotonta". Keskustelujen tuloksena syntyi tissitesti, jota voi käyttää miettiessä, onko raskaana vai ei. Alkuperäinen tissitesti: Pompi ylösalaisin tuolissasi ja kuulostele tuntemuksiasi rintavarustuksen kohdalla. Huomioi myös "jälkimaku" heti pomppimisen jälkeen.

Tissitestin uudet versiot:

* Versio 1: Hypähtele ylös ja alas seisten tai istuen, siten että rinnat hölskyvät kunnolla.
* Versio 2: (olikohan tämä SARIn versio?) Mene työtuolillesi pää alaspäin pomppimaan. Varo, ettei leuka tule kipeäksi! *kikattaa jo ääneen*
* Versio 3: (kukahan tämän keksi..?) Juokse rappusia pompahdellen askelmalta toiselle kuin kumipallo. Tämän voi ehkä tehdä jo vähän julkisemminkin ;-D
* Tulosanalyysi: Jos tunnet kipua tai arkuutta, (varsinkin nänneissä!) tai "täyteläisyyttä", voit suhtautua elämään positivisin ;-D mielin.

Perhesuunnittelun kotisivut
 
Murmeli88 noita tissitestejä on pakko päästä kokeilemaan :D

ON: kp9 ja alamasussa nippaa. Vuodon jälkeen tuli muutama päivä veristä tuhrua, lieneekö sitten papan ja canestenin tuotoksia, en tiedä. Tissit ei mahdu taaskaan liiveihin ja arkailevat. Päänsärky ja tukkoisuus ennallaan.
 
Ihan mainio tuo tissitesti :LOL:

ON: kp15 menossa, ovulaatiota veikkaan huomiselle oireiden perusteella. Olen myös ehtinyt pohtimaan syntyjä syviä ja miettinyt mm. sitä, että kun olen tuolta huhtikuusta asti roikkunut täällä lukemassa teidän juttuja ja monella ilmaantyy ennen r-testin tekoa noita oireita pilvin pimein. Itsellä kun on nyt menossa se elämän eka yk1 niin mietin, alanko itsekin kuvittelemaan oireita tai tuleeko jotain lumeoireita, kun vaan haluaa sitä vauvaa niin kovasti. Minulla ei esim. ole koskaan tissit kipeät, siis never. Enkä tiedä miltä tuntuu nippailu mahassa. Mua ihan suorastaa pelottaa, että mä alan kuvitella noita oireita itelleni..

Muutenkin tuntuu, että kun olin tossa kierron alussa ihan intopinkeänä yrityksestä ja sen alkamisesta, niin nyt sitten ajattelen että ei varmasti tärppää. Huoh. On tää naisena olo rankkaa, kaikenmaailman mielialan heittelyjä saa kestää iteltään :)

No mutta plussatuulia meille ihan jokaiselle :D
 
The Esikoisesta Haaveilevat
Ma 27.9.2010





anu84………………………kp 163/35………………..yk 25
aamuhapan korppu….kp 103/30/42……………..yk 17
Tipetsu…………………..kp 84/27……………………yk 7
kirsikkainen19……….kp 77/27-41…………….yk 6



Miipeli………………….kp 67/28-36……………..yk 19



PimpulaPumpula...kp 42/31......................yk 1
susse83..............kp 42/30………………….…..yk 2



Gabrielle.................kp 32/32.........................yk 1
AnniSofia................kp 30/34.........................yk 2
NiQ........................kp 30/30-33.....................yk 3
Otokka...................kp 30/24-25.....................yk 1
BeBop....................kp 28/31.........................yk 4
mimmu1984...........kp 27/31-32.....................yk 4
Murmeli88.............kp 26/21- (?)................yk 2
peikko_.................kp 25/28-30..................yk 5



Nuplu....................kp 21/32-35.................yk 5
Iloksi.....................kp 17/?.........................yv 4+
Ella83................kp 16/31.........................yk 1
Jomi..................kp 15/30?.......................yk 2



Mary Jane..........kp 13/28-30....................yk 3
niuku.................kp 13/27-53....................yk 14
Valkokulta..........kp 12/32.........................yk 10
An-nie...............kp 12/30-35.....................yk 5
Shih..................kp 11/27-35(43)...............yk 7
soleigh...............kp 10/28.........................5/10
MyDream............kp 4/28...........................yk 10
munakoiso..........kp 2/30...........................yk 8
Nannie......................................................
paivi81......................................................
Hyppy.......................................................


Plussanneet :heart::heart::heart:



Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
 
Viimeksi muokattu:
Ihan ensinnä: Murmeli88 Suurkiitos viikon parhaista nauruista! :LOL: Ihan loistava testi, tiedänkin millä tänään töissä viihdytän joukkoja. :D

UUDET!!! Olette kaikki lämpimästi tervetulleita, hetken aikaa jo tuntuikin että täällä on aktiivikeskustelussa enemmän odottajia kuin yrittäjiä. :) Laittakeehan Otokkaa lukuunottamatta kiertopäivä ja yrityskertojen määrä esille, niin kopsaan tuohon uusimpaan pinoon teitin, kits.


KAIKILLE PLUSSANEILLE!!!
Iso iso onnitteluhali ja pitäkää huolta itsestänne.:heart:

Supuliini :attn: En laittanut sinua vielä plussanneisiin, sano jos haluat jo sinne niin muokkaan pinoa.

Kaikille tippuneille ja suruisille
Onneksi ei olla yksin. Siis tietenkin toivon että kaikki plussaatte jo tänään, mutta. Noh, tiedätte mitä tarkoitan.

ON: Pienet bluesit soineet täällä monestakin syystä, päällimmäisenä rahahuolet ja tietenkin tämä odotuksen odotus. Jotenkin tuntui siltä että ei se tästä. Joten pidin muutaman päivän taukoa ja keskityin ihan muihin juttuihin, helpotti kyllä. Täällä kun viettää paljon aikaa sitä tuntuu jäävän sama kela päähän pyörimään ja hiertämään. :|

Ovista olen tikuttanut la lähtien, vahvistumaan päin oleva
bongattu, toivottavasti ehtii vahvistua vielä lisää ennen kuin lähden viikonlopuksi pohjoiseen serkun luo kylästelemään. Gyne muuten antoi hyvin simppelin "vauvanteon lyhyen oppimäärän": Koskaan ei saa pitää miestä ilman seksiä pidempään kuin viikon (siittiöiden laatu huononee) ja ovisviikolla seksiä joka toinen päivä (siittiöt ehtii kehittyä). Kaikki osat oli kuulemma paikallaan, että olen ihan good to go. :D
 
Viimeksi muokattu:
Isot onnittelut kaikille plussanneille! :flower:

Kauheesti tapahtunu täällä kaikkea kun muutaman päivän on ollu poissa. :) Tuo "tissitesti" oli kyllä ihan huippu. :D

Uudet: tervetuloa joukkoon. :) :heart:

omaa napaa:Täällä aletaan olla taas terveenä ja pikkuhiljaa taas palaillaan koneelle. nyt ootellaan siis vaan tätiä (tai sen pois jäämistä). Ei kyllä mitään erityisiä tuntemuksia oo ollu kumpaankaan suuntaan. Paitsi se, että vatsaa turvottaa aika paljon ja ilmaa kertyy edelleen.. mutta sehän nyt ei välttämättä tarkota mitään. Nyt on taas palailtu siihen normitilanteeseen: olen jotenkin vaan niin varma, että täti tulee edelleen ja yk:t nousee taas yhdellä. Ehkä pitäs vähä yrittää psyykkailla.

Plussatuulia! +++++++++++++++++++
 
Viimeksi muokattu:
Ilmottaudun nyt uutena tänne keskusteluun! (olen seurannut tarinoita jo pidemmän aikaa :D ) Mutta hieman pelottaa tänne kirjottaa, tuntuu että höttöilen jotenkin tämän asian kanssa. Eli esikoinen olisi haaveissa. Käytössä on vielä pillerit 8 päivää, ja lopetan siihen ja toivon että pian alkais tärppimään.

Yk 1 siis alkaisi pian! hurjaa. :O tuntuu että on ihan sekaisin onnesta jo nyt! mutta ei pidä intoilla liikaa pettymys voi olla suuri...

päh. teksti yhtä sekavaa kun aatokset! mutta kiitos ja kumarrus!:D

Niin kp pillereiden aikaan ollut 28. Ennen pillereitä epäsäännölliset, mutta enintään 30. Joten vaikea arvioida :|
 
Viimeksi muokattu:
Mulle vois pinoon päivittää kierron pituudeks 32, joku urpo oli laskenu viime kierron vähän liian lyhyeks... :confused:

Toisin sanoen ovislaskelmatkin on menny vähän pieleen, varsinkin kun muutenkin pupuiltiin vähän liian aikasin. Sit vielä se ovisplussa kp 26, en tiä mitä täällä tapahtuu.

Onnittelut vielä kaikille plussanneille, teitä olikin paljon tuntusesti, hyvä niin! Uusille tasapuolisesti tervetuloa, kiva saada uusia esikoiskuumeilijoita mukaan!

ON: Nyt kp 32/32 ja samankaltasia tuntemuksia kun ennenkin. Nipistelyä vähemmän mutta alavatsassa tuntuu kihelmöintiä ihan rakon yläpuolella (tais mennä aika yksityiskohtaseks analyysiks, sori :D). Nännit kipeyty ensin ja nyt tissitkin arkana pari päivää, voi tosin johtua menkoista. Mulla ei yleensä suuren suuria tuntemuksia ennen menkkoja ole, lähinnä syömishimo ja mielialavaihtelut mut nyt ei kovinkaan selviä. Kolme negaa oon testannu kun luulin kierron olevan lyhyempi, nyt päätin et ennen en testaa kun menkat on myöhässä.
 
Gabrielle Toivon sulle plussaa nääääääääääin paljon.. koska testaat? :)

Mary Jane Etköhän sie uskalla mut nyt laittaa noihin plussanneisiin... eli plussasin 20.9

Kaikille tädin vierailulle saaneille :hug: Ensikierrossa teillä on kaikki minun plussa ja etukorttini! :heart:

ON: täällä meneillään 5+4. Oireet ovat vain ihan pikkuruisia. Väsyttää ja viluttaa. Alavatsa turvottaa, nipistely vähentynyt. Tissit ovat vihdoin arat. Jotkut hajut etoo, ei kuitenkaan okseta. Makeaa ei tee yhtään mieli, vaikka yleensä syön suklaata kerran päivässä...
 
Kiitos Supuliini! Mietinkin just mitä sulle kuuluu... Just lunttasin tuolta aiempaa et sä teit testin 32/32 mut mä en taida vielä uskaltaa... Niin suuria pettymyksiä ollu noi negat, viimesin lauantaina. Ehkä sit huomenna tai ylihuomenna ellei täti tule ennen sitä. Onko sulla ollu koko ajan noin ettei tee makeeta mieli vai vasta nyt?
 
Otokka
Menkat ei ole vieläkään alkaneet ja tänään on hankittu r-testit, huomenna aamulla siis koittaa tosi paikka (paitsi jos en saa unta ja sorrun testailemaan jo yöllä :D). Ilmoitan tänne heti, kun tiedän tuloksista! Jännittää!!
 
Heippa kaikki muruset :heart:

Tissitestiä kaikki kokeilemaan :cool: Sai kyllä hyvät naurut.

otokalla ja Gabriellella on jänskät paitkat :) Pidän peukkuja plussan puolesta!!

Munakoisolle pahoittelut tädistä :(

Omaan napaan ei ihmeempiä.. Tylsä kierron alku menossa.

Tsemppiä kaikille!!!
 
Otokka
Jippiii!! PLUSSAA PLUSSAA PLUSSAA! Raskaustesti sanoi: olet raskaana 2-3 viikkoa :D. Toivottavasti pikku pikkarainen pysyy mukana matkassa :heart:.

Nyt täältä saa hyviä plussatuulia, etenkin Gabriellelle, jolla ilmeisesti on seuraavana jännät paikat. Puuh puuh ja +++++ kaikille!
 

Yhteistyössä