<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Onnea fyssari86 ja Supuliini :flower: Mun mielestä ihan selkeä plussa tuo supuliinin!

Kiva kuulla että plussa voi tulla ilman mitään suurempia oiretuntemuksiakin!
Tervetuloa Munakoiso ja peikko! =)

Jomi: Täällä kanssa greippimehukuuri meneillään. Oma käsitys on että ovikseen asti, jos joku tietää muuta niin saa kertoa:) Ihan hyväähän tuo on, tulee aina sellainen milla magia olo kun sen lasin kulauttaa, hedelmällisyys drinkki:LOL:

ON: Ovista tikuttelen ekaa kertaa ja toivottavasti vikaa. Ei tuo purkkiin kuseminen oo ihan mun juttu ja vielä joka päivä. Noh jos tän kierron tikuttelee ja sit seuraavissa kierroissa jos osais jo bongata paremmin..

Plussatuulia kaikille:heart:
 
Supuliini Oi ihanaa!! Kyllä se ihan varma plussa on!!! Onnea, Onnea, Onnea!!:flower:

Vitsit! Hei nyt supuliini puhaltaa meille muillekki tota mystistä plussa-aaltoa, mikä täällä riehuu! :D
Siis ihan mielettömästi on tullu plussia! :whistle:

Mulle tuli nyt joku vaihe, et onkoha sittenkää tärpänny.. Oon taas sillä tuulella, et kyl ne menkat sielt kuitenki tulee, et turhaa mä tässä elättelen toiveita.. :(
On vaan odotettava vielä ainakin vielä viikko, ennenku kajoon tohon raskaustestiin..
Kävin eilen lääkärissäkin, kun mulla on atooppinen ihottuma ja hain siihen rasvat. Mut sain vielä semmosta atarax lääkettä, jota pitäs ottaa iltasin, ettei yöllä raapis unissaa itteään vereslihalle.. Done that.. Mutta, en tiedä uskallanko ottaa niitä jos siellä sattus kuitenkin olemaan se pienen pieni mahdollisuus olla raskaana..
Mut nyt mun on lähdettävä polkee töihin!! :)
 
Moi! Jos vähän valaisis tätä mun jännäämistä..

Eli..
täällä alkaa mennä odottelu paniikin puolelle.
Eilen illalla oli ihan hirmuiset menkkakipuilut alaselkäkipuineen ja yöllä olin ihan varma että nyt lörähti housuun. Mutta kun menin veskiin, olikin tullut vaan paljon valkovuotoa jota normaalisti mulla ei oikeen tule..
Onkohan toi normaalia?
Lisäksi vatsaa on muutaman pivän turvottanut ja ilmaa tullut pihalle Tissitkin pikkuisen kipuillut nännien kohdalta.
Kova halu vauvaan olis mutta voihan nuo olla ihan tavallisia menkkakipujakin? Ainiin, n.viikko oviksesta mulla tuli illalla vähän ruskeata veristä/limaista töhnää, olisko voinn olla kiinnitysvuotoa?
Siksi ehkä nää odotukset nyt niin korkealla kun tuollaistakaan ei ole aikaisemmin tapahtunut.
Mutta nää menkkakivut......
Nyt on menossa kp27 ja normikierto ollet kp 27-30 eli ei kai muuta kuin jatkamaan jännäämistä
 
KAIKILLE Kiitos onnitteluista kaikille ihanaisille :) Etenkin nyt Valkokulta toivon niiin että saan vedettyä sut jostain narusta tuonne plussapuolelle ja toki kaikki muutkin ihanaiset naiset :) :)

murmeli88 Mä kyllä puhallan nyt niiin paljon tätä plussamyrskyä, näissä kierroissa likat alkaa tapahtumaan, vaikkette sitä uskoiskaan! :) Niin ja kyllä sä uskallat sitä Ataraxia syödä ja lopettelet sen sitten, jos ja kun plussa pärähtää testiin :) Niiiiin runsaasti plussatuulta :heart:

Nuplu Kiitos myös onnitteluista. Tosiaan aikalailla voisi sanoa että täysin oireettomana mentiin. Eilen illalla toki vatsassa hieman nipistellyt ja ehkä aikaisemmin, mutta ei todellakaan mitenkään suuresti tai ihmeellisesti. Ei rintaoireita. Huimausta on kyllä ollut joinakin päivänä, mutta mulla normistikin sitä on välillä, kun kovin alhaiset paineet... eli oireettomana periaatteessa oltu tähän saakka..saapi nähdä mitä on vielä tulossa! Tsemppiä tikuttelun kanssa ja toivotaan todella tärppiä :)

ON: Nukuin tasan kaksi tuntia viimeyönä.. ajatukset pyöri ja pyöri ja pyöri. No tein aamulla puoli neljältä apteekin raskaustestin ja viiva oli täysin samanlainen kuin illalla tekemässänikin testissä... sain nukahdettua ja kuudelta ylös :) Menin apteekkiin ja tein töissä digitaalisen testin ja tulihan sieltä tulos: raksaana 1-2 :) Todella epätodellinen olo ja töihin aika hankala keskittyä... toivotaan nyt että matkalainen pysyy kiinni :)
 
Supuliini: Onnea erittäin paljon vielä minultakin!:hug::flower:

Murmeli88: Yritähän ajatella positiivisesti siellä..:| Vaikka ei se aina ihan helppoa oliskaan..

Omaa: Makaan kipeänää peittojen alla ja välillä uskallan nousta hakemaan lisää nenäliinoja. Pää on ihan täynnä räkää ja kuumetta on melkein koko ajan. :snotty:
Ajattelin eilen, että pitääkö jonkun suuremman voiman pitää tasapaino täällä, kun tulee paljon lapsia lisää maailmaan, niin jonkun pitää viedä meiltä niitä kaikista rakkaimpia?:'( Kamalaa.
 
Mä en enää ymmärrä mitään tästä kierrostani... Alamahaa nippailee edelleen ja tissit turvonnu, aamupäivän oli huono olo mut ovistesti senkun tummenee. Kyllä on pitkä kierto jos kp 26-27 on ovis ja melkomoiset ovisoireet verrattuna siihen että aiemmin en oo edes tuntenu koko tapahtumaa... Ei ymmärrä ei.
 
Murmeli88: en tiennytkään, kiitos vinkistä! Alotin tikuttamisen vasta 4 päivää sitten kun alko epäilyttään oireet ja ollu noita tosi pitkiäkin kiertoja. Olin jo ihan innoissani mut aamulla tehty raskaustestiliuska oli kyllä ihan puhdas nega, höh. Edellinen kierto oli 30 pv, nyt kp 27 menossa kaippa se jo jotain näyttäis... Tai sit pidän vielä toivoa yllä että ovistestit ei kertoiskaan oviksesta!!
 
Gabrielle Pidetään peukkuja, että parin päivän päästä raskaustestissä näkyisi sulla plussaa :) Tuntuu hassulta, että ovis olis vasta nyt..mutta jos onkin niin hommiin siitä ;) oon kyllä kanssa monesti lukenut, että ovistesti saattaa näyttää aluillaan olevan raskauden... Tsemppiä :)

Mary Jane kiitos kiitos :) Hei, älä vielä laita plussanneisiin..haluan vähän tsekkailla miten etenee ja hyvin viihdyn tässä pinossa :) Haluun teistä jonkun mukaan tuonne plussanneisiin :D

ON: Tein vielä eilenkin testin :) Voin laittaa vaikka illalla kuvaa, sillä töissä en saa kuvia siirreltyä kännykästäni tähän koneelle... mutta Clearbluen testi ja samantien paukahti kyllä plussaksi ja suhteellisen vahvaksi sellaiseksi :) Oi että.. täällä mennään kyllä aika matalalla profiililla ja innostuksella, sillä pelottaa toki keskenmeno tai tuulimunaraskaus... liikaa tietoa päässä, niin sitä sitten pelkää, vaikka ei ehkä kannattaisikaan! Kyllä silti innoissaankin ollaan..ei saada nukahdettuakaan illalla kun suut käy ja suunnitellaan :heart: Mies haluaa ostaa uuden auton...vaikka edellinen ostettiin vasta puolivuotta sitten..mutta nyt kuulemma tarvitaan sellainen, mihin vaunut saa helposti sujautettua :) (mies on henkeen ja vereen autoihminen ja minä siivoilen tekniikanmaailmoja lattioilta ;) ) Sängyn paikkaa ja vaunuja ja kaikkea on jo pähkitty, mutta kuitenkin molemmat kokoajan tiedostavat että mitä vain voi vielä tapahtua.... toivomme siis parasta ja alkuraskauden ultraan mennään viikolla 7... siihen saakka pitäisi siis vielä jännäillä, eli vähän alle kolmisen viikkoa. Haluamme käydä ultrassa, vaikka se kustantaakin suhteellisen paljon, muttakun siellä nähdään että oikeassa paikassa pikkuinen on niin olo varmasti helpottaa ja uskaltaa oikeasti hengähtää :) Raskausoireista selkein on väsymys... nytkin meinaa silmät vain mennä kiinni, vaikka viimeyönä sain nukuttua 9h ja päiväunetkin otin... lisäksi huimausta on jonkinverran. Vatsa hirveän turvoksissa, ei voinut farkkuja päälleen pistää.... buah. Alavatsaa välillä nippailee, tämä pahimmillaan aina illalla kun menee makuulle. Hieman etova olo ja ruoka ei maistunut kunnolla eilen eikä tänään aamulla. Rinnoissa ei juurikaan oireita ole, ehkä hieman ihan hieman kasvaneet..pinkeät ovat, mutta ei kipua.

NYT KAIKILLE PAAALJON PLUSSAKORTTEJA! :heart:
 
kiitos ma/Gabrielle, helppo tämä taival ei ole tähänkään asti ollut, mutta itse koen tuon koeputkihedelmöitykseen lähtemisen vielä raskaampana. Kuitenkin tiedän ja tunnen itseni, että selviän niistä, oli tulos mikä tahansa. Tietysti toivon, että hoidot tuottaisivat tulosta. Se jää nähtäväksi.
Tässtä onkin jo mainittu, mutta ovistestihän saattaa myös näyttää raskauden(LH ja hCg ovat hyvin samankaltaisia hormoneja ja ovistesti saattaa tunnistaa myös tuon hcg-pitoisuuden) joten voihan olla, että ovistestisi tulos ei kerrokaan ovulaatiosta vaan pienestä salamatkustajasta:) Plussatuulia sinulle! Toivottavasti siellä olisi vauva <3

Valkokulta sinulla ainakin on oikea asenne uuden kierron aloitukseen :D ! Tsemppiä sitten oviksen löytämiseen ja hyödyntämiseen :) Toivottavasti tälläkierrolla sitten tulisi se supertarrautuva tärppi :)
Kysyit, onko toivoa ennen helmikuuta ja periaatteessa toivoa on, jos vain ovulaatio tulee (ja clomifenit yleensä tekevät minulle oviksen). Eli tässä on nyt tammikuuhun asti aikaa vielä saada luomuplussa aikaiseksi omin neuvoin. Siihen en kuitenkaan luottaisi, koska takana on kohta 4,5 vuotta niitä kotikonsteja(molemmissa vähän vikaa), jotka eivät ole auttaneet. Mut aina voi toivoa. :)

Ella83 minulla on aika samanlainen fiilis tässä ovulaation alla. Jotenkin silloin toivo taas viriää ja mieli paranee. Plussatuulia teille !

soleigh :hug:

munakoiso ja peikko tervetuloa minunkin puolestani :) Toivottavasti visiittinne täällä on lyhyt ja pääsette pian jatkamaan juttuja tuolla odottavien puolelle ! munakoisolla ainakin on jännät paikat! Toivottavasti tärppi on käynyt! peikolle pikaista paranemista <3

Supuliini onnea plussasta ! Ihanaa ! Ja onnea odotukseen :flower:

Nuplu tsemppiä sinulle oviksen tikutteluun... yllättävän nopeasti siihen tottuu :D Toivottavasti se ovis sieltä tällä kertaa löytyisi eikä sitten enempää tarvitsisi sitä harrastaa :)

Murmeli88 tuo on niin tuttua tuo toivon ja epätoivon vaihtelu. Tsemppiä sinulle kuitenkin :) Toivottavasti tämä kierto päättyisi onnellisesti :)

) . ( Ovulaatioo odotellaan jännityksellä. Alkukierron ultrassa oli näkyvissä yksi johtofollikkeli, joka oli lähtenyt itsestään kasvamaan. Söin myös clomifenia vielä avuksi ja nyt toivotaan, että se ovis jostain sitten putkahtaa. Pitkästä aikaa tuo makuukammarin puolella viihtyminen on ollut huippuluokkaa, johtuen ehkä siitä tiedosta, että kotona ei ole enää "pakko" yrittää vaan lääkärit ovat ottaneet tuon meidän vauvanteon asiakseen. Itse voidaan sitten harrastella silloin kun hyvältä tuntuu - jos tuntuu. Ja nyt on tuntunut :) Olishan se luomuplussa ihan mielettömän hieno juttu, kun ei hoitoihin sitten tarvitsisi lähteä, mutta kyllä meidän kohdalla mahdollisuudet ovat niiiiiiiiiiiiiiiiiiin pienet, että niiden varaan ei kannata laskea.

Plussatuulia piinailijoille ja tärppionnea ovistelijoille! Sekä pahoittelut niille, jotka aloittivat taas ykkösestä.
Kaikkea hyvää :)
 
The Esikoisesta Haaveilevat
Ke 22.9.2010





anu84………………………kp 158/35………………..yk 25
aamuhapan korppu….kp 98/30/42……………..yk 17
Tipetsu…………………..kp 79/27……………………yk 7
kirsikkainen19……….kp 72/27-41…………….yk 6



Miipeli………………….kp 62/28-36……………..yk 19



PimpulaPumpula...kp 37/31......................yk 1
susse83..............kp 37/30………………….…..yk 2
haaveilija87.........kp 37/27-30(47)…….….…yk 2
Supuliini.............kp 34/32……………………….yk 2
munakoiso..........kp 30-30.........................yk 7



Gabrielle.................kp 27/30.........................yk 1
MyDream................kp 26/28.........................yk 9
AnniSofia................kp 25/34.........................yk 2
NiQ........................kp 25/30-33.....................yk 3
BeBop....................kp 23/31.........................yk 4
mimmu1984...........kp 22/31-32.....................yk 4
Murmeli88.............kp 21/21- (?)................yk 2
peikko_.................kp 20/28-30..................yk 5



Nuplu....................kp 16/32-35.................yk 5
Iloksi.....................kp 12/?.........................yv 4+
Ella83................kp 11/31.........................yk 1
Jomi..................kp 10/30?.......................yk 2



Mary Jane..........kp 8/28-30....................yk 3
niuku.................kp 8/27-53....................yk 14
Valkokulta..........kp 7/32.........................yk 10
An-nie...............kp 7/30-35.....................yk 5
Shih..................kp 6/27-35(43)...............yk 7
soleigh...............kp 3/28.........................5/10



Plussanneet :heart::heart::heart:



Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut Supuliinille :) !

Itse kärvistelen täällä kamalassa flunssassa. Lääkärissä kävin eilen ja diagnoosi: poskiontelontulehdus ja oikein kauhea semmoinen, jo varmaan 9 kerta minulla se tauti :/. Eivät suostu ikinä punkteeraamaan. Onneksi sain antibiootteja joita voi käyttää raskaana ollessa, Amorionia ja sitten naamariin myös parasetamolia + c-vitamiinia. Eiköhän tämä tästä.... Huoli vain tuosta masuasukista....

Omista raskausoireistani voin sanoa vaan sen verran että ei kauheammin enää ole mitään tapahtunut, mahaa nippailee silloin tällöin.
Onkohan se muuten normaalia ettei vielä ole semmosta kunnon yökötystä ja oksentelua, kun raskausviikkoja on 4+6 eli huomenna niitä on tasan 5 ?
 
Heippa ja terveiset Kreikasta. Hyviä terveisiä tuokin meinaan!
Aamulla tein plussan, siis niin selkeen plussan ja digitaalisella tuli 2-3vkoa hedelmöittymisestä :D:D:heart:
Apua!! Mä en tie miten päin oikeen olisin..

Oireitakin on ollu tosi vahvasti koko viikon..Pakko syödä parin tunnin välein, tulee niin etova olo jos en saa ruokaa, ja muutenkin voin pahoin 24/7, mahaa nippailee ja sattuu, oksennusnärästysröyhyjä nousee kurkkuun, jos en pääse heti pissalle alkaa alamaha sattua aika kovin, tissit kivistelee, nännit kovat ja kipeet...yms yms..

Nyt vaan tää pikkuinen alkais sitte sitä yksiöönsä siellä laittelemaan kuntoon ja pysyis vaan mukana! Mullahan on pcon:n takia korkeempi riski saada keskenmeno, sairastua diabetekseen yms...Mutta nyt täytyy aatella vaa positiivisia juttuja, alkaa perehtymään enemmän monipuoliseen ruokavalioon yms.

TÄÄ on uskomaton tunne :heart:


Plussapuhureita kaikille!

Psst..tämä sai alkunsa terolut-kuurin aikana, jolloin todella yrittämällä yritettiin ihan päivittäin. Työ siis kannatti!
 
Ihanaa haaveilija!!!! Onneksi olkoon! :heart: En tiedä oletko ehtinyt katsoa viestejä taaksepäin yhtään mutta täällä on kyllä käynyt sellainen plussapuhuri että heikompaa hirvittää. Eli täältä tulee sulle seuraa Toukokuisiin, yksin ei tarvitse mennä. :D Haluatko jo plussanneisiin, voisin tuohon tämän päivän listaan päivittää?

muoks. Siis tästä pinosta saat seuraa, et täältä allekirjoittaneelta. :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut haaveilija87:flower: Kiva kuulla että yrittämällä yrityskin voi tuottaa tulosta, kun itsestä tuntuu että siihen se aina lopulta menee. Tässä kierrossa oon kyllä yrittänyt ottaa hieman rauhallisemmin ja tähän asti onnistunut.

Voih kun saisi jo itsekkin plussan, tuntuu että kaikki plussaa. Ei malttaisi odottaa enää yhtään..
 
Tiudeliini siis onko sulla raskausviikot "vasta" 4+6? Koska sun edelliset menkat oli? Soittelin tänään neuvolaan ja se siellä pyöritti kiekkoa ja sanoi, että mulla olis viikot nyt 5+4... se sanoi, ettei tota 32 menkkakiertoa oteta vielä tässävaiheessa huomioon, vaan vasta ekassa ultrassa muutellaan viikkoja jos on tarvis :) Eka neuvola varattiin 6.10, hiiii :) Alkuraskauden ultraan menen yksityisesti 12.10 :) Ei täälläkään mitään pahoinvointia ole..ainakaan vielä..enkä sitä kovasti itelleni toivokkaan! Alavatsaa nippailee ja turvoksissa on.. lisäksi pissahätä usein.. ei oikeastaan muuta :) Koska sun la?

Haaveilija JIIHUU!! :) Onnea onnea onnea... tunne on kyllä aika uskomaton, ja niin ihanaa että teillä yritys palkittiin näinkin nopeesti :) :) Onnea vielä! :)

Toivon kyllä niin vilpittömästi nyt tämän plussapuhurin pyyhkäisevän ihan meidän kaikkien yli tässä pinossa! Piste!
 
Heippa ja kiitos onnitteluista!

Soitin neuvolaan kanssa äsken koska on tuo kilpparin vajaatoiminta niin sitä täytyy alkaa heti seurailemaan...Huomenna menen labraan.

Ensimmäinen neukku ois 7.10 ja laskettu aika tosiaan siinä toukokuun puol välin paikkeilla. Se siellä laski nopeesti, että ois jo viikot 5-6, mutta en tie miten se nyt menee ku ne menkat oli mitä oli ja tuli ne terot yms..Mutta tarkemmin sit katellaan neuvolassa!

Voih että..Mies ei oikeen vielä ymmärrä ja tietty pelkää sitä pahinta...Mäkin yritän kovin itteeni hillitä. :ashamed:
Tulevat isoäidit on ihan intopiukassa, ja tuleva kummitäti tietää, ei varmaan muille sit oikee vielä kerrotakkaan =)
 
iloksi: ymmärrän sun tunteet, varsinkin kun kerroit että noin kauan ootte yrittäneet. mun ystävä ei edes yrittäny luomuna kun niillä ei ollu onnistumisen mahdollisuutta niin. Keinohedelmöitys onnistui ekasta kerrasta ja kaksoset on nyt 10 kuukauden ikäisiä ja ihania! Voi kun nyt onnistais luomuna kun paineet on helpottanut vaihtoehdon ilmestymisen myötä!! Jännitän sun kanssa täällä!

Tiudeliini: Kiva kun jaksat käydä kertomassa kuulumiasi ja etenkin noita oireita että toivossa elävät voi tutkiskella itseään vieläkin tarkemmin! Niitä pahoinvointeja odotellessa sitten huomisesta lähtien... ;)

Mary Jane: Mä jo innostuin! Muistelin et oot kierron alkupäässä mut ajattelin et oliko ne valemenkat... Mun ymmärtämisen kannalta siis muokkaus tuli tarpeeseen... =)

haaveilija87: suuren suuret onnittelut!! Nauti lomasta, jää pikkuselle mukava tarina kerrottavaks kuinka sen vanhemmat sai tietään vauvan tulosta! Positiivisia ajatuksia täältäkin!

ON: kp 27/30(viimesimmän kierron mukaan) menossa, nipistelyt ennallaan. Nännit on vähän arat, mutta voi johtua muustakin, esim. siitä jos se ovistesti kuitenkin pitää paikkansa. Oliskohan liian myöhästä pupustella tänään vaikka ovistesti näyttikin positiivista jo yli vuorokausi sitten? Toisaalta jos kierto on noin pitkä niin tuleekohan siitä mitään?
 
NiQ
Paljon onnea haaveilijalle ja toki kaikille muillekin ketä en ole muistanu onnitella <3 ihanaa plussapuhuri kyllä käynyt täällä palstailijoille.

ON: Voi kumpa pääsisi itsekin samaan mukaan :) nyt kp25 ja ovis hyödynnetty 5 päivää sitten. Alaselkä ollut viikon ihan jumissa toiselta puolelta :/ onko kelläkään ovisoireina alaselkäkipua? kauanko kestää yleensä?
 
haaveilija Onnea onnea onnea :)
tänää minul oli toka neuvola ja tutkittii sisällisesti ja kaikki oli ok ja sit kuunneltii sydänääniä mut niitä ei viel erottanut kun niin vähän viikkoja ja normaali ultra on vasta 12viikolla..noh sitten katottiinki kuvaa ja kyllä nyt se vasta varmaa onki et joku siel mun masus asustaa ettei nää mun oireet ole mitenkää kuviteltuja eikä testikään joka sen plussan näytti..siellähän kuvassa sitten näkyi 5cm pikku sammakko :D joka liikkui :) oli kyllä aika jännittävä tilanne siinä ku monitorista sai kattoo mitä masus on :)
 

Yhteistyössä