<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Huh, paljon onnea myös Supuliinille ja haaveilijalle plussasta. :flower: Mä jään ihan kohta yksin tänne :|

On: Täällä menkat onneksi ohi ja uutta yritystä siis käyntiin.. Millähän tuon ukon saisi viellä innostumaan pupuilusta.. Molemmilla niin kiva syysväsy päällä, että illalla molemmat vaan kaadutaan sänkyyn, pussataan ja käännytään selät vastakkain.

Nyt ollut taas viime päivät tosi paha mieli tästä vauva-jutusta. Musta oikeesti tuntuu, etten tule koskaan olemaan raskaana :|:'(

Tsemppiä kaikille :hug:
 
tiudeliini en tiiä mitä se neuvolaterkka sekoili ja sekoitti mua :) Eli siiiis mulla olis tosiaan tänään tuo 4+6 ja edelliset menkat alkoi 20.8 :) Eli aikas samoissa mennään :) jännää...

NiQ Tässä kierrossa, kun plussasin, mulle tuli n. muutama päivä menkkojen jälkeen alaselkä pirun kipeeksi ja se on edelleen...Muuten ei oviksen aikaan ole selkä oireillut.

Gabrielle Odottelen kovin sun kuulumisiasi sormet ristissä :)

Haaveilija Koska sun edelliset menkat oli? Täällä myös mies ihan ihmeissään, kuitenkin tosi hyvällä tavalla :) Minä hillitsen ja yritän itseänikin hillitä... nyt täytyy vain päivä kerrallaan edetä... Paljon tarravälineitä ja liimoja teille :)

ON: Kerroin eilen parhaalle ystävälleni ja itkuthan siinä tuli molemmin puolin eikä sanoja kummaltakaan...tuntui "helpottavalta" kakistaa ulos että on raskaana :) ystävä oli ihana ja tosi tukeva ja tsemppaava ja sanoi että elää joka hetkessä mukana, ihanaa <3 Muille ei vielä ole kerrottu, eikä kerrotakkaan ennenkuin alkuraskauden ultra on käytynä. Haluan olla varma, että siellä on jotain aitoa ja oikeaa :) Odotan eniten anopille kertomista, sillä hän jo kauan vihjaillut kuinka toivoisi pikkuista... ensimmäinen lapsenlapsi heille :heart: Tukea on siis tiedossa jokapuolelta... en uskalla nähdä vielä omaa äitiäni, sillä tiedän hänen arvaavan jo minua katsomalla että olen raskaana.. en vielä malta kertoa hänellekkään.. ehkä sitten lähempänä "varmoja viikkoja"... ihanan pieni salaisuus :) Oireita täällä ei häiritsevästi ole. Vatsaa kyllä nippailee ja aivastaessa tulee kovia vihlaisuja... turvoksissa olen edelleen. Lisäksi väsymystä, mutta senkin saa jotenkin sivuutettua kun vain touhuaa. Alaselkä on kipeä. Nenä tukossa. Ruoka ei hyvin maistu, kuin pieninä määrinä kerralla. ehkä ne on niitä oireita... :) Tisseissä ei mitään ihmeellistä eikä pahoinvointiakaan ole.

Oli tämä kyllä elämäni paras synttärilahja, vaikken tätä osannut edes odottaa :heart:
 
Onnittelut haaveilijalle! Huima plussapuhuri täällä on kyllä käynnissä. Katotaan, eksyiskö se meidänkin osoitteeseen tässä kierrossa...

Gabrielle Pahoittelut negasta :hug:

Mulla on nyt paljon rennompi olo kuin ykköskierrossa, en siis jauha miehelle koko ajan vauvoista tai raskautumisesta. Onneksi on tää työharjoittelu, niin on jotain järkevääkin mielessä :D Kiertopäivääkään en osaa sanoa miettimättä, vaan pitää ihan laskemalla laskea, mikä on kyllä hyvä juttu. No, saa nähdä mitä käy tässä oviksen lähestyessä ja sitten sen jälkeen. Oonko taas raivopäinen negojen testaaja...
 
Haaveilijalle super paljon onnea plussasta :flower:

Gabrielle Suuren suuri hali täältä minulta sinulle :hug:

Shih Jos syysväsy painaa, niin tehkää jotain mitä ette normaalisti tee! :) Menkää uimahallille uimaan ja saunotte siellä (tosin joudutte eri saunoissa olemaan) ja olo on mitä raikkain ja virkein. Ja mikä näyttää paremmalta, kuin juuri saunonut nainen, posket punottaa ja on mitä raikkaimman näköinen! ;) Kyllä siinä vaiheessa pitäs kumpaakin vähän himottaa! :D
Tai pue jotain tuhmaa vaatteiden alle ja vaikka kesken kauppareissun vihjase miehellesi, että sulla on esim. sukkanauhat, tai ei mitään.. Kyllä pitäs viisarin heilahtaa! :)
Mutta toivotan todella paljon onnea tulevaan kiertoon, elä masennu, myö ollaan täällä tukemassa toisiamme! :) :flower:

ON: Täällä on neiti joutunut ilkeän flunssan uhriksi.. Piti hakea sairaslomaa, kun ei voimat riitä töitä tekemään.. Meneillään kp 22 ja nyt ei ole oikeastaan ollut mitään oireilua.. Ei ne tissit vieläkää oo kipeet.. Flunssa on kyllä niin sitkeä, että en ehdi edes omaa kroppaani "kuunnella" ku on niin surkea olotila...
Nyt painun sohvan pohjalle peiton kanssa ja alan lukea kirjaa.. :)
 
Shih, älä edes puhu tommosia. Et takuulla jää tänne koskaan yksin koska minä olen täällä hamaan tulevaisuuteen saakka, niin kauan kun nuppi kestää!

Sen kestämisestä en tiedä, tuntuu ettei enää kovin montaa pettymystä kestä :( Olo on niin masentunut, ettei kyllä yhtään osaa olla onnellinen kenenkää puolesta. En olis uskonu sillon ku tänne ensimmäisen kerran tulin, että yk:t nousee joka saatanan kuukausi, eikä lasta kuulu.

Että näin hienosti menee.... tiputtelu alko jo kp 24/28 ... mutta kai ne hanat aukee vkl:na kunnolla.
 
Suuret kiitokset teille kaikille ihanille onnitteluista!!! =) :heart: Siirryin kirjoittelemaan tonne toukokuun toivottuihin, joka onkin aika täynnä porukkaa... :) Tosin saa sitten nähdä syntyykö pikkuinen kesäkuun puolella, jos menee parilla viikolla yli niin kuin monella ensisynnyttäjällä tuntuu menevän...

Mulla on nyt menossa rv 5+5 ja pahoinvointia ollut koko tän viikon, aivan hirveä olo, lähes aamusta iltaan... :( väsyttää aivan hulluna, kunnes yhtäkkiä saa jonkun ihmepuuskan, joka kestää hetken, jolloin pitää siivota tai tekee mieli tanssia tms.. :D muu aika meneekin sitten enemmän tai vähemmän makoillessa.. Onneksi on koira niin tulee pakolliset tunnin lenkit tehtyä aamulla ja illalla, ettei ihan sohvaperunaksi heittäydy.. :D Rinnat edelleen arat, todella arat ja maha vähän turvonnut, mutta tää pahoinvointi (en ole oksentanut, mutta yökkäillyt), väsymys ja närästys on kaikista inhottavimmat.. ja itku on useesti herkässä.., kuten myös kiukku, huomaa että tunteet lentelee jo miten sattuu.. :D mies sanoikin että tuun olee raskauden aikana varmaan tosi tasapainoinen! :D
Nälkä tuntuu olevan koko ajan, kaikki makea ällöttää, raikasta ja suolaista tekee mieli.. Välillä kyllä ei oikein edes jaksa nauttia ja riemuita tästä kun olo on niin huono..., mutta kai se siitä toivon mukaan jossain vaiheessa hellittää... toivossa on hyvä elää :)

Paljon plussatuulia teille kaikille ja toivottavasti nähdään pian tuolla odottajien keskusteluissa!!! :) :heart:
 
Murmeli Kiitos vinkeistä :hug: Ukolla on ensi kuussa synttärit ja ajattelin yllättää sen ostamalla jotain kivoja leluja meille yhteiseksi lahjaksi sänkyhommia piristämään :p Voishan ne vähän aikaisemminkin hommata... ;)

Gabrielle Oon tosi pahoillani :( :hug: Niiiiiin tuttu tunne.

MyDream :hug: Jos joskus jollain ihmeellä meitäkin onnistaisi.. :| En olisi mäkään todellakaan uskonut silloin kun tänne tulin, että kestää näin helkkarin kauan tulla raskaaksi. En nyt kuvitellut, että heti tärppää, mutta jotain puolta vuotta pidin ihan maksimina :'(
 
Täällä uusi Kaksplus sivuston käyttäjä ja jo yli vuoden vauvakuumeillut! Eilen popsin viimeisen ehkäisypillerin ja nyt jännityksellä odotetaan mitä tapahtuu kun olen kuusi vuotta syönyt cerazette minipillereitä, eikä kunnon menkkoja ole ollut koko aikana, iik. Suurena haaveena tietysti olisi saada vauvauutisia pian.
 
MyDrean :hug: Lämmin halaus..

Shih Toivottavasti vinkit auttaa edes vähäsen! =) Kiitos, toivottavasti flunssa lähtis pian poies

Nannie Tervetulloo joukkoomme! :) Minä söin myös noita Cerazetteja 1v3kk ja nyt on menossa yk 2. Voin varoittaa, että kroppa saattaa olla kohta todella sekaisin hormooneista! ;)
Mulla ei myös tullut menkkoja melkeinpä ollenkaan ja sen takia oliki kroppa vähän hämillään, kun pillerit lopetin.

Tiudeliini Nyt neito on siellä vaan tyytyväinen oloonsa ja pitää olla onnellinen kaikesta tuosta yökötyksestä ja pahoinvoinnista.. ;)
 
MyDream perkuleen täti! :hug:

Nannie Tervetuloa ja paaaljon plussaonnea :)

Tiudeliini niin ole vain onnellinen oireistasi :) Vaikka ei silti..ei ne varmasti mukavia ole.

ON: mä täällä edelleen roikun enkä jotenkin uskalla siirtyä vielä täysin odottajien puolelle.. tuntuu jotenkin niin epätodelliselta tämä homma... ja tästä pinosta ehti tulemaan jo aika rakas :heart: Täällä mennään 5+0 ja olo on hyvä. Ei ole juuri mitään häiritseviä oireita. Valkovuoto on runsaasti lisääntynyt ja tissit on pinkeät/kovat, mutta eivät kipeät. Alavatsaa välillä juilii mutta sekin vähäistä. Päänsärkyä on ollut parina päivänä, mutta mulla sitä muutenkin joten en pidä sitä raskausoireena. Turvotusta vatsassa on, mutta ei niin pahana kuin alkuviikosta. Piti vielä yksi testi tehdä, kun olo aika oireeton, mutta plussahan se sieltä heti pärähti kun pissa ehti sinne saakka, eli nopsaan! :) Mä niin vilpittömästi toivon täällä teille kaikille plussia ja toivon, ettei se tunnu pahalta, kun täällä jo plussanneita käy juttelemassa?
 
Heippa kaikille!! Ja anteeks nyt kaikille muille yrittäjille, mutta pakko vähän hehkuttaa:

On niin uskomaton olo, ei vaan voi uskoa, että oikeesti oon raskaana ja toisaalta tekis mieli se kaikille huutaa;)

Pahaa oloa on koko ajan, mutta en oo oksentanu. Mahakipuilua on vähän väliä ja jos pissahätä yllättää ni sitte varsinkin sattuu!
Muuten ei oikeestaan kummempia...

Tuli kerrottua useemmalle kaverille vaikkei pitäny :confused: :D:D

Ajattelin siirtyä tuonne odottajiin ja toukokuisiin,
eli tulkaahan pian perässä :wave:
 
NiQ
Mä oon niin onnellinen teidän odottajien puolesta <3 :)

ON: nyt meneillään kp27/33, Mahaa juilinu eilen ja tänään menkkamaisesti ja valkkaria on vaikka muille jakaa ja toi alaselkä... ollu jo viikon ihan jumissa ja särkee istuttaessa... ei millään jaksaisi taas haaveilla ja pettyä... :( menkkojen pitäis alkaa sit ens viikon puolivälissä. Nyt on kai dpo5. Koskahan sitä kehtais haaskata yhden testin :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Heippa!
Täällä uusi tulokas, joka haluaisi mukaan :wave:
Ikää tällä hetkellä 29v, yhdessäoloa miehen kanssa 10v ja nyt mielessä esikoinen. Olen käyttänyt monen monta vuotta cerazettea, jonka seuraksena menkkoja ei ole ollut herra ties koska (en ees muista). Elokuun puolenvälin tienoilla pillerit jätetty ostamatta ja päätettiin laittaa projekti alkuun. Menkkoja ei siis näkynyt vieläkään ja testinkin tein varmuuden vuoksi ja eipä siinä tietenkään mitään mainittavaa ollut.

Nyt siis vaan odotellaan, joskos sitä joskus tärppäis ja josko nuo menkat joskus tuosta alkaisin niin pääsisi hieman laskemaan noita kiertoja ym.
 
NiQ: Jännään täällä sun puolesta!!!

MyDream: Iso rutistus :hug: Oon pahoillani sun puolesta...

Shih: Nyt sinne sulle päin kyllä semmosta plussan syysmyrskyä ettei tosikaan!!

Tiudeliini: Se pahoinvointi saapu kyllä sitten aika täsmällisesti silloin kun kirjoissa ja kansissa sitä luvataan... Ymmärrän kyllä sun ajatukset, musta vois tuntua ihan samalta ettei uskois sitä onnea todeks ja pelkäis että se otetaan pois. Iloitse silleen varovasti täysillä ja uskoen että kaikki menee hyvin!

Supuliini
: Musta on kiva kuulla noista sun oireista ja tuntemuksista. Vaikee sitä varmaan onkin uskoa ennen kun kuulee ne sydänäänet tai näkee ultrasta. Saas nähdä iskeekö suhunkin pahoinvointi nyt kun siirryit kuudennelle viikolle...

Murmeli88: Onneks ei iskeny pupuiluaikaan!!! Mulla on nimittäin kans toi syysflunssa kolme ja puoli viikkoa sitten ja oli meinaan ärhäkkä ja sitkee. Väsytti ihan älyttömästi.. Pikaisia paranemisia ja plussaonnea!!!

Nannie: Tervetuloa joukkoon!

ON: Eilen oli oikein huono päivä toisen negan jälkeen. Jotenkin ollu jo puoltoista viikkoo semmonen olo että olis ollu raskaana mutta voi olla että oon halunnu sitä niin paljon että oon tuntenu (siis ihan aidosti) kaikki oireet. Putosin kyllä niin korkeelta ja kovaa, että enää en aio olla niin vakuuttunut asiasta. Toisaalta huomasin aamulla laskeneeni viimesen kierron pituudenkin väärin, onkin 32 eikä 30. Näkyykö se plussa ylipäänsä kaikilla ennen kun menkat on myöhässä ja paljon?
 
Oon nyt liittynyt tonne huhtikuun helmet puolelle mut jotenki en vaan sulaudu joukkoon toisin ku tänne osastolle kun kaikki tutut ja turvalliset tääl mukana :D tiudeliini voi sua mulla alkoi pahoinvointi samoihin aikoihin ja kestänyt nyt tänne asti..tuo minun kihlattu tänään toikin apteekista semmoset sea band pahoinvointi rannekkeet jotka ollu mulla nyt molemmis ranteis..en tiiä onko näistä apua..ei ehkä hirveesti mut kovan kivun ne saa mulla ainakin aikaan tossa ranteen alapuolella kun se valkoinen pallo painaa suoneen ja jättää siihen kivan sinisen jäljen..ehkä se perustuukin siihen että tekee sen kivun ja sit niinku unohdan sen oksennus olon.. :LOL: :D
sit toiseks tää päivä ollu maailman surkein..en tiiä tuntuu et tuun hulluks..räyhään ku mikäki perseeseen ammuttu kana ja huudan ja itken sit lopuks..sit tuo minun mies ihmettelee mikä mulla oikee on ja ku en osaa vastata.."en minä tiedä" niin sit se ahdistuu..ja ku en kaipaa edes mitään hellyyttä tällähetkel tippaakaan niin sillä on ihan orpo olo..en voi tälle mitään..onneks sit tänää tuli semmonen kohta sit et purskahdin itkuun ja möngin halaa miestäni ja pillitin siinä vaan ja sit pyysin anteeks..siinä sit ilma vähän puhdistu ja nyt ei oo kiukkunen olo..
että tällästä tälläkertaa täällä mun suunnalla :D

 
Murmeli88 : Taidan olla vähän tyhmä kun en tajunnut mitä tarkoittaa yk 2? Ei ole ihan kaikki termit vielä selvillä :D Mulla on cerazetten käytön aikana ollut menkat välillä liiankin usein, joskus joka toinen viikko ja välillä sitten ollut monen viikon taukoja. Mut vuoto on yleensä aika olematonta jos vertaa siihen aikaan kun ei vielä pilsuja syönyt. Tänä vuonna on ihme kyllä ollut suht säännölliset :O Ne hormonihyrräykset kyllä vähän jänskättää :D Muutenkin pitäisi ottaa ihan rennosti vaan eikä jännittää näin kamalasti, kaikki menee niin kuin menee, ei se jännittäminen ainakaan paranna tilannetta.
 
Otokka
Täälläkin mukaan joukkoon ilmoittautuu uusi kaksplussailija ja toivottavasti muutenkin plussailija. Tulen mukaan jännässä vaiheessa, koska muutama päivä sitten tajusin, että puolivillainen yk 1 onkin saattanut tärpätä, tänään on nimittäin kp 27/ 24-25. Toisaalta kierto saattaa vielä hakea paikkaansa lähes kymmenen vuoden pillereiden popsimisen jälkeen ja mahassa on ollut menkkakramppimaisia tuntemuksia parin päivää :/.

Minä olen 29v. ja mieheni 30v., yhdessä olemme olleet jo kymmenisen vuotta. Nyt tuntuu molemmista siltä, että olemme valmiita uusiin perheenjäseniin (joko peräkkäin tai samalla kertaa, molempien suvussa nimittäin kaksosuutta...) ja hartaasti toivommekin ensimmäistämme.

Mukava päästä mukaan teidän muidenkin jännityksiin ja odotuksiin, jakaminen tekee kurjista asioista helpompia ja niistä ihanista asioista vielä ihanampia ;).
 
Shis, murmeli88, supuliini ja Gabrielle , iso kiitos teille lohdutuksen sanoista. Piristää kun elätte mukana tässä samassa liejussa... Toivon että me kaikki saadaan oma nyytti, ihan luonnollisesti. Teidän sanat merkitti enemmän kun uskottekkaan.
 

Yhteistyössä