tiudeliini en tiiä mitä se neuvolaterkka sekoili ja sekoitti mua
Eli siiiis mulla olis tosiaan tänään tuo 4+6 ja edelliset menkat alkoi 20.8
Eli aikas samoissa mennään
jännää...
NiQ Tässä kierrossa, kun plussasin, mulle tuli n. muutama päivä menkkojen jälkeen alaselkä pirun kipeeksi ja se on edelleen...Muuten ei oviksen aikaan ole selkä oireillut.
Gabrielle Odottelen kovin sun kuulumisiasi sormet ristissä
Haaveilija Koska sun edelliset menkat oli? Täällä myös mies ihan ihmeissään, kuitenkin tosi hyvällä tavalla
Minä hillitsen ja yritän itseänikin hillitä... nyt täytyy vain päivä kerrallaan edetä... Paljon tarravälineitä ja liimoja teille
ON: Kerroin eilen parhaalle ystävälleni ja itkuthan siinä tuli molemmin puolin eikä sanoja kummaltakaan...tuntui "helpottavalta" kakistaa ulos että on raskaana
ystävä oli ihana ja tosi tukeva ja tsemppaava ja sanoi että elää joka hetkessä mukana, ihanaa <3 Muille ei vielä ole kerrottu, eikä kerrotakkaan ennenkuin alkuraskauden ultra on käytynä. Haluan olla varma, että siellä on jotain aitoa ja oikeaa
Odotan eniten anopille kertomista, sillä hän jo kauan vihjaillut kuinka toivoisi pikkuista... ensimmäinen lapsenlapsi heille :heart: Tukea on siis tiedossa jokapuolelta... en uskalla nähdä vielä omaa äitiäni, sillä tiedän hänen arvaavan jo minua katsomalla että olen raskaana.. en vielä malta kertoa hänellekkään.. ehkä sitten lähempänä "varmoja viikkoja"... ihanan pieni salaisuus
Oireita täällä ei häiritsevästi ole. Vatsaa kyllä nippailee ja aivastaessa tulee kovia vihlaisuja... turvoksissa olen edelleen. Lisäksi väsymystä, mutta senkin saa jotenkin sivuutettua kun vain touhuaa. Alaselkä on kipeä. Nenä tukossa. Ruoka ei hyvin maistu, kuin pieninä määrinä kerralla. ehkä ne on niitä oireita...
Tisseissä ei mitään ihmeellistä eikä pahoinvointiakaan ole.
Oli tämä kyllä elämäni paras synttärilahja, vaikken tätä osannut edes odottaa :heart: