kiitos
ma/
Gabrielle, helppo tämä taival ei ole tähänkään asti ollut, mutta itse koen tuon koeputkihedelmöitykseen lähtemisen vielä raskaampana. Kuitenkin tiedän ja tunnen itseni, että selviän niistä, oli tulos mikä tahansa. Tietysti toivon, että hoidot tuottaisivat tulosta. Se jää nähtäväksi.
Tässtä onkin jo mainittu, mutta ovistestihän saattaa myös näyttää raskauden(LH ja hCg ovat hyvin samankaltaisia hormoneja ja ovistesti saattaa tunnistaa myös tuon hcg-pitoisuuden) joten voihan olla, että ovistestisi tulos ei kerrokaan ovulaatiosta vaan pienestä salamatkustajasta
Plussatuulia sinulle! Toivottavasti siellä olisi vauva <3
Valkokulta sinulla ainakin on oikea asenne uuden kierron aloitukseen
! Tsemppiä sitten oviksen löytämiseen ja hyödyntämiseen
Toivottavasti tälläkierrolla sitten tulisi se supertarrautuva tärppi
Kysyit, onko toivoa ennen helmikuuta ja periaatteessa toivoa on, jos vain ovulaatio tulee (ja clomifenit yleensä tekevät minulle oviksen). Eli tässä on nyt tammikuuhun asti aikaa vielä saada luomuplussa aikaiseksi omin neuvoin. Siihen en kuitenkaan luottaisi, koska takana on kohta 4,5 vuotta niitä kotikonsteja(molemmissa vähän vikaa), jotka eivät ole auttaneet. Mut aina voi toivoa.
Ella83 minulla on aika samanlainen fiilis tässä ovulaation alla. Jotenkin silloin toivo taas viriää ja mieli paranee. Plussatuulia teille !
soleigh :hug:
munakoiso ja peikko tervetuloa minunkin puolestani
Toivottavasti visiittinne täällä on lyhyt ja pääsette pian jatkamaan juttuja tuolla odottavien puolelle !
munakoisolla ainakin on jännät paikat! Toivottavasti tärppi on käynyt!
peikolle pikaista paranemista <3
Supuliini onnea plussasta ! Ihanaa ! Ja onnea odotukseen :flower:
Nuplu tsemppiä sinulle oviksen tikutteluun... yllättävän nopeasti siihen tottuu
Toivottavasti se ovis sieltä tällä kertaa löytyisi eikä sitten enempää tarvitsisi sitä harrastaa
Murmeli88 tuo on niin tuttua tuo toivon ja epätoivon vaihtelu. Tsemppiä sinulle kuitenkin
Toivottavasti tämä kierto päättyisi onnellisesti
) . ( Ovulaatioo odotellaan jännityksellä. Alkukierron ultrassa oli näkyvissä yksi johtofollikkeli, joka oli lähtenyt itsestään kasvamaan. Söin myös clomifenia vielä avuksi ja nyt toivotaan, että se ovis jostain sitten putkahtaa. Pitkästä aikaa tuo makuukammarin puolella viihtyminen on ollut huippuluokkaa, johtuen ehkä siitä tiedosta, että kotona ei ole enää "pakko" yrittää vaan lääkärit ovat ottaneet tuon meidän vauvanteon asiakseen. Itse voidaan sitten harrastella silloin kun hyvältä tuntuu - jos tuntuu. Ja nyt on tuntunut
Olishan se luomuplussa ihan mielettömän hieno juttu, kun ei hoitoihin sitten tarvitsisi lähteä, mutta kyllä meidän kohdalla mahdollisuudet ovat niiiiiiiiiiiiiiiiiiin pienet, että niiden varaan ei kannata laskea.
Plussatuulia piinailijoille ja tärppionnea ovistelijoille! Sekä pahoittelut niille, jotka aloittivat taas ykkösestä.
Kaikkea hyvää