<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

kp 28/28, menkat on hukassa. huomenna vois varmaan testailla uudestaan. Tosin, pelottaa pelkkä ajatuskin että tulee nega, pettymys olis aika suuri sekä miulla että ukolla :/ Kai sitä varmuuen vuoks oottas vielä viikonlopun yli.
 
NiQ
Tsempit kaikille menkkailijoille! :hug:
ja superpaljon onnea kaikille raskautuneille! :)

ON: Nyt ei ehdi kirjoittaa, vissiin ovis päällä vaikka on parina aamuna unohtanu testata... limoista ja oloista päätelleen siis. Nyt tää hyökkää ukon kimppuun:D ---->
 
An-nie ja Valkokulta :hug: teille molemmille.

fyssari86 Kivuliaat menkat on kyllä valitettavan tuttuja mulle, nuorempana olin kyllä ihan mahdottoman kipeänä aina ekat päivät. Siihen ei auttanut mikään, joten sain jotain tujumpia reseptisärkylääkkeitä, tosin ei nekään ihmeisiin kyenneet. Pari kertaa jouduin jopa olemaan poissa koulusta, kun en pystynyt tekemään muuta kuin vaikeroimaan sängyn pohjalla. Nyt huomasin ilokseni, että sentään liikunta tuntui auttavan! Lenkillä käydessä ei juuri kipuja tuntunut. Mut nythän nämä olot jo onneks helpottaa, kai se täti kohtaa häipyy taas matkoihinsa. :)

Haluan vielä selventää, että mun sympatiat on todellakin teidän pidempään yrittäneiden puolella :heart: enkä tosiaan ajattele, että muut sais odottaa raskautumista vaikka kuinka pitkään, kunhan vaan me onnistuttais nopeasti! Tarkoitin siis vain sitä, että kun nyt pyörähti just itsellä uusi yrityskierto käyntiin ja samaan syssyyn tuli monta plussaa, niin toisten puolesta iloitsemisen lisäksi koin myös vähäisiä kateuden tunteita. Vaikka tiedän varsin hyvin, että meillä alkoi VASTA yk 2 eikä mikään kiire ole, niin silti näitä ajatuksia joskus tulee. Ja se on varmasti ihan normaalia.
 
Täältä myös iso läjä onnitteluja kaikille plussanneille:heart: Toivottavasti me muut tullaan pian perästä.
Voimahalit tädin kiusaamille:hug: Itsellä ainakin niin kovat odotukset aina kierron lopussa, että kyynel silmässä menee ensimmäinen kiertopäivä.

ON: Kp10 ja ovistikut saapuivat, huomenna alkaa tikuttelu=) Ostin myös pari purkkia greippimehua ja ajattelin sitäkin kipata lasillisen päivässä! Yritän nyt tän kierron ottaa rauhallisemmin. Onneks koulukin taas alkoi niin saa stressin kohdistaa tentteihin.
Mulla on myös sellainen olo että kroppa ei ole vielä täysin palautunut pillereistä. Mielenkiinnolla odotan ovuloinko ja minkä mittainen tuo luteaalivaihe on.
 
Tämä ei hirveesti ole ehtinyt seuraileen mitäs täällä tapahtuu... Ilmeisesti plussaneita oli tullu.. ONNEA!!!!:flower:

kp 3/29(27-53) yk 14 (kp 3 siis perjantaina)

ON: kp 2 meneillään. aamusta taas napaan clomit. toinen clomikierto alkaa. tätien vierailussa on hyvät ja huonot puolet... hyvät on se että mä ovuloin ilman irrotuspiikkiä ja huonot että vaikka viime kierrosta oli ollut mahdollisuus raskautua niin niin ei käynyt. eli tämä kierto taas on hirveetä pupuilua ;D
nyt muistan miksi sitä oli aikanaan niin onnellinen kun laitatti sen ehkäisykapselin kun ei menkat tulleetkaan... mää holovaan kuin niagaran putous!!! ja nää kivut on aivan jotain käsittämätöntä!!! nyt vaan uutena on tuo runsaat vuodot... ennen kuin selvis minitulpalla niin nyt ei riitä maxi edes muutamaa tuntia... noh... olen nyt iloinen edes tästä XD. ja toinen ilon aihe on myöskin... olen saanut painoa pudotettua mukavasti alaspäin ja indeksi on muuttunut merkittävästä lihavuudesta (32) lievään lihavuuteen (28,3)... vielä olis jonkin verran matkaa alaspäin... metut on ainakin avittaneet mua ja tietty se että yritän katsoa hieman mitä tuohon turpaani tungen :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
The Esikoisesta Haaveilevat
Pe 17.9.2010






anu84………………………kp 153/35………………..yk 25
aamuhapan korppu….kp 93/30/42……………..yk 17




Tipetsu…………………..kp 74/27……………………yk 7
Iloksi………………………kp 73/?...................yv 4+




kirsikkainen19……….kp 67/27-41…………….yk 6




Miipeli………………….kp 57/28-36……………..yk 19




fyssari86............kp 35/28-29.................yk 1
PimpulaPumpula...kp 32/31......................yk 1
susse83..............kp 32/30………………….…..yk 2
haaveilija87.........kp 32/27-30(47)…….….…yk 2




Supuliini………...…kp 29/32……………………….yk 2
soleigh……….....…kp 29/28……………………….5/10
MyDream……………kp 21/28……………..…….…yk 9
AnniSofia…………….kp 20/34………………......yk 2
NiQ……………………..kp 20/30-33……………..…yk 3




BeBop.................kp 18/31......................yk 4
mimmu1984..........kp 17/31-32.................yk 4
Murmeli88............kp 16/21- (?)................yk 2
Nuplu..................kp 11/32-35.................yk 5




Ella83................kp 6/31.........................yk 1
Jomi…………………...kp 5/30?.......................yk 2
Mary Jane..........kp 3/28-30....................yk 3
niuku.................kp 3/27-53....................yk 14
Valkokulta..........kp 2/32.........................yk 10
An-nie...............kp 2/30-35.....................yk 5
Shih..................kp 1/27-35(43)...............yk 7



Plussanneet :heart::heart::heart:



Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
 
Viimeksi muokattu:
KP 1

Ihan hyvä näin, pääsee ainakin uuteen yritykseen. Vaikka ois se vauvakin ollut jo tervetullut...
Onnea uuteen kiertoon meille kaikille. :hug: Kenellekään en siis uutta kiertoa koskaan toivo, mutta toisaalta on kiva kun on muitakin samassa tilanteessa, kolmen viikon päästä taas jännäillään yhdessä. Luojalle kiitos vertaistuesta. :heart:

Onko sulla muuten apuvälineitä oviksen etsinnässä käytössä? Ihan mielenkiinnosta kyselen kun ajattelin tästä kierrosta tikuttaa ovista ekaa kertaa, ja mietin että mikä päivä pitäisi aloittaa. Jotenkin sen ohjeen antama kp 12 tuntuu kauheen myöhäiseltä... Tai sitten mun käsitys tästä asiasta on ihan vino, mikä myös on hyvin mahdollista. Ihan sillä utelen kun katoin että tuo siun kierto on vähän pidemmänlainen.
 
Tää on nyt tällainen pikainen vastaus, kun pitäis alkaa siivoomaan koko asunto lattiasta kattoon! Koirankarvoja aivan hirveesti, en tiedä mikä karvanlähtöaika nyt taas meidän neidillä on, huh. Mies tulee tänään myöhään illalla työmatkalta kotiin, niin on mukava toivottaa se tervetulleeksi kun on asunto siistinä ja ajattelin vielä tehdä feta-parsakaalipiirakkaa ja mokkapaloja.. :p

Kiitos teille kaikille, jotka toivotte mulle plussaonnea ja jännitätte mukana! :) Jos mulla olisi viime perjantaina menkat alkanut, niin kuin ajattelin, uskoin ja luulin niin tänään ne olis jo ohi.. on kyllä outoa, miten näin pitkäksi voi kierto venyä jos EN ole raskaana, kun tää on niin uutta mulle, aiemmin venynyt kierto kerran vain 31/28-29, ja nyt on jo kp 35... mutta olis se hullua, jos heti tärppäis kun mahdollisuus annettiin, etenkin kun reilu pari vuotta menty keskeytetyllä yhdynnällä eikä oo tärpännyt.. Alkaa mielikuvitus laukkaa, kun menkkoja ei näy ja jotenkin tuntuis uskomattomalta jos olis raskaana.. alkaa miettii että mikä sairaus on tms, josta menkkojen siirtyminen johtuu tms. Tosin vasta kävin papassa ja gynellä, kaikki ok. Ja verikokeissa viime viikolla, kaikki ok. Miehenkin sperma tutkittiin tossa pari kk sitten, oli erittäin hedelmällistä.. :) Meidät tutkittiin, koska mulle oli kerran aiemmin tullut voimakas allerginen reaktio spermasta..., luultiin että oon sille allerginen, enkä voi saada lapsia ainakaan ilman hoitoja.. Käytiin testeissä (allergia) moneen otteeseen ja lopulta selvisi,että se aiheuttaja oli kananmuna!! Olen sille niiin allerginen, että jos mies sitä syö niin mulle tulee oireita sen sperman välityksellä!! :O Eli jatkossa miehen pitää olla ilman munaa, jotta mä saan munaa!!! :LOL: Oli niin mahtava tunne, kun viime kierrossa testattiin ensimmäistä kertaa kunnolla, että tuleeko oireita, kun mies tulee sisälleni.. oli adrenaliinipiikki valmiina sängyn laidalla.. :D mutta MITÄÄN ei tullut, se oli niiiin upeeta!!! =) Tehtiin tosiaan silloin juuri ovista ennen ja ovispäivänä, kaksi kertaa, että jos siitä tuli jo raskaaksi niin aika jännä... Sekun oli vielä aika jännittävää, kun ei tiennyt tuleeko oireita, mieskin sanoi,että hitto ku pelottaa jos panen sut hengiltä!! :LOL: ..että jos en raskaana ole niin sitten se voi vaikuttaa, että silloin jännitti niiin kovin, että jos stressin yms takia olis menkat viivästynyt, vaikka tosin olin vielä viikko sitten ihan varma, että nyt menkat alkaa, ja olin vielä ma varma, että no nyt ne alkaa, mutta ei... enää en ole varma mistään..

Tulipa taas tekstiä, kun pääsin vauhtiin! :) Niin ja oireita, no rintoja kokeilen monesti päivässä, että onhan ne vielä kipeet, onhan.. :D Ja on ne, tosin vaihdellen, välillä todella kipeet ja arat, välillä ei niin paljoa.. Uskon, että on vähän turvonneet, koska aiemmat raskausarvet, jotka niihin tuli teininä, kun ne kasvoi ni on alkanut taas näkymään, eli kai ne vähän on pingottunut.. ja kyllä ne aika isoilta tuntuu... :D alavatsa välillä nippaillut, joskus enemmän, joskus vähemmän, eilen ei tainnut nippailla oikeestaan yhtään, paitsi yöllä.. Olen nähnyt todella voimakkaita unia nyt viimeiset yöt, siis muistan ne todella hyvin aamulla, ja ollu ahdistavia tai sitten päinvastoin nautittavia.. ;) Nälkä on kova koko ajan, ja jos ei syö pariin kolmeen tuntiin niin alkaa sattuu mahaan ja selkään. Koira vielä mua haistelee ja vahtii koko ajan, mutta voi olla sitäkin, kun mies on pois ni sen pitää vahtia enemmän tms. Tuntuu, että tuoksut haistan hyvin, tosin aina on ollu niin tarkka nenä, että musta sais hyvän huumekoiran! :D Ja tuntuu että turvottaa, mut sekin voi johtua ruuasta.. Tunteet ehkä sen verran pinnassa, että eilen aloin itkee puhelimessa ja toissailta kun juttelin miehen kanssa, ilman mitään syytä.. Ja eilen, kun soitin sille kymmeneltä illalla se ei vastannut ni tuli pakkomielle soittaa monta kertaa ja sit pistin sille viestii, että missä oikein oot tähän aikaan kun et vastaa jne. Lähti vähän mielikuvitus jyllää ja mustasukkaisuus otti vallan! vaikka täysin suotta! :D Soitti se sit takas, oli käyny yhellä kaljalla sen miespuolisen pomon kanssa, jonka kans reissuun lähti.. mä jo ajattelin ties mitä, vaikka tiedän että sen luotettavampaa miestä saa hakea! :heart: Eli tällaisia piirteitä huomaa itsessä, joita yleensä onkin ennen menkkoja.... niin ja väsyttää, väsyttää, väsyttää.. Mutta huomenna selviää, apuva, jännittää niin pirusti! :D Ollaan miehen kanssa varauduttu siihen, että olis nega, ettei pety nii paljoo, mutta kyl se on nii innoissaan jos on plussa, alkanu jo suunnittelee kaikkee... :) :heart:
Aurinkoista päivää teille ja kirjoittelen sitten heti kun tiedän vähän enemmän mun tilanteesta! :)
 
Mary Jane Mulla on tosiaan 30-35 päivää kierto, tuo edellinen venyi varhaisen keskenmenon takia vieläkin pidemmäksi. Mulla on tikut ollut nyt käytössä muutamassa kierrossa. Huomaan oviksen kyllä yleensä siitäkin, että tulee ne vähän sitkeemmät limat (ah miten ihanalta kuulostaakaan :D) ja sit tikutan muutamana päivänä. Siitä kierrosta en bongannut ovista ollenkaan, josta raskauduin, ja niistä joista olen sen bongannut, ei ole onnistunut. :p Pari tikkua on vielä jäljellä ja ne käytän pois tässä kierrossa, mutta uusia en enää osta... Tai niinhän mä itselleni uskottelen. ;)

Mulla kyllä stressikin näyttää vaikuttavan aika paljon, työ- ja koulukiireet varmaan vaikeuttaa raskautumista. Edellinen raskautuminen tapahtui kuukauden mittaisella lomalla, joten pitäis varmaan ottaa lomaa taas se kuukausi ja kattoa mitä tapahtuu. :saint:
 
Mulla stressi teki sen "ÄLÄ KOSKE!!!!" efektin että ei tarvinnut juu paljoa tässä kierrossa kärvistellä. :LOL:

Just tuli muuten laskeneeksi että ens kierron kp 1 osuu tasan mun syntymäpäivään. Ai vitsi jos sais lussaa synttärilahjaksi...


Toi liman tarkkailuosasto on mulla täysin hakusessa, mulla ei ole koskaan ollut niin runsas valkovuoto, että sen perusteella voisi jotain päätelmiä tehdä. Ehkä tyydyn niihin tikkuihin. TOSIN nyt kun olen täällä töissä lusmuillessani surffaillut ja lueskellut ihmisten kokemuksia noista liuskatesteistä, niin ei mitenkään ihan hirveän varmoilta ole vaikuttaneet, i.e. joku on saanut tyyliin joka toinen päivä ovisplussan! : /
 
Fyssari Mä niin jännäilen täällä siun puolesta :) oon jotenkin ihan varma, että sulla on nyt plussannut, tosi hienoa! :) :) hih...

ON: täällä kp 29/32 eikä juurikaan oireita. Alavatsalla välillä outoja tuntemuksia ja etovaa oloa... muuten ei mitään...ei tissikipuja! Tosin valkovuoto on muuttunut vähän kellertäväksi..tiedä sitten onko se oire vaiko eikö?! Hei, käytiin äskön kaupoilla ja mä ostin nyt greippimehupurkin, Valio oli merkki ja maku aika siedettävä, jopa ihan hyvä :) Kyllä sitä yhden lasillisen päivässä juo helposti... C-vitamiiniakin oli kivasti :) Eikä tuonut maku mieleen lonkeroa, HUH! ;) Täällä pizza uunissa ja leffa odottaa katsojaansa.. rentouttava viikonloppu siis tiedossa. Kivaa viikonloppua kaikille ja jännäilijöille tsemppiä sekä ovuloiville tiuhaa seksiä :)
 
Heippa vaan kaikille! Täältä poistuin tossa muistaakseni keväällä ku alko ahistaa kaikki laskeminen... Vaan eipä ole se laskemattomuuskaan auttanu meillä:( Eikä näy listalla enää tuttuja juurikaan, eli mahtaako olla muilla sillon palstailleilla jo tärpänny vai ovatko myös siirtyneet omaan yksinäisyyteensä murehtimaan. Tiedä häntä.
Piti kuitenki tulla tänne purkamaan ku en oikeen tiiä mihin tätä paskaa fiilistään ja kaikkia ajatuksiaan muuallekka jakais: / Eli nyt iski semmonen "kriisi" kun meillä on tulossa tässä syksyllä luokkakokous ja mua oikeesti vituttaa mennä sinne ku tiiän että viimisen vuoden aikana on ainaki kolme tai neljä saanu lapsen ja varmaan samanmoinen määrä on parhaillaan raskaana... Siis eihän se multa pois ole mutta pelkään murtuvani sitte ku pitää kertoo miten itellä menee ja mitä on saanu aikaseks ym. ja muut hehkuttaa perheitään ja mulla ei sitä ole!:'(
Toivoa en oo menettäny eikä mihinkä tutkimuksiin olla hakeuduttu vaikka se vuosi yritystä onki jo täynnä.
Kierrot on onneks pysyny aika tasasina (25-29) ja uskon et oviski on ihan siinä ajallaan, oon siis joskus muutaman kierron sitä tikuttanukki.
Mutta näillä mennään, kertokaas kohtalotoverit mitä hittoa tässä pitäs tehdä?! Ja jos sinne meen ni millä ihmeen konstilla saan pidettyä tunteeni siellä kurissa?

Plussatuulia kaikille!:whistle:
 
Jotkut monet on kokeillu niitä kaikenmaailman vitamiineja ja hivenaineita, greippimehua ja yms. En tiedä sitten mikä itelläni on kun tulin niin nopeasti raskaaks (toinen yrityskerta). Kai kuulema se niin on sitten kenties, että sit kun lopettaa sen stressaamisen niin tärppää, en sitten tiedä :S :/....

Oletteko käyneet lääkärin vastaanotolla ? Lääkäri ei varmaan kamalammin voi muuta neuvoa kun jatkotutkimuksiin.

Plussatuulia kuitenkin sinulle Manuliina :) :heart: ja kaikille muillekkin.
 
No niin, nyt on testi tehty, itseasiassa 6.30 aamulla ja PLUSSAHAN sieltä tuli alle viiden sekunnin!!!!! =) Viivat on vahvat, kuvan voisin laittaa jos osaan... Eli kyllä ne oireet vaan piti paikkansa, aika huippua!!!! :) Molemmat ollaan ihan innoissaan!!! :heart: Nyt raskausviikkoja tasan 5 ja mun laskujen mukaan laskettu aika ois 21.5.2011, nyt vaan toivotaan että pysyy matkassa! Taidan siirtyä tonne plussanneisiin... :) Plussaonnea teille muilla ja ihanaa viikonloppua ja kiitokset kannustamisesta!!! :) :heart:
 
NiQ
Fyssarille onnea :flower:

Se pärähti sit eilen illalla kunnon vahva ovisplussa. Tosin se jäi ilmeisesti suorituspaineiden vuoksi loppuun asti hyödyntämättä :( toissailtana kyllä pupuiltiin ja jos sitä illalla ehtis ja sais miehen innostuun... toivottavasti ei menny hukkaan :/ huohhh... nyt töihin!
 
ma
Heips! Liittyisin mukaan haaveilemaan esikoisesta, ensimmäinen yrityskerta menossa. Nyt kp 23/30 (luultavasti, kierron pituudet heitelly 28-70 välillä helmikuusta alkaen kun lopetin pillerit). Laskujen mukaan ovis olis ollu viikko sitten ja viime tiistaista asti pistelly alavatsaa, saas nähdä onko kierto taas pidentyny vai olisko se merkki jostain paljon toivotummasta!
 
Nyt on suurimmat murheet ravistettu olkapäiltä. Vielä kyllä tuntuu siltä et oikeestiko meinaan taas jaksaa alottaa alusta mut enköhän mä jaksa. Torstai oli kyllä sellasta epätoivoa täynnä.. mä jo luovuin kaikista talohaaveista ynnä muista kun mitä väliä niillä millään on jos ei kerran edes muksua saa, mä voisin ihan hyvin vanheta ja mädäntyä tähän semikälyseen vuokrakämppään, paskanko väliä. Se oli onneks vaan torstai se, nyt on taas intoa surffia etuovessa :).

Mä haluan vielä mennä luomukierrolla vaikka nyt on sitten jo kaks kemiallista takana. Joku lääkäri vois ehkä väittää muuta mut mä tiedän että tässäkin kierrossa tuolla mahassa oli jotain yritelmää mut se ei sitten vaan jääny kiinni tarpeeks lujasti. Kaikki muut oireet saatto olla ihan kuvitelmaa tai muista syistä johtuvia (esim. etohetket) mut sitä alamahan vihlontaa en takuuvarmasti keksiny ja se oli sen verran erilaista että ei sitä menkkakipuiluksi voinu parhaalla tahdollakaan luulla. Plus tietysti ne roskishaamut (viimisin niistä tosiaan sen vartin sisään), joita mulle ei ole tullut koskaan ennen. Noo, josko kolmas kerta toden sanois.. :).

Se omasta navasta.

fyssari86: Hurjasti onnea!! Kaunis plussa sulla :).

An-nie: Menkat on kyllä ainoa tapaus maailmassa; ne tulee AINA sillon kun ei halua.

Shih: . Kiitos kauniista sanoistas aiemmin ja voimia eteenpäin.

Supuliini: Sä oot aina niin positiivinen, keep it up girl! :heart: Ja kiitos kaunis plussatarjouksesta (punchline intented). Mites, vieläkö on toivoa yllä? Sulla alkaa olla niiiiiiin jännät päivät käsillä ja vaikka kirjotitkin ettet usko olevas raskaana niin who knows, ehkä oliskin napsahtanu?

soleigh: Vieläkö oot malttanu olla testaamatta? T: Yks kärsimätön paska :D

Mary Jane: Mitä hittoa...siis kyllä mä ennemmin ottasin läjän lahjapaketteja syntymäpäivänäni... ;). Mä oon kans lueskellu noista ovisliuskoista ja mulle jäi sellanen käsitys et jos on PCO niin sillon ne testit saattaa näyttää vähän mitä sattuu. Itellä suju ongelmitta mut se on vaan tietysti ite eikä mikään virallinen tutkimustulos :D. Enivei, jos aiot tikuttaa niin onnea metsästykseen
. Mä luulen että mä alotan tossa ens viikonlopun paikkeilla ja toivon että tässä kierrossa olis ovis hitusen aikasemmin. Viitsitkö muuten vaihtaa ton mun kiertomäärän tollaseks kun 30-40. On ainakin lähempänä oikeeta sitten :). Kiitos jo etukäteen.

Manuliina: Mä en ainakaan vetäis perskännejä. On katsos kahdenlaisia sanoja, sisäsanoja ja ulkosanoja ja kun vetää kännin päälle niin sisäsanoja alkaa lipsumaan ulkosanoiks and all hell breaks loose... :attn:. No joo, hiton vaikee tilanne tollanen. Multa just eilen parturi kyseli et aiotaanko me hankkia muksuja. Hymyilin vaan kauniisti ja sanoin että onhan sitä tässä aina välillä pohdittu mut et ei sen kummempaan lopputulokseen olla vielä päädytty, onhan tässä aikaa. Nää oli niitä ulkosanoja. Sisäsanat olis kuulunu jotenkin tähän malliin: Älä saatana kysele, en mä halua vastata mitään. Mitä sä haluat kuulla? Joo, me ollaan yritetty jo liki vuosi eikä oo tullu lasta eikä paskaa eikä tiedä tuleeko saatana ollenkaan. Ai sulla oli rankka synnytyskokemus, voi me ei olla ees päästy sinne saakka eikä tiedä päästäänkö. Jne. Nim. en ole katkera, mutta aina välillä vaan vi*uttaa ihan helvetisti. Mut joo, sillä parturilla oli tosiaan ollu todella rankka synnytys aikoinaan (muksu ei mahtunu tulemaan pihalle) ja kaikki sympatia sinne, mut ymmärsit varmaan pointin. Mitä sulle neuvois? Hymy naamalle ja ymmärtäväinen nyökyttely kehiin? Miten ikinä teetkin niin jaksamista ja ainakin viiskytä plussakorttia tulevaan/meneillä olevaan yritykseen
.

Jomi ja Nuplu: Kiitos lohdutuksesta
. Niinkun josain joskus laulettiin: I get knocked out, but I get up again
.

ma: Tere tulemast. :flower:


Puuh, joko tuli heissattua kaikkia :)? No jos joku jäi välistä niin sille... ja itseasiassa kaikille muillekin:
.
 
Iltaa neitokaiset!

Fyssari86 Onnea todella paljon plussasta, tarrasukkia ja pikaliimaa, että pikkainen pysyy matkassa mukana loppuun asti! :)

Valkokulta iso :hug:
Jos nyt tulevassa kierrossa tulee taas kemiallinen raskaus, niin vaikka en ammattilainen ole, ni suosittelen menemään lääkäriin, joka passittaa sitten sinne jatkotutkimuksiin. Se voi olla myös jostain hyvin pienestäkin kiinni, miksi ei pikkanen sinne tartu. Ja eikö se ole sitten helpottavaa, kun tietää syyn ja saa siihen tarvittavat avut! :) :heart:

Tervetuloa kaikille uusille ja vanhoille palaaville

Omaa Napaa : Kp 17 meneillään ja ovis oli tuossa kp 13 (ainakin omien tuntemuksien mukaan ja havainnointien mukaan :D ) Nyt mä oon kärsiny tässä kahtena päivänä päänsärystä, joka ei lähe millään pois.. Oon juonu nestettä ja syöny säännöllisesti, mut silti se prkele riivaa mua häiritsevästi.
Sitten mua on ruvennu aivastuttamaan hirveesti, mut oon miettiny sitten jotain et on voinu olla pölystä, et sen takia aivastuttaa.
Töissä eilen mua rupes tulemaan jotain ihme polttavaa/kirvelevää tunnetta alaselkään, mutta se voi taas johtua siitä et työhousut olis jotenki kiristäny..
Mutta yks asia mille ei löydy poikkeavaa syytä, niin on se, että nyt neljänä päivänä aina silloin tällöin mua nipistelee, vihloo tonne kohtuun..
Ja merkittävänä oon huomannu sen, että miks rinnat ei vielä oo turvonnu/kipeät, ku normaalisti ne alkais olla jo..
NIIN ja herranen aika! Olin tuossa siskon synttäreillä kakkukahvilla torstaina, niin tuli niin hazardi tuntemus tonne kohtuun. Sitä on vaikea kuvailla, mutta melkein kun elohiiri, mutta se elohiiri tuntemus ei ollu ns. pieni elohiiri tuntemus vaan semmosen peukalonpään kokonen elohiiri joka tuntu viiden sekunnin ajan ja hävis.. Ei oo sen jälkeen tullu samanlaista.. Menin ihan hämilleni tosta :O
 
fyssari: Onnea komiasta plussasta!!! :flower::heart: Onnea odotukseen, laitan sut ensi pinoon plussanneisiin.

Murmeli88: Voi vide, toivottavasti merkkaa elohiiri sulle samaa kun tiudeliinille! Pidetään peukkuja.


Valkokulta: Mä en tullut edes ajatelleeksi että se plussa ja noi lahjapinot olis jotenkin toisensa pois sulkevia.
Komppaan varovasti Murmelia tuossa lekuriasiassa, mutta teet tietenkin niin kuin parhaaksi näet. I alla fall, kiva kuulla et voit pirteämmin, olinkin jo vähän huolissani kun ei rouvaa näkynyt. :heart: Muokkaan päiväsi ensi pinoon.

ma: Tervetuloa!!! :flower: Liitän sut ensi pinoon niin ei mene laskut sekaisin. :)

NiQ: Eiku viettelyshommiin sitte! Onnea ovisplussasta. :flower:

Tiudeliini: Olet ihan tilastoissa, ei hätää. 90% raskautta yrittävistä pareista onnistuu vuoden sisällä, joten pakkohan siinä on muutaman onnistua heti kättelyssäkin. :D Onnea vielä, miten voit, onko tullut uusia oireita?

Manuliina: Valkokulta taisikin jo sanoa kaiken oleellisen... Ihmiset on käsittämättömän hienotunteisia kun sille päälle sattuvat. Itse olen todennut työpaikalla uteluihin että kai tajuatte että kaikkien ihmisten lapsettomuus ei ole yrityksestä kiinni (vaikka tämä ei siis itselläni vielä ainakaan tilanne ole). Pitäkööt tunkkinsa, saatanat.
Onnea teille yritykseen, ja laitathan viestiä jos haluat takaisin pinoon. :hug:

ON: Ostin tänään maailman kauneimmat punaiset kengät, söin kuin sika ja poltin tupakan. Näillä mennään. :cool:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä