Tää on nyt tällainen pikainen vastaus, kun pitäis alkaa siivoomaan koko asunto lattiasta kattoon! Koirankarvoja aivan hirveesti, en tiedä mikä karvanlähtöaika nyt taas meidän neidillä on, huh. Mies tulee tänään myöhään illalla työmatkalta kotiin, niin on mukava toivottaa se tervetulleeksi kun on asunto siistinä ja ajattelin vielä tehdä feta-parsakaalipiirakkaa ja mokkapaloja..
Kiitos teille kaikille, jotka toivotte mulle plussaonnea ja jännitätte mukana!
Jos mulla olisi viime perjantaina menkat alkanut, niin kuin ajattelin, uskoin ja luulin niin tänään ne olis jo ohi.. on kyllä outoa, miten näin pitkäksi voi kierto venyä jos EN ole raskaana, kun tää on niin uutta mulle, aiemmin venynyt kierto kerran vain 31/28-29, ja nyt on jo kp 35... mutta olis se hullua, jos heti tärppäis kun mahdollisuus annettiin, etenkin kun reilu pari vuotta menty keskeytetyllä yhdynnällä eikä oo tärpännyt.. Alkaa mielikuvitus laukkaa, kun menkkoja ei näy ja jotenkin tuntuis uskomattomalta jos olis raskaana.. alkaa miettii että mikä sairaus on tms, josta menkkojen siirtyminen johtuu tms. Tosin vasta kävin papassa ja gynellä, kaikki ok. Ja verikokeissa viime viikolla, kaikki ok. Miehenkin sperma tutkittiin tossa pari kk sitten, oli erittäin hedelmällistä..
Meidät tutkittiin, koska mulle oli kerran aiemmin tullut voimakas allerginen reaktio spermasta..., luultiin että oon sille allerginen, enkä voi saada lapsia ainakaan ilman hoitoja.. Käytiin testeissä (allergia) moneen otteeseen ja lopulta selvisi,että se aiheuttaja oli kananmuna!! Olen sille niiin allerginen, että jos mies sitä syö niin mulle tulee oireita sen sperman välityksellä!! :O Eli jatkossa miehen pitää olla ilman munaa, jotta mä saan munaa!!!
Oli niin mahtava tunne, kun viime kierrossa testattiin ensimmäistä kertaa kunnolla, että tuleeko oireita, kun mies tulee sisälleni.. oli adrenaliinipiikki valmiina sängyn laidalla..
mutta MITÄÄN ei tullut, se oli niiiin upeeta!!! =) Tehtiin tosiaan silloin juuri ovista ennen ja ovispäivänä, kaksi kertaa, että jos siitä tuli jo raskaaksi niin aika jännä... Sekun oli vielä aika jännittävää, kun ei tiennyt tuleeko oireita, mieskin sanoi,että hitto ku pelottaa jos panen sut hengiltä!!
..että jos en raskaana ole niin sitten se voi vaikuttaa, että silloin jännitti niiin kovin, että jos stressin yms takia olis menkat viivästynyt, vaikka tosin olin vielä viikko sitten ihan varma, että nyt menkat alkaa, ja olin vielä ma varma, että no nyt ne alkaa, mutta ei... enää en ole varma mistään..
Tulipa taas tekstiä, kun pääsin vauhtiin!
Niin ja oireita, no rintoja kokeilen monesti päivässä, että onhan ne vielä kipeet, onhan..
Ja on ne, tosin vaihdellen, välillä todella kipeet ja arat, välillä ei niin paljoa.. Uskon, että on vähän turvonneet, koska aiemmat raskausarvet, jotka niihin tuli teininä, kun ne kasvoi ni on alkanut taas näkymään, eli kai ne vähän on pingottunut.. ja kyllä ne aika isoilta tuntuu...
alavatsa välillä nippaillut, joskus enemmän, joskus vähemmän, eilen ei tainnut nippailla oikeestaan yhtään, paitsi yöllä.. Olen nähnyt todella voimakkaita unia nyt viimeiset yöt, siis muistan ne todella hyvin aamulla, ja ollu ahdistavia tai sitten päinvastoin nautittavia..
Nälkä on kova koko ajan, ja jos ei syö pariin kolmeen tuntiin niin alkaa sattuu mahaan ja selkään. Koira vielä mua haistelee ja vahtii koko ajan, mutta voi olla sitäkin, kun mies on pois ni sen pitää vahtia enemmän tms. Tuntuu, että tuoksut haistan hyvin, tosin aina on ollu niin tarkka nenä, että musta sais hyvän huumekoiran!
Ja tuntuu että turvottaa, mut sekin voi johtua ruuasta.. Tunteet ehkä sen verran pinnassa, että eilen aloin itkee puhelimessa ja toissailta kun juttelin miehen kanssa, ilman mitään syytä.. Ja eilen, kun soitin sille kymmeneltä illalla se ei vastannut ni tuli pakkomielle soittaa monta kertaa ja sit pistin sille viestii, että missä oikein oot tähän aikaan kun et vastaa jne. Lähti vähän mielikuvitus jyllää ja mustasukkaisuus otti vallan! vaikka täysin suotta!
Soitti se sit takas, oli käyny yhellä kaljalla sen miespuolisen pomon kanssa, jonka kans reissuun lähti.. mä jo ajattelin ties mitä, vaikka tiedän että sen luotettavampaa miestä saa hakea! :heart: Eli tällaisia piirteitä huomaa itsessä, joita yleensä onkin ennen menkkoja.... niin ja väsyttää, väsyttää, väsyttää.. Mutta huomenna selviää, apuva, jännittää niin pirusti!
Ollaan miehen kanssa varauduttu siihen, että olis nega, ettei pety nii paljoo, mutta kyl se on nii innoissaan jos on plussa, alkanu jo suunnittelee kaikkee...
:heart:
Aurinkoista päivää teille ja kirjoittelen sitten heti kun tiedän vähän enemmän mun tilanteesta!