<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Odes Mulla on käytössä LadyVitan Mama-vitamiinit ollut yrityksen alusta saakka. Tosin oon vähän pienempää annosta syönyt, siis kahta tablettia päivässä kolmen sijaan. Lähinnä tuota painoa pitäisi saada nyt tippumaan, kun oon kuitenkin reilusti ylipainoinen. Eikös sitä sanota, että pieni 5-10 prosentin painonpudotuskin voi auttaa raskaaksi tulemisessa. Siihen siis tähdätään nyt. Mutta kova homma tuossakin tulee olemaan, kun ollaan miehen kanssa molemmat semmoisia herkkuhiiriä, että oksat pois. Ja mieskin on ylipainoinen siis. Mutta eilen illalla jokunen sana aiheesta vaihdettiin ja kyllä se tuntui olevan kuitenkin samoilla linjoilla mun kans. Toivotaan, että onnistuu.
 
Okei! :) Me ollaan kans kovia napertamaan, minuun ei juurikaan tartu, mutta avokilla kertyy keskivartalolle. Puhuttiin eilen että pitäs alkaa terveellisemmin ja kevyemmin syödä ja muutenki vähä rajoittaa tuota napostelua. Minun molempien vanhempien puolella on suvussa sydän- ja verisuonitautia : / Liikuttua meillä onneksi tulee pakostakin päivittäin 2-3 kertaa, joko jalkaisin tai pyörällä kun meillä on koira.. :) Muuten tulis varmaan käytyä niiin harvoin lenkillä.

Mut mä pidän peukut ja varpaat pystyssä! :heart: :hug:
 
NiQ
Oikein paljon onnea Odes :heart:

ja Jomille tsemppiä elämäntaparemonttiin :) helppoa se ei ole, mutta jos on molemmat mukana niin se on paaaaaljon helpompaa :)

Muille plussapuhureita!

ON: en oo paljoa jaksanut täällä kommentoida, lueskelen kyllä taustalla. Kai joku masis iskeny, vaikka ei oo vasta kun yk3 päällä...
 
Hellurei kaikille! :)

Olen jo jonkin aikaa lueskellut tätä palstaa ja ajattelin nyt änkeä mukaan, jos se vain teille sopii... :) Voisin kertoa hieman itsestäni elikkäs olen 24v opiskelija ja mies mulla on 27v työssäkäyvä. Meillä on myös 9kk narttu, joka pitää huolen siitä, että saadaan riittävästi raitista ilmaa.. :)
Avopuolisoni kanssa oltu yhdessä reilu 2,5v ja siitä yhdessä asuttu reilu 2v. Nyt kesällä ostettiin oma kolmio.. Aloitin 2. lukuvuoden opinnot amk:ssa ja niitä jäljellä vielä pari vuotta.. Ajateltiin, että nyt olisi hyvä aika saada perheenlisäystä ja yritys aloitettiin viime/tässä kuussa... Aiempana ehkäisynä on ollut todella luotettava keskeytetty yhdyntä.. :D Mutta hyvin on toiminut, kun en vielä raskaaksi ole tullut! Molemmat on tutkittu ja "testattu" ja pitäisi olla oikein hedelmällisiä.., mutta saapi nähdä koska se tärppää, monilla kavereilla tärpännyt vasta liki vuoden yrittämisen jälkeen... :/

Mulla on nyt jännät paikat, mutta en viitti vielä toivoa liikoja tai alkaa haaveilee, etten sitten pety... On meinaan menossa kp 31/28-29, ja yk 1. Kierto ollut lähes aina säännöllinen, kerran mennyt parilla päivällä pitkäksi.. Oireita on ollut jos jonkinmoisia, mutta tuntuu että niitä oon aiemminkin itsestäni löytänyt, sen verran kovat pms-oireet on ollut, kuten myös menkkakivut... Mutta tuntuu että esim. rinnat ei oo näin kipeät ollu koskaan... mutta saapi nähdä.. :) testin ajattelin tehdä ke aamulla (ennen kuin mies lähtee työmatkalle loppuviikoksi) jos ei sitä ennen ala... voi kyllä olla että alkaa, kun koko ajan tunne että nyt ne alkaa ja nippailee.. tosin sitä jatkunut jo kohta lähes viikon....

Niin ja hirveesti onnea teille jo plussanneille!!! :) ..ja muille toivotaan kovasti plussia testeihin! <3
 
Odes ja NiQ Meillä on kolme pientä koiraa, joiden lenkitys on pääasiassa kaatunut mun vastuulle. Liikuntaa siis tulee joo, mutta lenkit voisivat olla vähän pidempiäkin. Mies taas on erittäin laiska liikkumaan ja muutenkin on aina ennen tuntunut hangoittelevan vastaan, kun olen yrittänyt puhua elämäntapojen muuttamisesta... Siksi tää on mullekin niin hankalaa ollut. Jos kaapissa on keksejä tai muuta herkkuja, niin mä syön ne, en pysty juurikaan säästelemään. Ja mies on tietysti aina ostamassa kahvileipää :headwall: Kokonaan en herkuista voi varmasti luopuakaan, koska jos kiellän iteltäni ihan kaikki herkut, niin sitten kun repsahdan, repsahdan todellakin kunnolla. Niinpä täytyy yrittää pitäytyä siinä yhdessä karkki-/herkkupäivässä viikossa ja silloinkin muistaa kohtuudella herkutella. Mutta ei se tosiaan oo helppoa, kun kaksi itsekuritonta pullukkaa yrittää yhdessä keventyä ;) Vaan jospa tää tästä. Kiitos tsempityksistä!

fyssari86 Tervetuloa mukaan. Toivottavasti menkat pysyykin poissa!
 
Tiudeliini Onnea!!! :flower: Ihanaa! :hug: Mä mietin että ite soittaisinko jo huomenna tai ylihuomenna.. Siis varaisi etukäteen ajan.. :) (Kun onko se että eka käynti olis siinä viikolla 7-8) Tämä on kyllä niin superjännittävää! Kovasti nyt tosiaan toivoa et kaikki menis hyvin!
 
Tiudeliini Niiiiiiiin hienoa :) ONNEA ja erikeepperiä :heart: Kerrohan sinäkin vähn oireistasi meille muille plussaa niin kovin havitteleville :)

fyssari Tervetuloa joukkoon :) Toivotaan tosiaan ettei menkat edes ala, se olis hienoa!

jomi Tsemppiä paljon elämäntaparemonnttiin :) Pienilläkin muutoksilla ja päätöksillä saa jo runsaasti aikaan, olen huomannut sen täällä työssäni kun ihmisiä "terveellisempään elämään" ohjailen.. yhdessä kun tsekataan, mikä voisi olla ruokailuissa vinossa niin löytyy yllättävän nopsaan seikkoja, joita korjaamalla karisee kiloja :) Muutaman kilon painonpudotus tekee ihmeitä etenkin sille terveydelle ja toki näin myös vauvahaaveille :) Paaaaljon tsemppiä ja kyselehän rohkeesti jos kaipaat lisäapua/tukea :)
 
Odes ja tiudeliini aivan ihanaa! :D onnea niin paljon! :)) tulee aina tosi iloselle tuulelle ku lukee näitä ketjuja ja näkee et muutkin plussailee peräs :)) itellä on huomenna eka neuvola :) vähä jänskättää..nyt on ollu joka päivä ihan kamala olo..siis melkee joka päivä oksentanu..heti aamusta yleensä on ku masu tyhjä niin tulee oksennus mut ku ei oo mitään mitä tulla nii sit on ihan yli heikko olo..ja sit ku yrittää syödä niin siinä hetken saa olla ettei tuu väkisin ylös ja yleensä olenki menny sit hetkeks makoilee..sit mun unirytmi on päin sanonko mitä :D mua alkaa nukuttaa siinä puol kymmenen illalla..no sit menen nukkumaa ja oho heräänki siinä 00.00 enkä enää saakkaa unta ku vasta joskus viidelt aamul..tosin en oo töissä nii ei sillee haittaa..

plussatuulia kaikille :heart: :heart: :heart:
 
Heippa! Aivan ihanaa, siis ihan mahtavaa, ihania uutisia täällä :heart::heart: Onnea teille kahdelle ja paljon tarrasukkia mukaan!!!

Vielä vähän ennen matkaa niin omaa napaa: ei menkkoja, ei mitään...Mutta aion silti Kreikassa juoda muutaman lasin viiniä iltaisin mitä muutenkin, eli ihan normaalisti aion lomailla :D

Mutta kuullaan puolentoista viikon päästä!
 
Joo, no minulla oli ihan ensimmäisinä oireina sitä alamahan nipistelyä.
Sitten oli semmonenkin outo oire (en nyt varmana luule että ois joku raskausoire), että alamahaan tuli elohiiriä tai semmosta nykimistä :D, sitten rintojen arkuus, nännit varsinkin, niitä joutuu rasvailemaan bepanthenilla kun on niin kipeet, huimausta vähäsen, hikoilua ja kauheaa väsymystä ja jotenkin semmonen vetämätön olo. Pistelyt oli viimeviikolla semmosia kuin joku ois tökkiny neulalla alamahassa. Seksi sattuu vähäsen. Himoja tiettyjä ruokia kohtaan.
Pahoinvointia ei vielä niinkään ole ollut, mutta minun tuurilla sekin tulee lujaa jossain vaiheessa :DDD.
 
Näköjään on :D, mutta kyllä se itsestään niin hullulta tuntuu, tulee semmonen fiilis niinkun että: "minäkö? raskaana? mahdotonta !". Yrityskerta 2 vastahan tää oli, eikä nyt niiiiiinkään kauheesti niitä peittoja heilulteltu, ainakin luulin niin mutta kai nyt sitten näyttää tärpänneen testien mukaan. Ja just kun vasta ne e-pillerit heinäkuun lopulla lopetettiin :D.
Huomenna sitten varaamaan aikaa äitiysneuvolaan.

Kauhea vauvakuume ollu jo monta vuotta ja nyt toivon että loppuun asti menis kaikki hyvin :).

Plussatuulia kaikille hepuille täällä, kyllä se vielä teilläkin tärppää ennemmin tai myöhemmin :heart: :).
 
Odes: Oih! Onnea hurjasti!! :flower::flower::flower::flower::flower:

Tiudeliini: Vielä kerran Onnittelut! =):flower:

Jomi: Hyvä silti että fiilis on ok. Nyt uuteen nousuun :hug:.

MaryJane ja Nuplu: Mä olin ihan tyytyväinen oviksen tikutteluun vaikka rahaa siinäkin tietysti meni. Oli kuitenkin koko ajan sillee paljon viisaampi olo omasta kropasta ja sitten kun tosiaan vielä löyty se oviskin :). Mä käytin Pregcheckin liuskoja kun ne oli halvimmat mitä kaupasta löyty (Prisma ja Cittari): paketissa 10 kpl ja hinta noin kympin.

fyssari86: Tervetuloa munkin puolesta! :flower:

ON: Mä yritän kovasti iloita näitten tyttöjen plussista täällä ja aika hyvin siinä onnistunkin. Tänään on ollu nimittäin jostain syystä NIIIIIIIIIIN paska päivä . Testasin sitte kuitenkin aamulla tokasta pissasta ja nega. Eikä se varmaan niin paljon haittaiskaan mutkun mulla on nyt saaliina neljä roskishaamua. Eilinen hätäkustu CB:n tavallinenkin on päättäny pistää ohuen haalean pystyviivan ihan vaan ilmeisesti mun kiusakseni. Selkeesti nää First Signalilla saadut muut roskishaamut on kertonu sille et mä meen ihan sekasin tollasista jutuista... . Olis täytyny varmaan alunperin antaa miehen heittää ne hukkaan, mut sit taas toisaalta niitä on niin kiva tutkailla... :ashamed:. Oh well, tää päivä vois olla jo ohi notta pääsis nukkumaan ja taas aamusti testaamaan :whistle:.

Plussaonnea kaikille jännääville!!! :heart:
 
The Esikoisesta Haaveilevat
Ma 13.9.2010





anu84………………………kp 149/35………………..yk 25
aamuhapan korppu….kp 89/30/42……………..yk 17



Tipetsu…………………..kp 70/27……………………yk 7
Iloksi………………………kp 69/?...................yv 4+



kirsikkainen19……….kp 63/27-41…………….yk 6



Miipeli………………….kp 53/28-36……………..yk 19




An-nie…………………kp 41/30-35………………yk 4
Valkokulta..........kp 38/32...................yk 9



fyssari86............kp 31/28-29.............. yk 1
Lumpe…………….….kp 31/26……………………..yk 4
Shih………………..….kp 30/27-35(43)……….….yk 6
PimpulaPumpula...kp 28/31…………….….....yk 1
niuku………………...kp 28/27-53………….……..yk 13
susse83………….…kp 28/30………………….…..yk 2
haaveilija87……...kp 28/27-30(47)…….….…yk 2
Supuliini………...…kp 25/32……………………….yk 2
Mary Jane…….....kp 24/28-30………………….yk 2
soleigh……….....…kp 24/29……………………….5/10



MyDream……………kp 17/28……………..…….…yk 9
AnniSofia…………….kp 16/34………………......yk 2
NiQ……………………..kp 16/30-33……………..…yk 3




BeBop……………….…kp 14/31…………....….…….yk 4
mimmu1984………...kp 13/31-32………..……….yk 4
Murmeli88...........kp 12/21- (?)................yk 2
Nuplu..................kp 7/32-35.................yk 5
Ella83................kp 2/31.......................yk 1
Jomi…………………...kp 1/30?...................yk 2




Plussanneet :heart::heart::heart:



Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
 
Viimeksi muokattu:
fyssari, tervetuloa! :flower: Minkämerkkinen narttu teillä on? Mulla on siis krooninen koirakuume, isäntä ei vaan tälle ole ihan niin lämmennyt kuin vauvakuumeelle... Mutta ehkä sitten myöhemmin elämässä. :)

Päivänsäde82!!!! :heart: Kiva kuulla että kaikki on kuten kuvaan kuuluu, ja onnea ja menestystä neuvolaan. Kandeisko sun kokeilla varata vaikka jotain suolakeksiä sängyn viereen että saat heti kun silmät avaat jotain suuhun, ja pistää sitten torkku päälle? Ihan niinku mä nyt mistään mitään tietäisin mutta worth a try?

haaveilija87 Hauskaa lomaa! :wave:

Jomi Osanotto krampeista.


Valkokulta Mä en dillenä tajunnu edes että noita voisi ihan kaupasta saada, jotenkin kelasin että saa vain netistä tilattua. Stupido.

Voi kun se plussa nyt sulle tulisi, v*ttumaista tollasilla haamuilla immeisen kiusaaminen.

ON: En näemmä osaa enää suomea joten on parempi lopetella tältä illalta. Ei mitään kummempia tuntemuksia, paha olo oli päivällä, mutta mulla on niska niin jumissa että päässä vippaa. Pitäis vissiin huomenna sille joogaohjaajalle taas soitella. :| Heippå!
 
Iltaa kanssasisaret!:wave:

Anteeksi hiljaiseloni. Aikaa on ollut kyllä lukea kaikki mahdolliset viestit, mutta jostain kumman syystä ei vaan ole saanut aikaseksi kirjoittaa.

Ensimmäiseksi tietysti SUPER PALJON ONNEA PLUSSISTA ODES JA TIUDELIINI:flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower:

Aivan mahtava fiilis tulee kun luki, että täällähän on käyny tärppejä! :)

Ja iso voimahali kaikille, joilla on alkanut uusi yrityskerta :hug:

Ja vielä haluaisin hirveästi puhaltaa täältä plussatuulia kaikille jännääjille ja tietysti kaikille joilla on ovis käsillä niin äkkiä sinne makuukammarin puolelle!! :LOL:

Huhhuh :) Tulikohan nyt sieltä kaikki ihan mahdolliset toivotukset jne.. ? ;)

Olen myös itse miettinyt, että voisin hankkia noita "mammoille tarkoitettuja vitamiineja" , kaverilla tärppäs kolmen kuukauden päästä vitamiinien avustuksella.. On ne vitamiinit kuulkaas hirmu tärkeitä kropalle! Nytkö mä alan jo saarnaamaa.. :saint:

Siis musta tuntuu, et nää päivät menee niin hirmu hitaasti.. Ma en kesta! :headwall:

Nyt vähän sitä Oikeata Omaa Napailua vielä kehiin.. :whistle:
Joo, tosiaan tässä mennää nyt koopeetä 12 ja havaittavissa myrskyä ja hallaa.. ( Antakaa anteeks, mä oon huisin väsyny ja lentää vähän väsynyttä läppää )
Mut tänään nippaili tuolta massusta ja tiedätte tunteen, kun teillä on oikein kova nälkä, että mahaan koskee.. No sen nippailun kaverina oli sit tämmösiä tuntemuksia kohdussa. Eli oletan olevan ovis :confused:
Eilen heiluteltiin niitä lakanoita, että en tiedä riittäisikö se. Mutta veikkaan miehen olevan väsy, kun tulee kohta kotiin, niin saa nähä jaksaako enään puristaa viimesetkin mehut kammarin puolella :LOL:

Nyt mä lähden koiruuksieni kanssa iltalenkille vähän tuulettumaan, sit saa nähä saanko vieteltyä ukon! :)




Joo, no eipä sitte tullu hyödynnettyä ovista..
Mä hartaasti toivon, et ne toissapäivän simpat olis sen verran ollut sitkeitä, jotta olisin hedelmöittyny.. Äh.. Nyt mä oon ihan surku ja ootan kärsivällisesti niitä menkkojen tuloa..:(
 
Viimeksi muokattu:
Juu käy se, että olen siellä plussanneissa =). Aion viipyä kuitenkin nyt tällä Vauvakuume -palstalla vähäsen aikaa, sen takia kun odotan että mitä tulee tapahtumaan tässä ajan kanssa :).

Plussatuulia kaikille vain :) :heart: .
 
Heips.

Minut voi poistaa listoilta. Edelleen yritys käynnissä, mutta palstalle ei nyt tunnu aikaa löytyvän. Katsotaan josko tilanne syksyn aikana rauhoittuisi ja aikaa löytyisi. Nähdään ehkä myös plussanneiden joukossa tulevaisuudessa!

Paljon plussatuulia kaikille!

- Tiikkis
 
Tästä tulee nyt ihan täysin OmaNapaviesti.

Mä haluan tunnustaa syntini, sorruin taas testaamaan tossa muutama tunti sitten. Nyt oli Pregcheckin halpaliuska ja se oli nega. Of course. Mutta siihenkin on alkanu nyt tulee jotain haamunkaltasta jonka jopa mieskin hyvällä tahdolla näki :D.

Enää ei oo niin paska olo kun mä päätin nyt että en enää soimaa itseäni liiasta testailusta. Mä annoin itselleni luvan manioida oikein kunnolla, tiputaan sitten mistä tiputaan menkkojen mahdollisesti saapuessa. Tän vois ottaa vaikka sellasena eksperimentaationa et mihin noi roskishaamut loppuviimeks sitten muuttuu
:D.

Lopuks vielä hyväntuuliselta Valkokullalta oikein IIIIIIIIIIIISOOOOOOOOOOTTTT ONNITTELUT Tiudelle ja Odekselle!!!!
Toivottavasti ollaan kaikki pian samassa veneessä =).
 
Täysin off topic ja ON: Voi hyvä jumala. Vaihdoin vaakaan patterin kun ajattelin ettei lukemat voi pitää paikkaansa, ihan niillä toivein että saisin sillä lukemaa vähän alemmas. Eiku vielä ylemmäs vaan nousi... Nyt on pakko skarpata, täähän on jo ihan naurettavaa...


Oon rumentunut pillerien popsimisen lopetettuani ihan järkyttäväksi monsteriksi. Naama kukkii ja kiloja on tullu rapiat 5 lisää... Niitä siis lähtökohtaisestikin oli jo enemmän kun standardit sallii. :( Mitään tekemistähän sillä EI ole sen kanssa että olen syönyt kuin possu ja lopettanut sen vähäisenkin liikunnan jota jossain vaiheessa harrastin.

Onkohan tää nyt oikeesti tän arvosta? Mä en ala enää mitään.

nimim. Minäkö turhamainen?
 

Yhteistyössä