<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Jos sulla se testi näytti ovista, niin en kyllä yhtään ihmettele noita kipujasi ja pistelyistäsi: mulla on kanssa ollut tosi kovia oviskipuja nyt varsinkin, kun olen alkanut niitä tämän yrityksen myötä enemmän kuulostelemaan. : /
 
The Esikoisesta Haaveilevat
To 9.9.2010





anu84………………………kp 145/35………………..yk 25
aamuhapan korppu….kp 85/30/42……………..yk 17



Tipetsu…………………..kp 66/27……………………yk 7
Iloksi………………………kp 65/?...................yv 4+



kirsikkainen19……….kp 59/27-41…………….yk 6



Miipeli………………….kp 49/28-36……………..yk 19




An-nie…………………kp 37/30-35………………yk 4
Tiikkis………………..kp 36/32-33……………….yk 3
Valkokulta..........kp 34/32...................yk 9



Ella83................kp 29/31....................yk 0
Lumpe…………….….kp 27/26……………………..yk 4
Jomi…………………...kp 27/30?...................yk 1
Odes……………..…..kp 27/26-29……………..…yk 5
Shih………………..….kp 26/27-35(43)……….….yk 6
PimpulaPumpula...kp 24/31…………….….....yk 1
niuku………………...kp 24/27-53………….……..yk 13
susse83………….…kp 24/30………………….…..yk 2
haaveilija87……...kp 24/27-30(47)…….….…yk 2
Tiudeliini……….....kp 22/28……………….……..yk 2
Supuliini………...…kp 21/32……………………….yk 2
Mary Jane…….....kp 20/28-30………………….yk 2
soleigh……….....…kp 20/29……………………….5/10



MyDream……………kp 13/28……………..…….…yk 9
AnniSofia…………….kp 12/34………………......yk 2
NiQ……………………..kp 12/30-33……………..…yk 3




BeBop……………….…kp 10/31…………....….…….yk 4
mimmu1984………...kp 9/31-32………..……….yk 4
Murmeli88...........kp 8/21- (?)................yk 2



Plussanneet :heart::heart::heart:



Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
 
pinon yläpää Täällä myös kiinnostaisi teitin kuulumiset :)

Sitten omaanapaa: Täällä mennään kp 21/32, Ovista en mitenkään erityisemmin yrittänyt bongailla, mutta epäilen sen ehkä maanantaina olleen, sillä silloin limat oli runsaimmillaa ja lievää pistelyä alavatsalla esiintyi... noo..seksipuolesta sitten, ehkä ei parhaalla mahdollisella tavalla päästy hyödyntämään, mutta hyvä fiilis kuitenkin itselläni, että menty halujen mukaan, tärppää sitten tai ei :) Maanantaina illalla kyllä puputeltiin ja viikonloppuna molempina päivinä, että jos maanantaina ovis olisi sattunut olemaan, olisi tärpin mahdollisuuskin teoriassa :) Kuitenkin rauhallisin mielin ja oireettomana ollaan :) PAITSI, hirvee flunssa päällä :|
 
Tiudeliini: Joko oot testannu uudestaan? Aika huonolta tosin kuulostaa et ei ole mitään enää näkynyt, mut jos se kuitenkin johtus vaan siitä naisen kropan temppuilusta *pitää sormia ristissä*. Mä kanssa kyllä näin niissä molemmissa testikuvissa haaleat viivat, jotka vielä punersi. Vitsi kun se olis tärppi =)=).

haaveilija87: Minkä takia sulla oli noita teroja käytössä jos saa kysyä? (Oot tietysti sen saattanu jo kertoakin mut mulla on sitten varmaan menny se ohitse, laho pää ja lahot silmät... :D)

Supuliini: Stressitöntä seksiä... ooh :heart:. Mekin kyettiin siihen vielä viime kiertoon asti mut nyt tää meneillä oleva oli sellaista kyttäilyä oikeista päivistä jne. kun kerran oli sitten näköjään pakko alkaa oikein yrittämään yrittämään :LOL:. Naureskeltiin miehen kanssa jossain vaiheessa että jos tätä tahtia täytyy joka kuukausi jaksaa ja mahdollisesti vielä pitkään niin sitten täytys käyttää jo rutkasti mielikuvitusta ja leikkijuttuja. Eikä siinä mitään mut sitten joskus tulevaisuudessa täytys muksulle sanoa kun se pyytää vanhempiaan leikkimään että: - Sorry kid, äitis ja isäs leikki niin paljon sua tehdessään ettei enää jaksa... :p.

ON: Huaah, ei kuukautisia vielä. Jos ne on alkaakseen niin alkaisivat sitten vasta aikasintaan la tai su, sillon tietäs et luteaalivaihe on ainakin tarpeeks pitkä eikä tarttis soitella apuja. Nyt tuntuu kyllä siltä että en oo raskaana, viime yönä taas päinvastoin... Argghhhh, mä tuun hulluks kun mä vaan koko ajan kuulostelen kroppaani. Viime viikolla tuli tosi etova olo, kunnes tajusin että olin ollu kuus tuntia syömättä... muutamana aamuna herännyt siihen että vatsaa koskee ja sitten tajunnut että mulla on vaan jäätävä kusihätä and so on and so forth... Mutta ei niin huonoa ettei jotain hyvääkin: mulla on ihan oikeasti ollut maha kipeä enemmän ja vähemmän jo tiistaista saakka. Tosin siinäkin on sellanen ongelma että se särky on ylävatsalla. Eihän sen siellä kuulu olla..? Eilen illalla mä hairahduin jopa mittaamaan lämpötilani ja se näytti 36,9. Normi on mulla siinä 36,5 (ainakin luulisin niin..). Alavatsa kyllä välillä juilii hyvinnii menkkamaisesti. Blaah, musta tuntuu että mä pidän ihan tahdonvoimalla menkkoja poissa.. :(. Ja nyt mä kyllä lakkaan kirjottamasta ennen kun tästäkin tulee taas jotain mininovellin tynkää... :xmas:.

*jakelee kaikille runsaasti plussakortteja* Yks ei aina riitä :D.

muoks. Niin joo, toissapäiväinen ja tänpäiväinen r-testi tyylipuhdas nega et... toiveet jossain kymmenen prossan kohdilla.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille rakkaat tsempistä :kiss: Olenkin nyt yrittänyt työntää stressailut ja kaikki vauvoihin liittyvät ajatukset syrjään ja onnistunutkin siinä! En edes tiennyt mikä kp mulla on menossa, kunnes tulin tänne :D

Mulla loppukierto meneillään, mutta tiedän, ettei tärppää, koska pupuiltu on tosiaan sen yhden kerran. Mutta ensi kierrossa ehkä sitten.

Kaikille plussapuhureita =) Tulen taas lueskelemaan juttujanne ja olen hengessä mukana kokoajan, vaikka vaisuilenkin nyt. :hug:
 
Heippa taas, naiset!

Ai hitto, että mua jännittää. Kp 27 tänään ja löydän tietty itestäni kaikenmoisia oireita, mm.: Viime yönä piti puoli viiden aikaan könytä vessaan ja kun herätys oli seiskalta, piti taas kiiruhtaa pissalle. Heti kun olin herännyt alkoi mielestäni kohdun tuntumassa voimakas nippailu/vihlonta. Sitä kesti vajaan tunnin verran yhtäjaksoisesti. Ennen aamupalaa oli myös huono olo, mutta taisi olla vaan niin kova nälkä. Toissailtana vihloi ja tuikki tosi kipeästi jonnekin suunnilleen kohdunsuun tienoille muutaman minuutin ajan. Eilen illalla mittasin ihan mielenkiinnosta lämmön ja se olikin yllättäen 37 astetta, joka on siis yleensä mulla sellainen, että olo alkaa jo tuntua kipeältä, mutta eilen ei ollut mitään sellaista. Normaalisti mun ruumiinlämpö on reilut 36 astetta. Mut voihan se lämpö nousta muistakin syistä... Äh. Tekis niin mieli testata, mut ei kai vielä oo mitään mieltä. Jos yrittäis sinnitellä sunnuntaihin tai vähintään lauantaihin.

Tsemppiä kaikille, toivottavasti tässä kuussa tulee paljon plussia!!!
 
Heippa!

Valkokulta, mulle määrättiin terolutit ja syön niitä nyt siis ekaa kertaa, ja itseasiassa tänään viimeinen päivä kierron säännöllistämiseksi. Mulle todettiin hetki sitten pcod eli todella rakkulaiset munasarjat, ehkä vaikea raskautua, lisääntynyt keskenmenoriski, lisääntynyt diabeteksen riski yms..tähän päälle vielä oma ylipaino, kilpirauhasen vajaatoiminta, selkäongelmat, koholla oleva verenpaine..Et sillai hyvät lähtökohdat tähän lapsen tekoon/saantiin :ashamed::'(
No, yritetään pysyä positiivisena!!

Tänään siis viimeinen terolut, sit odotetaan menkkoja alkavaks 2-3päivän päästä, tai parempi siis ellei tuu :D
Ihanaa, ei enää kuin muutama yö ja lähetään kreikkaan!!!
 
haaveilija87: Kävin koko ketjun läpi (oon sen kyllä kertaalleen lukenu joskus mut äkkiäpä monet jutut unohtuu.. :ashamed:) ja oothan sä kertonu tosta muutamaan otteeseenkin. Anteeksi hölmöyteni ja lupaan parantaa luetunymmärtämiskykyäni tästä eteenpäin :ashamed: :).

ON: Raskaana, ei raskaana, raskaana, ei raskaana, raskaana...? Juilii, ei juili, juilii, ei juili, juilii...eikun ei juilikaan? Going insane... :LOL:.
 
Tere!

Minua ei varmaan kovin moni tunnista, mutta taustajoukoissa/lukijana olen mukana. Tätiä odotellaan kylään, mutta mulla on kroppa jotenkin sekaisin ja en ihan päivälleen tiedä koska niiden pitäisi alkaa. Viime kuussa olin varma että olen raskaana mutta ei, ja itkuhan siinä tuli. Nyt vuodon pitäisi alkaa huomenna, eikä mitään odotuksia. Viimekerrasta oppineena testiä en tee ennenkuin on reilun viikon myöhässä.

Kaikille plussatuulia!
 
An-nie: Know the feeling. Mä oon tehny jo viime lauantaista lähtien testejä kun ei vaan malta olla tekemättä niitä :ashamed:. Negaahan ne tietysti on näyttäny ku ei oviksestakaan oo ku nyt vasta sen yhdeksän päivää. Hitto, 2010-luku ja vieläkin me joudutaan vaan odottelemaan ja odottelemaan että osuuko, eikö osu...missä ne keksijänerot on sillon ku niitä tarvitaan?? Mucho epistä, if you ask me :LOL:.

Jomi: Mä jännään sun kanssa! Nyt tärppää ihan varmasti =). *lähettää positiivisia fiiliksiä*

Tiudeliini: Crap :headwall: :(. Jos se sitten oli ovispiikki, jonka se testi näytti. Toisaalta onhan sulla silti vielä kierto kesken et josko olis vielä jotain saumaa?

Lumpe: Sinä sisukas =). Vitsi mä en ikinä pystyis olemaan testaamatta niin pitkään. Tääkin päivä tuotti kauheita vieroitusoireita... eikun siis raskausoireita.. ;).

ON: Kp 35 menkoitta. En tiiä oikein mitä ajatella. Huomenna on testimeininki ja totta puhuen mä hieman odottelen että saisin hailukan viivan. Mun on ihan pakko saada se jo.. :D. Ylävatsakivut likipitäen katos eilisiltana ja ne siirty vihlaisupiikeiks tonne alapuolelle. Mulla tulee sellasia etohetkiä, jotka menee ohitse kun nakkaa jotain suuhun tullakseen taas takasin kun se jokin on mahassa. Eli siis niinku ennen ja jälkeen syömisen enimmäkseen. Vatsa on ollu semilöysänä jo tiistaista lähtien ja siks ajattelinkin et menkathan ne sieltä pian tulee, koska niin on aina ollu. Vaan ei nyt. Ainakaan vielä. Tissejä mä voisin lätkiä vaikka tennismailalla, ei tuntuis missään. Väsyttäny on aika kovasti mut se vaan voi johtua mun epäinhimillisestä unirytmistäkin. Mitäs vielä...no, siinäpä ne tais tullakin. Eikun niin joo, virtsa on ehkä tuoksahtanu välillä aika voimakkaalle. (Hitto mun mies pitäis mua varmaan kahelina jos se näkis mitä mä täällä kuvailen... eritteitä *pudistaa päätään ja nauraa*.)

No mut, keep your fingers crossed huomista.. eikun siis tänpäiväistä testiä ajatellen :wave:.
 
Valkokulta Tuus sitten heti kertomaan, tuottiko testailu tulosta!

Täällä tänään siis kp 29, ei menkkoja. Testin tein juurikin ja ehkä, EHKÄ, aavistuksen vahvempi haamu. Tai sitten mun silmät valehtelee, enkä ihmettelis jos näin olis. Voipi olla vaan se viivanpaikka taas. Mulla on vielä yks testi kaapissa, joten käyttänen sen huomenna tai ylihuomenna, ellei tätsy tule paikalle sitä ennen.
 
Ah ja voih, ei plussaa, ei edes aavistusta siitä, eikä silti menkkojakaan : /. Noo, dpo 10 joten onhan tässä vielä saumaa. Jos ei maanantaina näy mitään niin sitten kyllä uskon et en ole saanu alivuokralaista. Ihmeen hyvä fiilis silti =). Hölmöä sinällään tää kova testailu mut sit taas toistaalta jos mä vaan odottasin menkkoja niin pudotus olis huimasti korkeemmalta kun ne sitten ottais ja alkais.

Jomi: Mä pidän niiiiiiiin sormia ristissä sun puolesta! :wave:
 
Täällä jännitellään myös Jomin puolesta. =)

Omaa napaa: Kp 26/30 meneillään. Oireita ei edellenkään paitsi valkovuotoa jossa rusehtavaa joukossa. Välillä saa juosta vessaan kun tuntuu et jotain lorahtaa ja ajattelen heti että menkat alkoi mut tätä ihme ällötystä sieltä vaan tulee. Mitä lie onkaan.: / Eilen tein hätäpäissäni testin päivällä ja NEGAa näytti.Ei tosin ollu mistään herkimmästä päästä oleva testi ja pissakaan ei tainnu rakossa kovin kauaa olla, mut kun on hätähousu niin on. =) Vielä olis muutama päivä jännittämistä jäljellä ellei täti kurvaa sitä ennen kylään.

Plussapuhureita kaikille.=)
 
Hmph.. Itellä on sellanen tunne että varmaan alkaa menkat tänään.. :/ Inhottavaa kun koko viikon oottanu et mitä tapahtuu ja niin kovasti kun sitä plussaa toivookin ni kumminki joutuu taas pettymään! :(

Mut kaikesta huolimatta, toivotaan nyt kovasti niitä plussatuulia! =) :hug:
 
valkokulta Pidetään peukkuja että ferrari pysyy pois ja saat vielä plussaa testiin, peukut täällä pystyssä :) :)

Jomi niiiiiiin runsaasti plussatuulta kun nyt vaan voi lähettää :) Tuu sitten heti kertoilemaan mitä seuraava testi näyttää :) Tsemppiä!

Lumpe Tervetuloa kirjoittelemaan :) Paljon plussatuulia ja toivotaan ettei tätiä näy :)

ON: täällä mennään 23/32 enkä tiiä koska ovi oli. Nyt on kuitenkin nännit pirun kipeet.. on muutenkin välillä ollut oviksen jälkeen, joten ei mitään erikoista sinänsä... muita oireita ei ole, eikä varmasti vielä kuuluisikaan olla :) (hätähousu). Odottelua, odottelua ja odottelua... päätin, että testaan vasta 23pv, menkkojen pitäisi alkaa 20pv. Mulla on synttärit tuolloin 23pv, joten mikä olisikaan ihanampi synttärilahja kuin plussaviiva :heart: Jotenkin kyllä epäilen tärppiä, sillä ovista en bonganut ja peittojen heiluttelukin oli mitä oli...
 
Ilmoittautuisin mukaan, kun olen tätä pinoa jo jonkin aikaa sivusta seurannut. Eli esikoisesta täälläkin haaveillaan. Olen 23-vuotias ja toukokuussa jätettiin pillerit pois. Nyt on kp 5/32-35 ja yk 5.
Viimekierrossa sain itelleni kehiteltyä hirmusen hysterian ja stressin. Tuli vaan epätoivo ja paniikki. No menkat kun alko niin siinä meni pari päivää mieli maassa laahaten. Nyt on jotenkin hyvä olo ja sellanen tunne että turha stressata ja vauhkota. Saa nähdä taas kun kierto lähenee loppuaan niin eiköhän taas "hulluus" iske!:LOL:
Ovista en oo ikinä tikuttanu, pelkään että en osaa tulkita niitä viivoja ja stressaannun liikaa siitä. Onko teillä kokemuksia?
Monilla on piinapäivät käsillä, täällä hengessä mukana! Plussatuulia!=)
 
Heippa!!

Oi oi, nyt eletään jännittäviä aikoja palstalla, eli pidän teille peukkuja pystyssä,e ttä se plussa sieltä Jomi ja Valkokulta napsahtaisi näkyviin!!

Omaa napaa, eli terot loppu siis torstaina, ja nyt kp 26 eikä menkkoja vielä ainakaan näy..Kun viimeistään huomenna kai pitäis jo alkaa...Mietin vaa, että aika lyhyt kierto siitä sit tulee..Nooh, ootellaan ootellaan...

Huomenna teen 14h työpäivän ja sitten alkaa loma, loma, looomaaa...ja kreikkaan..Oi että, ihanaa! :heart:

Mutta ollaan kuulolla :wave:
 
Juu, kai sitä pitää uskoa etten raskaana sitten ollutkaan...Tosin kuukautiset eivät ole vielä alkaneet, ajattelin odotella vielä ensiviikon loppuihin ennen kun alan testailemaan.
Oli vain selkeä viiva siinä, kai se reagoi sitten ovulaatioon ja harmi ettei senkään aikana ei sitten tullu ns. "yriteltyä"...

Onko täällä kenelläkään koskaan semmosta pettymyksen tunnetta, ettei koskaan tule raskaaksi tai jotenkin semmonen olo että kaikki muut naiset on hedelmällisempiä yms vaikka ei oliskaan kauaakaan yrittäny lasta ?

Heh, miehen kanssa tuli käytyä tänään tuossa Juniorit -liikkeessä, Jyväskylässä kun asustelen. Voi että siellä oli ihania juttuja :) ! Ihan innoissamme katseltiin. Täytyy vierailla sitten siellä varmaan jatkossakin :).
 
Tiudeliini Et varmasti ole ainut tuollaisten tunteiden kanssa.. Kyllä sitä itsekin aina on miettiny, varsinkin aina silloin kun menkat ovat alkaneet, että onko jossain vikaa kun ei pieni ala ilmoitella itsestään. (Vaikka sitä yritystä nyt ei niin kauaa takana olisikaan.) Se vetää mielen aina yhtä surkeaksi : / Sitä vaan täytyy koittaa uskoa ja toivoa, että kyllä sen oman nyytin vielä joku päivä syliinsä saa<3

ON: Menkat ei oo viel alkanu, nyt jännätä et mitä huominen tuo tullessaan. Toivottavasti ei menkkoja ainakaan! :)

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti! ++++:whistle:
 
Nonni, en ois kyllä uskonu :D ! Tänään tein tuossa n. muutaman 10 minuuttia sitten raskaustestin. Tuli näkyvämpi haamuviiva :) ! En voi uskoa, että tämä on totta. Just vastahan mä kirosin että sen viimeisen raskaustestin jälkeen ei ollu tullu mitään viivaa. Nyt sitten tuli vahvempikin viiva :) ! Ihanaa.
Kp 25 menossa. Täytyy vielä ensiviikolla tehdä uudestaan. Apteekin oma raskaustesti kyseessä ja on mulla tuolla vielä kaapissa Clearblue Digital :).

Tässä kuvia :)


 
Odes Onko tätiä näkynyt? Toivottavasti ei!

Nuplu Tervetuloa mukaan!

Kiitos kaikille tsempityksistä! Ei oo vielä menkkoja kuulunut, joskin on vähän semmoinen olo, että tänään tai huomenna saattais alkaa. Alavatsalla on semmonen tosi kevyt juilinta välillä. Ällöttävää oloa on kyllä nyt viikonlopun aikana ollut jonkin verran, mutta varmasti sillekin löytyy joku muu selitys. Käyn tänään kuitenkin ostamassa pari apteekin omaa r-testiä, ajattelin testailla illalla ja sitten maanantai- tai tiistaiaamuna, jos ei siis tätsy saavu paikalle siihen mennessä ja jos saapuu, niin onpahan sitten valmiina seuraavaa kiertoa varten. Greippimehun ajattelin ottaa noiden raskausvitamiinien kaveriksi ensi kierrossa, jos nyt ei tärpännyt.
 

Yhteistyössä