<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Vitsit että nyt on jännäilyä tällä palstalla =).

Tiudeliini: Ooh!!! *taputtaa käsiään ja nauraa* Ihana uutinen!! :heart: Mä tiesin koko ajan että kyllä se plussa tulee ;). Hurjasti onnea!! :flower:

Supuliini: Thumbs up for your birthday! May it be a memorable one :heart:.

Nuplu: Tervetuloa kööriin mukaan! Tuttu tunne toi stressaus, mulla on ollut vähän samaa tässä kierrossa ja aattelinkin että jos ei nyt tärppää ni ens kierto sitten rauhallisemmin ilman laskemisia ynnä muuta. Se voi toki olla helpommin sanottu ku tehty :LOL:.
Tosta oviksen tikuttelusta. Mä päätin ekaa kertaa tässä kierrossa tikutella ja siten että koko hela kierto. Alotin kun menkat loppu ja lopetin vasta viime keskiviikkona. Oli hyvä että niin tein koska ovis löyty vasta kp 26. Mä en ihmeemmin stressanu, musta se oli lähinnä mielenkiintoista touhua =). Sain koko kierron jonkinlaista testiviivaa (haaleempaa ja vähän tummempaa) mut sillon oviksen aikaan oli ihan selkeä tummaakin tummempi testiviiva. Mun kokemus tikuttelusta oli se että se toimi kuten pitikin.

haaveilija87: Alkoko menkat? Vitsit mäkin voisin lähteä jonnekin lomalle. Jäi siitä meiän viimeviikkoisesta kylpisreissusta sellanen kutina että josko sitä uskaltais elämänsä ensimmäistä kertaa jo ulkomaillekin =). Hyvää Kreikkalomaa jo näin etukäteen!

Odes: Mikä meisinki muuten? Tuntuuko siltä että olis menkat tulossa vai olisko sittenkin joku vuokralainen jäpähtänyt kyytiin? =)

Jomi: Mä kanssa tässä pähkäilen et testaisko kuitenkin jo tänään illalla. I-so-wanna-know. Jos testaat ni tuu heti kertomaan!

ON: Vähän sama fiilis ku Jomilla et näinköhän ne menkat kuitenkin alkais tänään. Nyt on mahassa nimittäin enemmän sellanen tunne. Jos ei iltaan mennessä oo kuulunu ni sitten vois varmaan testata. Kai. Emmä tiedä. Mä haluaisin jo tietää et vois rauhottua ja jatkaa eteenpäin : /.

Hitto tää lapsen tekeminen on yhtä odottelua. Ensin odotat että saat plussan testiin, sitten odotat että se pysyy kyydissä, sitten odotat että se syntyy, sitten odotat että se alkaa kasvaa, sitten odotat että se kasvais tarpeeks jotta voisit jo potkia sen pihalle ja alkaa taas nauttia omasta elämästä... haahaa, hiton hauskaa *nauraa silti*. Mulla on pieni mustahuumoripäivä, sori :ashamed:. Rupes taas vaan v***ttamaan tää venailu ja nyt vielä tää tunne että menkat on aluillaan. :stick:
 
Jumantsuga likat, mä löysin roskishaamun! :O Eilisaamuisessa testissä on nyt haamu! Joo, eihän se mitään kerro mut jippo on siinä et mulle ei ole koskaan tullut sellasia ja trust me, niitä on tutkailtu :LOL:. En mä itsekään mihinkään mahdollisuuksien nousuun vielä ton perusteella usko, mut oli se vaan niin kiva huomata just edelllisen ketutuksen päälle et oli pakko tulla kertomaan.
 
tiudeliini varovarovaiset onnittelu täältä :) Kyllähän tuo selkeä haamu on..uiiiiii.. tuut sitten hetimmiten kertomaan kun uudelleen testaat :heart: peukutuspeukkua ja paaaaljon liimaa :)

valkokulta hih..roskishaamut on ihania yllätyksiä :) Sun pitää nyt illalla testata tai huomenna aamulla ja kipinkapin palstalle kirjoittamaan ja lisäämään kuvaa :) Tsemppiä!!

Ella 83 Nyt plussaonnea heti ekalle yk:lle :heart:

ON: täällä kp 24/32 ja nännit kipeytyy..voiskohan mulla olla nyt vasta ovis vai mitähän tää touhu on? Oviksen jälkeen yleensä nännit olleet arat muutaman päivän ajan, mutta nyt ovat kyllä kipeet... Hm.. mun pitäis kyllä päästä kärryille tosta mun oviksestani, joten ens kierrossa tikutan, jotta vähän edes osaan yhdistellä oireita ja oikeesta ovispäivää... turhauttavaa, kun ei yhtään tiedä koska ovuloin..luulen vaan tietäväni :D perkule :)

Odes Täällä pidetään peukkuja ja toivotaan ettei täti ilmaannu :) Koitahan likka testailla ja kertoa tuloksia meillekin :)
 
Tiudeliinille hurrrjasti onnea =):kiss: Toivon sydämestäni, että kaikki menee hyvin!!

Kaikille muille plussapuhureita ja voimahaleja. Mä täällä vain odottelen tätiä saapuvaksi, että pääsisi uuteen kiertoon. :whistle:
 
The Esikoisesta Haaveilevat
Su 12.9.2010





anu84………………………kp 148/35………………..yk 25
aamuhapan korppu….kp 88/30/42……………..yk 17



Tipetsu…………………..kp 69/27……………………yk 7
Iloksi………………………kp 68/?...................yv 4+



kirsikkainen19……….kp 62/27-41…………….yk 6



Miipeli………………….kp 52/28-36……………..yk 19




An-nie…………………kp 40/30-35………………yk 4
Tiikkis………………..kp 39/32-33……………….yk 3
Valkokulta..........kp 37/32...................yk 9



Lumpe…………….….kp 30/26……………………..yk 4
Jomi…………………...kp 30/30?...................yk 1
Odes……………..…..kp 30/26-29……………..…yk 5
Shih………………..….kp 29/27-35(43)……….….yk 6
PimpulaPumpula...kp 27/31…………….….....yk 1
niuku………………...kp 27/27-53………….……..yk 13
susse83………….…kp 27/30………………….…..yk 2
haaveilija87……...kp 27/27-30(47)…….….…yk 2
Tiudeliini……….....kp 25/28……………….……..yk 2
Supuliini………...…kp 24/32……………………….yk 2
Mary Jane…….....kp 23/28-30………………….yk 2
soleigh……….....…kp 23/29……………………….5/10



MyDream……………kp 16/28……………..…….…yk 9
AnniSofia…………….kp 15/34………………......yk 2
NiQ……………………..kp 15/30-33……………..…yk 3




BeBop……………….…kp 13/31…………....….…….yk 4
mimmu1984………...kp 12/31-32………..……….yk 4
Murmeli88...........kp 11/21- (?)................yk 2
Nuplu..................kp 6/32-35.................yk 5
Ella83................kp 1/31.......................yk 1




Plussanneet :heart::heart::heart:



Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
 
Viimeksi muokattu:
Tiudeliini, varovaiset onnittelut! =) :heart:

Nuplu, tervetuloa jännäämään porukalla. :flower:

Jomi :hug:, toivottavasti tajuaa se täti pysyä poissa...

Valkokulta :wave: täällä ja toinen vessanroskisdyykkari. Mulla ei myöskään koskaan ole ollut haamunhaamua, eli olet siis raskaana ihan varmasti. Nyt muistat alkaa kehräämään pahaa oloa ja ne tissitkin saa kipeiksi kun nännejä tarpeeksi tökkii. :D

Ei vaan, ymmärrän turhautumiset täysin: olen äärettömän tyytyväinen siihen että töissä on ollut niin helvetillinen kiire, ei ole ehtinyt koko ajan sitä lasta vääntää. Tässä kuussa seksi jäänyt tosiaan pariin krapulatöhäykseen, niistä jos jotain lähtee niin voi morjens.

Paha olo on, mutta näillä tämän viikonlopun ruokailuilla ei ole mikään ihme. Tissit kipeät mutta siihen voi vaikuttaa ulostörröttävä kaarituki. Nukuttaa, mutta toisaalta olen perjantaina riekkunut aamuun saakka pämppäämässä. Että näin.

Joku siitä greippimehusta puhui. Mä olen elämässäni juonut niin paljon lonkeroa etten greippimehuun millään pystyisi kykenemään, mutta jos ei nyt ala pariin kiertoon kuulumaan plussia niin kai se on alistuttava... Yäh. : /

p.s. En muuten siis ole mitenkään alkoholiongelmainen vaikka tässä postauksessa viina tuli useampaan otteeseen mainittuakin. Ihan tiedoksi. :saint:
 
Oih, täällähän ihania uutisia. Onnea Tiudeliini, ihanaa :heart:

Omaa napaa, itellä ei oo menkat alkanu..Mutta edelleen vasen tissi tosi kipee, vähän myös oikee...Muuta oireita ei kyl sit ookkaan..Höh ja pöh..eli tosi kiva jos ne menkat nyt sit alkaaki Kreikassa :( Täytyy varoiks ottaa siteitä ja tampooneita... Mutta emmä aio ennen matkaa testailla, koska haluan sit matkalla olla ihan rauhassa enkä aio koko asiaa miettiäkkään vaan nollaan pään ihan kaikesta :D
 
Mulla molemmat tissit ihan kipeet ja nännit arat ja punottavat :D.
Kaikenlaisia muitakin hassuja oireita, sekstailu sattuu :O ja nipistää alamahassa. Kauhea nälkä yllättää yhtäkkiä ja sit ei jaksakkaan syödä sillein saman verran mitä normaalisti. Lähinnä nyt syön useasti ja pieniä määriä. Kauhea väsymys ja semmosta.
 
Kävin nyt tilaamassa noita ovistikkuja, saas nähdä miten niitten kanssa käy=) Ja greippimehuakin ajattelin kokeilla, vai olenkohan jo myöhässä tän kierron suhteen:confused:
Valkokulta mahtavaa,onnitteluni roskishaamusta! Toivotaan että saat kunnon plussan lähipäivinä.
Mary Jane kiitos kun lisäsit pinoon, nuo kp:t on vasta 6 tänään. Mutta mitä pienistä=)
Jomi tiedän tunteen kun nega tulee, sitä vaan yrittää tihrustaa josko jotain näkyis, mutta ei niin ei.
Mulla ollu viikonlopulla taas mieli matalalla näiden asioiden tiimoilta, jotenkin pelottaa että mitä jos sitä plussaa ei vaan kuulu. Mutta yritän nyt uudenviikon kunniaksi piristyä. Tuskin se masentelu asiaa auttaa.
 
Näistä testituloksista vois olla hyvinkin ilonen... jos olis epäily esim. klamydiasta tai hooiiveestä.

I´m-not-playing-this-game-anymore. *kiukuttelee sillee ku pikkulapset*

No joo, eli siis negatiivisen negatiivinen testitulos. Hitonkos sille mitään mahtaa mut sovitaanko nyt niin että mä en testaa yhtään mitään ennen ku vasta tiistaina? Tai keskiviikkona? Oletuksella että menkat on pysyneet poissa. Musta nimittäin tuntuu että mä näin jo meidän kissojenkin nostavan suupieliään ja olin kuulevinani jotain naurunkaltaista :confused:....

Jomi: :headwall: Ei tää oo ihmisten hommaa : /.

MaryJane: No siis eihän tää testipuikkojen ...ja -kasettien ...ja -liuskojen dyykkailu sillee mitään. Mä yritin joskus männä vuosina lopettaa röökaamisen ja katkoin kaikki tupakkini ja heitin ne roskikseen sillee et ne oikein sekottu sinne. Seuraavana päivänä mä kaivoin kaikki ylös ja yritin tehdä niistä jotakin poltettavan kaltasta... Sickii, mutta mitä sitä ei pienten syöpää tuottavien kaveriensa puolesta tekis.. :popcorn:. Huoh.. *tökkii tissejään*.


Kiitos murut kuitenkin tsempityksestä, who knows, ehkä tää tästä vielä iloks muuttuu :heart:.
 
Ella83 Plussaonnea ekaan yrityskiertoon!

Valkokulta No voi hitto, kyllä tää negojen testaaminen tosiaankin on rassaavaa. :hug: Mietin tässä itekin, että jos sitä tätiä ei nyt kuulu, niin koska sitä sitten olis järkeä testata taas... Joskus viikon puolivälin jälkeen ehkä? Mulla on vielä yks Apteekin oma r-testi ja yks Sofi One Step -liuskatesti... Mä kävin myös dyykkaamassa roskiksella, mutta eipä näkynyt mitään - ei vaikka jopa purin sen testin, voi jee :ashamed:

Mary Jane Mä taisin siitä greippimehusta puhua. Myös mulle on joskus teininä maistunut erityisen hyvin Otto-greippilonkero, joten toivon todella kovasti, ettei se greippimehu maistu ihan samalle. Koska sitten ei muuten oikeasti uppoa :p Mut kai sitä sisulla pitää vaan vetää ihan kokeilun vuoksi.

haaveilija87 Ihanaa lomaa Kreikassa, toivottavasti täti ei tule häiritsemään!

Ai että, huomenna se taas on, maanantai. Ja aikaiset aamuherätykset, aijai... Siispä täytyis painua pehkuihin. Öitä, naiset!
 
Onko tuo nyt varmasti ihan plussaplussa? Menkat siis ois kuulunu alkaa la-su.. Tuntuu että ei tätä uskalla uskoa todeksi!!
Apua ja pitäs rueta tässä jo tekee lähtöä lenkille kun 8:ksi pitää auto viedä huoltoon..Miten tässä saat ajatukset kasaan, onneks ei ole pitkää matkaa ajettavana :)
 
odes Kyllä tuo on ihan plussaplussa :) :) ONNEA :heart: niin ihanaa :) :) Voi ei...

Mary Jane ei alkkis, eii :) Toi oli hyvä teksti :) Ja tosiaan greippimehu täälläkin pitää ottaa käyttöön ens kierrosta ja toivoa todella ettei tule lonkeronmaku suuhun... siitä sais ainakin "krapulaolon" ja taas yhden uuden raskausoireen :) Jei...

ON: täällä kp25/32 eikä oikeestaan mitään ihmeellisiä oireita ole..tuntuu täysin, että ei ole tärpännyt. Nännit on arat, kun koskee niin oikein vihlaisee..mutta ihmekkös tuo kun niitä kokoajan puristelee. Jotenkin sitä vauvaa vaan niiiin toivois ja jos ei tärpää heti niin on ihan maassa..voi tätä ihmisluontoa! Mä ajattelin että ovistestejä tilailen heti, kun menkat on alkanut ja testailen heti menkkojen loppumisen jälkeen, jotta pysyn edes vähän kärryillä kierrostani ja siitä koska ovuloin..se on mulle nyt ongelmakysymys! huhhuh...ei oo ihmisen hommaa ei..
 
ODES!!!!!!!!!!

Ihan tosi selkee plussa, ihanaa!!!!! Ilmoitelkaa heti mulle kun haluatte että seuraavaan pinoon lisätään plussanneiksi, en ilkeä ilman toivetta laittaa. Eli plussauspäivä sitten vaan niin mie laitan. Ihanaa. :heart:

Supuliini: Mä olen kanssa harkinnut että jos ei tärppää nyt niin tilaisin niitä ovistestejä. Se mieshän jo silloin heti alkuunsa niitä hedelmämittareita kaipaili, että tuskin se pahaksensakaan pistää. Ja eihän sille tarvi kertoa että tänään muuten hei ovuloin, pistäs pökköä pesään. =)
 
Supuliini Kiitos! <3 Aivan sanoinkuvaamaton tunne, tuntuu että tässä on vieläi ihan shokissa, mut siis silleen hyvällä tavalla! :')


Tiudeliini Onnittelut! :flower: :heart:

Mary Jane, ostapas Valion greippimehua, kaupan kylmähyllystä löytyy.. Sanon kyllä, että maku ei ehkä alkuun ole mikään ihanin, mutta lonkerolle se ei maistu, minusta ainakaan =) Mäkin join greippimehua alkuun nenästä kiinni pidellen.. :LOL:

Nuplu, tervetuloa minunkin puolesta! :hug:

Toivotan hirmuisesti plussaonnea kaikille ja pysykööt ne menkat poissa!! =)
 
Oi, onnea miljoonasti, Odes!! Ihan plussaplussahan tuo on!

Mulle voikin sitten päivittää notta kp 1/30 yk 2. Ihan hyvillä mielin oon nyt, eipähän tartte kärvistellä enää epätietoisuudessa ja kierto näyttäis pysyvän ihan nätin mittaisena. Vaikka voihan se tuosta vaihdella, mutta onneksi ei nyt ainakaan venynyt. =) Tänään siis suuntaan greippimehuostoksille ja alan suunnitella nyt ihan tosissani elämäntaparemonttia ja elopainon keventämistä.

Toivotan teille muille oikein plussarikasta viikkoa!
 
Mary Jane Kiitos!! :heart: Kai minut voi plussanneisiin laittaa, eli plussa tuli 13.9. =) Nyt vaan toivoa kovasti että pieni jaksaa pysyä matkassa<3 On tämä ihan hassua :')

Supuliini Mulla ei ollut mitään hirmu selviä oireita, tai siis kun viikonloppuna kuitenki vielä uumoilin et menkat taitaa alkaa..:) Sellasta pienen pientä nippailua tunsin masussa viimeviikon loppuna ja viikollakin joinain päivinä, mutta se oli todella pientä. Sit joinakin aamuina ollut tosi etova olo ja närästänyt.. Eikä välttämättä ole sitä kahviakaan niin tehny mieli.. :D Nälkä! :LOL: Rinnoissakaan en tuntenut kipuiluja tms. vasta kun eilisestä lähtien.. :)
 

Yhteistyössä