<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Hei murulit!

On taas vierähtänyt pari viikkoa siitä, kun viimeeksi täällä kävin. Jotenkin on ollut niin paljon kaikkea muuta, että en oo vaan ehtinyt ja jaksanut tulla tänne... :( Haluankin nyt toivottaa kaikki uudet tervetulleiksi ja Chiaraalle Ihan hirmuisesti onnea plussasta :flower:

Huoh, tää kierto on kyllä niin hukka kierto mun osaltani!! Seksiä ollaan harrastettu ehkä kerran ja sekin oli joskus alkukierrosta.. : / Ollaan ukon kanssa vissiin molemmat vähän kypsytty siihen, kun ei tärppää koskaan.. Ja työväsymystäkin on ilmassa näin syksyn tullen. Jotenkin tuntuu jo niin turhalta koko kuumeilu. Tuntuu, että pääsee paljon helpommalla, kun vaan luovuttaa.

Käyn täällä tosiaan nykyään sitten vähän harvemmin, mutta käyn nyt viellä kuitenkin. Ilmoitan sitten, kun kypsyn ihan lopullisesti ja nimeni saa poistaa listasta. Toivon paaljon onnea kaikille oman nyytin tekoon ja toivottavasti te ette masennu ja luovuta niin helpolla kuin minä :(:hug:
 
Tää viesti menee nyt pitkälti omanapailuksi kun mietityttää niin kovin, mut sitä ennen pahoittelut tippuneille :( ja tervetulotoivotukset uusille :wave:.

Yritän selittää tän mahdollisimman lyhyesti ja ytimekkäästi, mutta varautukaa muuhun. Eli mulla alkoi lauantaina 7.8. menkat. Päivää ennen testasin negan ja sitten samana päivänä ja sunnuntaina predictorilla viivanpaikat. Tai ainakin tulkitsin ne sellasiks (mieskin kyllä näki ne) koska oon lukenu että kyseinen testi tekee sellaisia joltisenkin useasti. Enivei. Tiistaina 10.8. sain elämäni ensimmäisen virtsatietulehduksen. Menkat päätty samana päivänä päivää aikasemmin mitä yleensä. (Eli normisti mun menkat on noin viis päivää, mut onpa useasti ollut pidemmät tai lyhyemmätkin.) Herkesin miettimään että mistähän tämmönen ja päätin sitten lauantaina 14.8. tehdä testin. Yllätys oli melkonen kun sain haalean plussan testiajan puitteissa. Ajankohta oli niin outo (just menkkojen jälkeen) etten oikein osannu vielä uskoa että mun mahassa joku asustelis ja kahtena seuraavana päivänä tehdyt testit osoittikin sitten että ohi oli mennyt. Tyylipuhtaita negoja kaikki. (Voin sanoa että v***tti ja rankasti...)

Oon tikuttanut ovista menkkojen loppumisesta tähän päivään, ja vaikka kirjotin aiemmin että 23.8. maanantaina olis testiviiva ollu ehkä hieman tummempi ku aiemmin (mulla on siis joka päivä näyttänyt sellasta haaleaa viivaa) niin luulen, että se oli vaan luuloa; 1.9. tuli nimittäin selkeä plussa ja sen jälkeen on taas tullut normaalia haaleaa. Samaisena plussapäivänä mä myös tunsin sellaista menkkamaista jomotusta hetken aikaa. Kp silloin siis 26.

Aikoinaan ennen pillereitä mä opin tunnistamaan menkkojen alkamispäivän samanlaisesta jomotuksesta kun mitä nyt keskiviikkona oli. Ne tuli aina viikon päästä. (Eli jos vanhat merkit pitää paikkansa, mun menkat alkaa ens keskiviikkona 8.9. ja kierron pituudeksi tulis sitten 33 (kaks edellistä kiertoa 33 ja 29)) En tienny sillon enkä olis ilman testiä arvannut nytkään että kyseinen jomotus oliskin ovulaatiota. Ongelma on nyt siinä että jos asia mun kohdalla on näin, niin luteaalivaihe jää aivan liian lyhyeks. Sellaset kuus päivää ei yksinkertaisesti taida riittää alkion kiinnittymiseen. En tiedä, mutta uskon, että viime kuun haalea plussa olis just ollu tällanen tilanne.

Nyt mua masentaa ja mietityttää :(. Jos teillä on mitään kokemuksia asiasta, do tell. Oon surfinu netissä tän asian tiimoilta ja jonkin verran jo viisastunutkin. Luulen, että katon vielä seuraavan kierron ja jos sama toistuu niin sitten lääkäriin. Mä vaan niin toivosin että tää olis vaan joku yksittäinen tapaus, mut sisuksissa tuntuu toiselta... :(.

Anteeks pitkä vuodatus, mut tää on nyt pyöriny mun mielessä keskiviikosta lähtien ja täyty saada purkaa tää jollekin muullekin kun mieskullalle.

Kiitos ja niiaus, Vk
 
Voi onpas tälle sivulle kertynyt monen ihmisen epäonnet. Halaukset kaikille tasapuolisesti :hug:

Valkokulta en ole koskaan kuullut vastaavasta. Onko siihen sitten mahdollista saada jonkinlaista lääkitystä? Lääkärille varmaan kannattaa ainakin mennä sitten ensi kierron jälkeen :( Toivottavasti vaivaan löytyy apua sieltä!

soleigh ja Odes sama täällä! Kp 20/31 vasta menossa ja nyt jo kuvittelen kaikenlaista täällä :rolleyes: Minua alkoi mm äsken närästää ja minua ei kyllä normaalisti koskaan närästä. Pitäisi koittaa hillitä hieman tätä omaa mielikuvitusta, kun eihän nyt oikeasti vielä voi mitään oireita olla vaikka olisikin tärpännyt.

Viikonloppuna juttelin muutaman kaverin kanssa, että olisi kiva pitää jonkinlaisia illanistujaisia viinin kera, tai lähinnä kaverini suunnittelivat, minä vain myötäilin. Kuinka te muut olette vastaavissa tilanteissa toimineet? Minun olisi niin tehnyt mieli sanoa, että voi olla etten minä hetken kuluttua mitään viinejä voikaan juoda, kun voi olla kohta vauva masussa. Hillitsin itseni, kun mietin, etteihän tässä oikeasti voi tietää kauan menee ennen kuin tärppää. Kahdelle hyvälle ystävälleni olen yrityksestä kuitenkin jo kertonut. Oletteko te muut kertoneet yrityksestä kenellekään? Ja tuottaako kertomattomuus kellekään muulle vaikeuksia? Itse olen asiasta jotenkin niin innoissani, että tekisi mieli kuuluttaa koko maailmalle :xmas:
 
Shih Äläpä vielä luovuta :hug: Itse olen nyt ajatellut, että jos kovasti yritetään lasta niin seksistäkin tulee nopeasti "pakkomielle" ja se ei enään tunnukaan niin hyvälle eikä ehkä tee mielikään enään niin usein. Ajattelen nyt itse, että jos on stressaamatta ja pupuilee silloin kun aidosti haluttaa, niin raskautumisen mahdollisuuskin voisi olla suurempi. Jotenkin uskon luonnon voimaan, että silloin haluttaa runsaimmin kun raskautumisen mahdollisuuskin on suurin...tällä taktiikalla itse ajattelimme edetä. Turha ressaaminen on vain haitaksi. Täällä palstalla "roikkuminen" toki voi tehdä huonoa, sillä vauvahaaveet ja ajatukset vain pysyvät mielessä väkisinkin... oih..miten sitä osaisikaan olla stressaamatta! Voimahaleja :heart:

Ella 83 Voi vitsi, sulla onkin sitten ollut paha kaatuminen, mutta onneksi kaikki voiton puolella :) Lisäseurantakaan ei varmasti ole haitaksi. Tsemppiä yritykseen! :)

PimpulaPumpula Nuo on pahoja..itsekin tuskailen, kun on bileitä joka viikonlopulle..ihmisillä on synttäreitä ja tupareita nyt pitkin syksyä. Olen kuitenkin päättänyt nyt olla stressaamatta asiasta ja juon ne muutaman siiderin, mitä yleensäkin on tapanani, siis jos en tiedä olevani raskaana. Yrityksen aikana toki alkoholin käyttöä kannattaa tarkkailla, mutta kahden sidukan tai viinilasillien nauttiminen ei luultavasti ole haitaksi. Kun raskaus alkaa, ei alkoholin käytössä oli vaikutusta alkioon. Kun plussa joskus sitten testiin pärähtää, juomiseni loppuu siihen, ja silloin on ihana sanoa myös ystäville, miksi :) Yrityksen kertomisesta..meillä ei niinsanotusti tehokas yritys ole vielä alkanut, mutta olen läheisimmille ystävilleni sanonut, että vauva saa tulla, jos on tullakseen... he ymmärtävät kyllä tilanteen hienosti :heart: Kaikille en kuitenkaan asiaa ala "kuuluttamaan" vaikka mieli kyllä kovin tekisi.. sillä jos tähän meneekin kaaaauan aikaa, säästyy kertomattomuudella turhilta kyselyiltä.

ON: Täällä mennään kp 18/32 ja ovulaatiosta ei hajuakaan :) Enpä kyllä ole itseäni hirveästi tarkkaillutkaan vaan antanut vaan mennä :) Olimme hemmottelureissulla viikonlopun ja peitto kyllä heilui... ehkä ovis kuitenkin vasta tuloillaan, sillä limat lisääntymässä :) Aktiivista peittopuuhastelua siis tiedossa alkuviikon ajan :) (mitenköhän sitä saisi miehen houkuteltua joka päivä sekstailemaan :D )
 
Joo mä kans olen lähimmille ystäville kertonut, että perheenlisäys on tervetullutta :heart: Olen kuitenkin koittanut pitää asian "salassa" muilta, koska juurikin tuo, että jos yrityksessä kestääkin kauemmin, niin sitten riittäis kyselijöitä.. :( Ja muutenkin, koska jos raskautuisikin, niin riskiviikkojen aikana kun voi sattua mitä vaan, niin en silläkään uskaltaisi kovin aikaisessa vaiheessa rueta hehkuttamaan asiasta, vaikka mieli varmasti tekisikin.. :/

Ja tuo juomapuoli.. Nyt on ihmeen vähän onneksi ees niitä juomaan kyselijöitä ollut, hyvä niin :D Mä oon viimeisen parin kuukauden aikana juonu yhden siiderin ja yhden kaljan saunan jälkeen. Ja siis näidenki kertojen välillä oli se 3 viikkoa =) Eikä mulla tee mieli juoda enää.
Tupakki heitettiin kans pois parisen kuukautta sitten. Tai no muutamia sen jälkeen saatettu polttaa, mies töissä ja itse vaan muutamat jämät sillon tällön.. Mutta parempihan se ois ku heittäs senkin kokonaan..

Hyvä alkavaa viikkoa siskot! <3 Ja niitä plussatuulia! +++++++++:whistle:
 
Shih: Luovuta silleen positiivisesti =). Eli ette vaan ihmeemmin ajattele koko hommaa mut jatkatte yritystä ikään kun siinä sivussa. Joo, ehkä se on helpommin sanottu ku tehty ja who knows, ehkä teillä auttaa just se että lakkaa yrittämästä vallan :hug:. Miten ikinä teettekin niin plussapuhureita mukaan ja huimasti!

soleigh: :hug: Tiedän tunteen. Pää pystyyn, vielä ne oireet ehtii vahvistua ja ennen ku huomaatkaan niin plussa pärähtää testiin! =)

PimpulaPumpula: Me ei olla kerrottu kenellekään johtuen pitkälti samoista syistä kun Odeksella. Ja jotenkin musta tuntuu että jos kertoisin niin sekin sitten jinxais koko homman ja sitten ihmiset alkais odottamaan että koska se vauva tulee jne. Mun vanhemmille kun kyseessä olis vielä ensimmäinen lapsenlapsi niin eihän ne varmaan pysyis pelihousuissaan jos tietäis, miten kovasti tässä yritetään =). Toki nyt olis kiva kun olis joku muukin kun puoliso, jonka kanssa pähkäillä mahdollisia ongelmia ja siks mä oon ilmeisesti sitten täällä teidän riesana :LOL:.

Tosta juomisesta ja pippaloimisesta sen verran et en ole kiinnittänyt siihen sen kummempaa huomiota. Ei ole ollut tarvetta selittää kenellekään kun ei ole ollut tarvetta olla juomatta. Sitten joskus kun se plussa osuu kohdalle (mikä tietysti tapahtuu HYVIN PIAN) niin täytyy miettiä sitten uudelleen =).

ON ja samalla vastausta PimpulaPumpulalle: En tiiä miten yleistä tollanen lyhyt luteaalivaihe-juttu on. Enkä tiiä edes et onko se sellanen että niitä aina joskus sattuu joillekin vai onko se jatkuva, eli siis jokakuukautinen jutska. Lääkäri nääkin sitten varmaan osaa selvittää samoin kun sen, mitä sille voi tehdä. Netistä mulle on jäänyt käsitys että siihen on ihmiset syöneet teroja, lugeja ja clomeja, mut tiedä sitten miten se käytännössä menee. Mä pidän nyt vaan sormia, varpaita, hampaita, hiuksia, käsiä ja jalkoja ristissä että menkat EI ala keskiviikkona...eikä tietysti siitä eteenpäinkään. Jos ne kuitenkin alkaa (mitä tietysti EI tapahdu ;)), niin rupesin miettimään et ottaisin sit kuitenkin jo heti yhteyttä lääkäriin. Paskanko mä sitten alkaisin venaamaan et sama toistuu jos siihen olis kuitenkin tarjolla jeesiä jo samantien. Mut näinhän mun EI tarvi tehdä :D.

OT: jöses tästä tulee taas pitkää tekstiä... mutkun mulla on asiaa :ashamed:. Tosta pinosta sen verran et miten sen päivitys tapahtuu? Onko se ihan niin että kopioi ja muuttaa sitten tarvittavat tiedot?
 
Hei taas kaikille.:) Aika se vaan kuluu niin hitaasti. Ei ole juurikaan ollut mitään kerrottavaa niin olen vaan käynyt lukemassa teidän muiden juttuja. Täällä mennään kp 21/30 eikä ole taaskaan minkäänlaisia oireita,lieneekö se sitten hyvä vai huono juttu. :D Kovasti ollaan peittoja heiluteltu joten tulostakin sais tulla.:D

Plussa onnea!!:)
 
Noniin, tänään tein aamupissistä siinä klo 10:40 apteekin raskaustestin .
Tuli haamuviiva, kamerassa sitä ei oikein kovin hyvin erota, mutta voin sanoa ja vannoa, että omilla silmilläni kun katson niin siinä on hyvin heikko haamu. Nyt tein tuossa uudestaa n. 30 minuuttia sitten, niin ei tullut mitään, kai johtuu siitä, että sitä hcg hormonia on niin vähän sitten virtsassa, että näkyy hyvin heikkona haamuna testissä jos on kyseessä ihan alkuraskaus. Saanen nähdä mitä tulee tapahtumaan, teen raskaustestin uudelleen ensviikolla jos ei ala kuukautisia kuulumaan. Rintojen aristaminenkin on lisääntynyt ja alamahaa nipistellyt ja pissittää melkein kokoajan.

Tässä kuvia


 
Tiudeliini Kyllä minä myös sieltä sen haamuviivan näen! =)
Testaa tosiaan keskiviikkona uudestaan, silloin pitäisi näkyä selvemmin!! ;)
Varovarovarovaiset onnittelut! :flower:

Tänne on tullut niin paljon tekstiä, toki kaikki olen lukenut.
Tahdon sanoa vain Kaikille voimia, uskoa ja paljon plussatuulia yrityksille!

ON: Menkat loppui eilen ja uusi yrityskierto saa lähteä nyt kunnolla käyntiin. Olen edelleen sillä kannalla, että ovistikkuja en osta.. Jollei sitä plussaa pärähdä testiin puolen vuoden päästä, niin silloin rupean käyttämään ovistikkuja ja kaiken maailman hörpäkkeitä! :D
 
ON: Tänään kp 25/26-28.. Jännittää kovasti että alkaakohan menkat vai ei.. Pienen pientä nippailua tuntunu mahassa, eilen illalla söin kaksi isoa ateriaa ja tuntu että nälkä vaan ois.. :D Tänä aamuna en saanut edes kupillista juotua kahvia kun rupesi etomaan, vaikka yleensä olen sen parikin kuppia juonut.. Kovasti sitä toivois että tästä kierrosta plussattais, mutta kun pelottaa kovin että kuitenkin joutuu taas pettymään.. :(

Shih :hug: Minäkin kannatan sitä, että fiiliksen mukaan pupuilette, ja koitatte olla stressaamatta. Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty.. : / Voimahaleja!! :heart:

Tiudeliini, täällä peukut ja varpaat pystyssä!!! :)

Murmeli88 Onnea uuteen kiertoon!! =)
 
The Esikoisesta Haaveilevat
Ti 7.9.2010





anu84………………………kp 143/35………………..yk 25
aamuhapan korppu….kp 83/30/42……………..yk 17



Tipetsu…………………..kp 64/27……………………yk 7
Iloksi………………………kp 63/?...................yv 4+



kirsikkainen19……….kp 57/27-41…………….yk 6



Miipeli………………….kp 47/28-36……………..yk 19




An-nie…………………kp 35/30-35………………yk 4
Tiikkis………………..kp 34/32-33……………….yk 3
Valkokulta..........kp 32/32...................yk 9



Ella83................kp 27/31....................yk 0
Lumpe…………….….kp 25/26……………………..yk 4
Jomi…………………...kp 25/30?...................yk 1
Odes……………..…..kp 25/26-29……………..…yk 5
Shih………………..….kp 24/27-35(43)……….….yk 6
PimpulaPumpula...kp 22/31…………….….....yk 1
niuku………………...kp 22/27-53………….……..yk 13
susse83………….…kp 22/30………………….…..yk 2
haaveilija87……...kp 22/27-30(47)…….….…yk 2
Tiudeliini……….....kp 20/28……………….……..yk 2



Supuliini………...…kp 19/32……………………….yk 2
Mary Jane…….....kp 18/28-30………………….yk 2
soleigh……….....…kp 18/29……………………….5/10
MyDream……………kp 11/28……………..…….…yk 9
AnniSofia…………….kp 10/34………………......yk 2
NiQ……………………..kp 10/30-33……………..…yk 3




BeBop……………….…kp 8/31…………....….…….yk 4
mimmu1984………...kp 7/31-32………..……….yk 4
Murmeli88...........kp 6/21- (?)................yk 2



Plussanneet :heart::heart::heart:



Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
 
Ihan pikaisesti täältä töistä kirjoittelen:

Tiudeliini, kyllä sieltä haamu kurkkii, voi kun nyt vahvistuisi! Pidetään peukkuja.


cata81
Kerrotko kiertopäivän ja kierronpituuden ynnä yrityskerran vielä niin lisään sut seuraavaan pinoon.
 
Joo täytyy katella tässä. Uutta testiä kehiin ensiviikolla vielä, onhan tuolla noita testejä läjä :).
Ensviikolla menkkojen pitäis alkaa jos nyt sitten en ole raskaana mutta miksikäs tuo viiva tuossa, katsoo nyt sitten. Jännittää aivan kamalasti x).
 
Tiudeliini Ootpas aikaisin testannut. Mutta kyllä siinä tosiaan haamu näyttäisi olevan. Tsemppiä!

Kp 25 täällä ja pikkuhiljaa alkaa ihan tosissaan jännittää. Jonkinmoisia oireita oon tietysti bongaillut, mut yritän pysyä rauhallisena. Mieskin sanoi, että hän on kyllä tosi pettynyt, jos viikonloppuna menkat alkaa. :|
 
Huomenta ja heippa pitkästä aikaa :wave:

Tiudeliini, oih, varovaiset onnittelut, mutta kyllä mä näen molemmissa vaalean haamun. Kunpa vahvistuis tosta, ihanaa :)

Vähän omaa napaa: vaikka mun piti olla mitään vauvajuttuja hömpöttämättä ainakin ennen plussaa ni johan se sit alko..Kaverilta ostin sellasen vauvan riippukeinusängyn ja eilen toin sen kotiin, sit tukiliivinin ja sain valita kauheesta kasasta vaatteita, ja valitsin sit sellasia, joita vois käyttää molemmilla, kassillinen tuli niitäkin ja sit yks vaalea toppahaalari ja vaalea sellanen ohuempi karvahaalari, jossa ihanat puunapit..Voi että...Nyt vien ne varastoon odottamaan käyttäjäänsä. :whistle:

Viimeinen terolut menee huomenna ja sit menkkoja ootellessa, tai siis toivottavast ei tulis, mutta kuiteski :D Vähän sillai harmittaa, etten tajunnut, ku vasta muutama päivä sitten, että menkat jos tulee ni ovat päällänsä vielä kun ollaan Kreikassa..Eli lähetää maanantaina ja tiistain välisenä yönä :headwall: Äh...No ei voi mittää, toivottavast eivät oo kauheen runsaat/pitkät, koska mulla aika paljon valkosia vaatteita, shortsit, hame, housut.... Toki toivon, että olisinkin raskautunut..Meinaan outoja oireita alkaa taas olla, mutta voi olla tästä hormoonitoiminnasta kyse, niinkuin viimeksin oli...vasen tissi ja nänni ollu nyt muutaman päivän ihan kosketusarka, maha nippailee ja tuntuu oudosti ja tänää aamukaffe oksetti :confused: Nooo...voipi olla vaa, että niitä tulevia menkkoja enteilee nää oireet.

Mutta semmosia tänne :D

Plussapuhureita kaikille!!!!!
 
Luin Tiudeliini linkittämäsi tekstin ja vaikttaa siltä, että sinulla oli kemiallinen raskaus :( Munasolu on siis hedelmöittynt ja hipaissut kohdun seinää, jolloin hcg:tä on alkanut erittyä. Kyseessä on siis alkuraskauden keskenmeno ja se on oikeastaan aika yleistä. Suurin osa sen kokeneista ei vain tiedä asiasta, sillä raskautta suositellaan testattavan vasta kuukautisten ensimmäisestä poisjääntipäivästä. Voithan sinä vielä toki tehdä testin muutaman päivän kuluttua, niin saat paremman varmuuden :hug:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä