<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Valkokulta, Murmeli, Cata ja PimpulaPumpula Tervetuloa miunkin puolesta!!:wave:

Tänään kävin taas vaihteeks shoppailemassa kamun kaa ja mekin eksyttiin lastentarvikeliikkeeseen, niin paljon ihania juttuja siellä tosiaan! Tosin miule kyl jäi ihan päinvastanen olo ku Odekselle.. Tein tänään negatiivisen testin kp nyt 31/31 ja mensut varmasti alkaa huomenna.. Huoh, onneks toi muu shoppailu piristi, mut on kyl ekan kerran sellanen olo et ei tästä tuu mitään:| ja nyt vasta yk3...
 
NiQ
Kiitti kaikille diagnooseista, en mää tiiä mikä mua vaivas... Paitsi että nyt oon ihan varma että menkat alkaa... puuh!

Mimmu1984 mulla kans on sellanen epätodellinen olo, että tuleeko tästä koskaa mitää, vaikka meillä vasta yk2. Kohta alkaa sit yk3... :(
 
mimmu1984 ja NiQ *haliruttaus* :heart: Toi on niin tuttu tunne! Meillä yk5 menossa ja kylläpä on joka kerta itkut tirautettu ku menkat alkaneet. :( Se on niin inhottavaa ku kerta toisensa jälkeen on silleen, että ku menkat alkaa ni aletaan ootella ovista. Sit siinä kierron puolenvälin tienoilla sitä taas haaveilee ja toivoo että jospa nyt tärppäis..Ja sit taas ootellaan et tuleeko menkat vai jääkö tulematta...ja tosiaan tähän asti aina saanu sen ekan vuotopäivän märistä. :'(

Enkä tällä halua pahoittaa kenenkään mieltä, varsinkaan heidän, jotka ovat yrittäneet jo paljon kauemmin! Mutta uskon, että meistä kaikki varmasti toivovat yhtä paljon sitä omaa pienokaista ja menkkojen alkaminen saa mielen surkeaksi oli niitä yrityskertoja 2 tai 20.

Mutta naiset, me ei anneta periksi!! :heart: :hug:

Nyt nukkumaan! Ötyjä! :wave:
 
Hui, en oo käyny täällä pariin viikkoon...näköjään palsta menny ihan uusiks ulkonäöltään!

Ja täällä on ehditty jo plussatakkin ja uusia palstalaisia on tullut:) :flower:

Mulla veny tää eka pillereiden jälkeinen kierto aika pitkäksi, taitaa olla tänään sunnuntaina nyt sitten viimein vasta KP1. Eli kierron pituudeksi tuli siten 34 päivää:|

Vaikea sanoa, että onko mun luomukierto nyt sitten vaan noin pitkä, vai sekottiko reissu jotenkin, vai....mene ja tiedä.
 
The Esikoisesta Haaveilevat
Su 29.8.2010





anu84………………………kp 134/35………………..yk 25



aamuhapan korppu….kp 74/30/42……………..yk 17




Tipetsu…………………..kp 55/27……………………yk 7
Iloksi………………………kp 54/?...................yv 4+



kirsikkainen19……….kp 48/27-41…………….yk 6



Miipeli………………….kp 38/28-36……………..yk 19
mimmu1984……….kp 32/31-32……………….yk 3
chiaraa……………….kp 32/28-35……………….yk 3




BeBop…………………kp 29/31…………………...yk 2
An-nie…………………kp 26/30-35………………yk 4
Tiikkis………………..kp 25/32-33……………….yk 3
Valkokulta..........kp 23/32...................yk 9



Murmeli88..........kp 18/?......................yk 1
Lumpe…………….….kp 16/26……………………..yk 4
Jomi…………………..kp 16/30?...................yk 1
Odes……………..…..kp 16/26-29……………..…yk 5
Shih………………..…kp 15/27-35(43)……….….yk 6
PimpulaPumpula..kp 13/31…………….….....yk 1
niuku………………..kp 13/27-53………….……..yk 13
susse83………….…kp 13/30………………….…..yk 2
haaveilija87……..kp 13/27-30(47)…….….…yk 2
Supuliini…………kp 10/32……………………….yk 2




Mary Jane……..kp 9/28-30………………….yk 2
Tiudeliini……….kp 11/28……………….……..yk 2
soleigh……….…kp 9/29……………………….5/10
MyDream……………kp 2/28………………….…yk 9
AnniSofia…………….kp 1/34……………….yk 2
NiQ……………………..kp 1/30-33………………yk 3



Plussanneet :heart::heart::heart:



Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
 
Viimeksi muokattu:
Sateista sunnuntaita kaikille :)

Että tää uus sivusto on ärsyttävä, pinoa on tosi vaikee tehdä siistin näköiseksi kun tää heittelee noita rivejä miten sattuu ja haluisin et tekstit ois hienosti allekkain..

cata81, tervetuloa joukkoomme! Jos haluut että lisään sut pinoon, niin laitatko omat tietosi, eli kiertopäivän, kierron pituuden ja yrityskertojen määrän. Esim. chiaraa kp 32/28-35, yk 3.

Yritän tänään myöhemmin ehtiä lueskelemaan teidän juttuja tarkemmin, nyt tulee vaan omaa napailua.. Oon ollut niin varma koko ajan etten oo raskaana tässä kierrossa, mutta kylläpäs se toivo sieltä vaan kurkkailee kun menkkoja ei kuulu. Että olis ihanaa jos olis säännöllinen kierto, nyt kun on näinkin iso vaihteluväli, niin on tosi ärsyttävää ruveta jännäämään jo kp 28:n kohdalla. Nyt siis kp 32 menossa ja vielä oon pystynyt olemaan testaamatta. Ja yritän viel pari päivää olla. Jos ei keskiviikkona menkkoja näy niin sitten kyllä testaan, testi jo odottaa kylppärissä..

Edit: ja harvoinpa odottelee että viikonloppu menis nopee ohi :) tekis vaan niin mieli testaa jo mut pelkään niin sitä negaa et pakko viel yrittää tsemppaa.
 
Viimeksi muokattu:
MyDream :hug: nyt menkat nopsaan ohi ja uutta yritystä..

Valkokulta Nojuu... peittojen heiluttelu kuulostaa kyllä hauskalle :) hih...mutta täällä sillä tosiaan tarkoitetaan itse aktia, niinkuin jo tiesitkin :) Näitä kiertoilmaisuja olisi kyllä kiva kuulla lisääkin :) Puputtelu ja puksuttelu on minulla myös suosiossa :) Niin ja vielä ON on siis omanapailua :) Nopeasti tähän palstailuun pääsee sisälle.

Chiaraa Odotan niiiiin sulle plussaa testiin :heart: Peukut ja varpaat täällä pystyssä :) Onko sulla oireita?

ON: 10/32 ja täällä taas kurkin palstalle, vaikka piti vähän rennommin ottaa näiden vauvajuttujen kanssa :) Nyt siis yk2, vaikka itse pidän tätä kyllä varsinaisesti vasta yk1, sillä ovis meni edellisestä kierrosta hukkaan : / Mutta kuitenkin ei niillä nyt niin väljä, kunhan vain tärppäisi :) Peittoja heilutellaan aktiivisesti, se on vissi ja varma :) Täytyisiköhän ostaa jokin sexy alusasukin miehelle "virikkeeksi" :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Kiitti Odes lohduttavista sanoista :flower:
Chiaraa mä pidän sulle niiiiiiin peukkuja! :popcorn:
Annisofia mä oon kans ihan hukas tän uuden palstan kans. Mä en ainakaa vielä oo löytäny sitä kohtaa mistä pääsee pomppaan suoraa sinne viestiin minkä on viimeks kirjottanu :(

ON: Tulihan se, täti-prkl! eli siis kp1/30-33 yk3
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mimmu1984, NiQ, MyDream, pahoittelut menkkojen saapumisesta. Liityn varmaan lähipäivinä joukkoonne :(

AnniSofia Voihan olla et sun kierto vielä lyhenee. Pillereiden lopettamisen jälkeen voi kuitenkin kestää jonkun aikaa ennen ku kierto vakiintuu.

Valkokulta ja Supuliini Hahhah, näillä palstoilla kyllä viljellään ahkerasti kaikennäköisiä kiertoilmauksia. Sinänsä aikas hassua :) Ne ei kyllä oikeen istu mun suuhun, mutta näköjään niihin tottuu, koska oon huomannut et oon itsekin ruvennut niitä välillä käyttämään.

Supuliini ja NiQ Kiitoksia peukutteluista ;) Ja siis ei oikeen oo mitään oireita (muuta ku normaaleja ennen menkkaa olevia) joten varmaan alkaa menkat pian. Mutta toivotaan tietysti ettei alkais!!
 
Noniin... Viikonloppu mökillä oltu ja on alkanu tulemaan nipistelyjä alamahassa ja muita oireita, on siis menossa kp 11, tai no kp 12 kun ollaan jo maanantain puolella.
Toivotaan siis, että ne menkat ei ala ja raskaustesti näyttäis positiivista xD. =)
 
Täällä kp14 ja ihan selkeesti kai oviskipuja, se ainakin nää kivut selittäis..Huomenna illalla alkaa terolut kuuri...Peittoja ollaan nyt tässä muutamana päivänä heiluteltu...Kunpa meillekkin se nyytti suotais suht vaivattomasti..Vaikka tää pcod onkin..Ja pysyis heti kyydissä (ku vaarana aada useita keskenmenoja ;( ) No ei voi vielä tietää eikä sais stressata etukäteen...

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille!!
 
Tervetuloa uusille! :flower:

Pahoittelut tippuneille... :hug:

chiaraa Ihana kun jaksat päivittää. :wave:

Käsitöistä oli puhetta tossa joku 5 sivua sitten =), vaihdoin lempiharrastukseni tupakoinnin puolitoista vuotta sitten käsitöihin. Neuloin veljen bonuspojalle spidermansukat Novita Oy - Neulemalli: Hmhkinseittisukat tällä reseptillä, ei ihan menny niinku Strömsössä (olivat lähinnä siniset ja punaiset ja aika muodottomat) mutta 4 v. oli tohkeissaan. Vauvanpeitto on täälläkin to-do-listalla, mutta kuten sanottu, taikauskoisena en aloita ennenkuin tulee se lussa. Kauhean pienillä puikoilla en myöskään malttaisi tiksuttaa, mutta eipä sitä kovin isoja asioita onneksi niillä tarvitse aikaan saadakaan. :heart:


ON: Mä olen niin käsittämättömän väsynyt ja kettuuntunut töihini ettei mitään järkeä! Eilen tuli illalla itku kun tajusin että tänään pitää tänne raahautua. Sanomattakin varmaan selvää ettei näillä moodeilla mitään piparia lohkea... Seksiä vielä, saakeli suklaata ja villasukat sanon minä. :popcorn: Vielä on pari päivää aikaa piristyä, jospa se tästä. Pääsin onneksi siitä saamattomasta, märisevästä, asennevammaisesta ämmästä eroon joka tämän helvetin on päälleni keittänyt. Ja vielä jos pääsis mahd. pian siihen äitiysloman odotukseen ni aina vaan parempi. :p
 
Mary Jane Ihan kivaa on ollut välillä päivitellä :) vaiks tää uus versio onkin ihan tyhmä. Ja nyt oon pyörinyt täällä niin paljon, on ollut vauva-jutut niin mielessä. Mä oon ollut kans ihan tosi huonotuulinen ja kiukkunen koko viime viikon. Miesraukka on saanut kärsiä kun oon sille tiuskinut, en anna sen koskea ja puran pahaa oloani siihen. Ja sillä on usein tapana kuvitella, että se on tehnyt/sanonut jotain jos oon pahalla päällä (johtuu ehkä siitä kun oon tosi helppo loukkaantumaan kaikesta mitä mulle sanoo ja sit oon aina kauhee marttyyri) :) Joten kun eilen tulin kotiin, niin se oli tehnyt ihanan illallisen, ostanut ison kukkakimpun ja vielä kyseli jos lähettäis johonkin päin Eurooppaa nyt syksyllä pidennetylle viikonloppureissulle. Tollasen jälkeen mul tulee aina ihan mielettömän huono omatunto kun oon näin kauhee bitch ja se on aina noin ihana. Ooh, kunnon romaani tuli :)

Täällä siis kp 33 eikä oo menkat vieläkään alkaneet! Jeij! Joka päivä toivo nousee enemmän. Meinasin jo tänään testaa, mutta maltoin vielä mieleni. Mutta, mulla on monta kertaa ollut kierto 35 päivää, joten ei sais vielä innostua.

haaveilija87 Tsemii teille! Toivotaan että pian nappais ja pysyis vielä mukanakin :heart:
 
Heippa! Saanhan liittyä seuraan?
Olen 24v turkulaisflikka ja vauvakuumetta ainakin 45-astetta! Mentiin juuri naimisiin mieheni kanssa kohta 9v-yhteiselon jälkeen, ja nyt jos koskaan olisi aika omalle pienokaiselle<3 Miehellä on varmaan ollut kuumeilua jo pitkään, mutta nyt musta tuntuu että minäkin olisin valmis :) Tosissaan ei olla yritetty vielä, mutta kunhan arkeen palataan häähumun jälkeen niin sitten. Tällä hetkellä eniten estää häämatkalta hankittu maha-vaiva, josta en tiedä mikä se on mutta jonka haluaisin alta pois ennen kuin muita asukkaita "vatsaan" ilmaantuu...

chiaraa, mitä ite oon joskus nähny raskaustestejä, niin hyvin varovaiset onnittelut! :)
 
Hassua kuinka tavallaan pitkään nää nipistelyt on jatkunu ja tiheästi, eipä ennen ole moista ollut :D. Toivotaan, toivotaan :).
Ei viitsi vielä näin aikasessa vaiheessa todellakaan testatakaan, koska sit tulis se pettymys mut toisaalta sit se antaa vähän mielenrauhaakin siihen, että oonko mä nyt raskaana vai ei :D. Pitää odotella vielä.
 
Mä tein äsken vielä Clearbluen testin ja siihen tuli ihan selkee plussa:heart::heart::heart:

Shit, kai tää pitää ruveta pikkuhiljaa uskomaan. Vielä kyl on niin outo olo, en saa vakuutettua itseäni että oikeesti oon raskaana!!! Vois se mieskin tulla jo kotiin että pääsis kertomaan uutiset. Nyt sit vaan toivotaan että pikkuinen pysyis mukana.
 
Onnittelut vielä :) :flower: ! Tosi hieno juttu, on se varmaan niin mahtavaa saada tietää, että odottaa jotain todella ihanaa :). Itse odottelen nyt että pian tärppäis. Ei muuta kuin vauvanvaatteita hypistelemään yms jos uskallat jo, minä teen sitä jo vaikka en edes vielä tiedä olenko raskaana xD.
 
CHIARAA ONNEA SUURESTI! Ihanaa kuulla iloisia uutisia täältä!

Kiitos taas lämpimästi avoimesta vastaanotosta!

Mä oon nyt ihan sekaisin ja iloinen Chiaraa puolesta, etten tiedä mitä kirjoittaa!

ON: kp 19/ ? En tiedä nyt yhtään, että onko kroppa sekaisin hormoonien uudelleen käynnistymisestä pillereiden jälkeen, vai mistä ihmeestä nämä kaikki oireet tulee.
Tissit edelleen aristaa ja on myös edelleen turvonneet. Tänään muuten kipuili nivuset ja kohtuun välillä jomottaa.. Yritän pitää koko ajan mielessä ( Etten vaan toivo liikoja näin nopeasti) että olen juuri lopettanut pillerit ja kroppa on siitä sekaisin.. Piste..
No, onneksi autokoulu pitää vauva-ajatukset hetkellisesti pois mielestä. En ole syntynyt kultalusikka pepussa, joten siksi vasta nyt pääsen kouluttautumaan ajokelvolliseksi kansalaiseksi, kun on säännölliset raha-hanat..

Nyt toivotan kaikille hirveästi plussatuulia ja tarrasukkia Chiaraa : lle
 

Yhteistyössä