<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Kiitos Supuliini tervetulotoivotuksista :) Ja onnea vakipaikasta!! Tuo hotellihuone on varmasti hyvä idea, kyllä se oman kivan lisänsä tuo niihin kahdenkeskeisiin hetkiin ainakin minun kokemukseni mukaan.

Vauvan peittokin kuulostaa kivalta ajatukselta, joitain neulomisohjeita olenkin jo selaillut aiemmin. En kyllä ehkä uskalla aloittaa ennen plussausta, mutta voisin tietysti etsiä sopivan ohjeen valmiiksi. Hitaana neulojana voisin saada peiton valmiiksi ennen vauvan tuloa :rolleyes: Mitään vaatteita tai muitakaan tarvikkeita en aio ostaa ennen plussausta, mutta nettikauppoja on kieltämättä tullut koluttua aika paljon.

Plussatuulia :whistle: toivottelee PimpulaPumpula
 
PimpulaPumpula Tervetuloa!

haaveilija87 Onnea asunnonmetsästykseen!

Supuliini Onnittelut vakipaikasta, mahtava juttu!

Kp 13 ja jännitys tiivistyy sen suhteen, bongaanko oviksen vai en... Peittoja on heiluteltu kyllä runsaasti ja heilutellaan varmasti vastakin. Mies tuntuu olevan ainakin vielä tässä vaiheessa pelkästään tyytyväinen lisääntyneeseen seksin määrään eikä oo kyllä munkaan osalta mennyt väkisin vääntämiseksi :p
 
The Esikoisesta Haaveilevat
To 26.8.2010





anu84………………………kp 131/135………………..yk 25



aamuhapan korppu….kp 71/30/42……………..yk 17




Tipetsu…………………..kp 52/27……………………yk 7
Iloksi………………………kp 51/?...................yv 4+



kirsikkainen19……….kp 45/27-41…………….yk 6



Miipeli………………….kp 35/28-36……………..yk 19
AnniSofia…………….kp 32/28(?)……………….yk 1
NiQ……………………..kp 30/30-33………………yk 2



mimmu1984……….kp 29/31-32……………….yk 3
chiaraa……………….kp 29/28-35……………….yk 3
MyDream……………kp 28/28………………….…yk 8
BeBop…………………kp 26/31…………………...yk 2
An-nie…………………kp 23/30-35………………yk 4
Tiikkis………………..kp 22/32-33……………….yk 3
Valkokulta..........kp 20/32...................yk 9



Murmeli88..........kp 15/?......................yk 1
Lumpe…………….….kp 13/26……………………..yk 4
Jomi…………………..kp 13/30?...................yk 1
Odes……………..…..kp 13/26-29……………..…yk 5
Shih………………..…kp 12/27-35(43)……….….yk 6
PimpulaPumpula..kp 10/31…………….….....yk 1
niuku………………..kp 10/27-53………….……..yk 13
susse83………….…kp 10/30………………….…..yk 2
haaveilija87……..kp 10/27-30(47)…….….…yk 2



Supuliini…………kp 7/32……………………….yk 2
Mary Jane……..kp 6/28-30………………….yk 2
Tiudeliini……….kp 8/28……………….……..yk 2
soleigh……….…kp 6/29……………………….5/10



Plussanneet :heart::heart::heart:



Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
 
Viimeksi muokattu:
No niin, yritin nyt ekaa kertaa tehdä pinoa.. älähtäkää kaikista virheistä mitä oon tehnyt :)

Tervetuloa mukaan PimpulaPumpula! Lisäsin sut listaan.

Täällä on moni puhunut että rupeis neulomaan vauvalle jotain. Mä kans vaan odottelen sitä plussaa että pääsisin tekemään kaikkia neulomuksia vauvalle! Plussaa odotellessa oon väsäillyt kavereiden ja sukulaisten lapsille kaikenlaista, lähinnä tossuja ja sukkia. Kesällä uskallauduin kokeilemaan sellaisen neuletakin tekoa vauvalle ja olin itsestäni niiiiin ylpeä kun siitä tuli tosi hieno ja onnistuin sen ylipäänsä saamaan kasaan! Nyt pitää ruveta jo etsimään jotain kivaa ohjetta kivalle peitolle, sitä rupeen heti ekaksi tekemään KUN SE PLUSSA IHAN PIAN TULEE..

Kp 29 siis menossa ja toivoisin että menkat jo pian alkais. Mahassa juimii edelleen siihen malliin että kohta alkaa, mutta äääh tätä ihmisen mieltä kun se toivo ei suostu kuolemaan ennen kuin ne alkaa. Haluisin jo päästä uuteen kiertoon ja kohti ovulaatiota..

Ja joku mainitsi täällä aiemmin greippimehun.. Oon aina välillä ohimennen huomannut siitä keskusteluja, mutta nyt en löytänyt, eli voiko se siis oikeasti jotenkin auttaa raskaaksi tulemista ja mihin se oikeen perustuu? Saa laittaa linkin keskusteluun missä siitä oli jos joku sen tietää..
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää huomenta!!
Hei, ihana idea tuo vauvan peitto. Voi että...Tässähän ihan itekkin innostuu...Kertokaas ihmeessä lisää :D
Jospas itekkin alkais vaikka kutomaan...Se ois aika ihana idea, tosin en tiedä osaanko mä :rolleyes:

Mutta eipä kummempia, plussapuhureita myös mulle!!
Voi, se peiton neulominen on helppoa :) ite lähdin kutomaan pelkkää "oikeaa" niin ei mene kulmista rullalle. En luota kyllä ihteeni ollenkaan sen reunojen kirjomisen kanssa mutta ehkä siitä tulee ihan hyvä. Tekis mieli myös hankkia jo jotain vauvajuttuja :ashamed:
 
Hei kaikille!

Oon taustaillut tuolla jo jonkin aikaa selaillen eri keskusteluja ynnä muita ja aattelin nyt sitten viimein rohkaistua mukaan. Meillä on pillerit heivattu jo viime vuoden lokakuussa ja siitä lähtien yritystä on ollut päällä enemmän ja vähemmän. Minä 30 ja mies 35. Kp on tänään 20 ja kierron pituus vaihtelee tai vois sanoa että jopa heittelee, mut ehkä se on keskimäärin siinä 32 päivää. Yk on 9. Se vois olla kymppikin kun jäi yhdet menkat välistä tossa keväällä (enkä tietenkään käyttänyt yhtäkään r-testiä sillon...;)), mut päätin että se on ysi. Nää saa laittaa listaan, jos vaan joku viitsii :ashamed:. Iso kiitos vaivannäöstä jo etukäteen.

Oon täysin noviisi tässä keskusteluhommassa, joten älkää ihmetelkö jos tämä tai tulevat kommentit menee jotenkin pieleen. :) Opettelua opettelua.
 
Jos nyt minä kurkistan täältä ruudun takaa ja varovasti kokeilen, että onko täällä samanhenkisiä toiveilijoita... :flower:
Kerrompa nyt itsestäni ja vauvakuumeestamme, sen takiahan me täällä ollaan, tukemassa toisiamme! :hug:

Olen 22-vuotias nuori neiti, (toivottavasti ensi-vuonna Rouva) ja rakas mieheni on 25-vuotias.
Olemme kulkeneet yhteistä taivalta liki kuusi vuotta ja on ollut ylä-ja alamäkeä. Tällä hetkellä uskomme molemmat, tai ainakin haluamme, että olemme yhdessä ja rakastetaan toisiamme kun olemme ruttuisia ja kultaisia. :)

Kerron hieman taustaa miehestäni. Tarvitsee sanoa vain yhden asian. Hän jarruttelee hyvin paljon, aina tuntuu olevan käsijarru päällä. Kaikessa. :D

No järkytyin hyvin paljon, kun mieheni tuli reissusta. Minun piti ihan kysyä, oletko saanut aivotärähdyksen, onko muisti mennyt vai mitä ihmettä?
Mitä siis mieheni sanoi..? :) Voitte helposti arvata..
Rakas jätä pillerit pois, haluan pienen murmelin poikasen.. :heart:

Itse olen hyvin paljolti äiti ihminen, ja voi luoja miten kauhea vauvakuume mulla on ollut pidemmän aikaan ja nyt.. Minusta tulee äiti..

Söin pillereitä vuoden ja yhden kuukauden päälle.. Nyt on menossa 1yk kp.15 / ?. Eli olen syönyt Cerazette pillereitä ja mensuja ei paljon vieraillut, muuta kuin tuo tyhjennys mitä tuli.. :D Eli kiertopäivien kokonaiskiertoa en vielä tiedä.

Te ette tiedäkkään, kuinka pahan kuumeen te yhdessä olette myös tehneet. Luen aina haltioissani kaikista oireista ja asioista mitä teillä on kerrottavana..
Uskalsin siis kirjoittaa, toivottavasti ette pure.. :D
 
Kiitos kaunis chiaraa :).

Murmeli88: Mä en ainakaan pure, enkä usko että kukaan muukaan :). Tervetuloa mukaan jännäämään ja hurjasti onnea! (miten toi kuulostaakin siltä kuin olisit ottanu osaa johonkin arpavisaan... :LOL:) Noo, ymmärsit varmaan kuitenkin idean.
 
ohpoh..
kovasti täällä jo jännäillään, menkkojen pitäis ilmoitella tulostaan 1 pvä.. (toivottavasti ei.... :x)
ihan ihme loja kyl ollut täällä.. kummallista kipuilua kyljessä, vihlaisee jos nousee ylös tai kääntää kylkeä, hirvittävä väsymys kokoajan ja hiukset rasvoittuu ihan kamalan nopeasti. :O
pitää käydä kai testi ostamassa valmiiksi..
toivottavasti maltan odottaa 1pvään asti.. kaipa sitä on turha sen aikaisempaan tehdä.. nayttäisi luultavasti vaan negaa ja sais masentumaan :/

niin pitää listaan viel lisätä ihme flunssaolo jo iltapalelu, seksihaluttomuust (hyvin outoa minulla :D)
jatkuva ruoanhimo.. o_O
 
Valkokulta :Hahahaha :D
Kylhän tää on tavallaan on arpavisa, mä ainakin odotan suurta "voittoa", eli oman pienen nyytin! :)

Nyt täällä tää aikanen lintu taitaa vaan sairastua flunssaan.. Pitkään aikaan en oo ollu kipeenä ja tää pieni lämpö tuntuu aivan kauheelta..
Taitaa tää ensimmäinen yrityskerta nyt kaatua tähän, koska ei tällasella olotilalla tee mieli mennä lakanoiden väliin pupuilemaan.. Pitiki sattua ja vielä oviksen aikoihin.. Mur..:mad:
 
Huomenta! Ja tervetuloa Murmeli, ihana kirjotus/aloitusteksti :)

Mulla iskee välillä ja lujaa kauhee epätoivo ja sellanen ihme masennusolo, että ei tästä tuu mitään..Ja sit jään pohtimaan, että mitä jos ei tärppääkään yms. Vaikka ihan turhaan sellasia pohdin vielä, koska tosiaan aikaa on kulunut todella vähän...

Laihduttaa yritän kovin. Liikunta sujuu hyvin. Koiran kanssa lenkki ainakin kerran päivässä (45min-60min) ja sit sen lisäks salia/jumppaa. Eilen ja tänään kävin nuo lenkit tekemässä jo ennen aamuvuoroa ja eilen kävin pumpissa. Tänään töiden jälkeen lähetään mökille, ihanaa :heart:

Kauheeta odottelua tää on ja peittojen heiluttelua :whistle: :rolleyes:
 
Kiitos chiaraa, kun lisäsit minut listalle!

Ja tervetuloa minunkin puolesta kaikki uudet :)

Tuosta chiaraan kyselemästä greipppimehusta minulla on semmoinen käsitys, että se paksuntaa kohdun limoja ja muutenkin muuttaa niitä limoja hedelmöittymiseen sopivammiksi. Ehkä hyvä apu siis niille, jotka eivät normaalisti oviksen aikana bongaa niitä tyypillisiä limoja. Tai kai tuo tietysti avuksi sopii kelle vain =) Tänä aamuna juuri pohdin, pitäisikö ostaa kyseistä mehua, vaikka sen mausta en yhtään pidäkään. Päädyin siihen, että ehkä ensi kierrossa. Jospa nyt tärppäisikin ilmankin..

Tuosta tärppäämisestä minulla heittelee mieliala kuin vuoristorata. Välillä on niin (tyhmän) varma tunne siitä, että toki tärppää heti tästä ekasta kierrosta, tunnistanhan minä oviksenikin niin hyvin ja sopivat päivät on jo kalenteriin merkattu. Sitten heti perään tulee ajatus, että ehkä joudummekin yrittämään vaikka kuinka kauan. Ehkä haaveilemme vauvasta vielä vuodenkin päästä :snotty: Ja pakko lisätä tuosta ekasta kierrosta tärppäämisestä, että toki tiedän ettei se ole aina niin yksinkertaista, että tietää sopivat päivät ym, mutta minkäs noille omille tuntemuksilleen mahtaa. Kauhean sekavalta näyttää nyt tämä kirjoitus, mutta ehkä joku ymmärsi? :snotty:

BeBob toivotaan, että nuo oireesi ovat sitä, mitä niiden kovasti odotat olevankin :D

Minulla tosiaan pitäisi ovis olla ensiviikon lopulla (taisi olla perjantaina tarkalleen ottaen). Miestä jo varoittelin, että ensi viikolla pitää heilutella peittoa ahkerasti. Mies siihen totesi, että nyt on töissä niin kovaa kiirettä ja stressiä, ettei hän voi luvata kovinkaan ahkeraa puuhastelua, sillä häntä ei välttämättä haluta kovan stressin aikana :snotty: Pitikin tuollaisen työviikon sattua juuri tärkeään aikaan.
 
Murmeli88: Joo, tää vaan eroaa tavallisesta arpapeleistä sillä että tässä pelissä kaikki voi voittaa pääpalkinnon ;).

haaveilija87 ja PimpulaPumpula: Mulla on tosta tärppäämisestä ihan samanlaisia fiiliksiä, varsinkin nyt kun on mennyt jo näinkin kauan. Välillä tuntuu että ei oikeasti ole kykeneväinen tulemaan raskaaksi ja välillä taas uskoo täysissä sielun ja ruumiin voimissa että kyllä se Pikkune meillekin vielä saapuu. Itseasiassa mä aloin vasta viime kierrossa pähkäilemään enemmän kaikkia lapsettomuusjuttuja kun rupesin laskeskelemaan että kuinka monta kuukautta tässä on jo oikein yritetty. Sitä ennen ei oikeastaan edes huomannu että aikaa kuluu ja kuukausia menee testien näyttäessä yhtä viivaa kierrosta toiseen. (Ja mähän en ole sitten alkuunkaan testijunkie...:whistle:) Halusin varmaan ehkä sanoa vaan sen että keep up the faith, aika moni nainen taitaa raskautua ensimmäisen puolen vuoden sisään ja vielä useampi siitä etiäpäin. Mä ainakin oon ihan satavarma että me ollaan kaikki raskauduttu meneillä olevassa kierrossa :D.
 
Kiitos teille lämpimästä vastaanotosta!=)

Nyt odottelen tuota hovikuljettajaani,(miestäni :) ) että pääsen päivystykseen. Mulla on angiina, kuinka ihana aika tulla kipeäksi.. Voi kökkö! :snotty:

Minä tiedän hyvän greippi mehun, joka ei maistu niin pahalta, kuin esimerkiksi Valion greippi. Semmonen kuin : Rypp & deckkers Se on semmonen vaaleansininen, korkillinen tölkkimehu. Oon löytäny sen ainoastaan s-marketin hyllyiltä, isot kaupat on muutenki niin kauhian isoja, ettei siel ettimisestä oo tullu mitään.. :D
Mutta, siihen on lisätty makeutusainetta, mutta muuten aivan täysmehu! Suosittelen!

Mutta, nyt tuli kyyti! Eiku hakemaan parantavia antibiootteja! :)
 
Heihou pitkästä aikaa.

Tämä uusi palsta on kyllä aika sekava. Ehkä tähän tottuu ..

Eli täällä siis nyt kp 23 ja peitot heiluneet ihan kiitettävästi. Toivotaan, että ratkaiseva hetki ei mennyt ohi kun mies oli sairaana. Noh, odotukset eivät ole korkealla. Jotenkin tuntuu niiiin hankalalta välillä.

Muuten täällä ei ole tapahtunut kummempia. Töitä paiskinut ja zumba aloitettu pari kertaa viikossa. Nyt alkoi loma ja tarkoitus lähteä aurinkorannoille reilu viikoksi. Täti luultavasti kurvaa reissun aikana, joten teen reissussa testin ja jos nega niin siirrän tätiä muutamalla päivällä. En halua, että täti kurvaa paikalle kun olisi mahdollisuus sukellukseen ja muihin vesileikkeihin.

Tervetuloa uusille! Sekä plussatuulia kaikille jännäilijöille!

Ps. Haaveilija, ymmärrän kun "suruaikaa". Itse totaalisen koukussa rakennekynsiin. On ne vaan ihanat :)
 
NiQ
Hei muruset! :)

Työreissusta palailtu, en muista enää mitä kenelleki on tapahtunut vaikka ne äsken luin. Tervetuloa siis kaikille uusille!

ON: Su-ma yönä (kp26-27) heräsin aivan jäätävään alavatsakipuun joka kesti 1,5h :( en tiedä mitä se oli. Kohdun kohta oli ihan tulessa ja kun painoi kädellä siitä kohtaa niin meinas itku tulla. Tänään tein (kp31/30-33) tyylipuhtaan negan... Nyt tänään ollut ihan sellainen olo ja kipu kuin olis menkat päällänsä, mut eipä oo...
 
Ensinnäkin kiitos kaikille onnitteluista ja jokaiselle uudelle lämmin tervetulotoivotus :heart:

NiQ Stressaatko kovasti menkkojen alusta? Josko ne jotenkin "pysyttelee" sisällä, mulla kävi viimekierrossa niin, kun niitä kovasti odotin ja alavatsassa oli törkeitä kipukohtauksia. Mut hei, toivoakaan ei kannata menettää niinkauan kun ferrari ei kurvaa paikalle :)

Tiikkis Mahtavaa reissua ja plussatuulta :)

ON: täällä mennään Kp 9/32 ja peittoja alettu heiluttelemaan aktiivisesti :) Päättänyt olen olla stressaamatta ovista tai puputtelujen väliaikoa jnejne... tietysti päiviä laskeskelen,mutta ovista en niinkään yritä bongata... Tämä on mun uusi taktiikka ja uskon että "luonto hoitaa" :) Ensi kierrossa voisi sitten tikutella ja ottaa greippimehunkin avuksi, jos tällä kierrolla ei tärppää :) Toivotaan toki tärppäystä...
 
Tervetuloa cata81!

Tiikkis: Rentouttavaa lomareissua ja tärppionnea :). Me hilpastaan miehen kanssa ens viikolla kylpylään pariksi päiväksi. Ollaan oltu kuus vuotta yhdessä ja vasta nyt saadaan ensimmäinen kylpisreissu aikaiseks... Noo, better late then never =).

NiQ: Vieläkö on hiljaista menkkojen suhteen? *pitää sormet ja varpaat ristissä*

Supuliini: Mua jaksaa hymyilyttää toi eufemismi (ihan pakko päteä hienolla sanalla kun sellaisen näköjään muistin :D) peittojen heiluttelu =). Huomaan kyllä että sitä viljellään täällä paljon ja käypä ilmaushan se on, mut ei voi olla nauramatta kun kuvittelee mielessään sitä tilannetta: pidetään peiton reunoista kiinni ja aletaan heiluttaa. Sillä keinolla raskautuu yhtä varmasti kun saunanlauteilla vuoronperään istuessa :LOL:. Ja en todellakaan nyt tarkoita loukata ketään, se on vaan oikeasti hauska kiertoilmaus =).

ON (lyhennys omanapailusta oletan?): Kp 22 ja aika matelee. I so need a job. Aloin eilen kutomaan vauvanpeittoa... toivottavasti en nyt jinxaa koko hommaa :(. Minkäänlaisia oireita ei mihinkään suuntaan tunnettavissa. Oon tikuttanut tässä kuussa ensimmäistä kertaa ovista oikeen urakalla kun halusin tietää että tapahtuuko mulle sellasta edes. No, koko kuukauden on näyttänyt vahvaa haaleaa ja nyt se alkaa haalistumaan. Tossa maanantaina näytti siltä kuin se viiva olis ollu hieman tummempi mut en sitten testannu uudestaan illemmalla. Tollasen Perhesuunnittelun kotisivut ovislaskurin mukaan mulla olis ovulaatio ollut siinä maanantaina tai tiistaina. Onneks tuli heiluteltua peittoja/istuttua saunanlauteilla vuoronperään suht hyvin siinä vaiheessa. Nyt vaan hitottaa kun ei oo vieläkään mitään oireita mihinkään suuntaan vaikka tiiän kyllä että ei niitä tässä vaiheessa oo välttämättä kaikilla ja lainkaan. Mut silti :(. Huoh, mä taidan hilpasta muualle ennen kun alan kirjottamaan jotain sodan ja rauhan paksuista eeposta siitä miten ankeaa on yrittää raskautua : /.
 
Viimeksi muokattu:
Kävin eilen esikoista odottavan ystäväni kanssa kaupungilla lastentarvikeliikkeessä ja mammavaateostoksilla<3 Tuli jotenki tosi hyvä mieli ja jaksaa taas uskoa että ehkä mekin vielä se oma pikkuinen saadaan:)
 
Iltaa leidit! :wave:

Tiikkis Nauti lomasta paljon ja toivotaan, että testi näyttää plussaa! :)

NiQ Kuulostaa todella kivuliaalta, onko sulla ollut kystia koskaan? Mulle on aiheuttanu kysta kuvaamiasi oireita joskus pari vuotta sitten. Itsekseen se sitten pieneni pois! :)

cata81 Tervetuloa erittäin lämpimästi!

Supuliini Kiitos! :) Mä oon ajatellut mennä samalla tekniikalla näin aluksi. Yritys on kova kuunnella omaa kroppaa, milloin ilmoittaa oviksesta. Jos tekniikka ei toimi niin sitten otan vasta käyttöön kovemmat aseet! ;)
Tärppi onnea sulle!

valkokulta Olen miettinyt samaa, että mistä tuleekaan tämä lyhennys ON.. :p
Ei sitä tiedä, jos onkin tärpännyt. Itse en ole paneutunut noihin ovistikkujen ihmeelliseen maailmaan, niin en tiedä yhtään miten niitä tulisi tulkita jne..

ON: kp 17 / ? En tiedä, että onko ovis ollut jo, vai tekeekö tuloaan. Pitää harjaannuttaa tätä vaistovainua oviksen suhteen vielä! :D Tässä nyt on vaan tämän neidin mieli vähän ymmällään, kun rinnat on ollut kipeät kp 9 alkaen ja turvonneet. Joka ikinen päivä tuosta päivästä lähtien.. Ja sitten vielä sekin, että valkovuotoa tulee joka päivä, välillä oikein valahtaa. Yksikin päivä töissä jouduin juoksemaan vessaan, koska luulin todellakin että kierto olisi niin sekaisin, että menkat olisi alkanut. Mutta ei, valkovuotoa vain. Niin ja tänään kun aivastin, vihlaisi pistävästi tuolta kohdun vasemmalta puolelta. Ajattelin, että ei se mitään. No taas sitten aivastutti ja vihlaisi samasta kohtaa uudestaan..
Mutta eihän se voi olla mahdollista, että olisin raskautunut mukamas.. Mutta toisaalta menkat kestivät ainoastaan neljä päivää kun olivat.. Nyt villimielikuvitus kuriin ja pessimisti asenne päälle! :D
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa taas uusille! :wave:

Nyt seuraa pelkkää omanapailua, sillä tänne tulee tekstiä semmosella vauhdilla, että hitaampaa hirvittää :D Tänään siis on kp 15 ja kevyttä menkkamaista jomotusta ja aikas mojova turvotus alavatsan tienoilla. Oliskohan siis ovis? Toivotaan näin! Hyödynnetty on ja hyödynnetään vastakin, eipä sitä juuri muuta voi pieni ihminen tehdä - paitsi tietysti toivoa niin vimmatusti. Välillä onneksi mielessä liikkuu muutakin kuin lisääntyminen. Maanantaina alkaa vihdoinkin työharjoittelu ja siitä reilun viikon sisään meidän pitäis saada uusi soffamme kotiin. Yritän siis odottaa pääasiassa sitä sohvaa ja unohtaa hetkeksi kiertopäivät sun muut :xmas: Tosin latasin eilen puhelimeen semmosen sovelluksen, joka laskee ovulaation ja hedelmälliset päivät sekä päivän, jolloin seuraavien menkkojen pitäis alkaa...

Nyt alkaa koiruudet vaatia sen verta kovasti huomiota, että täytynee lähteä ulos väistelemään vesilätäköitä!

Mukavaa viikonloppua ja plussatuulia kaikille! :flower:
 

Yhteistyössä