<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

NiQ
Jomi ei mulle nyt niin väliä olis vaikkei tekemisis oltaiskaan (oon pitkävihaista tyyppiä nääs!), mutta mieheni takia yritän tulla toimeen jos se äitinsä osais täsedes käyttäytyä. Me aloitettiin molemmat mieheni kans uudenvuoden tienoilla terveellisempien elämäntapojen aikakausi. Välillä lipsuu ja sovittiinkin että käydään kerran kuussa ulkona syömässä reteesti hyvällä omalla tunnolla. Alettiin siis tekemään kevyempiä ruokia ja pienentään annoskokoja ja käydään silloin tällöin yhdessä lenkillä. Tulos: mies laihtunu 15kg (alkaa jo olemaan normaalipainoinen) ja mä oon laihtunut 12kg (tosin 3kg on tullut takaisi :headwall: ) mutta ei saa lannistua. Salille taas mars ja takatukasta kiinni :) yhdessä se on vaan niin paljon helpompaa.

Odes mäkin oon parin kuukauden ajan syöny niitä raskausvitamiinia, toivotaan että on hyötyä :) Anopit osaa kyllä olla välillä persiistä! Anoppipuoli on sitten taas maailman ihanin ihminen. Ei mee tasan :)

Supuliini pahoittelut ferrarista!

Ja soleighille tervetuloa joukkoon :flower:

ON: ei mitään uutta. Paitsi että kuntoilukärpänen on iskenyt kesän laiskottelun jälkeen uudelleen :p
 
Heips kaikille ja anteeksi muruset, kun olen ollut niin vähän täällä kirjottelemassa ja lukemassa juttujanne :ashamed: Ollut niiin paljon olevinaan kaikenlaista tässä. Ja näin alkukierrosta ei ole mitään jännitettävääkään :|

Päivänsäteelle ihan hurjasti onnea plussan johdosta :heart: Ja kaikille muillekin haleja ja tsemppiä jaksaa tätä loputtomalta tuntuvaa yritystä.

Mä täytin eilen 23.. Ajattelin silloin Tammikuussa, kun pillerit lopetin, että kyllä mä viimeistään synttäreihini mennessä odotan.. Toisin kävi :'(

Mukavaa Sunnuntaita kaikille.
 
Niq WAU!! Oottepa hienosti puottanu painoa :) Mulla kans BMI jotaki 31-32.. Ja oikeesti törkee toi sun anoppi!! Ite oon anoppini kanssa ihan hyvissä väleissä, mutta hän kun sattuu olemaan hoikka ja ei ikinä oo painon kanssa kamppaillu ni kommentit on välillä aina sieltä tännepäin. Yhteen aikaan se kuletti miule kaiken maailman jumppaohjeita ja laihdutustabuja ku ties että laihdutan. Sit ku alko tuttavapiiristä tulemaan heille kommenttia et meille vauva olisi tulossa miun masun takia niin joka ikinen kerta se on muistanu mainita jos joku sellaista on epäillyt! Tälleen ku vauvaa yrittää niin ärsyttää ihan hulluna ja sit ku kuiteski se paino on arka asia ja ei oo lähteny tippumaan ni ei oo yhtään kiva!!
Ihanaa ku voitte miehes kanssa yhdessä laihduttaa! Miun oma mies urheilee ja treenaa tosi paljon, joten on tosi hyvässä kunnossa. Mut sen ku ei tarvii laihduttaa ni se taas miulta kieltäs kaikki herkut ja ite sit saattas vieressä mässätä. Tästä muutaman kerran keskusteltu, että pliis syö ne herkkus etes jossain muuaalla ku miun nenän eessä!

Odes: täällä myös raskausvitamiinit olleet käytössä tämän kierron ajan :)

ON: Täällä 25/31-32, huoh! menis ens viikko nopiaan... Miusta tää odotusviikko on aina pahin, ku sillon ei oo mitään muuta mielessä ku se et millon voi testata! Mut tällä kerralla aion pitää pintani ja testataan vasta ku menkat myöhässä. Tää neiti hätähousu ku aina alkaa testailemaan monta päivää ennen menkkojen alkua..
Ei oikeestaan kovinkaan mainittavia oireita oo... Välillä vihleksii munasarjojen kohalta mut ei muuten mitään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmu1984:
Niq
ON: Täällä 25/31-32, huoh! menis ens viikko nopiaan... Miusta tää odotusviikko on aina pahin, ku sillon ei oo mitään muuta mielessä ku se et millon voi testata! Mut tällä kerralla aion pitää pintani ja testataan vasta ku menkat myöhässä. Tää neiti hätähousu ku aina alkaa testailemaan monta päivää ennen menkkojen alkua..
Ei oikeestaan kovinkaan mainittavia oireita oo... Välillä vihleksii munasarjojen kohalta mut ei muuten mitään..
Sama juttu täällä, oon testaillu pari kertaa liian aikasin, vaikka pitäs testata sillon kun on menkat myöhässä...... :p

 
NiQ
Kiitti Mimmu! Terveellisiä elämäntapoja yritetään jatkaa :) tsemppiä myös sinulle :hug:

ON: huomenna lähössä 5 päiväksi työreissuun, täytyypi siis testailla huomenna aamusta (kp27/30). Tänään töissä tuli hirvittävä kramppi tuohon kohdun kohdalle ja sen jälkeen oli kauan ihan ihme olo alamahassa... Okei, taas mä vaan kuvittelen kaiken! (aina yhtä pessimisti!= :D

Mukavaa viikkoa kaikille! :heart:
 
Mä oon vielä toistaiseksi (hah, eli ne kaksi kertaa) pysynyt hyvin sillä linjalla, etten testaa ennen kuin menkat oikeesti on myöhässä. Eli en siis vielä oo kertaakaan päässyt testailemaan, koska ainahan ne menkat on sieltä nopeasti tulleet.. Mutta yritän jatkossakin pysyä sillä linjalla, ja vielä se ei kyllä ees kovin vaikeeta oo ollut.

Ai että ärsyttää nää "raskausoireet". En edes laita niitä tänne koska tiedän ettei ne oo mitään raskausoireita vaan ihan normaalia väsymystä, aamupahoinvointia (ylläri kolmen kahvikupin jälkeen) ja muita fiksuja oireita. Ja niin TIEDÄN etten oo raskaana kun ei ovulaatiotakaan kovin hyvin käytetty hyväksi ja silti myös tiedän että tuun pettyy kun menkat alkaa. Ja mahassa vähän jo nippaileekin että tuskinpa tarvii enää montaa päivää odottaa..
 
Shih Synttärionnittelut!

chiaraa Tuo on kyllä tosi hyvä, että oot pysynyt lujana testaamisen suhteen. Kovasti aion pyrkiä ite samaan, mutta mä oon kyllä niin armoton hätähousu ja vailla itsekuria monenkin asian suhteen, että saa nähdä kuinka käy... En haluais bongata mitään kemiallisia raskauksia tai muita "vääriä plussia", ettei ehditä innostua :/

Oon yrittänyt valmistella miestä siihen, ettei raskautuminen välttämättä kovin nopeasti tapahdu. Tuntuu vaan, että se ei ota tosissaan sitä, vaan kuvittelee, että heti ekasta kierrosta tärppää. Haluaisin suojella sitä pahalta pettymykseltä, vaikka tiedän kyllä, että taatusti se harmittaa itteäkin aina kun uusi yk pyörähtää käyntiin. :| Ja täällä siis vasta kp 10 menossa eli ihan turha oikeasti miettiä mitään tämmösiä, mutta minkäs tässä itelleen voi :xmas:
 
Kyyllä :D, heti kun mies tekee omia juttujansa, korjaa jotain tai näpertää omia juttujansa, niin pitäs vetästä joku oikein seksikäs mekko/sukkanauhat päälle ja vähän liehitellä :D :D. Mut joo, näinhän se homma toimii :).
Luulis ainakin että oviksen aikana kaikki se viehkeys tulee itsestään niinkuin yleensä :D ! Miestäkin haluttaa yleensä sillon enemmän, siis puolivälissä kuukautiskiertoa kun pitäisi olla ovis. Kai sitten se jotain aavistaa minusta alitajunnassaan :D !
 
Moikka kaikille!

Mulle ei kuulu mitään. =) Kierto alkupuoliskolla, ei mitään tuntemuksia oviksesta. Tasaseen tehty "sitä", mutta ei mitenkään niin että olis väkinäistä tai muuten hankalaa. Mikä positiivista, koska viime kierrossa se hetkittäin meni hyvinkin pakkopullaksi. Toiveita silti elättelen :whistle:
Arki alkanut, ja kesä virallisesti ohi mun osalta. Mut ei se mitään, hyvä niin. Jos ensi kesänä meitä olisikin jo vaikka kolme!

Päivänsäteelle onnea plussan johdosta :heart:
Ja hyvää syntymäpäivää Shih!!
Niq, vähän hienosti ootte painoa saaneet alas, ihan oo kateellinen!! Itse kans painin painon kanssa, joten tiedän miten paljon se laihtuminen vaatii!

Taidan lähteä saunomaan. :wave:
 
Heippa! Vuoto vihdoin ohi ja nyt sitten odottamaan kp15:tä että pääsen aloittamaan terot ja sitten ootellaanki ferraria...Yhtä odottelua siis :cool:

Myös muuta odottelua on omassa elämässä, eli sitä isompaa ja omaa asuntoa/taloa koko ajan etsiskellään ja painitaan kysymyksen kanssa, että saadaanko lainat maksettua sitten vaikka se vauva tuliskin..Ja toki saadaan, mutta se kotihoidontuelle jääminen aiheuttaa suurta stressiä. Yhtä ihanaa taloa mennään torstaina kattomaan (170tuhatta) ja olen kuvien perusteella niiiin rakastunut siihen taloon...

Yritän myös tehdä "surutyötä" rakennekynsieni suhteen. Eli yksi huoltoaika olisi vielä ennen syyskuun Kreikan matkaa, mutta sen jälkeen pitäis ottaa ne pois..Ihan vaan rahan takia, jos saisin sit kuussa vähä enemmän säästöön...

Mutta sitten vauvajuttuja. Oli aivan pakko, siis pakko, ostaa kirpparilta toppahaalari kokoa 68cm. Se oli niin ihana, aika uus ja menee molemmille. Maksokin vaa 1.25e :rolleyes: Ja sit ostin sellasen mustan mahatuubin, vaan 50sent. ;)
Siis oli pakko!!! Tosin koko ajan pieni pelko tuolla, että miten kauan ne joutuu kaapissa käyttäjäänsä odottelemaan...:confused: Toivotaan, ettei kauaa...

Plussapuhureita kaikille!!
 
Näistä vauvajutuista. Miulle tuli idea tehdä semmonen peitto vaunuihin vaaville. Neulomalla nyt väserrän sitä parhaillaan. Laitan sitten kuvaa kun se on valmis.
Ihanaa, kuvaa ootellessa! =) Täällä kans vaunupeitto tekeillä, virkkaamalla, teen kolmivärisiä isoäidin neliöitä ja sit virkkaan ne toisiinsa kiinni. Tosin ensimmäinen peitto menee ystäväni esikoiselle<3 Sitten teen vielä toisen, joka tulee sit joskus meidän pienelle.

Eli nyt vaan niitä plussatuulia! :heart:
 
The Esikoisesta Haaveilevat
Ke 25.8.2010





anu84..........................kp 130/35...........................................yk 25



aamuhapan korppu.....kp 70/30/42.......................................yk 17



Tipetsu.......................kp 51/27............................................yk 7
iloksi...........................kp 50/ ?.............................................yv 4+



kirsikkainen19..............kp 44/27-41.........................................yk 6



Miipeli.........................kp 34/28-36...................................... ...yk 19
AnniSofia....................kp 31/28(?)................................... .......yk 1



Miipeli.........................kp 29/28-36.........................................yk 19
NiQ.............................kp 29/30-33.........................................yk 2
mimmu1984................kp 28/31-32.........................................yk 3
chiaraa........................kp 28/28..............................................yk 3
MyDream.....................kp 27/28..............................................yk 8
BeBop.........................kp 25/31...............................................yk 2
Tiikkis..........................kp 21/32-33.........................................yk 3



Lumpe.......................kp 12/26..................................................yk 4
Jomi..........................kp 12/30?................................................yk 1
Odes.........................kp 12/26-29.............................................yk 5
Shih..........................kp 11/27-35 (43) ....................................yk 6



niuku.........................kp 9/27-53.............................................yk 13
susse83.....................kp 9/30...................................................yk 2
haaveilija87................kp 9/27-30(47).......................................yk 2
Supuliini......................kp 6/32..............................................yk 2
Mary Jane..................kp 5/28-30..............................................yk 2
Tiudeliini.....................kp 7/28...................................... ........yk 2
soleigh........................kp 5/29...................................... ........05/10




Plussanneet :heart::heart::heart:

Koodi:
[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1909/1909650kj2y5vryhw.gif[/img][/url]
Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
 
Viimeksi muokattu:
BETASTA

Anteeksi kun tuo pino näyttää tuolta, tää beta-versio on NIIIIIIN syvältä, heittää noi nimet ihan eri järjestykseen ja ei saa laittaa kuvia ja blaablaablaa. Ja mikä hemmetin code? WHAT?!?!??! :kieh:

ON: Kierron alkua, blaah. Maha pipi. :'( Mies on kakkapää. Töissä kiire. Buuhuu....
 
Mary Jane Just ajattelin, että voisin kans kokeilla tehdä pinon, mutta säpäs ehditkin ensin :) Ehkä ihan hyvä, ehdin vaan avata sen muokkaus-ruudun ja se jo näytti niin epäselvältä että olisin varmaan onnistunut pilaamaan koko jutun.. Yritän joku toinen kerta. Ja BTW mulla on nyt kp 28, tuol on nyt 27. Tää on muutenkin ihan hassu tää uus versio.. :/
 
chiaraa :wave: sori laskuvirheestä, korjattu! Kokeile ihmeessä jos haluat, vinkkinä: kannattaa ensin muuttaa kaikkien päivät vastaamaan nykyhetkeä, kopioida koko pino vaikka wordiin ja sitten alkaa käymään edellisestä pinosta lähtien viestejä eteenpäin, katsoa tippuneet ja plussanneet, ja korjata ne siihen word-tiedostoon. Multa meinaa aina unohtua jonkun uusi yrityskerta ja jos sulla on yhtä nopea hiirisormi kuin mulla, ja joku tekstinpätkä sattuu häviämään niin siellä wordissä on se näppärä undo-toiminto. :D

Tää on ihan pebasta, ihan niin kuin olis jotenkin tosi paljon hitaampikin...

Olen ollut töissä ihan naurettavan kiireinen (koulumaailma tähän aikaan vuodesta...:rolleyes:) ja kotona on mac joka ei meinaa näppärästi tuohon pinoamiseen taipua kun jää viestin kirjoitusikkuna aina tämän alle ja jadijadijaa... Joten ei oo pinoa syntynyt. Eli ihan vapaasti dig in. =)
 
Olen muutamia kertoja käynyt kurkkimassa tätä ketjua ja nyt liittyisin mukaan, jos huolitte =) Vauvakuumeilua on minulla ollut säännöllisen epäsäännöllisesti jo vuosia, nyt päätimme miehen kanssa, että vauva on tervetullut perheeseemme, esikoisesta siis haaveilemme. Ikää minulla on 26 vuotta, mieheni on 27.

Yritys on vasta aluillaan, eli nyt on kp 9/31 ja yrityskierto ensimmäinen, lisäisikö joku (Mary Jane? ) minut listaan? Kiitos siitä jo etukäteen =)
 
Huhhuh mikä muutos, tähän uuteen palstaan totuttautuminen vienee aikaa. Edellinen oli niin selkeä ja helppo, tää on ihan outo!!

Minut voisi lisäillä takaisin listoille.

KP on tänään 22/30-35. Keskenmenon jälkeen tää kierto tosin taitaa olla vähän sekaisin, joten päivät voi olla mitä tahansa... Yrityskerraksi voi merkitä 4, vaikka tässä vielä tavan menkkoja odotellaankin. Voihan se lykästää jo ennen sitäkin... Vaikka kovin hartaasti ei ole yritettykään, mutta ei yritetty silloinkaan kun tärppäsi. :D Taidettiin olla puolet kierrosta eri puolilla Suomea. :p Ovista ei ole bongattu, enkä nyt ole tikutellutkaan, mutta muita merkkejä seuraillut kuitenkin.

Joku puhui kirppislöydöistä. Mä olen kanssa tehnyt löytöjä kirppiksellä, pääasiassa uudenveroisia vaatteita olen ostellut euron-parin kappalehintaan. Kaupassakin tuli käytyä (sen lyhyen raskauden aikana onnen huumassa :ashamed:) alehyllyillä ja jotain tarttui mukaan. Ehkä niille joskus vielä on käyttöä... Kunhan saan kaiveltua ompelukoneen esille niin alan hyödyntämään kangastilkkuja mitä on vuosien varrella kertynyt, lastenvaatteisiin ei paljoa kangasta mene. :) Lankojakin on hirmuinen varasto, jos niistä kaverin vauvalle vaikka neuloisi peittoa tai vaatetta. Sais samalla omiin kaappeihin lisätilaa. :D
 
Kyllä. Mie ihan paksusta langasta turkoosi johon ompelen sit violetit koristeet, ehkä silitän jonki kuvan myös. Sitte ko saan tuon valmiiksi, niin aattelin tehä vastaväreinä, eli violettina ja turkoosit ompeleet:heart:

josko se plussa vielä joskus tulis :xmas:
 
Hyvää huomenta!!
Hei, ihana idea tuo vauvan peitto. Voi että...Tässähän ihan itekkin innostuu...Kertokaas ihmeessä lisää :D
Jospas itekkin alkais vaikka kutomaan...Se ois aika ihana idea, tosin en tiedä osaanko mä :rolleyes:

Mutta eipä kummempia, plussapuhureita myös mulle!!
 
PimpulaPumpula Tervetuloa joukkoon suloiseen :) Kivaa saada uusia kuumeilijoita :) Niin ja plussapuhureita teille :heart:

Täällä mennään kp 7/32 ja menkat loppuneet eilen..oli yllättävän pitkä ferrarivierailu, mutta nyt saa sitten ovista alkaa odottelemaan :) Varasin miehelleni ja minulle viikonloppumatkan Hesaan 4-5.9, jolloin ilmeisimmin ollaan hyvin lähellä ovista :) Josko pupuilu maistuisi "paremmin" hotellin hemmotteluhuoneessa :) Hih... Tämä oli kyllä miehelleni nimpparilahja, joten en vain itseäni ajatellut :) HEI, minä sain vakipaikan..olen niin onnellinen :) Olen ollut määräaikaisessa työsuhteessa ja eilen sain kuulla, että minut vakinaistetaan 1.10.2010 alkaen, Jes :) Hienoa!
Ihana idea tuo vauvan peitto, mutta omat kädentaitoni eivät taida riittää :/ Voisin luottaa siskoihini, jotak ovat käsityöihmisiä..tai anoppiin.. :)

Mary Jane Ollaan aika samoilla paikkeilla kierron kanssa, ja molemmilla Yk2 lähti käyntiin.. jännäillään...

Kaikille plussatuulia kovin! :heart:
 

Yhteistyössä