<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Tervetuloa mukaan, Soleigh!

Mary Jane Mun mielestä ei oo liikaa kamaa pinossa. Tosin enempääkään ei kyllä tarvii :D Mut siis, hyvä näin. :) Voihan ärsytys, että joudut nyt oottelemaan. Tuo olis varmaan kaikkein kurjinta, kun tuntuu ettei mitään tapahdu suuntaan tai toiseen. :hug: Vaan mainio tuo unesi. Että ihan rintatulehdus samaan syssyyn :LOL:

Tänne ei kuulu yhtään mitään. Paitsi että sain varattua ajan lääkärille ihottumani takia, joten jospa tästä kutinasta ja ihon rikki rapsahtelemisesta joskus vielä pääsis eroon. Niin ja sitä piti hehkuttaa, että oon aivan hirmu ilonen siitä, että mieskin selvästi miettii päivittäin vauvajuttuja. Se on nyt joka ilta kysynyt aina jotain raskautumiseen tai vauvaan liittyvää, kun ollaan menty nukkumaan. Selkeesti kuumeilee siis hänkin :heart:

Musta tuntuu että oma eka luomukierto oli jotenkin ihan tosi lyhyt, mutta piteni sitte päivällä/parilla. Ja tajusinpa tässä juuri viestiäsi lukiessani että oon koko ajan ajatellut oman kiertoni päivän liian pitkäksi, eli sehän on 27 päivää, jos 28 päivä on jo kp 1. Eikö? :eek:

t. Luettuna äärettömän lyhyt matikka

Tiudeliini :hug: ja pahoittelut Ferrarin vierailusta. Mutta kiva toisaalta, ettei kierto ainakaan pidemmäksi venynyt.

Mary Jane Juu, 27 päivää se mun laskuopillanikin olis, tosin mun matikkapäähän ei myöskään ole aina luottamista :D

soleigh korjattu! =)

Tiudeliini, se on oikeesti hyvä juttu, mulla ois varmaan pehmenny pää jos vielä olis joutunut pidempään odottamaan jännäyksen alkua. Hieman hätähousu on hän. :p

Jomi, en ajatellut juu edempää laittaa, mutta kun oli pakko saada tolla tekstigeneraattorilla leikkiä. :ashamed: Mutta en siis henk.koht. myöskään halua mitään sekavaa blingbling-pinoa, vaan mahd. informatiivisen. Vaan täytyyhän siinä vähän jotain olla. ;) Mulla vaan helposti karkaa koristeiden kanssa mopo käsistä, onneksi pualisko auttoi hääkutsun suunnittelussa, muuten se ei varmaan olisi kuoreen mahtunut...
Ja juu, nyt saisi jo tulla joku, mieluiten lussaa mutta jos ei sitä niin se ferrari sitten että pääsisi uuteen nousuun.

Tiudeliini mie soittelin heti seuraavana päivänä ku oli plussa tullu ja sain sen ajan 14.9
ei sillä heti niin kiirettä kai ole..mut ajattelin et hyvä se on heti soitella :)

Mary Jane lisää vaan mut tuohon plussa listaan :) eli 17.8.2010 tuli se plussa.
mieki muuten näin ennen ku plussasin unta että tuli 2 viivaa tikkuun..ja apteekis sit kävin paripäivää sen jälkeen ku koirille piti hommaa matolääkkeet niin samalla siinä sit ostin raskastestin ja sen sit tein seuraavana aamuna ja ding ding plussa..mary jane ehkä nyt on sun vuoro sit kans <3 :)

:hug:

Nonih, lääkärillä käyty. Pco-d tuli diagnoosiks, aikamoiset helminauhalöydäkset oli juu... :'( Lääkäri sano, että ku suoraa jostai oppikirjasta...Terolut-kuurin sain ja ohjeeksi painon pudotuksen!

Nyt kp4, ja yk2...

Olen rikki vaikkei mitenkään kuolemantauti ookkaan. Koko päivän olen ollu tosi itkuherkkä :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Päivänsäde82:
Mary Jane siis ilmottautunu mihin? :D ja kiitos kävin just kattoo tuon edellisen sivun listan :) :heart:
Odotuspuolelle Huhtikuun odottajiin? :)

Voi haaveilijaa :hug: :( Mikäs se pco nyt ihan tarkalleen on? Voi kurjuuksien kurjuus, vmäistähän tuo kaikki on, oli sitten kuolemaksi tai ei. Mutta hopeareunus: nyt tiedät tasan missä mennään ja jospa noi keinot alkaisivat puremaan pikaisesti? Nyt säälit itseäsi oikein kunnolla pari päivää ja sitten niistät nenän ja jatkat harjoituksia. Kyllä se siitä. :heart:

Pco-d on rakkulaiset munasarjat, kierrot heittelee miten sattuu yms.. joillakin vaikea siis raskautua...Lääkkeillä nyt kierrot säännölliseks ja menkat tulemaan, mutta ei nekää aina auta vaa tarjotaa lisää lääkkeitä...Mutta katellaa nyt noille teroluteilla..

NiQ
Haaveilija iso halaus :hug: Jos yhtään lohduttaa niin yks mun kaveri tuli pco: sta ja ylipainosta huolimatta teroluteilla melkein heti raskaaksi vaikka takana oli yi vuosi yritystä. Itellä kans huolettaa, että tuo ylipaino on esteenä raskautumiselle. Painoindeksi kun heittelee tuolla 33 paikkeilla :snotty: Mä ainakin jaksan uskoa että teillekin se vauva pian ilmoittaa tulostaan :hug: :hug:

Tiudeliinille pahoittelut ferrarista!

Mary Jane et usko mutta mä mietin just tänään samaa asiaa, että jos mun menkat alkaa 33 päivänä, eli kp33 on samalla kp1 niin onko mun kierron pituus sitten 33 vai 32 :D elämän suuri kysymyksiä nääs B)

Jomi musta tuntuu kans että mieskin on alkanut kuumeilemaan aika hirmuisesti sen jälkeen kun jo kerran luultiin että oon raskaana :) se lukee lahjaksi saatuja vanhoja vauvalehtiä ja miettii kovasti jo nimiä ym. ihana kehitys asiassa, sillä mies oli just se kuka puoli vuotta sitten vaan ahdistui kaikesta sitoutumiseen ja perheeseen liittyvistä kysymyksistä (toukokuussa monien kuukausien harkinnan jälkeen ilmoitti olevansa valmis vauvaprojektiin)...

ON: JIIIHAA!!! mies on äitinsä tykönä käymässä tämän viikonlopun ja äsken tuossa soitteli ja kertoi että äitinsä oli ottanut puheeksi josko hän tekisi minun kanssa sovinnon :p (5-6 tapaamiskerran jälkeen alussa ilmoitin etten aio enää olla yhteydessä ko. naiseen, koska joka kerta hän meidän siellä käydessä (mieheltäni salaa tietenkin) haukkui minua esim. läskiksi ja gootiksi ja piikitteli ties miestä asioista). olikohan tämä täti aikuistunut kenties?? :LOL:

P.S. Tänään en ole taas ollut raskaana. Palelee ja verta tulee välillä nenästä (ei ikinä yleensä tule!), muuten kaikki "normaalisti" :D

Kauniita unia leidit! :wave:

haaveilija87 Haliruttaukset täältäkin suunnalta!! :hug: Eiköhän kaikki vielä muutu paremmaksi! :heart:

NiQ No onpa ollu ilkeä sanoissaan! :/ Toivottavasti saatte sovinnon aikaiseksi, onhan se molemmille kivempi kun on välit kunnossa. :)
Itselläni on kans kokemusta ilkeästä anopista, ensimmäisen poikakaverini äiti oli ihan hirveä minua kohtaan, esim. jos poikasa perseili jotai, niin minusta löytyi kyllä varmasti syy tälle käytökselle! :/ Ja haukkui aina ties miksi. Mutta onneksi se on jo taakse jäänyttä elämää!! :)

haaveilija87 Voihan itku. :hug: ja kovasti tsemppiä teille!

Ylipainoa löytyy ikävä kyllä myös täältä. Mulla painoindeksi on tällä hetkellä reilut 31 ja miehellä taitaa olla vähän enemmänkin... Huolettaa siis, että onnistuuko raskaaksi tuleminen ja jos onnistuu, niin mitenkä hirveästi sitä painoa raskausaikana kertyy. Hirvittää jo neuvolakäynnitkin, kun kuvittelen mielessäni miten siellä mulkoillaan mun makkaroita ja selluliitteja :ashamed: Mutta täytyy keskustella miehen kanssa, että jos yhdessä nyt yritettäis jättää herkut todella paljon vähemmälle ja harrastaa enemmän liikuntaa. Kolme koiraahan meillä on, että itse kyllä käyn päivittäin lenkillä, mutta vois ne lenkit olla pidempiä ja reippaampia.

NiQ Onpas sulle sattunut ikävä anoppi... Hienoa tietysti, jos saatte sovinnon nyt tehtyä!

Odes Mun anoppi taas on sitä mieltä, että sen poika tekee ihan kaiken väärin ja mussa ei oo mitään vikaa koskaan. Se luulee tosissaan, että mies ei osaa huolehtia itsestään ollenkaan ja että mä taas hoidan kotia täydellisesti. HAH, tulis vaan käymään meillä joskus, kun en oo taas jaksanut imuroidakaan pariin viikkoon ja joka helkkarin paikka tursuaa koirankarvaa... :p

Tädin ahdistelemille :hug: !

Jomi Ai siellä niin päin :D No, meitä on moneen junaan :) Nykynen anoppini on kyllä ihana ihminen, tullaan hyvin juttuun =)

Tuli tässä mieleeni, kun monesti tullu (varsinkin menkkojen alettua) lueskeltua näitä keskusteluja, mihin ihmiset ovat keräilleet "vinkkejä" raskautumisen maksimointiin, että oletteko te joitain näistä avuista käyttöön ottaneet? :D

Esim. http://mammaksi.fi/forum/viewtopic.php?t=23&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=eb445a055bd3a185944cc913e5110755

Itse olen nyt kuukuden päivät syöny niitä Multivitan Raskaus vitamiineja. Greippimehua olen kesäkuun alusta juonut, tosin en päivittäin.. Se maku oli kyllä alkuun ihan hirveä, nyt ehkä on jo tottunut, joinain päivinä tuntuu että tekee ihan mieli :LOL:

haaveilija 87 :hug: Ei kuitenkaan syytä huoleen, sillä nyt asiat ovat hoidossa ja plussatuulta saattaa nyt todella löytyä :)

ON: Täällä täti tuli vierailulle, niinkuin odottelinkin eli tänään Kp 2/32 ja yk 2 alkakoon, kiitos jos mary jane jaksat päivittää =) Menkat on jotenkin kovin kipeän oloiset, huh..onneksi on burana keksitty. Nyt sitten tähän yrityskertaan menen ilman mitään laskeskeluja ja ovisbongauksia ja luotan luonnon voimaan eli pupuilen silloin kun haluttaa :) Käyn täällä kyllä kurkkimassa ja ehkä kommentoimassakin, mutta yritän nyt hieman "unohtaa" näitä vauvajuttuja, josko vaikka paremmin tärppäis :) nyt suuresti kaikille kunnollisia plussapuhureita ja joukkosiirtyminen odottajien puolelle :) :heart:

Mä taas lueskelin netistä että voi olla raskaana, vaikka olisikin menkat :O. Onko se totta oikeesti ja miten yleistä ?
Kivut on nyt ihan tajuttomat, sattuu käydä vessassakin ja makuullaan sattuu jotkut tietyt asennot. Viimeyönä kun olin menossa nukkumaan, sattu niin paljon kävely että piti kävellä kumarassa.
Mulla oli sitten tänäaamuna pahoinvointia ja on nytkin vähän kun söin.....

Alkuperäinen kirjoittaja Tiudeliini:
Mä taas lueskelin netistä että voi olla raskaana, vaikka olisikin menkat :O. Onko se totta oikeesti ja miten yleistä ?
Kivut on nyt ihan tajuttomat, sattuu käydä vessassakin ja makuullaan sattuu jotkut tietyt asennot. Viimeyönä kun olin menossa nukkumaan, sattu niin paljon kävely että piti kävellä kumarassa.
näitä samoja mulla ja tissit yhtä kipeet ko tähänki asti. ei muutoksia muussakaan, vaan vuoto tullut kuvioon.

Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiudeliini:
näitä samoja mulla ja tissit yhtä kipeet ko tähänki asti. ei muutoksia muussakaan, vaan vuoto tullut kuvioon.
Mulla sitten ei ole enää rinnat kipeät, eli tavalliset menkat vaan taitaa olla :/...

Yhteistyössä