<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Mary Jane Mä oon myös sitä mieltä, että yksi päivitys per sivu riittää vallan hyvin. Ja en tiedä tarviisko noita kiertopäiviä tuohon listatakaan välttämättä, jokainenhan vois aina viestinsä loppuun kirjottaa kp:t (ei tietenkään montaa kertaa päivässä) . Vaikka ihan kiva sekin on, että nuo on nyt tolla tavalla keskitetysti!

Monella onkin kierto loppupuolella. Toivotaan siis hurjaa plussasatoa pinoon lähipäivinä! :heart:

:hug: niille, joilla on epätoivottu täti vierailemassa.
 
Moi... Mut voi poistaa listalta. En mä pysy enää mukana ja tunnen oloni niin ulkopuoliseks. En keksi mitään kirjoitettavaa ikinä :( En mä yrittämistä lopeta, en todellakaan, mutta yritän olla stressamatta liikaa ja toivon että se plussa tulee jossain vaiheessa, myös teille! :) Kiitos tuesta ja kaikkea hyvää! :heart:
 
huomenta..mä tein just testin apteekin omalla testillä kun heräsin..oikean puoleinen viiva on tumma niinkun aina ollut mutta vasemmalla vieressä haalea punainen viiva..itseasias ei niinkää haalea kyllä siitä selvää saa että 2viivaa näkyy..voisiko se tosiaan olla jo näin pian että se on todella tärpänny ja mun mahassa asustaa joku<3 en uskalla hirveästi vielä iloita mutta siis..voi että <3 :)
 
beabee Tsemppiä yritykseen sullekin! Täällä on kyllä niin paljon porukkaa, että vaikea pysyä perässä näissä jutuissa, varsinkin kun itse oon uusi tässä pinossa...

Päivänsäde82 Oi miten ihanaa, onnea kovasti!! Haaleakin viiva on viiva :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja beabee:
Moi... Mut voi poistaa listalta. En mä pysy enää mukana ja tunnen oloni niin ulkopuoliseks. En keksi mitään kirjoitettavaa ikinä :( En mä yrittämistä lopeta, en todellakaan, mutta yritän olla stressamatta liikaa ja toivon että se plussa tulee jossain vaiheessa, myös teille! :) Kiitos tuesta ja kaikkea hyvää! :heart:
Onnea yritykselle ja kaikkea hyvää ja tervetuloa takaisin jos siltä tuntuu!
:hug:

PÄIVÄNSÄDE!!!!! JEEEEEE!!!!!! Toi on ihan selvä plussa, kyllä mä ainakin noilla viivoilla katsoisin olevani raskaana! Ihanaa. :flower:

Haluatko jo plussanneisiin vai varmisteletko vielä? :heart:

*muoks* Hei siis mua ihan oikeesti itkettää ku oon niin tyytis sun puolesta! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja susse83:
Päivänsäde82 Onnea!! :flower:

Täällä tänään kp1 ja yk2. Nyt vaan kohti uutta nousua ja lisää reenailua :D
Alkuperäinen kirjoittaja Lumpe:
Lumpe...3/26... yk 4

Tänään parempi fiilis, ja odottelen paremmalla mielellä menkkojen loppumista. Uuteen nousuun ja yritystä kehiin :)

Terveiset kaikille tasapuolisesti!!
Harjoitus tekee mestarin.... :D

Alkuperäinen kirjoittaja niuku:
kp 27/27-53 yk12 vaikkakin nyt illalla(9 jälkeen) kurvas tädit kylään... eli aloitan huomenna kp1:stä ja kp 3 lähtee eka clomikierto...
Toivottavasti alkaa klomit puremaan, pahoittelut ferrarista.... :hug:
 
nyt alan itsekki uskoo vähä enemmän tähä ku kuulen teiltä muilta että se näyttää plussalta :LOL: oon iha täpinöis tääl :heart: :)
ihanaa todellakin :) mutta haluan vielä odottaa siihen asti että neuvola täti sen mulle sanoo suoraan :) pitää varaa aikaa :)
 
Teen huomenna aamulla uuden päivitetyn pinon, yleinen mielipide taitaa olla ettei joka päivälle omaa pinoa tehdä. Katsotaan nyt sitten jos vaikka riittäisi joka toinen päivä tai pari kertaa viikossa, ihan mielelläni rustailen kun täällä näemmä muutenkin paljon pyörin. Ajattelin hakea vähän vaikka uusia kuvia tai juttuja siihen. :)

ON: Jännittää, jännittää.... Mies uumoili että mulla varmaan jää menkat tulematta ku ootan niin paljon sitä raskautumista - olen sille kertonut että niinkin voi käydä ihan stressistä. No huomennahan sen sitten näkee. Mitään oireita ei ole näitä finnejä ja ajoittaista mahan kipristelyä lukuunottamatta. Nämä siis todennäköisemmin johtuvat jännityksestä ja stressistä (pirun kiire töissä ) kuin hormoneista.... :ashamed:
 
Tiudeliinin on se tasan 28 ollu näinä parina vuonna aika lähellä. :D

Voi että kun nyt tärppäis. Tänään aamupissillä kun tuli käytyä, niin oli muuten aika harvinaisen tummaa ja haisevaa :S, sitten tuli semmonen tällänen ilme kun huomasin O_O. Mietin vaan, että tässä saa nyt odotella sitten viikonloppua/ensiviikkoa, jos ei menkkoja näy niin tuolla on se apteekin raskaustesti odottamassa :) ! Kauheata kuumeilua xD.
 
mulla oli sillo ekas yrityks kamala pakkomielle kokoajan tehdä testejä :D ja en muuta ajatellutkaan kun et voi kuinka tärppäis..nyt sit en niin paljoa odotellut enkä stressannut ja oireita alko vaan tuntua..eilenki mua jotenki yökötti pizza mitä aina ennen olen syönyt..mut nyt se näytti ällöttävältä..mut ruokahalu silti oli erittäin hyvä :D
mahassa kipristelee ja sängys ku kääntää kylkeä niin masussa tuntuu heti painetta tai jotain vastaavaa..eilen kysyinki mieheltä et onko sillä mitää erikoista tunnetta kun se kääntää kylkeä ja ei sillä ollut..
 
oon tehnyt nyt netis noita lasketun ajan testejä ja kyllä se sanoo lasketuksi ajaksi 30.4.2011 VAPPUAATTO!! :D kiitos paljon kaikille onnittelijoille <3 mary jane enkö mie sinun kanssa menny juuri samoissa kierroissa? toivottavasti sullaki tärppää :) :hug:
 
NiQ
Päivänsäde82 oikein huuuuurrrrrrrrrrrrjan paljon onnnea :flower: =) antaa tuollaiset uutiset aina toivoa itsellekin :)

ON: Tässä kierrossa mä en oo taas yhtään ollu niin raskaana kuin viimeksi. Silloin oli lähes kaikki oireet ;) tuntemuksia ei mihinkään päin. maanantaina pitää tehdä testi jos ei menkkoja näy, lähden nimittäin melkein koko viikoksi työreissulle ja siellä on perinteisesti ollu illanistujaisissa alkomahoolia B) Silloin on kyllä vasta kp27/n.30.Oviksen luulen bonganneeni tuossa kp16 paikkeilla...
 
beabee Tsemppiä teille! Ja toivotaan että plussat tulisi meille kaikille pian! Pitää kyllä ehkä itsekin jossain vaiheessa harkita pientä taukoa täältä, jos ei tunnu nappaavan ja rupee liikaa stressaamaan.

Päivänsäde82 Ihanaaihanaaihanaa!! :hug:

susse83 Eikun seuraavaa ovista odottelemaan!

ON: Mä voisin hypätä mielellään jo seuraavaan ovikseen. On vaan niin sellanen olo, ettei tässä kierrossa oo voitu onnistua, kun ollaan niin vähän pupuiltu.
 
Olipas paljon tullut taas viestejä, ja tuollain kiireellä ne selasin (siis ei mikään kiire kylläkään oo, ku oon töissä yökkönä tällä hetkellä :ashamed: )

Mutta Onnea Päivänsäde, selvä plussahan se oli :flower: =)

Ja tervetuloa Odes!!! =)

Mary Jane, meillä yk 1 edelleen menossa ja tällä hetkellä kp 47..Eli kierto heittää nyt todella pahasti, joten onnistuiskos, että laitan uutta tietoa heti kunhan kierto vaan tasaantuu ja tiedän, että mikä se todellisuudessa on...

Ja sitten omaa napaa :'( Ja toi hymiö sen takia, että kävin tänään siellä lääkärissä, kun se verikoe oli nega, mutta kipuja ja oireita on ja menkat yli kaks viikkoa myöhässä..Lääkäri epäili, että mulla taas kysta siellä joka joko kasvaa tai sitten on puhjennut (tää samainen oli toukokuussa)..Tyksin papereista selvisi myös, että munasarjat rakkulaiset ja siis taipuvaiset nuita kystia sinne kehittämään :kieh: :'( |O Huomenna soitto Pulssiin gynelle, joka erikoistunut nuihin kystiin/ rakkulamaisiin munasarjoihin ja katotaan sitten miten edetään..keltarauhashormonista se lääkäri jutteli...Varoitteli myös, että laukasee helposti diabeteksen..Kiva kiva, kyllä mulle tulee sitten ihan kaikki...
Mun mielestä mulla on jo ihan tarpeeks terveydellisiä ongelmia (ylipaino, koholla oleva RR, alaselkäongelmat, lantio väärässä asenossa, kilpirauhasen vajaatoiminta, ainaiset korvatulehdukset yms.yms., laktoosi-intoleranssi...)

Mä aloin sille lääkärilleki itkemään, että mä en saa mitään helposti, vaan kaikki aina jonkun mutkan takana :'(

Varoitteli tosiaa, että jos on kovin rakkulaiset niin lapsen saanti vaikeutuu ja hidastuu...
No, mies ihanasti totes vain, että eihän meillä ole kiire :heart:

Ja mäkin olen saanu ihan kivasti näitä elämäntapoja muutettua, ja siis aloitettua tän laihiksen, salilla ja jumpissakin oon nyt ahkerasti käyny =)

Mutta huomenna siis soittelen sinne ja sitten sen käynnin jälkeen selviää taas enemmän ja paremmin...Voi voi..
 
Moikat kaikille ja Päivänsäteelle iiiiiso onnittelu :hug: plussasta! :)

Nyt pahoitteluni omanapailusta.... Täällä onneks ovis ohi, sillä nyt pärähti ainaki parin viikon ellei pidemmänkin ajan pupuilukielto hiivatulehduksen takia... Mulla ollu niitä tosi usein ja tänään terkkari juttelee asiasta lääkärin kanssa, voi kurjuus mikä vaiva! Kaiken lisäks se vielä levis taipeisiin, joten ruokavalio vaihtu mulla täysin hiivattomaks ja sokerittomaks! Voi kurjuuksien kurjuus!!!!! Toivottavasti ens ovikseen mennessä ois parantunu ellei tässä kierrossa tärppi käy...
 
Hahaa, nyt on jotenkin erikoinen olo :D. On jatkunut jo viimeviikon loppupuolelta asti tätä että pissillä saa juosta melkein kokoajan ja tullut vihlaisuja. Tänään on sitten rinnat kipeytyneet oikein urakalla ja tuntuu pientä painetta tuolla kohdun kohdalla. Valitettavasti ilmavaivojakin on sitten oikein urakalla :LOL: :LOL: . Ei tuota vielä oikein uskalla alkaa arvailemaan, vaikka mielessä sitä tekeekin, kovinka usein sitä ekalla yrittämällä raskaaksi sattuisi. Mutta toivotaan parasta. Miehelläkin kamala vauvakuume ja on jo ihan innoissaan :D.

Eilen tuli kierreltyä kauppoja ja ostettua paljon vauvanvaatteita ynnä muuta, on ne niin söpöjä ja ihania :heart: ! Onhan se hyvä kaikkea tarpeellista ja muuta ostaa valmiiksi ajoissa, ettei kaikki tule sitten yhtärytäkällä :), muutenkin tekee niin mukavan olon kun saa pidellä niitä vaatteita :). Pinnasängyn saan sitten varmaan äidin suvun puolelta yheltä vintiltä, se on semmoinen 60-luvulta oleva, se vain pitää kunnostaa ensin, että se on turvallinen pikku vauveliinille. Äitikin nukkunut siinä vauvana :D.

Kyllä tämä kuume senkuin vaan nousee :D.
 
Tiudeliini noi sun oireet kuulostaa ihan mun oireilta..mua ainaki pissattaa kokoajan..maha sekaisin tai sit ummetus :LOL: mahassa se paineen tunne ja vihjaisuja kun sängys kääntää kylkeä..meillä on jo vauvan vaatteita tytölle ja pojalle ku mieheni siskot niitä antanu :) sit rattaat saatu ja sitteri..
 

Yhteistyössä