Olipas paljon tullut taas viestejä, ja tuollain kiireellä ne selasin (siis ei mikään kiire kylläkään oo, ku oon töissä yökkönä tällä hetkellä :ashamed: )
Mutta Onnea Päivänsäde, selvä plussahan se oli :flower: =)
Ja tervetuloa Odes!!! =)
Mary Jane, meillä yk 1 edelleen menossa ja tällä hetkellä kp 47..Eli kierto heittää nyt todella pahasti, joten onnistuiskos, että laitan uutta tietoa heti kunhan kierto vaan tasaantuu ja tiedän, että mikä se todellisuudessa on...
Ja sitten omaa napaa :'( Ja toi hymiö sen takia, että kävin tänään siellä lääkärissä, kun se verikoe oli nega, mutta kipuja ja oireita on ja menkat yli kaks viikkoa myöhässä..Lääkäri epäili, että mulla taas kysta siellä joka joko kasvaa tai sitten on puhjennut (tää samainen oli toukokuussa)..Tyksin papereista selvisi myös, että munasarjat rakkulaiset ja siis taipuvaiset nuita kystia sinne kehittämään :kieh: :'( |O Huomenna soitto Pulssiin gynelle, joka erikoistunut nuihin kystiin/ rakkulamaisiin munasarjoihin ja katotaan sitten miten edetään..keltarauhashormonista se lääkäri jutteli...Varoitteli myös, että laukasee helposti diabeteksen..Kiva kiva, kyllä mulle tulee sitten ihan kaikki...
Mun mielestä mulla on jo ihan tarpeeks terveydellisiä ongelmia (ylipaino, koholla oleva RR, alaselkäongelmat, lantio väärässä asenossa, kilpirauhasen vajaatoiminta, ainaiset korvatulehdukset yms.yms., laktoosi-intoleranssi...)
Mä aloin sille lääkärilleki itkemään, että mä en saa mitään helposti, vaan kaikki aina jonkun mutkan takana :'(
Varoitteli tosiaa, että jos on kovin rakkulaiset niin lapsen saanti vaikeutuu ja hidastuu...
No, mies ihanasti totes vain, että eihän meillä ole kiire :heart:
Ja mäkin olen saanu ihan kivasti näitä elämäntapoja muutettua, ja siis aloitettua tän laihiksen, salilla ja jumpissakin oon nyt ahkerasti käyny =)
Mutta huomenna siis soittelen sinne ja sitten sen käynnin jälkeen selviää taas enemmän ja paremmin...Voi voi..