Iltaa kanssasisaret!:wave:
Anteeksi hiljaiseloni. Aikaa on ollut kyllä lukea kaikki mahdolliset viestit, mutta jostain kumman syystä ei vaan ole saanut aikaseksi kirjoittaa.
Ensimmäiseksi tietysti
SUPER PALJON ONNEA PLUSSISTA ODES JA TIUDELIINI:flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower:
Aivan mahtava fiilis tulee kun luki, että täällähän on käyny tärppejä!
Ja iso voimahali kaikille, joilla on alkanut uusi yrityskerta :hug:
Ja vielä haluaisin hirveästi puhaltaa täältä plussatuulia kaikille jännääjille ja tietysti kaikille joilla on ovis käsillä niin äkkiä sinne makuukammarin puolelle!!
Huhhuh
Tulikohan nyt sieltä kaikki ihan mahdolliset toivotukset jne.. ?
Olen myös itse miettinyt, että voisin hankkia noita "mammoille tarkoitettuja vitamiineja" , kaverilla tärppäs kolmen kuukauden päästä vitamiinien avustuksella.. On ne vitamiinit kuulkaas hirmu tärkeitä kropalle! Nytkö mä alan jo saarnaamaa.. :saint:
Siis musta tuntuu, et nää päivät menee niin hirmu hitaasti.. Ma en kesta! :headwall:
Nyt vähän sitä Oikeata Omaa Napailua vielä kehiin..
Joo, tosiaan tässä mennää nyt koopeetä 12 ja havaittavissa myrskyä ja hallaa.. ( Antakaa anteeks, mä oon huisin väsyny ja lentää vähän väsynyttä läppää )
Mut tänään nippaili tuolta massusta ja tiedätte tunteen, kun teillä on oikein kova nälkä, että mahaan koskee.. No sen nippailun kaverina oli sit tämmösiä tuntemuksia kohdussa. Eli oletan olevan ovis
Eilen heiluteltiin niitä lakanoita, että en tiedä riittäisikö se. Mutta veikkaan miehen olevan väsy, kun tulee kohta kotiin, niin saa nähä jaksaako enään puristaa viimesetkin mehut kammarin puolella
Nyt mä lähden koiruuksieni kanssa iltalenkille vähän tuulettumaan, sit saa nähä saanko vieteltyä ukon!
Joo, no eipä sitte tullu hyödynnettyä ovista..
Mä hartaasti toivon, et ne toissapäivän simpat olis sen verran ollut sitkeitä, jotta olisin hedelmöittyny.. Äh.. Nyt mä oon ihan surku ja ootan kärsivällisesti niitä menkkojen tuloa..