Hakutulokset

  1. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi kun joku ystävällinen ihminen perustaisikin oman suljetun foorumin munasolun/alkion vastaanottajille ! Nyt on olemassa yksi foorumi johon pääsee hyvin vaikeasti mukaan mutta se on tarkoitettu kaikkien sukusolujen vastaanottajille ja näinollen siellä on enimmäkseen sperman vastaanottajia...
  2. H

    Te, joilla pitkät hiukset (yli kainaloiden)! Nukkumisesta...

    Suositeltavaa on myöskin vahtia että mies syö jotain ennen nukkumaanmenoa ettei raasu nälissään hamua hiuksiasi suuhunsa :rolleyes: Minä pidän hiukseni melkein aina, myös päivällä, kiinni juuri siksi ettei kukaan hamua hetuloitani kitusiinsa.
  3. H

    Älkää tehkö näin-ketju

    Peilit ovat vaarallisia, ei niitä saisi laittaa mihin sattuu ilman varoitusta !
  4. H

    Tuolla 15v tytön laihdutus ja kaverisuhde - ketjussa vastaillaan aika törkeästi tuolle tytölle!

    Nuoret ovat hirveän julmia toisilleen vallankin jos voivat olla anonyymejä. :kieh: Mutta niinpä on osa aikuisistakin, tälläkin palstalla on joillain vähän ikävä tapa kostaa omaa pahaa oloaan ilkeilemällä toisille.
  5. H

    Älkää tehkö näin-ketju

    Älä luota siihen että kaupassa tavarat ovat aina samoilla paikoilla, kannattaa lukea mitä ostaa ettei luule ostaneensa lähdevettä vaikka ostikin hiilihapollista vettä. Eihän siinä muuten mitään mutta jos sitten juoksee puteli kassissa toiseen päähän kaupunkia ja avaa pullon lääkärin...
  6. H

    Älkää tehkö näin-ketju

    Kuinka kävi, kerro ettei minun tarvitse kokeilla ?
  7. H

    Älkää tehkö näin-ketju

    Ei myöskään kannata pitää oikealla kädellä kiinni auton oven yläkarmista samalla kun vasemmalla kädellä nykäisee oven kiinni. Suositeltavaa on myöskin muistaa ettei kannata jättää vasenta jalkaa auton ulkopuolelle kun vetää oven kiinni.
  8. H

    Sormenpäihin tullut ryppyjä :O ihan äskettäin

    Olisikohan ihan nestehukasta johtuvaa ? Kokeilepa juoda (vettä ;) ) vähän reilummin jonain päivänä, josko se vaikka auttaisi.
  9. H

    Onko normaalia, että kissanpennulla on "pallomaha"?

    No hui että noin nuoria pentuja luovutetaan ja vielä vetoamalla siihen että olisi paljonkin ottajia. Meidän kattimme varattiin meille kun se oli 10 viikkoinen ja haettiin kotiin kun se oli "jo" 16 viikkoinen. Eikä ollut pallomasua koska oli saanut sisäloishäädöt kasvattajansa toimesta...
  10. H

    Mitä nimeä ET antaisi ikinä pojallesi nimeksi?

    Olen kanssasi aivan samaa mieltä ! Meidän molempien poikiemme nimet ovat tuolla listalla ja vaikka lapset ovat tyytyväisiä nimiinsä ja meidänkin mielestämme nimet sopivat heille niin tuli vähän ikävä fiilis aloittajan listaa lukiessani.
  11. H

    Paljonko teillä jäljellä asuntolainaa alkuperäisestä?

    Tästä talosta ei ole ollut velkaa enää kymmeneen vuoteen mutta kerrostalo-osakkeesta on vielä pari tonnia maksamatta. Se on vuokralla joten vuokrarahat kattavat lainanlyhennyksen.
  12. H

    Kevätjuhliin sukkahousut??

    Olen antanut itseni ymmärtää että hieno nainen ei ole paljain säärin missään vähänkään juhlavammassa tilaisuudessa. Kotioloissa saa olla toki ilman sukkiksia mutta ei kotonakaan jos on vaikkapa nimenantojuhlat, rippijuhlat tms. vastaavat kotosalla. Joku voisi kyllä keksiä hengittävät...
  13. H

    HiPP-vauvan ruoan säilyvyys?

    No okei, nyt taisin tajuta. Vauva siis syö Hipp-ruokaa eli kyse oli Hipp-vauvanruoan säilyvyydestä. Noloa kun en heti käsittänyt :ashamed:ja silti piti kommentoida.
  14. H

    HiPP-vauvan ruoan säilyvyys?

    Minä en kyllä tajunnut kun en jaksa nyt edes googlettaa.
  15. H

    Kerroin lasten kavereiden äidille jättäneeni vl-uskon, hän sanoi ettei heidän lapset ehkä enää voi tulla meille :(

    Tyhmänä kysyn että miksi piti mennä kertomaan omasta valinnastaan sivulliselle. En minä ainakaan ole katsonut aiheelliseksi selittää toisille omaa ajatuskantaani, sitten jos asiasta aletaan keskustelemaan kerron kyllä mutta silloinhan ollaankin jo sillä tasolla tuttavuudessa että erimieltä...
  16. H

    Kyllä lapsi tarvitsee sisaruksen! ainokaiset ovat ihan kauheita lapsia!

    Komppaan Snowpatrolia ihan täysillä. Esikoisemme oli ainut lapsi ja ihan kaikkialla ja kaikilta saimme kiitosta ja kehuja siitä kuinka fiksusti poikamme käyttäytyy.
  17. H

    Vastuu naapurin lapsista pihalla??!!

    Seuraavalla kerralla kannattaa varmaan kysyä että kauanko meinaa äityliini olla poissa. Tai voihan sitä vaikka sanoa että "me ollaan menossa sisälle vartin päästä, tuu siihen mennessä, joohan ?"
  18. H

    Nainen ajaa lasten päälle! (IL)

    No hui ! Nyt on sitten opetettava lapset olemaan luottamatta yhteenkään vieraaseen aikuiseen missään tilanteessa...:mad:
  19. H

    voiko yksityistä lääkäriä tekemään lähetteen kunnalliselle puolelle jatkotutkimuksiin?

    Mene ihmeessä yksityiselle gynekologille, Kela-korvausten jälkeen se ei ihan mahdottoman kallista touhua ole. Ja kyllä, tarvittaessa yksityispuolen lääkäri voi kirjoittaa lähetteen julkispuolella tehtäviin jatkotutkimuksiin mutta todennäköisesti gynekologilla käynti riittää ongelman...
  20. H

    Kehutaanpas miehiämme <3

    Mieheni ei ole komea, ihan sellainen perusmies ulkonäöltään, mutta hänpäs onkin sitten vallan mahdottoman ymmärtäväinen "naisen oikkuja" kohtaan :p Haluaa viettää vapaa-aikansa kotosalla poikamme ja minun kanssa, ei lähde edes katiskoille muulloin kuin pojan ollessa päiväunilla ettei...

Yhteistyössä