Tuolla 15v tytön laihdutus ja kaverisuhde - ketjussa vastaillaan aika törkeästi tuolle tytölle!

  • Viestiketjun aloittaja "ärsyyntynyt"
  • Ensimmäinen viesti
Nuoret ovat hirveän julmia toisilleen vallankin jos voivat olla anonyymejä. :kieh:
Mutta niinpä on osa aikuisistakin, tälläkin palstalla on joillain vähän ikävä tapa kostaa omaa pahaa oloaan ilkeilemällä toisille.
 
just
[QUOTE="Jep";26639760]No mun mielestä siellä ei vastata läheskään tarpeeksi törkeästi ottaen huomioon miten idioottimainen aloitus se on.[/QUOTE]

Mikä siinä aloituksessa on idioottimaista? Pieni tyttöparka joka kärsii vieläkin kiusaamisen jäljistä eikä hänellä ole kuin 2 oikeaa ystävää, toiset ovat ilkeitä hänelle.
:(:(:(:(:(:(:(
 
"heh"
Alkuperäinen kirjoittaja palstalle ikäraja;26640097:
palstan ikärajaksi K-18!!!! Tämä ei ole demi.
Mä kirjoittelin tänne jo 14-vuotiaana. Hyvin mahduin keskustelemaan kakkavaipoista nuorella näkökulmalla. :D Milläs sitä ikää valvottais? Ei millään.
 
oon 13
[QUOTE="heh";26640100]Mä kirjoittelin tänne jo 14-vuotiaana. Hyvin mahduin keskustelemaan kakkavaipoista nuorella näkökulmalla. :D Milläs sitä ikää valvottais? Ei millään.[/QUOTE]
Minä oon 13 ja luen/vastailen joihinkin ketjuihin. Oon vaan kiinnostunu lasten/vauvojen hoidosta.:)
 

Yhteistyössä