K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En usko, että on siellä nyt tällä hetkellä, seuraamisista ei voi sellaista päätellä
Tuo sun kieltäminen on kyllä aivan naurettavaa. B just pari päivää sitten jakoi stoorinsa sen koripallojutun sedästään ja se ei ollut ees uusimpia postauksia sillä instatilillä ja nyt Rose seuraa tän koripalloilija-sedän poikaa niin ihanko tosissaan uskot ettei B ois nyt Jenkeissä
 
vierailija
Tuskin on heivaamassa, voi ihmisellä olla paljon ystäviä eri puolilla maailmaa.
Ei varmaan heivaa, mutta taitaa olla niin, ettei heillä loppujen lopuksi ole paljon yhteistä. Heidän mielenkiinnon kohteensa eivät vaan näyttäisi olevan samanlaisia. Myös K n puutteellinen englanti on ainakin jonkin verran ongelma. Viisuissa tilanne oli varmaan aivan erilainen kuin nyt.
 
vierailija
Ei varmaan heivaa, mutta taitaa olla niin, ettei heillä loppujen lopuksi ole paljon yhteistä. Heidän mielenkiinnon kohteensa eivät vaan näyttäisi olevan samanlaisia. Myös K n puutteellinen englanti on ainakin jonkin verran ongelma. Viisuissa tilanne oli varmaan aivan erilainen kuin nyt.
Niin ei taida olla enää yhteistä. Vaikka luulin kyllä aikaisemmin että olis, B vaikutti tykkäävän urheilusta ja ulkoilmaelämästä, hassuttelusta, huonosta huumorista, hieman juntista Balkan dad meiningistä. Mun mielestä tässä olis ollut aineksia yhteisiin mielenkiinnonkohteisiin. Mutta ilmeisesti se kiinnostus nyt kuitenkin kohdistuu tuohon kalmankalpeaan posliininukkeen, joka sievistelee jossain Chanelin muotinäytöksissä tai vaikka arjessa rennompi onkin, niin yhtä kaikki suurkaupungin asukki, joka ei ulkonäöstä ja olemuksesta päätellen kovin reipasta elämää vietä. Ei kyllä vaikea valita kumpaa itse seuraan jatkossa.
Sitä paitsi se mitä arvostan suuresti Kssa on tuo järkkymätön lojaalisuus lähipiiriä ja ystäviä kohtaan.
 
vierailija
Pska ystävä jos heivaa Jerpan kokonaan kaiken sen jälkeen mitä hänestä hyötyi.
Eli ajatteletko että Bojan on jerpalle velkaa jotakin?

Mä en näe heidän välillään mitään hyötysuhdetta, enkä kyllä mitään heivaamistakaan. Mutta en ihan ymmärrä mitä Bojanin oikein pitäisi tehdä. Jos heillä ei erityisesti ole mitään yhteistä niin pitääkö sen silti esim. tulla tervehtimään k:ta Suomeen? Vai mikä on se asia jota juuri bojanin pitää tarjota, jotta se k:n tuottama hyöty korvautuisi? Onko siis muukin bändi velvollinen samaan vai ainoastaan bojan?
 
vierailija
Niin ei taida olla enää yhteistä. Vaikka luulin kyllä aikaisemmin että olis, B vaikutti tykkäävän urheilusta ja ulkoilmaelämästä, hassuttelusta, huonosta huumorista, hieman juntista Balkan dad meiningistä. Mun mielestä tässä olis ollut aineksia yhteisiin mielenkiinnonkohteisiin. Mutta ilmeisesti se kiinnostus nyt kuitenkin kohdistuu tuohon kalmankalpeaan posliininukkeen, joka sievistelee jossain Chanelin muotinäytöksissä tai vaikka arjessa rennompi onkin, niin yhtä kaikki suurkaupungin asukki, joka ei ulkonäöstä ja olemuksesta päätellen kovin reipasta elämää vietä. Ei kyllä vaikea valita kumpaa itse seuraan jatkossa.
Sitä paitsi se mitä arvostan suuresti Kssa on tuo järkkymätön lojaalisuus lähipiiriä ja ystäviä kohtaan.
Hyvin kirjoitit ja samaa mieltä kanssasi. Kn mukana pysyn minäkin.
 
vierailija
Niin ei taida olla enää yhteistä. Vaikka luulin kyllä aikaisemmin että olis, B vaikutti tykkäävän urheilusta ja ulkoilmaelämästä, hassuttelusta, huonosta huumorista, hieman juntista Balkan dad meiningistä. Mun mielestä tässä olis ollut aineksia yhteisiin mielenkiinnonkohteisiin. Mutta ilmeisesti se kiinnostus nyt kuitenkin kohdistuu tuohon kalmankalpeaan posliininukkeen, joka sievistelee jossain Chanelin muotinäytöksissä tai vaikka arjessa rennompi onkin, niin yhtä kaikki suurkaupungin asukki, joka ei ulkonäöstä ja olemuksesta päätellen kovin reipasta elämää vietä. Ei kyllä vaikea valita kumpaa itse seuraan jatkossa.
Sitä paitsi se mitä arvostan suuresti Kssa on tuo järkkymätön lojaalisuus lähipiiriä ja ystäviä kohtaan.
Mistä nyt on päätelty ettei boitsulla enää olisi Balkan dad -huumoria? Tai edes hassuttelua?
 
vierailija
Eli ajatteletko että Bojan on jerpalle velkaa jotakin?

Mä en näe heidän välillään mitään hyötysuhdetta, enkä kyllä mitään heivaamistakaan. Mutta en ihan ymmärrä mitä Bojanin oikein pitäisi tehdä. Jos heillä ei erityisesti ole mitään yhteistä niin pitääkö sen silti esim. tulla tervehtimään k:ta Suomeen? Vai mikä on se asia jota juuri bojanin pitää tarjota, jotta se k:n tuottama hyöty korvautuisi? Onko siis muukin bändi velvollinen samaan vai ainoastaan bojan?
Eri mut jos ystävän hylkää niin se kertoo sinusta paljon. Mistä sä tiedät mitä niillä on yhteistä? Tää hokeminen mua ihmetyttää. B intoili Ksta niin kauan kuin tyttöystävä löytyi, miksi jos ei ole mitään yhteistä?
 
vierailija
Mistä nyt on päätelty ettei boitsulla enää olisi Balkan dad -huumoria? Tai edes hassuttelua?
Työnnä se Bojan persiiseen ja avaa silmäs. Sitä ei kiinnosta sun fanitus tippaakaan. Se ei sormeaan nosta nytkään bändinsä hyväksi. Olkoonkin loma, mutta jos se sitä maailman valloitusta haluaa, niin pitäisi olla aktiivisempi koko ajan. Hemmoteltu pentu se on.
 
vierailija
Eri mut jos ystävän hylkää niin se kertoo sinusta paljon. Mistä sä tiedät mitä niillä on yhteistä? Tää hokeminen mua ihmetyttää. B intoili Ksta niin kauan kuin tyttöystävä löytyi, miksi jos ei ole mitään yhteistä?
Mä en ainakaan nyt mihinkään hylkäämiseen ees usko, Boitsua ei vaan enää tunnu innostavan leikkiä mitään something morea, liekkö sitten mahdollisen uuden suhteen vuoksi vai mistä johtunee mutta ei kai tuota nyt loputtomiin ois voinut jatkaa muutenkaan
 
vierailija
Tai siis typerää, että lähetti sen bändille, aika monet voi varmaan muuten yhtyä hänen kritiikkiin.
Mä en voi ku ihmetellä tuota twitteriläisten draamailua taas. Joo, on tyhmää lähettää jotain tuollaista bändille, mutta onko sillä nyt lopulta eroa siihen että samat haukkumiset tekee ihan avoimesti siellä twitterissä? En seuraa näitä haukkujia mutta silti niitä twiittejä on tullut mulle eteen tosi paljon. Luultavasti Jokereiden tilille algoritmit tuottaa vielä täsmällisemmin juuri heihin itseensä liittyvää sisältöä. Mun tilini ei nimittäin ole varsinaisesti mikään fanitili vaan ihan se sama jolla seuraan esim kotimaan politiikkaa ynnä muuta.

Ja siis eihän ne bändin jäsenet tai damon sitä paitaa ole suunnitelleet, tietenkään. Toki heille voi valittaa jos merch ei miellytä, mutta ei se varmaankaan kannata, koska pääsääntöisesti ihan muut tyypit tekee tuotteita koskevat päätökset. Luulisi fanien muistavan esim stožicen ajalta sen, kuinka bändikin odotti innoissaan mitä uusia tuotteita oikein oli tulossa. Heillä ei siis ollut tietoa oikeastaan yhtään niistä.
 
vierailija
Mä en ainakaan nyt mihinkään hylkäämiseen ees usko, Boitsua ei vaan enää tunnu innostavan leikkiä mitään something morea, liekkö sitten mahdollisen uuden suhteen vuoksi vai mistä johtunee mutta ei kai tuota nyt loputtomiin ois voinut jatkaa muutenkaan
En minäkään mitään something morea kaipaa, mutta äkkiä se K on unohtunut kokonaan uusien hienojen kuvioiden myötä.
Mutta kyllä se elämä Btäkin vielä opettaa, että ei se ruusuilla tanssimista aina ole.
 
vierailija
Niin ei taida olla enää yhteistä. Vaikka luulin kyllä aikaisemmin että olis, B vaikutti tykkäävän urheilusta ja ulkoilmaelämästä, hassuttelusta, huonosta huumorista, hieman juntista Balkan dad meiningistä. Mun mielestä tässä olis ollut aineksia yhteisiin mielenkiinnonkohteisiin. Mutta ilmeisesti se kiinnostus nyt kuitenkin kohdistuu tuohon kalmankalpeaan posliininukkeen, joka sievistelee jossain Chanelin muotinäytöksissä tai vaikka arjessa rennompi onkin, niin yhtä kaikki suurkaupungin asukki, joka ei ulkonäöstä ja olemuksesta päätellen kovin reipasta elämää vietä. Ei kyllä vaikea valita kumpaa itse seuraan jatkossa.
Sitä paitsi se mitä arvostan suuresti Kssa on tuo järkkymätön lojaalisuus lähipiiriä ja ystäviä kohtaan.
Mitä ihmettä nyt. Ei K:n tyttöystäväkään varsinaisesti miltään aktiivipartiolaiselta vaikuta, mistä tulee vaatimus B kohtaan että hänen kumppanin tulee olla joku reipas ulkoilmaihminen, jotta hän kelpaa sinulle.
 
vierailija
Mä en ainakaan nyt mihinkään hylkäämiseen ees usko, Boitsua ei vaan enää tunnu innostavan leikkiä mitään something morea, liekkö sitten mahdollisen uuden suhteen vuoksi vai mistä johtunee mutta ei kai tuota nyt loputtomiin ois voinut jatkaa muutenkaan
No mun mielestä something moret ja vastaavat ei tainneet olla bojanin juttuja edes NT:n aikaan. Tuskin siis mikään uusi suhde siihen vaikuttaa, kun se juttu oli kärtsän esitystä jo silloin. Ei B höpötellyt mitään tuollaista lavalla, se oli k:n omaa leikkiä. Enkä oikein tiedä mistä näitä hylkäämisiä taas keksitään. Bojan on käynyt k:n luona viime kesäkuussa, sitten töitten takia, mutta kuitenkin useamman päivän mittaisina reissuina, sekä syys- että maaliskuussa. K kävi Tallinnassa esiintymässä heidän kanssaan ja kohta joksut tulevat taas Suomeen, ja näkevät jälleen kärtsän. Miten tästä nyt päätellään että nimenomaan bojan olisi heivaamassa k:ta yhtään mihinkään? Melkeinpä sanoisin että väite olisi uskottavampi toisinpäin, koska K ei ole puheistaan huolimatta vieläkään mennyt B:n luokse, ei työasioissa eikä huvikseen.
 
vierailija
Mitä ihmettä nyt. Ei K:n tyttöystäväkään varsinaisesti miltään aktiivipartiolaiselta vaikuta, mistä tulee vaatimus B kohtaan että hänen kumppanin tulee olla joku reipas ulkoilmaihminen, jotta hän kelpaa sinulle.
No tämä!
Eikä se bojan itsekään mikään seikkailija taida olla. On ihan itse sanonutkin ettei varsinaisesti reissaa missään kulkemattomilla reiteillä. Sen ulkoilut ja reippailut vaikuttaa olevan erilaisia ekstremelajeja ja välineurheilua, ei todellakaan mitään viikon vaelluksia itse pyydettyjen kala-aterioiden varassa.
 
vierailija
No mun mielestä something moret ja vastaavat ei tainneet olla bojanin juttuja edes NT:n aikaan. Tuskin siis mikään uusi suhde siihen vaikuttaa, kun se juttu oli kärtsän esitystä jo silloin. Ei B höpötellyt mitään tuollaista lavalla, se oli k:n omaa leikkiä. Enkä oikein tiedä mistä näitä hylkäämisiä taas keksitään. Bojan on käynyt k:n luona viime kesäkuussa, sitten töitten takia, mutta kuitenkin useamman päivän mittaisina reissuina, sekä syys- että maaliskuussa. K kävi Tallinnassa esiintymässä heidän kanssaan ja kohta joksut tulevat taas Suomeen, ja näkevät jälleen kärtsän. Miten tästä nyt päätellään että nimenomaan bojan olisi heivaamassa k:ta yhtään mihinkään? Melkeinpä sanoisin että väite olisi uskottavampi toisinpäin, koska K ei ole puheistaan huolimatta vieläkään mennyt B:n luokse, ei työasioissa eikä huvikseen.
No eiköhän se bromance ollut ihan yhteistä leikkiä. Ei kukaan Btä pakottanut. Ja ne puheet Jerestä haastatteluissa ennen tänne tuloa ym. Kyllä se käytös muuttui uuden gfn myötä.
 

Yhteistyössä