vierailija
Ois kiva nähdä heidät yhdessä punaisella matolla, mut sitä saa varmaan odottaa.Siellä se B tuhisee Sadien tissien välissä. Milloinhan saadaan eka yhteiskuva?
Ois kiva nähdä heidät yhdessä punaisella matolla, mut sitä saa varmaan odottaa.Siellä se B tuhisee Sadien tissien välissä. Milloinhan saadaan eka yhteiskuva?
Pska ystävä jos heivaa Jerpan kokonaan kaiken sen jälkeen mitä hänestä hyötyi.Voi että, se aikakausi meni jo. Tuskin Bojan Jereä enää kaipailee. B lla on ihan uusi elämä auennut jenkeissä. Taitaa B olla elementissään tällä hetkellä uusien ystävien seurassa.
No jos toi twitteristi on ongelmallisena ja outona pidetty henkilö jo valmiiksi niin varmaan hänen toimintaansa kritisoidaan herkemmin kuin joidenkin muiden. Näköjään ilmoittaa olevansa autisti.Tai siis typerää, että lähetti sen bändille, aika monet voi varmaan muuten yhtyä hänen kritiikkiin.
Tuskin on heivaamassa, voi ihmisellä olla paljon ystäviä eri puolilla maailmaa.Pska ystävä jos heivaa Jerpan kokonaan kaiken sen jälkeen mitä hänestä hyötyi.
Tuo sun kieltäminen on kyllä aivan naurettavaa. B just pari päivää sitten jakoi stoorinsa sen koripallojutun sedästään ja se ei ollut ees uusimpia postauksia sillä instatilillä ja nyt Rose seuraa tän koripalloilija-sedän poikaa niin ihanko tosissaan uskot ettei B ois nyt JenkeissäEn usko, että on siellä nyt tällä hetkellä, seuraamisista ei voi sellaista päätellä
Ei varmaan heivaa, mutta taitaa olla niin, ettei heillä loppujen lopuksi ole paljon yhteistä. Heidän mielenkiinnon kohteensa eivät vaan näyttäisi olevan samanlaisia. Myös K n puutteellinen englanti on ainakin jonkin verran ongelma. Viisuissa tilanne oli varmaan aivan erilainen kuin nyt.Tuskin on heivaamassa, voi ihmisellä olla paljon ystäviä eri puolilla maailmaa.
Tuskin kokonaan, mutta tyhjästä on paha tyhjästä, kun eivät tykkääkään samoista asioistaPska ystävä jos heivaa Jerpan kokonaan kaiken sen jälkeen mitä hänestä hyötyi.
Ja sinä voit lopettaa suhdepakottamisenLopeta jo tuo kieltäminen.
Niin ei taida olla enää yhteistä. Vaikka luulin kyllä aikaisemmin että olis, B vaikutti tykkäävän urheilusta ja ulkoilmaelämästä, hassuttelusta, huonosta huumorista, hieman juntista Balkan dad meiningistä. Mun mielestä tässä olis ollut aineksia yhteisiin mielenkiinnonkohteisiin. Mutta ilmeisesti se kiinnostus nyt kuitenkin kohdistuu tuohon kalmankalpeaan posliininukkeen, joka sievistelee jossain Chanelin muotinäytöksissä tai vaikka arjessa rennompi onkin, niin yhtä kaikki suurkaupungin asukki, joka ei ulkonäöstä ja olemuksesta päätellen kovin reipasta elämää vietä. Ei kyllä vaikea valita kumpaa itse seuraan jatkossa.Ei varmaan heivaa, mutta taitaa olla niin, ettei heillä loppujen lopuksi ole paljon yhteistä. Heidän mielenkiinnon kohteensa eivät vaan näyttäisi olevan samanlaisia. Myös K n puutteellinen englanti on ainakin jonkin verran ongelma. Viisuissa tilanne oli varmaan aivan erilainen kuin nyt.
Eli ajatteletko että Bojan on jerpalle velkaa jotakin?Pska ystävä jos heivaa Jerpan kokonaan kaiken sen jälkeen mitä hänestä hyötyi.
Hyvin kirjoitit ja samaa mieltä kanssasi. Kn mukana pysyn minäkin.Niin ei taida olla enää yhteistä. Vaikka luulin kyllä aikaisemmin että olis, B vaikutti tykkäävän urheilusta ja ulkoilmaelämästä, hassuttelusta, huonosta huumorista, hieman juntista Balkan dad meiningistä. Mun mielestä tässä olis ollut aineksia yhteisiin mielenkiinnonkohteisiin. Mutta ilmeisesti se kiinnostus nyt kuitenkin kohdistuu tuohon kalmankalpeaan posliininukkeen, joka sievistelee jossain Chanelin muotinäytöksissä tai vaikka arjessa rennompi onkin, niin yhtä kaikki suurkaupungin asukki, joka ei ulkonäöstä ja olemuksesta päätellen kovin reipasta elämää vietä. Ei kyllä vaikea valita kumpaa itse seuraan jatkossa.
Sitä paitsi se mitä arvostan suuresti Kssa on tuo järkkymätön lojaalisuus lähipiiriä ja ystäviä kohtaan.
Mistä nyt on päätelty ettei boitsulla enää olisi Balkan dad -huumoria? Tai edes hassuttelua?Niin ei taida olla enää yhteistä. Vaikka luulin kyllä aikaisemmin että olis, B vaikutti tykkäävän urheilusta ja ulkoilmaelämästä, hassuttelusta, huonosta huumorista, hieman juntista Balkan dad meiningistä. Mun mielestä tässä olis ollut aineksia yhteisiin mielenkiinnonkohteisiin. Mutta ilmeisesti se kiinnostus nyt kuitenkin kohdistuu tuohon kalmankalpeaan posliininukkeen, joka sievistelee jossain Chanelin muotinäytöksissä tai vaikka arjessa rennompi onkin, niin yhtä kaikki suurkaupungin asukki, joka ei ulkonäöstä ja olemuksesta päätellen kovin reipasta elämää vietä. Ei kyllä vaikea valita kumpaa itse seuraan jatkossa.
Sitä paitsi se mitä arvostan suuresti Kssa on tuo järkkymätön lojaalisuus lähipiiriä ja ystäviä kohtaan.
Eri mut jos ystävän hylkää niin se kertoo sinusta paljon. Mistä sä tiedät mitä niillä on yhteistä? Tää hokeminen mua ihmetyttää. B intoili Ksta niin kauan kuin tyttöystävä löytyi, miksi jos ei ole mitään yhteistä?Eli ajatteletko että Bojan on jerpalle velkaa jotakin?
Mä en näe heidän välillään mitään hyötysuhdetta, enkä kyllä mitään heivaamistakaan. Mutta en ihan ymmärrä mitä Bojanin oikein pitäisi tehdä. Jos heillä ei erityisesti ole mitään yhteistä niin pitääkö sen silti esim. tulla tervehtimään k:ta Suomeen? Vai mikä on se asia jota juuri bojanin pitää tarjota, jotta se k:n tuottama hyöty korvautuisi? Onko siis muukin bändi velvollinen samaan vai ainoastaan bojan?
Työnnä se Bojan persiiseen ja avaa silmäs. Sitä ei kiinnosta sun fanitus tippaakaan. Se ei sormeaan nosta nytkään bändinsä hyväksi. Olkoonkin loma, mutta jos se sitä maailman valloitusta haluaa, niin pitäisi olla aktiivisempi koko ajan. Hemmoteltu pentu se on.Mistä nyt on päätelty ettei boitsulla enää olisi Balkan dad -huumoria? Tai edes hassuttelua?
Ihmettelen myös, ihan samanlainen hassuttelijahan se on ollut Lontoossa, kiertueella ja pre-partyilla.Mistä nyt on päätelty ettei boitsulla enää olisi Balkan dad -huumoria? Tai edes hassuttelua?
Sehän on Jan joka Joksujen tiliä yleensä päivittää.Työnnä se Bojan persiiseen ja avaa silmäs. Sitä ei kiinnosta sun fanitus tippaakaan. Se ei sormeaan nosta nytkään bändinsä hyväksi. Olkoonkin loma, mutta jos se sitä maailman valloitusta haluaa, niin pitäisi olla aktiivisempi koko ajan. Hemmoteltu pentu se on.
Mä en ainakaan nyt mihinkään hylkäämiseen ees usko, Boitsua ei vaan enää tunnu innostavan leikkiä mitään something morea, liekkö sitten mahdollisen uuden suhteen vuoksi vai mistä johtunee mutta ei kai tuota nyt loputtomiin ois voinut jatkaa muutenkaanEri mut jos ystävän hylkää niin se kertoo sinusta paljon. Mistä sä tiedät mitä niillä on yhteistä? Tää hokeminen mua ihmetyttää. B intoili Ksta niin kauan kuin tyttöystävä löytyi, miksi jos ei ole mitään yhteistä?
Mä en voi ku ihmetellä tuota twitteriläisten draamailua taas. Joo, on tyhmää lähettää jotain tuollaista bändille, mutta onko sillä nyt lopulta eroa siihen että samat haukkumiset tekee ihan avoimesti siellä twitterissä? En seuraa näitä haukkujia mutta silti niitä twiittejä on tullut mulle eteen tosi paljon. Luultavasti Jokereiden tilille algoritmit tuottaa vielä täsmällisemmin juuri heihin itseensä liittyvää sisältöä. Mun tilini ei nimittäin ole varsinaisesti mikään fanitili vaan ihan se sama jolla seuraan esim kotimaan politiikkaa ynnä muuta.Tai siis typerää, että lähetti sen bändille, aika monet voi varmaan muuten yhtyä hänen kritiikkiin.
En minäkään mitään something morea kaipaa, mutta äkkiä se K on unohtunut kokonaan uusien hienojen kuvioiden myötä.Mä en ainakaan nyt mihinkään hylkäämiseen ees usko, Boitsua ei vaan enää tunnu innostavan leikkiä mitään something morea, liekkö sitten mahdollisen uuden suhteen vuoksi vai mistä johtunee mutta ei kai tuota nyt loputtomiin ois voinut jatkaa muutenkaan
Mitä ihmettä nyt. Ei K:n tyttöystäväkään varsinaisesti miltään aktiivipartiolaiselta vaikuta, mistä tulee vaatimus B kohtaan että hänen kumppanin tulee olla joku reipas ulkoilmaihminen, jotta hän kelpaa sinulle.Niin ei taida olla enää yhteistä. Vaikka luulin kyllä aikaisemmin että olis, B vaikutti tykkäävän urheilusta ja ulkoilmaelämästä, hassuttelusta, huonosta huumorista, hieman juntista Balkan dad meiningistä. Mun mielestä tässä olis ollut aineksia yhteisiin mielenkiinnonkohteisiin. Mutta ilmeisesti se kiinnostus nyt kuitenkin kohdistuu tuohon kalmankalpeaan posliininukkeen, joka sievistelee jossain Chanelin muotinäytöksissä tai vaikka arjessa rennompi onkin, niin yhtä kaikki suurkaupungin asukki, joka ei ulkonäöstä ja olemuksesta päätellen kovin reipasta elämää vietä. Ei kyllä vaikea valita kumpaa itse seuraan jatkossa.
No mun mielestä something moret ja vastaavat ei tainneet olla bojanin juttuja edes NT:n aikaan. Tuskin siis mikään uusi suhde siihen vaikuttaa, kun se juttu oli kärtsän esitystä jo silloin. Ei B höpötellyt mitään tuollaista lavalla, se oli k:n omaa leikkiä. Enkä oikein tiedä mistä näitä hylkäämisiä taas keksitään. Bojan on käynyt k:n luona viime kesäkuussa, sitten töitten takia, mutta kuitenkin useamman päivän mittaisina reissuina, sekä syys- että maaliskuussa. K kävi Tallinnassa esiintymässä heidän kanssaan ja kohta joksut tulevat taas Suomeen, ja näkevät jälleen kärtsän. Miten tästä nyt päätellään että nimenomaan bojan olisi heivaamassa k:ta yhtään mihinkään? Melkeinpä sanoisin että väite olisi uskottavampi toisinpäin, koska K ei ole puheistaan huolimatta vieläkään mennyt B:n luokse, ei työasioissa eikä huvikseen.Mä en ainakaan nyt mihinkään hylkäämiseen ees usko, Boitsua ei vaan enää tunnu innostavan leikkiä mitään something morea, liekkö sitten mahdollisen uuden suhteen vuoksi vai mistä johtunee mutta ei kai tuota nyt loputtomiin ois voinut jatkaa muutenkaan
Siis miten unohtunut? Mitä sinä niitten yhteydenpidosta tiedät?En minäkään mitään something morea kaipaa, mutta äkkiä se K on unohtunut kokonaan uusien hienojen kuvioiden myötä.
Mutta kyllä se elämä Btäkin vielä opettaa, että ei se ruusuilla tanssimista aina ole.
No tämä!Mitä ihmettä nyt. Ei K:n tyttöystäväkään varsinaisesti miltään aktiivipartiolaiselta vaikuta, mistä tulee vaatimus B kohtaan että hänen kumppanin tulee olla joku reipas ulkoilmaihminen, jotta hän kelpaa sinulle.
No eiköhän se bromance ollut ihan yhteistä leikkiä. Ei kukaan Btä pakottanut. Ja ne puheet Jerestä haastatteluissa ennen tänne tuloa ym. Kyllä se käytös muuttui uuden gfn myötä.No mun mielestä something moret ja vastaavat ei tainneet olla bojanin juttuja edes NT:n aikaan. Tuskin siis mikään uusi suhde siihen vaikuttaa, kun se juttu oli kärtsän esitystä jo silloin. Ei B höpötellyt mitään tuollaista lavalla, se oli k:n omaa leikkiä. Enkä oikein tiedä mistä näitä hylkäämisiä taas keksitään. Bojan on käynyt k:n luona viime kesäkuussa, sitten töitten takia, mutta kuitenkin useamman päivän mittaisina reissuina, sekä syys- että maaliskuussa. K kävi Tallinnassa esiintymässä heidän kanssaan ja kohta joksut tulevat taas Suomeen, ja näkevät jälleen kärtsän. Miten tästä nyt päätellään että nimenomaan bojan olisi heivaamassa k:ta yhtään mihinkään? Melkeinpä sanoisin että väite olisi uskottavampi toisinpäin, koska K ei ole puheistaan huolimatta vieläkään mennyt B:n luokse, ei työasioissa eikä huvikseen.