K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Valitettavasti julkisuus vaatii nykyään aktiivista läsnäoloa somessa, varsinkin joksun kokoisella yhtyeellä. Se on vaan hyväksyttävä ja kuten sanoit, sen voi fiksusti ja suunnitelmallisesti.
Vaatiiko? Kyllähän musiikkia kuunnellaan ilman jatkuvaa somemateriaaliakin. Harva muusikko jatkuvasti postailee. En ymmärrä miten esim. Kn pskavitsit ja -jutut yms. lisää mitenkään hänen musiikkiuraansa. K kiinnostaa ihmisiä ulkomusiikillista syistä.
 
vierailija
No niin elikkäs B on hemmoteltu hienostokakara, kokematon mummon tössykkä, Aku Hirviniemen ja hevosen risteytys, itsekäs & muista hyötymään pyrkivä opportunisti ja elitistinen twitterkansaa mielistelevä woke.

K on pulskistunut ja ukkoontunut vantaalainen juntti, joka on jämähtänyt yläasteelle tyhmän pissakakkahuumoriin ja Uuno Turhapuron pariin, sekä lisäksi tykkää Salkkareista ja Portion Boysista eikä osaa keskustella sivistyneistä asioista englanniksi.

Oliko vielä muuta vai voinko jatkaa molempien rakastamista ja fanittamista?
 
vierailija
Joo siinä listassa oli S ja NM.
Mä olin siellä sillon aamulla kun asiat alkoi eskaloitua. Lista oli juu, mutta siihen tuli muutama lyhyt kommentti vaan että "tais olla pari ketjuun kuulumatontakin" tms. ja sit lähinnä ehdotuksia että keitä vois lisätä. Ei siis mitään sen kummempaa. Mut sit yks henkilö sai järkyttävät melttarit. Ketjun vakkarit ei siis listasta mun mielestä mitenkään suuttuneet tms. Pari sääntöjankkaajaa juu, mutta ihan neutraalia.

nyt on jo rauhottunut.
 
vierailija
Luen vauvaa takamatkalta ja hirveä vääntö jostain listasta jossa on selitetty kirjainlyhenteitä ja mitä mikäkin lyhenne tarkoittaa ja joka on poistettu. Kellään tietoa mitä kauheata siinä listassa nyt oli? Entä oliko sama lista mikä on joskus aiemminkin laitettu ja missä oli just E ja NM ja L oli Loreen ja lisäyksenä vielä joku paha noita ruotsinmaalta. Yritin etsiä tuota aiempaa listaa googlen haulla mutta en löytänyt. Liekkö sitten ollut siinä uponneessa paatissa.
Joku sekosi siitä, että listassa luki NM että nyt on yksityishenkilö mukana eikä saa olla! Mutta argumentoi niin sekavasti, ettei sitä, mikä hänellä oikein oli ongelmana, oikein saanut selkoa. Joten meni kamalaksi väännöksi.
Kaikenlisäksi hän oli väärässä, koska NM ei ole mikään yksityishenkilö, vaan lyhenne sanoista nimeltä mainitsematon. Se oli listassa avattu jotenkin että you know vai miten se olikaan. Ei ainakaan henkilön nimellä todellakaan.
 
vierailija
Mä en usko että Joksut lähtee Jenkkejä valloittamaan. Kokeilevat paria pientä klubikeikkaa siellä ja siihen jää.
Luulen että toi ois just sellaista mitä ne ihan mielellään tekisivätkin. Siis pienet klubit on ihan varmasti bändillekin kivoja, niin kuin yleisöllekin. Vaikka olisi kokemusta isommistakin saleista ja pitäisi niistäkin, niin onhan pikkuklubeilla ihan oma tunnelmansa. Ja jos vielä pääsisi just sillä tavalla tuntemattomana esiintymään ettei olisi painolastina slovenian teinityttöleimaa eikä Euroopan viisumainetta, niin mikäpä siinä. Eihän siinä mitään valloitusta tarvitse olla tekemässä, vaikka kokemuksia hakisikin. Ainakin itse voisin kuvitella että ne mieluummin vanhoina ukkoina muistelisivat sitä kuinka kävivät vaikka missä ja joskus oli vain vähän yleisöä kuin sitä että kerran vuodessa käytiin logomossa ja aina oli samat naamat eturivissä.
 
vierailija
Meidän työpaikalla on juhlat syksyllä, yksityistilaisuus. Ette ikinä arvaa kenet sinne on hommattu esiintymään. No prkl Portion Boys 😂 pääsen lähelle Aapon pyllyä. Terkkuja työkavereille jos teitä täällä on.
 
vierailija
Mä olin siellä sillon aamulla kun asiat alkoi eskaloitua. Lista oli juu, mutta siihen tuli muutama lyhyt kommentti vaan että "tais olla pari ketjuun kuulumatontakin" tms. ja sit lähinnä ehdotuksia että keitä vois lisätä. Ei siis mitään sen kummempaa. Mut sit yks henkilö sai järkyttävät melttarit. Ketjun vakkarit ei siis listasta mun mielestä mitenkään suuttuneet tms. Pari sääntöjankkaajaa juu, mutta ihan neutraalia.

nyt on jo rauhottunut.
Eeei mennyt noin. Joku vajakkiperse sai siellä päähänsä että hän voi määräillä mitä ketjuun saa kirjoittaa vaikka kyseinen lista oli täysin sallittu ja ok ja avuksi ketjua harvemmin lukeville. Hänet piti sitten pistää sijoilleen jolle kuuluu eli umpimielisenä nurkkaan mutisemaan, että mä teille vielä remmiä näytän.
 
vierailija
Missä ne on näin sanoneet? Ihan varmasti osallistuvat merchin suunnitteluun, ainakin antamalla lopullisen hyväksynnän.
Tää oli han niitä stožicea ennen olleita haastatteluja, en enää erota niitä toisistaan. Mutta eihän se mitenkään tavanomaista ole että bändi erityisesti osallistuisi fanituotteiden suunnitteluun, jos siihen kerran erikseen on joku palkattu. Varmaan juuri siksi se rekrytointi ylipäänsä tehdään että se homma on jonkun muun huolena.
 
vierailija
Tää oli han niitä stožicea ennen olleita haastatteluja, en enää erota niitä toisistaan. Mutta eihän se mitenkään tavanomaista ole että bändi erityisesti osallistuisi fanituotteiden suunnitteluun, jos siihen kerran erikseen on joku palkattu. Varmaan juuri siksi se rekrytointi ylipäänsä tehdään että se homma on jonkun muun huolena.
Näin oli. Heiltä kysyttiin uudesta merchistä ja ne vähän hämmentyneinä sanoivat että eivät itse asiassa ihan tiedä mitä kaikkea on tulossa. Kris taisi sit jossain vaiheessa erikseen kertoa siitä miten oli pikkusisiskolleen luvannut uuden hupparin muttei ollut niitä vielä nähnytkään. En muista oliko se sama haastattelupätkä mutta ennen sitä areenakeikkaa siis kuitenkin.
 
vierailija
Tää oli han niitä stožicea ennen olleita haastatteluja, en enää erota niitä toisistaan. Mutta eihän se mitenkään tavanomaista ole että bändi erityisesti osallistuisi fanituotteiden suunnitteluun, jos siihen kerran erikseen on joku palkattu. Varmaan juuri siksi se rekrytointi ylipäänsä tehdään että se homma on jonkun muun huolena.
En usko että ne niitä tuotteita suunnittelee mutta luulis että haluavat edes vilkaista ennen kuin ne menee painoon. Mut jos ovat sanoneet etteivät tienneet niin kai se sitten on niin. Näkeehän sen ettei bändin presenssi ja visuaalinen ilme ole kovin yhteneväinen. :D
 
vierailija
Joku sekosi siitä, että listassa luki NM että nyt on yksityishenkilö mukana eikä saa olla! Mutta argumentoi niin sekavasti, ettei sitä, mikä hänellä oikein oli ongelmana, oikein saanut selkoa. Joten meni kamalaksi väännöksi.
Kaikenlisäksi hän oli väärässä, koska NM ei ole mikään yksityishenkilö, vaan lyhenne sanoista nimeltä mainitsematon. Se oli listassa avattu jotenkin että you know vai miten se olikaan. Ei ainakaan henkilön nimellä todellakaan.
Ei ollut kyllä mitenkään sekava. Siellä ketjussa nyt vain on omat sääntönsä, kyllähän kaikki jo varmaan sen voivat hyväksyä? Ja kaikki tietää että NM tarkoittaa Kärtsän tyttöystävää, joten aikamoista hiusten halkomista että muka ei tarkoittaisi yksityishenkilöä. Ja toiseksi, miksi millään vauvapalstan listalla pitäisi edes olla joku jonka kaikki tietävät viittaavan yksityishenkilöön?

Rauha maahan nyt. Ja älä viitsi vääristellä. Olin itse siellä ja näin koko homman.
 
vierailija
Eeei mennyt noin. Joku vajakkiperse sai siellä päähänsä että hän voi määräillä mitä ketjuun saa kirjoittaa vaikka kyseinen lista oli täysin sallittu ja ok ja avuksi ketjua harvemmin lukeville. Hänet piti sitten pistää sijoilleen jolle kuuluu eli umpimielisenä nurkkaan mutisemaan, että mä teille vielä remmiä näytän.
Eeeei mennyt noin kun sinä sanoit. :D Ei hyvänen aika. Kukaan ei määräillyt mitään, kunhan totesi vain. Siis ihan ilman mitään meuhkaamista. Siis etkö muka nähnyt millaset melttarit yksi siellä sai? Ja tiedämme kaikki kyllä että kuka. Hän siellä mellasti. Lista on sallittu, mutta muilla on oikeus sitä kommentoida ja kritisoida, keskustelupalstahan se on. :) Ja muuten ette saaneet mua sijoilleen, sori vaan.
Terveisin asianosainen
 
vierailija
Ei ollut kyllä mitenkään sekava. Siellä ketjussa nyt vain on omat sääntönsä, kyllähän kaikki jo varmaan sen voivat hyväksyä? Ja kaikki tietää että NM tarkoittaa Kärtsän tyttöystävää, joten aikamoista hiusten halkomista että muka ei tarkoittaisi yksityishenkilöä. Ja toiseksi, miksi millään vauvapalstan listalla pitäisi edes olla joku jonka kaikki tietävät viittaavan yksityishenkilöön?

Rauha maahan nyt. Ja älä viitsi vääristellä. Olin itse siellä ja näin koko homman.
No ei siinä kuitenkaan paljasteta mitään yksityishenkilöstä, mikä lienee sen rajaamisen perusta, joten itse kyllä haloit hiuksia jos olit se, joka siihen siitä listasta rupesit puuttumaan. Älä itse vääristele.
 
vierailija
Mä olin siellä sillon aamulla kun asiat alkoi eskaloitua. Lista oli juu, mutta siihen tuli muutama lyhyt kommentti vaan että "tais olla pari ketjuun kuulumatontakin" tms. ja sit lähinnä ehdotuksia että keitä vois lisätä. Ei siis mitään sen kummempaa. Mut sit yks henkilö sai järkyttävät melttarit. Ketjun vakkarit ei siis listasta mun mielestä mitenkään suuttuneet tms. Pari sääntöjankkaajaa juu, mutta ihan neutraalia.

nyt on jo rauhottunut.
No kyllä siellä ketjun vakkarit asiasta huomautti nimenomaan, suurin osa kannattaa sääntöjä ja tälläiset menee aina suoraan poistoon samoin niihin linkitetyt viestit niin ei monikaan varmaan ehtinytkään valittaa
 
vierailija
No ei siinä kuitenkaan paljasteta mitään yksityishenkilöstä, mikä lienee sen rajaamisen perusta, joten itse kyllä haloit hiuksia jos olit se, joka siihen siitä listasta rupesit puuttumaan. Älä itse vääristele.
Yksityishenkilöt ei kuulu sinne ketjuun edes keksittyjen nimimerkkien vertaa vai pitäisikö K ja B shippaajien tulla tänne kirjoitteleen sinun mielestä, eri ketjuissa on erilaiset säännöt niillä mennään
 
vierailija
Eeeei mennyt noin kun sinä sanoit. Ei hyvänen aika. Kukaan ei määräillyt mitään, kunhan totesi vain. Siis ihan ilman mitään meuhkaamista. Siis etkö muka nähnyt millaset melttarit yksi siellä sai? Ja tiedämme kaikki kyllä että kuka. Hän siellä mellasti. Lista on sallittu, mutta muilla on oikeus sitä kommentoida ja kritisoida, keskustelupalstahan se on. Ja muuten ette saaneet mua sijoilleen, sori vaan.
Terveisin asianosainen
Oli määräilyä, jokuhan vieläpä poistatti listan. Sekö ei muka ole määräilyä, onko se mukamas toteamisesta kumpuavaa toimintaa? Ei ole. Se on määräilyä, ja ääliö sai ansionsa mukaan siellä. NM, NM, NM. Antoi monille näppärästi myös syyn puhua seuraavaksi siitä uudesta Jenkki-yhteystiedosta suunsa puhtaaksi.
 
vierailija
Oli määräilyä, jokuhan vieläpä poistatti listan. Sekö ei muka ole määräilyä, onko se mukamas toteamisesta kumpuavaa toimintaa? Ei ole. Se on määräilyä, ja ääliö sai ansionsa mukaan siellä. NM, NM, NM. Antoi monille näppärästi myös syyn puhua seuraavaksi siitä uudesta Jenkki-yhteystiedosta suunsa puhtaaksi.
Ei kuulu tämä nimimerkkiyhdistelmä eikä sen paremmin S parituskaan siihen ketjuun, poistella siellä kyllä sitten osataan niin vähän turha trollata tällä
 
vierailija
No ei siinä kuitenkaan paljasteta mitään yksityishenkilöstä, mikä lienee sen rajaamisen perusta, joten itse kyllä haloit hiuksia jos olit se, joka siihen siitä listasta rupesit puuttumaan. Älä itse vääristele.
En vääristelekään. Siellä lukee:
"Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun."
Siis hyvin simppeliä. Yksityishenkilöt eivät kuulut ketjuun. Piste. Ei siinä sanota että yksityishenkilöitä koskevat paljastukset eivät kuulut ketjuun. Vaan että eivät kuulu siihen ketjuun. Ei vaikka miten käyttäyisi NM lyhennettä.

Ja miksi pitäisikään kuulua? Jos koet tarvetta puhua hänestä, niin voit tehdä sen täällä.
 

Yhteistyössä