K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En minäkään mitään something morea kaipaa, mutta äkkiä se K on unohtunut kokonaan uusien hienojen kuvioiden myötä.
Mutta kyllä se elämä Btäkin vielä opettaa, että ei se ruusuilla tanssimista aina ole.
Aika itsevarmasti väität että K on unohtunut, vaikka he ovat nähneet kolme kuukautta sitten 😆 Sen jälkeen joksut on olleet kiertueella ja studiossa, mutta toki tässä olisi vissiin pitänyt tehdä joku suomen vierailu välissä, jotta k ei kokisi itseään hylätyksi.
 
vierailija
No tämä!
Eikä se bojan itsekään mikään seikkailija taida olla. On ihan itse sanonutkin ettei varsinaisesti reissaa missään kulkemattomilla reiteillä. Sen ulkoilut ja reippailut vaikuttaa olevan erilaisia ekstremelajeja ja välineurheilua, ei todellakaan mitään viikon vaelluksia itse pyydettyjen kala-aterioiden varassa.
Hienosto penikka löysi siis kaltaisensa. Hyvä hyvä.
 
vierailija
Mä nauran kun B tulee Jenkkien valloituksesta häntä koipien välissä takaisin Eurooppaan ja varsinkin Sloveniaan, ja ketään ei enää kiinnosta. Jan onneksi niin hyvä kitaristi, että töitä kyllä löytyy. Samoin Nace ja Jure. Kris on oikeasti huono kitaristi, ihan ammatti muusikonkin mielestä. Mut kai se isänsä sen palkkaa.
 
vierailija
No eiköhän se bromance ollut ihan yhteistä leikkiä. Ei kukaan Btä pakottanut. Ja ne puheet Jerestä haastatteluissa ennen tänne tuloa ym. Kyllä se käytös muuttui uuden gfn myötä.
Yhteinen leikki varmaan, mutta huumorit on olleet ihan omat. Puheet haastatteluissa on mun mielestä kummallakin olleet koko ajan ihan muuta kuin läppää. Molemmat ovat puhuneet toisistaan kauniisti ja arvostavasti. Mutta lavapuheissa bojan ei ole kyllä heitellyt mitään something moreja. Ne on K:n huumoria, samoin kuin kaikki bojan is mine -puheet. En muista onko bojan sanonut kärtsästä ylipäänsä mitään sellaisilla keikoilla joissa k ei ole ollut mukana, ja silloinkin kun se on ollut, hän ei ole heittänyt mitään boyfriends vitsejä.
 
vierailija
Mä nauran kun B tulee Jenkkien valloituksesta häntä koipien välissä takaisin Eurooppaan ja varsinkin Sloveniaan, ja ketään ei enää kiinnosta. Jan onneksi niin hyvä kitaristi, että töitä kyllä löytyy. Samoin Nace ja Jure. Kris on oikeasti huono kitaristi, ihan ammatti muusikonkin mielestä. Mut kai se isänsä sen palkkaa.
Haha. Bojan kyllä kiinnostaa monia vielä vuosikymmeniä. Menestyis varmaan sooloartistinakin hienosti, jos vain haluja olisi.
 
vierailija
Luen vauvaa takamatkalta ja hirveä vääntö jostain listasta jossa on selitetty kirjainlyhenteitä ja mitä mikäkin lyhenne tarkoittaa ja joka on poistettu. Kellään tietoa mitä kauheata siinä listassa nyt oli? Entä oliko sama lista mikä on joskus aiemminkin laitettu ja missä oli just E ja NM ja L oli Loreen ja lisäyksenä vielä joku paha noita ruotsinmaalta. Yritin etsiä tuota aiempaa listaa googlen haulla mutta en löytänyt. Liekkö sitten ollut siinä uponneessa paatissa.
 
vierailija
Mä nauran kun B tulee Jenkkien valloituksesta häntä koipien välissä takaisin Eurooppaan ja varsinkin Sloveniaan, ja ketään ei enää kiinnosta. Jan onneksi niin hyvä kitaristi, että töitä kyllä löytyy. Samoin Nace ja Jure. Kris on oikeasti huono kitaristi, ihan ammatti muusikonkin mielestä. Mut kai se isänsä sen palkkaa.
Mistähän jenkkien valloituksesta sä puhut? Jos viettää siellä aikaansa tyttöystävänsä luona, ei se miltään valloittamisyritykseltä vaikuta. Toki on tainnut valloittaa Sadien.
 
vierailija
Työnnä se Bojan persiiseen ja avaa silmäs. Sitä ei kiinnosta sun fanitus tippaakaan. Se ei sormeaan nosta nytkään bändinsä hyväksi. Olkoonkin loma, mutta jos se sitä maailman valloitusta haluaa, niin pitäisi olla aktiivisempi koko ajan. Hemmoteltu pentu se on.
Vaikka tässä onkin ilmaisu hieman brutaali, ajatuksessa on jotain perään. Jos hlöllä on noin 30 000 tuhatta seuraajia enemmän kuin yhtyeen virallisella tilillä, kyllä sitä pitäisi hyödyntää aktiivisemmin myös. Se voi näkyä loppuun myytyinä paitoina, konserttilippuina yms. Juu, pitää levätä ymmärrän ( tämä vastaväite esitetään aina), mutta eihän se koko päivää vaadi.
 
vierailija
Luen vauvaa takamatkalta ja hirveä vääntö jostain listasta jossa on selitetty kirjainlyhenteitä ja mitä mikäkin lyhenne tarkoittaa ja joka on poistettu. Kellään tietoa mitä kauheata siinä listassa nyt oli? Entä oliko sama lista mikä on joskus aiemminkin laitettu ja missä oli just E ja NM ja L oli Loreen ja lisäyksenä vielä joku paha noita ruotsinmaalta. Yritin etsiä tuota aiempaa listaa googlen haulla mutta en löytänyt. Liekkö sitten ollut siinä uponneessa paatissa.
Joo siinä listassa oli S ja NM. 🤣
 
vierailija
Vaikka tässä onkin ilmaisu hieman brutaali, ajatuksessa on jotain perään. Jos hlöllä on noin 30 000 tuhatta seuraajia enemmän kuin yhtyeen virallisella tilillä, kyllä sitä pitäisi hyödyntää aktiivisemmin myös. Se voi näkyä loppuun myytyinä paitoina, konserttilippuina yms. Juu, pitää levätä ymmärrän ( tämä vastaväite esitetään aina), mutta eihän se koko päivää vaadi.
Joo ja jos nämä kundit (tai niiden somemanageri) olisivat yhtään suunnitelmallisia, niin ne promovideot voisi kuvata ennen lomaa vaikka bäkkärillä tai treenikämpällä ja ajastaa loman ajaksi. Ei menisi kauaa aikaa tuollaiseen.

Mutta onhan Boitsu puhunut että häntä ylipäänsä hiertää tämä nykyinen kulttuuri kun kaiken pitää olla somessa ja haikailee muunlaisten mainoskanavien perään.
 
vierailija
Joo ja jos nämä kundit (tai niiden somemanageri) olisivat yhtään suunnitelmallisia, niin ne promovideot voisi kuvata ennen lomaa vaikka bäkkärillä tai treenikämpällä ja ajastaa loman ajaksi. Ei menisi kauaa aikaa tuollaiseen.

Mutta onhan Boitsu puhunut että häntä ylipäänsä hiertää tämä nykyinen kulttuuri kun kaiken pitää olla somessa ja haikailee muunlaisten mainoskanavien perään.
Mua vähän ihmetyttää tuo kans kun niillä kuitenkin on somemanagerikin, että mitä se edes tekee
 
vierailija
No eikös se ole aina hyvä jos löytyy sopiva kumppani? Vai mikä tässä oikein hiertää? Sekö että sadie asuu suurkaupungissa?
Mua hiertää nuo noiden ajatusmaailmat yleensäkin. Ollaan niin wokea ja rauhan puolesta huudellaan. Hyvähän se on huudella, kun itsellä ei ole mitään kosketusta oikeasti millaista se kurja elämä on. Nämä on ihan samanlaisia canceloijia kuin faninsakin. Kauhea älämölö jostain kulttuurin omimisesta, kun valkoinen nainen laittaa pikkuletit yms. Hemmoteltuja kakaroita, jotka eivät tiedä maailmasta mitään.
 
vierailija
Mua hiertää nuo noiden ajatusmaailmat yleensäkin. Ollaan niin wokea ja rauhan puolesta huudellaan. Hyvähän se on huudella, kun itsellä ei ole mitään kosketusta oikeasti millaista se kurja elämä on. Nämä on ihan samanlaisia canceloijia kuin faninsakin. Kauhea älämölö jostain kulttuurin omimisesta, kun valkoinen nainen laittaa pikkuletit yms. Hemmoteltuja kakaroita, jotka eivät tiedä maailmasta mitään.
Aha. Eli sua ärsyttää sadien (vai kenen?) poliittinen kanta?
 
vierailija
Mua hiertää nuo noiden ajatusmaailmat yleensäkin. Ollaan niin wokea ja rauhan puolesta huudellaan. Hyvähän se on huudella, kun itsellä ei ole mitään kosketusta oikeasti millaista se kurja elämä on. Nämä on ihan samanlaisia canceloijia kuin faninsakin. Kauhea älämölö jostain kulttuurin omimisesta, kun valkoinen nainen laittaa pikkuletit yms. Hemmoteltuja kakaroita, jotka eivät tiedä maailmasta mitään.
Kenen "noiden" ajatusmaailmoista nyt siis puhut?
 
vierailija
Joo ja jos nämä kundit (tai niiden somemanageri) olisivat yhtään suunnitelmallisia, niin ne promovideot voisi kuvata ennen lomaa vaikka bäkkärillä tai treenikämpällä ja ajastaa loman ajaksi. Ei menisi kauaa aikaa tuollaiseen.

Mutta onhan Boitsu puhunut että häntä ylipäänsä hiertää tämä nykyinen kulttuuri kun kaiken pitää olla somessa ja haikailee muunlaisten mainoskanavien perään.
Valitettavasti julkisuus vaatii nykyään aktiivista läsnäoloa somessa, varsinkin joksun kokoisella yhtyeellä. Se on vaan hyväksyttävä ja kuten sanoit, sen voi fiksusti ja suunnitelmallisesti.
 
vierailija
Mua vähän ihmetyttää tuo kans kun niillä kuitenkin on somemanagerikin, että mitä se edes tekee
Luulen että insta, tiktok ja twitter on rajattu hänen sopimuksensa ulkopuolelle ja hän on ollut mukana vaan järjestämässä niitä kilpailuja (nimi oli lämppärikilpailun ehdoissa) ja pystyttämässä Discordia (on näkynyt videoiden heijastuksissa ja Joksut on muutenkin ihan pihalla Dissestä :D). Vai oiskohan hän voinut suunnitella ja editoida ne viime kiertueen IG-kelat, tai sitten editoinnin teki Vita. Joka tapauksessa niiden editointijälki ei näytä Joksujen tekemältä.
 
vierailija
Mä en voi ku ihmetellä tuota twitteriläisten draamailua taas. Joo, on tyhmää lähettää jotain tuollaista bändille, mutta onko sillä nyt lopulta eroa siihen että samat haukkumiset tekee ihan avoimesti siellä twitterissä? En seuraa näitä haukkujia mutta silti niitä twiittejä on tullut mulle eteen tosi paljon. Luultavasti Jokereiden tilille algoritmit tuottaa vielä täsmällisemmin juuri heihin itseensä liittyvää sisältöä. Mun tilini ei nimittäin ole varsinaisesti mikään fanitili vaan ihan se sama jolla seuraan esim kotimaan politiikkaa ynnä muuta.

Ja siis eihän ne bändin jäsenet tai damon sitä paitaa ole suunnitelleet, tietenkään. Toki heille voi valittaa jos merch ei miellytä, mutta ei se varmaankaan kannata, koska pääsääntöisesti ihan muut tyypit tekee tuotteita koskevat päätökset. Luulisi fanien muistavan esim stožicen ajalta sen, kuinka bändikin odotti innoissaan mitä uusia tuotteita oikein oli tulossa. Heillä ei siis ollut tietoa oikeastaan yhtään niistä.
Miten niin odottivat innoissaan, että mitä tuotteita tulossa? Jos sanoo odotamme merchiä innolla niin eihän se indikoi mitenkään sitä, etteivät tiedä mitä sieltä on tulossa 🤪
 
vierailija
Luulen että insta, tiktok ja twitter on rajattu hänen sopimuksensa ulkopuolelle ja hän on ollut mukana vaan järjestämässä niitä kilpailuja (nimi oli lämppärikilpailun ehdoissa) ja pystyttämässä Discordia (on näkynyt videoiden heijastuksissa ja Joksut on muutenkin ihan pihalla Dissestä :D). Vai oiskohan hän voinut suunnitella ja editoida ne viime kiertueen IG-kelat, tai sitten editoinnin teki Vita. Joka tapauksessa niiden editointijälki ei näytä Joksujen tekemältä.
Joksuistahan jurella on ihan elokuva-alan koulutusta eli varmaan siellä editoinnitkin sujuisi, mutta eiköhän ne kuulu sille joka kuvauksen muutenkin tekee.
 

Yhteistyössä