Kehutaanpas miehiämme <3

  • Viestiketjun aloittaja "kirsikka"
  • Ensimmäinen viesti
"kirsikka"
Mä voin aloittaa! Mun mies on komea, matalaääninen, vitsailee paljon, hauska, pussailee ja koskettelee paljon, sanoo ääneen mitä ajattelee musta, erityisen luotettava, keskusteleva, suojeleva, todella hyvä aviomies ja isä. Hän on ihana, hetkeäkään en vaihtaisi pois! <33
 
:)

Se on tosi komea, oikea unelma. Pitkä ja lihaksikas. Aina iloinen ja ystävällinen, kaikki tykkää hänestä.

Huolehtii perheestään, on hyvä isä ja rakastaa mua just tällaisena. Halaa ja suukottaa, tekee mulle aamupalan ja vaihtaa autoon renkaat. Huomioi ja kehuu.

:heart:
 
Mieheni ei ole komea, ihan sellainen perusmies ulkonäöltään, mutta hänpäs onkin sitten vallan mahdottoman ymmärtäväinen "naisen oikkuja" kohtaan :p

Haluaa viettää vapaa-aikansa kotosalla poikamme ja minun kanssa, ei lähde edes katiskoille muulloin kuin pojan ollessa päiväunilla ettei menettäisi yhtään ylimääräistä hetkeä lapsen kanssa olemisesta.

Tulee töistä kotiin ruokakaupan kautta.

Ei mäkise raha-asioista.

Yhdessä on oltu pitkälti yli 20 vuotta.
 
Mun mies todella hyvännäköinen (tai sehän on tietty katsojan silmissä, mistä tykkää), pitkä (tai sitten mä olen pätkä), huolehtiva, käy kaupassa jos minä en ehdi..öö..(juuri oli iso riita niin hirveen vaikee keksii hyviä puolia, kun nyt kaikki ärsyttää;)
on hyvä sängyssä :D, ihana isä meidän tytölle, ymmärtää mun sarkasmin/v*ttuilun ja huumorin..:D

Niin ja kestää mun perhettä ja ennen kaikke mua ja mun äkkipikasuutta.
 
Meirän mies on komea kuin mikä, saa vieläkin minut halusta hulluksi :heart:
Kilttikin se on, todella hyvä ja kekseliäs isä, viihtyy paremmin kotona kuin minä eikä ole koskaan vielä kieltäytynyt vahtimasta lapsia, ei ole kertaakaan lasten jälkeen muistuttanut minua että hän on se joka tienaa tai nurissut rahan käytöstä vaikka olisinkin sitä käyttänyt vain itseeni ("turhuuksiin"), sietää uskomattoman hyvin oikkujani ja päähänpistojani, tekee töitä kuin muuli eikä valita (tämä on ominaisuus jota todella arvostan!), pitää minua täysin tasa-arvoisena kumppanina ja on niin luotettava kuin vain inhimillinen olento olla voi.

Niin, ja sillä on USKOMATTOMAT pakarat! :p
 

Yhteistyössä