Te, joilla pitkät hiukset (yli kainaloiden)! Nukkumisesta...

  • Viestiketjun aloittaja vmeo
  • Ensimmäinen viesti
vmeo
Nukutteko hiukset auki vai kiinni? Itse olen nukkunut hiukset auki, mutta alkaa pikku hiljaa riepomaan, kun on miljoona kertaa herännyt niin, että mies nukkuu mun hiusteni päällä, jolloin en saa edes päätä käännettyä...:D

Ja ei, en aio leikkauttaa puolta lyhyemmiksi...
 
"vieras"
Hiukset auki nukun, illalla kun menen makuulle niin heitän hiukset ylöspäin, siis kaikki. Eikä ne yöaikaan sen kummemmin sieltä tipahtele :) Ja mulla hiukset tuonne persiiseen asti..
 
Normaalisti nukun hiukset auki mutta nyt kun vauva herättelee öisin niin pidän hiuksia ponnarilla.
Viikonloppu yönä mies ilmeisesti meinasi tukehtua mun hiuksiin kun ne oli auki ja mies nukkui niiden päällä/seassa ja kuorsasi. Alkoi jumalaton kakominen johon heräsi kaikki ja mun hiukset oli märät. Vaikka mies niitä näköjään yrittää yöllä syodäkin niin jatkossakin nukun hiukset auki. Tosin pitäisi vähän leikata kun ne on jo takapuoleen asti pitkät.
 
Normaalisti nukun hiukset auki mutta nyt kun vauva herättelee öisin niin pidän hiuksia ponnarilla.
Viikonloppu yönä mies ilmeisesti meinasi tukehtua mun hiuksiin kun ne oli auki ja mies nukkui niiden päällä/seassa ja kuorsasi. Alkoi jumalaton kakominen johon heräsi kaikki ja mun hiukset oli märät. Vaikka mies niitä näköjään yrittää yöllä syodäkin niin jatkossakin nukun hiukset auki. Tosin pitäisi vähän leikata kun ne on jo takapuoleen asti pitkät.
Suositeltavaa on myöskin vahtia että mies syö jotain ennen nukkumaanmenoa ettei raasu nälissään hamua hiuksiasi suuhunsa :rolleyes:
Minä pidän hiukseni melkein aina, myös päivällä, kiinni juuri siksi ettei kukaan hamua hetuloitani kitusiinsa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hippiäitee;27599344:
Suositeltavaa on myöskin vahtia että mies syö jotain ennen nukkumaanmenoa ettei raasu nälissään hamua hiuksiasi suuhunsa :rolleyes:
Minä pidän hiukseni melkein aina, myös päivällä, kiinni juuri siksi ettei kukaan hamua hetuloitani kitusiinsa.
Totta, mies oli hyvin tuota nestettä tankannut joten ruoka puoli oli näköjään jäänyt välistä.
Pitää toivoa ettei se tuota tee uudestaan, oli nimittäin aika inhottava tunne itselläkin.
 
"vieras"
Alaselkään ulottuva tukka on yleensä auki yöllä, joskus sivuletillä. Joskus hiusten ollessa lyhyemmät, oli vaihe että meinasin suunnilleen kuristua hiuksiini jos ne oli auki, mies nukkui niiden päällä jne. ja silloin pidin eri tavoin hiuksia kiinni (se sivuletti mielestäni mukavin) mutta en tiedä asettuuko ne vaan pitempinä paremmin vai olenko vaan oppinut nukkumaan niiden kanssa, kun nykyään voin pitää niitä ihan hyvin auki :) Illalla kerään hiukset "pään viereen"
 
Useimmiten letilla tai muuten kiinni. On nimittain sangen vittumainen tunne umpiunessa yrittaa kaantya ja ihmetella, mika on vikana, kun paanahkaan sattuu, eika pysty kaantymaan, lopulta sitten hoksaa, etta mies nukkuu autuaana hiusteni paalla...

:saint:

Letti on helpompi kaivella vapauteen kuin ihoon kiinni liimautuneet suortuvat.
 
minnee
Silloin kun tukka oli vähän pidempi (sinne lantiolle) nukuin useimmiten hiukset kiinni. Pyörin paljon unissani, ja oli aika ahdistavaa herätä siihen, kun hiukset oli koetoutuneet kaulan ja kasvojen ympärille. Mies valitti, että mulla oli sellainen tapa, että kääntyissäni heitin hiukset niskan puolelle oikein kunnon voimalla ja kaarella, milloin mies sai sen "tukkaruoskan" kasvoilleen. Kävi kuulemma kipeästi. Ja tietty kiinni sidotut hiukset katkeilee vähemmän.
 
  • Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten

Yhteistyössä