Hakutulokset

  1. A

    Asuntovelalliset

    Me hankittiin asunto toisella tavalla. Säästämällä. Kun on tehnyt lujasti duunia 18 vuotiaasta asti, voi näköjään olla 33 vuotiaana velattoman omistusasunnon haltija. (arvo yli 400 000) ok, tämä tietty vaatii aika isot tulot kahdeltakin, mutta veikkaan että moni pääsisi samalla tekniikalla...
  2. A

    Asuntovelalliset

    Toisaalta, jos esim 125000 lainaa lyhentää vain 500e kuussa, sitä tunkee kolmessakymmenessä vuodessa vieraalle(pankille) vähintään 60 000e korkojen muodossa. ;)
  3. A

    Onko muissakin perheissä niin että äiti herää lasten kanssa seiskalta ja mies vasta puoliltapäivin?

    Joo, meilläkin minä herään aamulla lapsen kanssa 6-7 maissa, vaihdan vaipat, syötän ja lapsi nukahtaa pian uudelleen. Mies ja vauva heräävät sitten uudestaan 9 maissa. Mutta mä en näe tässä mitään ongelmaa. Mun mielestä toi pari tuntia aamulla omaa aikaa on ihan luksusta. Juon kahvin rauhassa ja...
  4. A

    Vauvan painoarviosta ultralla!! HELP!

    Sitten pitäis vaan pystyä päättelemään että KUMPI arvio on mennyt pieleen... alkuperäinen vai viimeisin... ;) Mulla arvioitiin ilman ultraa lapsi 3.5kg. Arvion teki sekä lääkäri että kätilö käsin vatsan päältä. Tästä alle 2 viikkoa myöhemmin arvio oli ultralla 4.900kg... lopputulos oli 4.700.
  5. A

    Olenko mä tosiaan ainoa, joka ei syö tietyn värisiä karkkeja :o

    Mä inhoan myös keltaisia. Ja arvatkaa mikä on kamalaa? Kun VIHREÄ karkki maistuukin keltaiselle, Yök! :x Pettymys.
  6. A

    Kerätään tähän ketjuun inhokkisanoja/sanontoja

    Masuasukki ja masukki. Ja "meidän neiti". Aaaaaaaargh! :x
  7. A

    EI jumal*ta, mulle ei sovi alkoholi, vattu mitä mä oon tehnyt!!!!!

    Aika luova veto, täytyy myöntää. :laugh:
  8. A

    EI jumal*ta, mulle ei sovi alkoholi, vattu mitä mä oon tehnyt!!!!!

    Keeeeeeerrro nyt, pliiiiiiiiiiiiis? *kuolee jännitykseen*
  9. A

    Blogi pino =)

    !!! Ei hitsi, just toisessa ketjussa etsin tätä blogia, kiitos! :flower:
  10. A

    Mitä teette kotona kun jää aikaa kaikelta muulta?

    mä kerron sitten joskus kun sitä aikaa jää.. .vielä en tiedä. :laugh:
  11. A

    Tiedättekö tämän blogin?

    Joo, vilkaisin blogia ja vaikutti tylsältä. Täynnä netistä liitettyjä muotikuvia. Not my cup of tea, mut ehkä joitain kiinnostaa. Itse bongasin taannoin yhden aika jännän vauva-aiheisen blogin. Hitsi kun en enää muista osoitetta ja mies tyhjensi välissä sivuhistorian (tietysti :headwall: )...
  12. A

    Mullakin imetysongelmia

    Röyhtäytätkö kunnolla imetyksen jälkeen? Kuulostaa siltä että vauvalle jää ilmaa masuun. Kokeile kävellä vauva olkapäällä heti imetyksen jälkeen muutamia minuutteja niin että vauva saa olla hyvin pystyasennossa.
  13. A

    Vauvan painoarviosta ultralla!! HELP!

    ensi-synnyttäjillä suunnitellut sektiot pyritään tekemään lasketun ajan tietämillä tai hieman sen jälkeen, koska yleensä raskaus menee yliaikaiseksi. Jos synnytys kuitenkin käynnistyy, sektio tehdään sitten "päivystyksessä".
  14. A

    Vauvan painoarviosta ultralla!! HELP!

    Sektiossa ei nukuteta, joten heräämispelko on aiheeton. Itsellänikin oln ollut vaikeaa nukutuksesta herätä. Puudutetta annetaan varmasti tarpeeksi ja tilannettasi tarkkaillaan ja vointiasi kysellään ihan jatkuvasti. Kipua ei tunne lainkaan (paitsi ehkä vähän puudutusta laitettaessa) mutta sen...
  15. A

    Vauvan painoarviosta ultralla!! HELP!

    No kyllä mua alkoi siinä vaiheessa enemmän pelottaa alatiesynnytys kun kuulin vauvan olevan iso. Jää vielä jumiin ja pahimmassa tapauksessa epäonnistuneen alatiesynnytyksen jälkeen päädytään hätäsektioon, ja SIT sitä on kipeä ja todennäköisesti tulehdusvaarassa kun kalvot on menneet ja sen...
  16. A

    Vauvan painoarviosta ultralla!! HELP!

    Miksi et halua sektioon? Eikö kannata miettiä sitä mikä on ennen kaikkea lapselle paras ja turvallisin tapa syntyä? Mulle on tehty isohkon vauvan (4750g) takia suunniteltu sektio vaikka alunperin halusinkin synnyttää alateitse. Sekä vauva että minä toivuimme nopeasti ja imetyskin lähti...

Yhteistyössä