Olenko mä tosiaan ainoa, joka ei syö tietyn värisiä karkkeja :o

  • Viestiketjun aloittaja :x
  • Ensimmäinen viesti
:x
Järjestäen jokainen tuttuni ihmettelee, kun en syö punaisia enkä violetteja karkkeja, vaikka olisi kuinka kova karkkihimo tahansa.
Ne maistuvat ihan sille samalle, oliskohan joku vadelma tai mustaherukka esanssi, aivan järkyttä maku
 
---Minna----
Ainakin ystävän tyttö (5v) ei syö mitään mustia/tummia makeisia ikinä....Eikä kukaan tiedä mistä se johtuu eikä tyttökään oikein perustele asiaa..Ei syö siis suklaatakaan......
 
Ap
Tuo mustien karkkien syönti lapsella varmaan liittyy siihen, että salmiakki on mustaa. Omatkin lapset jättävät mustat aina syömättä. Ehkä mullakin on vaan muutama paha tuonvärinen karkki ja nyt yhdistän, että kaikki sen väriset on pahoja.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
En minäkään syö punaisia karkkeja jos niissä on E120 väriä.
Mä en syö mitään punaisia tai violetteja, ässämix pussin violetit on ainakin jotain ihan kamalia, samoin hyvää makumaasta pussin punaiset.
 
Hendu
Alkuperäinen kirjoittaja Prinsessa Fiona:
Olet! Mutta mulla on tarkoin määritelty leivänsyömisjärjestys, viimisenä pitää saada paras pala, että jää hyvä maku suuhun.. :LOL:
Sama juttu, paras leipäpala jätetään aina viimeiseksi. =)
Ja karkeista mä taas syön aina ekana vihreet, ja oranssit ja violetit jää viimeseks tai kokonaan syömättä.
 
keltsu
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
No nyt kun ajattelen, niin taidan vältellä keltaisia karkkeja. Toki sokerihimossa menee nekin, mutta usein vaan ovat todella pahoja sitruunanmakuisia hemuja.
kaverilla on tuo sama, se ei siedä keltaisia karkkeja, toteaakin usein, jos joku juttu maistuu pahalle, että "tää maistuu keltaiselle" :D
 
herukka
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
En minäkään syö punaisia karkkeja jos niissä on E120 väriä.
Mä en syö mitään punaisia tai violetteja, ässämix pussin violetit on ainakin jotain ihan kamalia, samoin hyvää makumaasta pussin punaiset.
joo! violetit on kammoja, yleensä kaikki mustaherukkaesanssiset jutut jätän muutenkin syömättä/juomatta, vaikka siis aidosta mustaherukasta tykkään paljonkin. jopa mustaherukkatee tuoksuu aivan kuvottavalle, vaikka sen pitäisi olla ihan aitoa tavaraa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja keltsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
No nyt kun ajattelen, niin taidan vältellä keltaisia karkkeja. Toki sokerihimossa menee nekin, mutta usein vaan ovat todella pahoja sitruunanmakuisia hemuja.
kaverilla on tuo sama, se ei siedä keltaisia karkkeja, toteaakin usein, jos joku juttu maistuu pahalle, että "tää maistuu keltaiselle" :D
Mä inhoan myös keltaisia. Ja arvatkaa mikä on kamalaa? Kun VIHREÄ karkki maistuukin keltaiselle, Yök! :x Pettymys.
 
---
Mä en syö mustia koska en syö lakritsia enkä salmiakkia. Sinisiä karkkeja en syönyt ihan viime vuosiin saakka, mutta viimeksi kun ostin niitä viidakkoirtokarkkeja muiden joukossa, söin sen sinisenkin mikä pussiin oli eksynyt. Mutta yritän irtokarkeissa aina metsästää punaisia ja keltaisia karkkeja, myös vihreät on ok.
 

Yhteistyössä