Olenko mä tosiaan ainoa, joka ei syö tietyn värisiä karkkeja :o

  • Viestiketjun aloittaja :x
  • Ensimmäinen viesti
vieras
En syö salmiakkia kun kuulin radiosta että se voi nostaa verenpainetta jopa kuukauden ajaksi. Ja lakritsilla sama juttu. Lukemat oli tosi isoja mitä se muutos saattoi olla.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja :x:
Järjestäen jokainen tuttuni ihmettelee, kun en syö punaisia enkä violetteja karkkeja, vaikka olisi kuinka kova karkkihimo tahansa.
Ne maistuvat ihan sille samalle, oliskohan joku vadelma tai mustaherukka esanssi, aivan järkyttä maku
En syö sinisiä. Jotenkin näyttää siltä, etteivät kuulu suuhun. Ei kat ole luonnossakaan paljon sinistä ruokaa. Jospa johtuu siitä.
 
Mikä teitä vaivaa, kun ette osaa edes karkkeja syödä oikein? :D
Punaiset karkit syödään tietenkin ensin (hedelmänamuista) ja vihreät. Keltaiset/oranssit jää viimeisiksi ja syödään sitten jos vielä on makeanhimo jäljellä.
Ässämixit ja muut vastaavan koostumuksen omaavat karkit syödään aina hedelmä+salmiakki yhtäaikaa.
 
Mulla jää kanssa karmiininpunaiset karkit syömättä mutta muutoin mitään värirajoituksia ei ole. Karkkeja joissa on liivatetta, mehiläisvahaa tai maitotuotteita en syö, joten jäljelle jäävien kanssa ei ole varaa nuukailuun :D
 
vierailija
mä en syö sinisiä karkkeja kun äiti sanoi kun olin pieni että niistä tulee vihaseksi :D
en pysty niitä vieläkään syödä....en mä halua olla vihainen :whistle:
Aika hyvä - milloinkahan tuo on ollut? Sinisiä karkkeja ei taida ollakaan - siitä väriaineesta monille tulee migreeni, mutta vihreässä ja violetissa ja ruskeassa karkissa taitaa olla myös sitä?
 

Yhteistyössä