Mitä teette kotona kun jää aikaa kaikelta muulta?

  • Viestiketjun aloittaja tylsistynyt vieras
  • Ensimmäinen viesti
tylsistynyt vieras
Mitä teette silloin kun:
*ei ole siivottavaa/ei huvita siivota
*ruoka on tehty ja syöty
*lapset ovat omissa puuhissaan
*ettekä ole palstalla/katso tv:tä?

Ts. kun ei ole mitään arkiaskareita tehtävänä, mitä teette?
 
vieras
Kun mulla on ylimääräistä aikaa, niin silloin mä luen tai palstailen/surffailen.
Mut mulla on tosin sen verran pieni tuo jälikasvu, ettei niillä vielä ole mitään omaa puuhailua.
 
Äiti x 1
Meillä kahden vuoden ikäinen lapsi pitää yleensä huolen, että on tekemistä. Kotityöt teen pääosin lapsen ollessa hereillä ja jos lapsi nukkuu katselen tv:tä tai vuokraan leffan tai surffaan koneella. Syksyisin opiskelen lapsen nukkuessa. Ei siis ole tylsää juuri koskaan...
 
minä
Otan aurinkoa parvekkeella, viikkaan pyykkiä, kuvaan huutisvaatteita, kirjoitan päiväkirjaa, teen vatsalihasliikkeitä, venyttelen, surffaan netissä, luen lehteä, soitan ystävälle, saunon...
 
JaJa
Alkuperäinen kirjoittaja tylsistynyt vieras:
Mitä teette silloin kun:
*ei ole siivottavaa/ei huvita siivota
*ruoka on tehty ja syöty
*lapset ovat omissa puuhissaan
*ettekä ole palstalla/katso tv:tä?

Ts. kun ei ole mitään arkiaskareita tehtävänä, mitä teette?
jos en tiskaa, siivoa, viihdytä vauvaa, syötä vauvaa, laita ruokaa esikoiselle, ulkoile lasten kanssa, ole kaupassa, pese pyykkiä, palstaile, kokkaa, katso tv:tä tms niin silloin on yö ja minä nukun :D
muuten en päivässä tee kyllä yhtään mitään muuta. aina välillä hetkeksi istahdan tähän. illalla kun esikoinen menee sänkyyn klo 20:30 nappaan vauvan kainaloon, lykkään tissin suuhun ja kattelen sängyssä tv:tä siihen asti että vauva nukahtaa, vauva sänkyynsä, minä suihkuun ja hetki vielä tv:tä. sitten taas unille että jaksaa syöttää vauvaa yölläkin. aamulla tas alkaa sama rumba alusta. päivät menee nopeasti
 

Yhteistyössä