Hakutulokset

1. A

Maaliskuun muruset 2011 *syyskuussa*

Heippa kaikille! :wave: Kiitos uudesta pinosta myös! :) Munki la oli vaihtunu vanhaan uuden pinon myötä! Eli LA 22.2. Anna31- esikoinen- 31v - VAS hieman tyhmänä tässä heti kyselen, mut missä ne tein masukuvat oikein on...? :whistle: Ja sitten siirtyy heti omaan napaan... Tänää...
  2. A

Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

No niin, oikeaan osui! :D Mitäs mun pitikään kommentoida... Pää on ihan pönttö! Oikein ärsyttää ku ei jaksa/pysty tekeen mitään!! Tässä sohvalla vaan makaan puoli horroksessa. Eikö väsy vieläkään helpota?? Vai oliko maanantain 15h työpvä näin uuvuttava et siihen menee 2 vp toipuessa!! :kieh...
  3. A

Jaahas, vai tällaiseksi ovat sivuston muuttaneet!! Kirjotankohan mä oikeaan paikkaan... Pakko ensin testata... :whistle:
  4. A

innoM : paljon :hug: dindei: Voi että niitä miehiä!! Toivottavasti saatte asiat kuitenkin pikkuhiljaa selvitettyä! tsemppiä ja :hug: . Tiitulipiitulille :flower: työpaikan ja häiden johdosta! Täällä mä edelleen kuitenkin olen vaikkei mun kyssäriin kukaan oo viel kommentoinukaan...
  5. A

Terveisiä yövuorosta! dindei: Siis mulla ihan sama juttu; ei pysty laittaan kinkkua leivän päälle! :$ Mut metwurstia menee kyllä!! Tänään tai siis eilen, heh, mä sain nykästyä lääkäriä hihasta ja teki mulle np-ultran! Ja ultraski tosi kauan ja tarkasti! Otti 4D kuviaki! :) Kaikki oli...
  6. A

Tänne tulee niin hurjaa vauhtia tekstiä, et jos muutaman päivän on pois koneelta niin ei kyl valitettavasti jaksa kaikkea lukea... Olen pahoillani! Mutta siis hienoa et on aktiivinen porukka meitä!! :) Mutta useat täällä tuskailevat vuotojen kanssa! Voi että, uskon että se on rasittavaa ja...
  7. A

Hellou! :wave: Jaahas, kovasti on täällä erilaista juttua erinäisistä asioista ollu! Taidan mennä heti omaan napaan ja kommentoida samalla mitä tääl on yleisesti puhuttu... Tänään oli eka neuvola ja LA menkoista olisi sitten 1.3. Varhaisultran mukaan olisi siis pari pvää enemmän...
  8. A

Heippa kaikille pitkästä aikaa! Kovasti on tekstiä tullut ja ihan kaikkea en käynyt läpi. Kiva niitä on kyllä lukea! :) Suuret pahoitteluni heille kenen vauva ei jaksanut pysyä mukana! :'( Flower again: Munki edellinen mies oli narsisti. Hänen vanhempiensa kanssa kyllä tulin juttuun...
  9. A

Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

Keskenmenoista: Mun eka keskenmeno tapahtu vähä samaan tapaan kuin Adalainen eli viikolla 8+ huomattiin että kehitys oli pysähtyny h6+ tienoille, eikä sykettä enää ollu, vaik ed. viikolla oli näkyny. (mua ultrattiin työmaaetuna useasti). Lääkkeellisesti sitten tyhjennettiin ja se meni mullaki...
  10. A

Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

Heippa kaikille! :) Tulin heti kirjottelemaan oma napaa, lueskelen vähän myöhemmin teidän muiden kuulumiset! Eli varhaisultrassa tänään kävin! Muahan ultrattiin jo noin rv 5+3 mutta ei siellä silloin juuri mitään näkyny; joku aihe mihin ehkä jotain tulee ja hcg-arvo oli 32000. Tänään siis...
  11. A

Heippa taas! Ultrassa kaikki hyvin! Oli oikeassa paikassa, ja syke näkyi! Ultran mukaan viikkoja 7+4, menkkojen mukaan 7+2 lääkärin mukaan, joten hyvin on kehittynyt. Nyt voi huokaista! Huomenna vois sit soitella neuvolaan ja varailla sinne aikaa. En uskaltanut sitä aiemmin tehdä, halusin...
  12. A

Heippa kaikille ja tervetuloa uusille!! :) Muutamaan päivään en oo ehtiny viestejä lueskeleen niin tovin sai istua enne ku pääsi ite kirjotteleen!! Tosi mukava lukea tein ajatuksia ja kommentteja! :) Itse tääl odottelen tän päivän ultraa... nyt rv noin 7... Muahan siis ultrattiin rv noin...
  13. A

Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

Moi kaikille! Halauksia ja voimia matkasta tippuneille! Olen kirjoitellut myös maaliskuisissa, koska la:ni on helmi-maaliskuun vaihteessa. Piinaviikkoja nämä suuresti ovat, kun ei tiedä että onko matkassa ketään ja miten kaikki päättyy!! Oireita itselläni on ollut vaihtelevasti; rinnat on...
  14. A

Niin piti vielä lisätä, että minut ultrataan uudelleen reilun viikon kuluttua. Ja sain juuri hcg-vastauksenkin, joka oli yli 32 000! Joten ilmeisesti kehittyy hyvin, mutta on vielä pieni. Eli ei kannattane liian aikaisin ultrailla, ettei tulee liikaa pään vaivaa!! :headwall: Anna31 noin 5+4
  15. A

Marrr ja Inka-79 Pidetään nyt vielä peukkuja! Vielä ei ole annettu lopullista huonoa uutista, siihen asti on toivoa! Täällä kans muutaman muunkin tavoin eletään piinaviikkoja! Rinnat on kipeät ja ajoittain hieman etoo, ei pahemmin, toisaalta ruokahalu on kasvanuki! Masua jomottelee välillä...
  16. A

Ai niin, viikkoja nyt noin 5+0 =)
  17. A

Heippa! Mukava että joukkomme kasvaa! :flower: Heti omaa napaa; pari päivää tässä on huolestuttanut oma oireettomuus... Tuntuu, et rintavarustus ei oo enää niin kipeä kuin on ollut, ja lienevätkö yhtä turvoksissakaan enää. Mahaa ei juurikaan oo jomotellu, tosin ei sitä kyllä muutenkaan oon...
  18. A

Moi kaikille! Täällä yksi esikoistaan odotteleva kans pyrkii mukaan! Ehdin jo kirjotteleen helmikuisiinki, mutta taidan ehkäpä siirtyä enemmän tähään ketjuun, koska la taitaa ennemmin olla maaliskuussa, riippuu laskurista ja miten kiertonsa sinne määrittelee. =) Ja täällä teitä...
  19. A

Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

Jokusen päivän olen teidän sivustoa lukenut ja uskaltauduin nyt itsekin tänne! =) Plussatestin tein ekan kerran maanantaina ja tänän viel varmistelin, ja sama tulos tuli! :heart: LA olisi siinä helmi-maaliskuun vaihteessa, riippuu laskurista. Ensimmäistä siis odotellaan! Varovaisin...

Yhteistyössä