Moi Samara!
Mun piti ihan tulla metsästämään sua tänne, kun olit mielessäni. Että mikä on tilanteesi... Yritin lähettää privaviestiä, mutta joko en osaa käyttää tätä tai sitten se ei ol mahdollista.
Heti ensimmäisenä ONNITTELUT!!! Olet näemmä plussannut!!! UPEAA!!!
Mun tilanne on seuraava: ensin talvella tuli se yksi varhainen keskenmeno, eli hailukoita viivoja ja sitten vuoto. Sain sitten ne Terolutit, jotka auttoivat raskauden heti seuraavasta kierrosta alkuun ja laskettuaika oli tammikuussa. Olin onneni kukkuloilla ja päätin jättää palstan vähemmälle hetkeksi, ja koittaa keskittyä normaaliin olemiseen sekä lepoon. Kaikki meni hyvin viikolle +8, kunnes sain kivuliaan keskenmenon. Ja tässä sitä nyt taas ollaan...
Ensimmäinen ovulaatio sen keskenmenon jälkeen tuli juhannuksena ja nyt tietysti herää toiveet, että josko onnistuisi heti perään. Jos onnistuu, voin liittyä tähän ryhmään huoletta, siellä sitten mullakin olisi maaliskuussa (taas) laskettuaika.
On tää elämä hurjaa. Kukaan ei kertonut mulle (koulussa tai missään), että lapsentekeminen on vaikeaa. Aina vaan peloteltiin,e ttä "elkää sitten vaan tulko raskaaksi"... No kohta 30 vee lasissa, pelko raskaudesta alkaa unohtua ja halua lapsesta tulla tilalle. Ja kuinka ollakaan... Eipä olekaan ihan niin kuin biologian kirjassa kerrottiin. Nyt sitä miettii, että olisiko se muka ollut niin kauheaa tulla raskaaksi jo 5-6 vuotta sitten tai 20-vuotiaana?
Mutta olen suunnattoman iloinen ja onnellinen kaikkien teidän maalismassujen, mammojen ja mahatyyppien puolesta! Iloa ja onnea ja lykkyä ja hyvää oloa kaikille! Samara, laitahan mulle kuulumisiasi. Oot ainoa "palstatuttu", joka on jäänyt tänne hengaa ja jonka kuulumisia olen seurannut.
Raskausiloja!