Ei me sen miehen kans tavattukaan kun se perui sen jutun kun oli kuulemma muuta. No se laitteli mulle sitten viestiä että kiinnostaisko parisuhde! Just. Ovat kuulemma erotilanteessa naisensa kanssa. No laitoin että ei kiinnosta, valitettavasti, mut parempi sanoa suoraan. No sit tältä tuli viestiä että parempi kai sitten että pidän ja kasvatan lapsen yksin tai sellasen miehen kans kuka kiinnostaa. Vastasin että voi hän olla lapsen elämässä ja isänä vaikkei me oltais yhdessä, se olis lapsen edun mukaista. Vituttaa. Heti jos en ala suhteeseen niin tulee tollasta..
Mua ei vois nyt vähempää kiinnostaa mikään seurustelu... Hohhoijaa.
Huomenna lähden pienelle reissulle, pari päivää oon Helsingissä, näen kavereita ja käydään keikoilla. Huippua!
Mulla ei ole paino nyt noussut yhtään. Ei oo ruokahalua. Tottakai mä syön mut todella pieniä määriä verrattuna entiseen, mikä ei sinällään ole paha homma, ennen tuli syötyä liikaakin. Kunhan ei nyt laskis paino ainakaan vaan nousis raskauden mukaan. Mulla ei sen kummempaa pahoinvointia ole, mutta ruoka ei vaan maistu ja pienestäkin tulee niin ähky olo. Tunnen oloni jo melko valasmaiseksi ja raskaaksi.
Yks päivä muuten huomasin, ja äitikin huomas, että maha on pullahtanut vähän esiin. Tuolta alempaa, eri näkönen kun ennen ja kova.
Yölliset vessareissut senkus lisääntyy. Ja tämä
ummetus, onko muilla? Tuntuu et koko peräpää kipee
Ajattelin jo käydä ostaan jotaki Levolacia tai vastaavaa
Ihanaa tämä raskaus toisinaan.. Ja juu tiedän minäkin että monilla on paljon vaikeampaa ja ovat menettäneet pienokaisensa, ei passais valittaa "turhasta".
Valittamisesta tulikin mieleen, että mulle mun mummo sanoi että mä en saa KOSKAAN valittaa sitten jos vauva itkee tai oon väsynyt, koska itse olen sen lapsen päättänyt pitää. Onko se nyt ihan noinkaan? Kaikki ihmisethän jotka haluavat lapsen, päättävät tehdä/pitää sen, ja silti varmaan kaikki valittavat välillä väsymystä ym. Minäkö en saisi mitään valittaa kun odotan yksin? hah hah. Kummallista..
Littledeath + pikkunen 10+2