Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

Tänään oli neuvola ja sisätutkimus.. Neuvolan puolella verenpaine ja hemppa vähän koholla.. Sisätutkimuksessa kaikki taas OK. Jännitti pirusti tuo sisätutkimus kun tiesin jo etukäteen että kyseisen toimenpiteen tekevä ihminen on mies :LOL: ..hieman nolostutti availla haaroja mutta työtänsähän sekin teki vaan... :ashamed: Seuraava neuvola aika onkin sitten kuukauden päästä, sitä ennen pitäis käydä sokerirasituksessa.
 
KatsuAmsku mun LA on siis 26.3 ja ikää 34 tai no voi laittaa 35. täytän 2 kk päästä :O
kyllä se ultra jo uniin tulee vaik on vasta 13.9...
mentiin miehen kans sinne ja se huone oli sellanen iso,mis samas oli varmaan 10 pöytää eikä ees verhoja välissä. no aikansa se MIESlekuri ronklas ja yhtäkkiä lähti pois sanaakaan sanomatta. jonku ajan päästä tuli takas (mä siis makasin edelleen tutkimuspöydällä reva levällään) laitto jotaki jalkopäähän ja sano jotenki et tässä se ny on. katoin ja siel oli sellanen noin 10cm mittanen möykky. mähän paniikis,et nytkö se jo synty!! sit rupesin sitä tutkimaan paremmin, se saatanan lääkäri oli tuonu pikku nuken sinne ja sano et VITSI VITSI! heräsin sit siihen v**tutukseen :mad:
ei kyl oo ensimmänen eikä todennäkösesti viimmenen,ku nään ihme unia : /
kyllähän tuo olis hinku päästä kattoo onko siel mitää elämää tai jos ees sais dopplerin!!!

tombatar ja toukka 9+3
 
Tombatar olin lukenu jo sun tekstin ja mietin ihan kauhuissani, että mitä ihmettä sulle on tapahtunut. Sitten hoksasin, että se oli uni... :D

KatsuAmsku Mulle voi päivittää iäksi 24, oli tossa synttärit parisen viikkoa sitten :whistle:

Aaah... tein iki-ihanaa pastaa: valkosipulit pannulla freesata oliiviöljyssä, lisätä ½ tuore chili ja freesata sekin. Sitten ½-1 sitruuna puristaa ja lisätä mustapippuria ja suolaa. Tämä "kastike" sekoitetaan tuoreen persiljan kanssa tagliatelle-pastaan... Om nom nom nom... vielä kun sais parmesaania syödä, niin bueno.
 
Mulla siis la:n voi päivittää, se on 21.3. :)

tombatar: haha, mäki luin sun viestin eka vähän huonosti ja aluksi luulin että tuo uni oli ihan tositilanne :D Ja ajattelin että mitä v****a!

Tänään olin yhteydessä lapsen isän kanssa. Huomenna tapaamme ja juttelemme kasvotusten. Vähän sellainen ristiriitainen fiilis jäi.. Ei hän mua mitenkään haukkunutkaan tai tuominnut tms. Mutta vaikutti jotenkin ylimieliseltä ja silleen. Kyseenalaisti jotenkin sen että oon ollut selvinpäin raskausajan. Joo, totta, olin sillon kännissä kun me tavattiin, muttei se sitä meinaa että olisin niin vastuuton että ryyppäisin raskausaikana! Kyseli mun rahatilanteesta ja siitä onko mulla luottohäiriöitä tms. Tuli vähän sellainen olo että mitä se hänelle kuuluu. Halusi myös etten kertoisi hänestä kenellekään ja pidettäisiin matalaa profiilia. Kävi sellainenkin mielessä jos hän haluaa "ostaa mut hiljaiseksi" ja maksaa elarit silleen kerralla.. Mut tää nyt on spekulaatiota ja huomenna oon varmasti viisaampi.

Tänään mulle tuli aika nt- ja rakenneultriin. Nt on 6.9. ja rakenne 4.11. Tuon rakenneultran ajan joudun muuttamaan kun mulla on koulussa tuolloin sellainen päivä etten kertakaikkiaan voi olla pois!

Littledeath + pikkunen 10+1
 
Littledeath sinuna ottaisin yhteyttä oman kuntan sosiaalitätiin (siis siihen, joka hoitaa näitä huoltajuus ja elatusmaksuasioita). Juttele sen kanssa, mitkä on sun oikeudet ja miten kannattaa tilanteessa toimia :) Näin mä tekisin. Oikeusaputoimistosta saa myös apua tälläisiin kysymyksiin. Ite ollut yhteyksissä jälkimmäisen tahon kanssa, kun huoltajuus ja elatusmaksuasiat mietitytti. :hug:
 
Huhhui mikä sivusto. En sitten millään löytänyt tätä keskustelua enkä päässyt entiseen tapaan klikkaamaan omasta profiilista viimeiseen viestiini :O Sivuhistoriassa oli täällä käyty siksi löysin tänne. Ilmoittaa vaan ettei ole jotain käyttöoikeuksia?? Onko muilla samaa..

Jakatapauksessa ON: Minä olen nyt varmuudella tuntenut hentoja liikkeitä tuolla massussa. Muutaman päivän kummastelin että voisko olla mutta nyt voin varmuudella sanoa että on ne =) Ihan satunnaisia ja todella harvoja siis että iltasin saatan yhden "osuman" tuntea jos samalla hetkellä juuri satun siihen keskittymään mutta kuiteskin eiköhän nää tästä lähde vahvistumaan ja kohta saakin taas kärvistellä niitä kipeitä potkuja kylkiluiden väliin :LOL:

Dindei + pikku 13+2
 
Tombatar Minäki katoin, että mitä ihmettä sulle on käyny lääkärissä, mut se oliki vaan uni :LOL:
Dindei Unelmoin jo, että joko ne liikkeet vois tuntea kolmen viikon päästä, mut sähän ootki uudelleensynnyttäjä, ne kuulemma tuntee aiemmin liikkeet :) No ehtiihän tässä.

On tullu pieni pelko jostain syystä, että mitä jos kaikki ei olekkaan hyvin, se eka ultraki vasta parin viikon päästä, ennen sitä mikään ei oo varmaa :| Nyt kun pikkuhiljaa alkanut omaksumaan ja uskomaan tän asian, niin tälläisenä ikuisena pessimistinä tuntuu, ettei voikkaan silloin sujua...
 
Ompas tästä tullut outo!!! Katsoin pitkään sivustoa tyhmänä. :confused:
Ei heti tajunut että tää palsta on muuttunut! :whistle: :D joo oon vieläpä blondi :LOL:
: / en ainakaan vielä tästä tykkää yhtään.
No anyway, sunnuntaina meinasin laittaa facebook profiilipäivitykseen 29.3.2011 =) :heart: unelmat toteutuu...
 
Pitää munkin tulla kokeileen tätä kun ei unikaan tule silmään. Tuli nukuttua liian pitkät päiväunet :ashamed:

Täällä edelleen tullut ikäviä uutisia muutamalle, pahoitteluni :hug:

Uusiakin oli tullut mukaan, tervetuloa :wave:

Dopplerista piti sanoa että itse kuulin sydänäänet joskus rv 10+. Parhaiten kuului kun pissarakko oli täynnä. Mulla käytössä halvempi angel sounds vai mikä se nyt olikaan.

Pissalla täälläkin juostaan 4-6 krt yössä, argh!

KatsuAmsku mulle oli vaihtunut takaisin etusivulle vanha LA eli uusi oli 25.2 ja synnäri LPKS, kiitos!

ON: Ei mitään erikoisempaa uutta. Ruokahalu hukassa, vaikka pahoinvointia ei enää ole. Painokin laskenut, pakko kai alkaa väkisin syömään enemmän. Viikonloppuna olisi kaverin häät etelässä, sen jälkeen tietää kaikki varmaan raskaudesta =) Eipä tuo enää mikään salaisuus ole...

Rakenne uä 15.10, sinne on tosi pitkä aika vielä. Mua niin haluttaa saada tietää kumpi on tulossa! Edelleen uskon siellä tytön köllivän, vaikka eipä tuolla ole merkitystä. Ois vaan niin ihanaa ostella jo vaatteita kun vaan tietäis minkä värisiä.

Pakko kai mennä nukkumaan, että jaksaa herätä aamulla lapsukaisen kanssa.

Peppioliina rv 13+5
 
Misc Minä tunsin ensimmäiset liikkeet esikoisesta rv16+ ja neuvolassa sanottiin että normaalisti ensisynnyttäjä tuntee liikkeet juurikin rv16-20 no nyt tosiaan rv13+ ja samanlaiset pienet hipaisut ovat massussa tuntuneet kuin esikoisesta tuolloin viikolla 16. Kyllä kohta sielläkin potkii maltti on valttia vaikka tästä en osannut edes odottaa vielä niitä liikkeitä niin niin ne vaan jo tuntuvat tosi äärettömän harvoin viellä..

ON: Oksentaa, oksentaa ja oksentaa.. sais jo riittää. Taitaa olla "poikaolosta" riippumatta rinsenssa matkassa tai sitten kiukkusa pikkuherra :LOL:
Nyt takaisin sinne oksentamaan.. HUUH!

Dindei + pikku 13+3
 
Apuva!!! Tänään on sitten totuuden hetki.. Ultra klo 15..:confused:. Olen ollut tosi väsynyt kun flunssa ei ota laantuakseen ja sitten oli ma-ti välinen yö töissä. Jännittää niin ettei ole kuitenkaan pystynyt kunnolla nukkuun..:eek: Täytyy koittaa keksiä jotain tekemistä kovasti tälle pvlle niin kuluis tunnit nopeammin!!
Hassuja unia minäkin olen nähnyt, viime yönä olin jossain pikku kaupassa ja yritin epätoivoisesti ostaa teinilonkeroa koska sitä teki mieli :D. Sitä ei kuitenkaan kaupasta löytynyt ja myyjän kanssa koitin vääntää miksi en voi ostaa tavallista lonkkua! Jouduin sitten lopulta myöntämään hänelle että olen raskaana. :)
En ole vieläkään kertonut kenellekkään!!Mutta jos tänään tulee hyviä uutisia, niin voisi alkaa joillekkin kertomaan varovasti. reaktiot arvaan jo kaikkien suusta..:whistle::ashamed:, tulokas kun on sitten meidän perheen 5. lapsi (itselleni 3.). No, meidän on perhe, vaivatkoot muut päitään jos haluavat, itse lapsemme hoidetaan!
Olo on järkky! pahoivointi eto-olo kestää 24h. Ja se kun ei iske vain vatsan tyhjänä ollessa vaan on ihan kokoajan!!:O. Koitan syödä vähän väliä jotain pientä (omenaa, ruisleipäpalasen yms), mutta ei.Mikä tähän auttaa??? En ole nyt oksentanut, kakomista kylläkin ja hampaiden pesu on yhtä tuskaa. Paino nousee kyllä.
Palaan asiaan illemmalla tai huomenna kertomaan ultran tulokset, onko asukas tallella,hengissä tai muutoin kunnossa.
peukut ja varpaat pystyyn!!!:eek:

kike79 & pikkupieni 9+1
 
Pahoinvoiville: mummuni aikoinaan sanoi että mitä kauhempi olo raskausaikana sitä terveempi lapsi!!! Omalla kohdalla oli kyllä oikeassa kun tytöstä oksensin 24h ja hän on kyllä ollut tosi terve koko ikänsä. Pojasta kun en pahoinvoinut juuri ollenkaan, niin hän onkin sitten sairastanut kokoajan, allergiat mukaan lukien :|. Tosin itseäni ei paljon lohduttanut noi sanat kun vessanpönttö tuli läheisemmäksi kuin oma mies..
tsemppiä kaikille pahoinvoiville!!!:hug:
 
HMPF! Kotona näkyi ihan ok, mutta tällä duunikoneella on edelleen kaikki hymiöt ihan jättiläisiä.... Outoa.

Ei viitsi oikein atk-ihmisiäkään apuun pyytää - täällä töissä olisi varmaan tarkoitus olla ihan muilla sivuilla...... ;)
 
Huiii... Kuinka tätä palstaa osaa käyttää ollenkaan ku on niin muuttunu. :eek: Ihmettelin kans hetken aikaa, että mihin oikein tulin ennen kuin tajusin, että tää on "taas" muuttunu.
Jospa tää tästä! :)

Tervetuloa uusille mukaan ja halit surun kohdanneille.

).( Hermot ollu eilen ja tänään jotenki tiukoilla. Illalla hermoilin esikoiselle kun oli kadottanut takkinsa. Aamulla sitten miehelle, kun se on niiiiiin tonttu, että menee kipeänäkin töihin!!! :mad:
Pahoinvointi onneks alkaa pikkasen taas helpottaan... Saas nähä kuinka kauaks aikaa.
Väsyttää välillä ihan älyttömästi. Eilen, kun olin töissä melkein 13h niin oli kyllä tuskaa koittaa pysyä hereillä... Haukottelin suu levällään vähän väliä ja tuumailin vaan työkavereille, että mikäköhän se nyt näin väsyttää. :D Mun työkavereista, kun ei tiedä kuin 2 että odotan ja kumpikaan ei ollu eilen töissä.
Tosin kahvitunnilla yksi alkoi arvailemaan, että odotan ja tällä punastumisella ja huonolla valehtelutaidolla asia saattoi mahdollisesti paljastua... Niin, saati sit tällä mahalla! :D No jospa nuo vielä ois asian tsoukilla ottanu...

Ihania ultra ja neuvola kuulumisia taas teillä ollut :heart: Perjantaihin pitäis itse maltaa odottaa, että pääsee nt- ultraan... :)

Mä näin kans yks yö unta vauvasta! :heart: Unessa vauva oli tyttö ja mietin, että näyttääkö se nyt siltä meidän valitsemalta ninmeltä ja sopiiko nimi sille.... :)
Olin hyvin hämmästynyt, että vauva oli tyttö, koska olen koko ajan ollu sitä mieltä, että vauva on poika.
Eräs tuttavani sanoi kuopusta odottaessani, että enne unet vauvan sukupuolesta pitää usein paikkaansa. Olin silloin just nähnyt unta kuopuksesta, että se on poika. Poikahan se sit olikin. :)
Saas nyt nähä kumpi siellä on... Jännitystä piisaa maaliskuulle asti, koska ei aiota sukupuolta selvittää. Tai sit helmikuulle... jos tää syntyy etuajassa niinkuin unessa. :D

Tombatarin uni oli hauska, näin kuulijan mielestä. :D

Hahaa!! Nyt mies soitti, että tulee kohta töistä pois... Sanoin vaan, että viisainta onkin helev*tti!! Olla nyt siinä kunnossa töissä, MURR!!:kieh: Oon kyllä vieläkin pahalla päällä, vaikka se sieltä pois tuleekin. Ärsyttäviä nää hormoonit , ku pistää näin vetuttamaan! :/ :kieh:

Tiitulipiituli 11+6 (?)
 
Jopas on mennyt oudoksi palsta... vaikka kai tähän äkkiä taas sitten tottuu!

Littledeath Tsempit tapaamiseen lapsen isän kanssa.

dindei Mä kanssa tuosta kakkosesta tunsin ekat liikkeet todella aikasin ja taisi olla jo 15 tai 16 viikolla kun mieskin tunsi kunnon potkut masun läpi. Aika vilkas masu kaveri oli meidän kakkonen ja sitä on kyllä edelleenkin! ;)

Pahoinvoinnista Mulle kanssa sanottiin ultrassa kun osastolle tiputukseen jouduin että mitä huonompi olo äidillä on, niin vauva yleensä voi sitten loistavasti. Tosin se ei itseä paljon silloin lohduttanut, enkä vieläkään ole ihan varma. Nyt olen alkanut oksentamaan pahoinvointilääkkeestäkin huolimatta... alkaa jo voimat loppumaan henkisellä puolella kun koko ajan vaan oksettaa ja mitään ei pysty tekemään. Lähes joka päivä tulee itkeskeltyä huonoa oloa. :ashamed:

Tytöstä en voinut juurikaan pahoin, pojasta taas jonkun verran, mutta en oksentanut kuin kerran ja paha olo meni pois aina syömällä. Tämä kolmas raskaus onkin tähän saakka ollut pelkkää oksentamista vaan. Meillä on esikko tosi rauhallinen ja kakkonen aika vilkas joten mies meinasi että mitä pahemmin voin niin sitä vilkkaampi on lapsi ja tämä kolmas taitaa olla sitten tasmanian tuholainen. :LOL:

mielialan vaihtelut Tässä raskaudessa en olekkaan vielä saanut mitään raivokohtauksia ja itkukohtauksia niin kuin edellisissä on ollut.... ehkä sekin tulee sitten jälki käteen vielä moninkertaisena! :D

Kai sitä tarvii mennä viettämään jälleen aamupäivää tuonne wc:n puolelle! Hyvää pikkulauantaita kaikille!!!

Liro ja papunen 9+3
 
Onpahan taas opettelua tän kanssa.

Dindei, tuolla ketjun yläpuolella oikealla lukee pienellä työkalut. Siitä kun klikkaa, siihen tulee alas palkki, jossa alimpana lukee lisää ketju seurantaan tms. Kun se on lisätty, löydät sen omista asetuksista. Jos ei ole uusia viestejä, niin pitää painaa vielä näytä kaikki seurattavat ketjut painiketta. Kamalan monimutkaista, mutta ite en oo toistaiseksi keksinyt muutakaan reittiä. Omassa profiilissa profiilikuvan alla lukee myös etsi kaikki viestit, luulin, että sitä kautta olis pääsyt, mutta ei, se vaan sanoo, että Mömmömmöö, sinulla ei ole käyttöoikeuksia tälle sivulle. Siis mitäääh?! Inhoon tämmösiä muutoksia, jos ne ei sit toimi niin kun pitäis, murr.

Täälläkin tulee öisin käytyä vessassa, ei tosin noin usein kuin joillain. Herään aika tasasesti, yleensä ekan kerran kahen maissa ja toisen kerran neljän ja viiden välillä. Pari kertaa en oo jaksanu lähteä vessaan sillon kahen maissa, oon vaan pakottanu itteni nukkumaan. Sitten kun oon herännyt sillon neljän kieppeillä, niin maha on ihan järkyttävän kipee, kun on niin kamala vessahätä. Sillon on jo kiire :LOL:.

Vähän ihanaa muuten, tää teksti ei pompi enää ylös, jos lisää hymiön =)

Pahoinvointi on aika hyvin hellittänyt. Välillä saattaa olla iltaisin heikko olo, mutta se menee aina syömisellä ohi. Mun teksi mieli ihan kamalasti napostella koko ajan. Eikä siis varsinaisesti tee mieli mitään tiettyä ruokaa, eikä oo oikeastaan nälkäkään, tekee vaan mieli syödä :D Mä sitten yritän napsia hedelmiä ja vihanneksia, ettei menis ihan mahdottomaksi. Oma vaaka sanoo, että paino on vähän tippunut siitä neuvolakäynnistä, hyvä niin, kun mulla tota ylipainoa on enemmän kuin tarpeeksi.

Muita oireita on väsymys aina vaan (voisin vaan nukkua, nyt saikulla ollessa oon nukkunut kevyesti 10 tunnin yöunia ja silti saatan päivällä vetästä pienet tirsat |O ) ja kai ton selkäkivun voi kans oireeksi laittaa. Nyt oon pikkuhiljaa alkanut jumppailemaan, kun se iskiaskipu on helpottanut, mutta nyt selkä on toiselta puolelta kipeä (vanha vaiva). Yleensä yksikin jumppakerta auttaa, mutta nyt ei ole kolmekaan kertaa auttanut : / En sitten tiedä, olisiko se vielä pahempi ilman tota jumppaamista. Olisin varmaan ihan jumissa.

Mömmis 9+5
 
Heipparallaa!!:wave:

Mä en yhtään tykkää tästä uudesta: /Voi johtua siitä etten osaa käyttää tätä kunnnolla:) Kivoja uusia hymiöitä on ainakin tullu.

Mitäs mitäs....

Paljon voimia kaikille vauvan menettäneille:'( Kunpa kaikki olisivat vain voineet jatkaa tätä ihanaa matkaa:hug:

ON PAhoinvointi alkaa pikkuhiljaa helpottaa,voiton puolella ei kuitenkaan vielä olla:x Mulla jotenkin sylkeä erittyy erikoisen paljon suuhun mikä on omiaan lisäämään ällöoloa. Luulen että johtuu huonokuntoisista hampaistani,mulla on kauhea hammaslääkäripelko:ashamed: Pitäisi kai ottaa itseään niskasta kiinni ettei pahoinvointi tällaisen asian takia kestä koko raskautta.

Jossain vaiheessa puhuttiin syömisistä ja juomisista. Kahvin olen jättänyt kokonaan koska se kuvottaa niin paljon. Nyt olen viime päivinä ruvennut juomaan teetä,aiemmin ei mennyt alas. Kofeiinin korvasin pepsi maxilla,muuten olis pää räjähtäny.
Fetasalaattia söin kulhokaupalla viikonloppuna kun oli kuopuksen synttärit. Ja myös parmesaania sekä mozzarellaa olen syönyt ihan surutta:whistle: Maalaisjärkeä voi kuitenkin käyttää näissä syömishommissa:saint: Vaikea kuvitella että suomalaisista elintarvikkeista sais yhtään mitään tartuntoja.

Monella muullakin on vissiin päällä kaamea flunssa!!!!!:mad: Täällä myös. Eikä olo kyllä ainakaan parane kun räkä valuu ja nenä täysin tukossa.

Mulla alkoi eilen koulu :D Luen itseni kosmetologiksi aikuisopistossa. Se on pitkäikäinen haaveeni enkä toki jätä koulua väliin vaikka raskaana olenkin,menen sitten takaisin kun vauvan kanssa on arki lähtenyt sujumaan. Se on onneksi joustava ja opiskelu ajoittuu iltaan,klo 16-20 kolmena iltana viikossa. Toki se nyt on rankkaa näin aluksi kun menen kuitenkin joka aamu klo 6 töihin. Mua ei jotenkin tuo työnteko kiinnostais pätkääkään:snotty: Nytkin olin viime perjataina poisssa ja sitä ennen viikon veke. Alkaa pomolla varmaan hermo mennä:ashamed: Kerroin eilen hänelle s.postilla raskaudesta,ei ole vielä vastannut:whistle:

Joskus puhuttiin telakallisista turvakaukaloista. Meillä oli kuopuksella Gracon Logigo S joka oli todella kätevä. Ja hinta-laatusuhde on mielestäni paikallaan kun istuin maksaa alle 200e. Tai se kai riippuu väristä,meillä oli sellainen ruskea-lime,aivan ihana väri ja hintaa tuli muistaakseni 169e. Ja tuo väri on erittäin hyvä unisex-väri,sopii molemmille.

Ensi maanantaina olisi sitten np-ultra. Ei oikeastaan jännitä koska kävin yksityisellä silloin pari viikkoa sitten. Ja Down-seulaan en edes osallistunut.

Nyt on pakko tehdä välillä töitäkin!:wave:

Paljon jaksuja kaikille jotka vieläkin halaavat pönttöä!!

-Naurukohtaus ja Ylläri 11+2-
 
|O Väsyttää ja :'( itkettää!! Ja taaskaan ei mitään varsinaista syytä. Hermostuttaa tää paisuva vartalo jo nyt---eteenpäin kallistunut kohtu joten äitiysfarkut jo käytössä eilisestä alkaen. Muut farkut ei menis kirveelläkään kiinni. Mites muilla, onko tullu painoa ja meneekö entiset vaatteet???
Haluisin olla hyvin voiva, energinen ja vain mahasta kasvanut odottaja mut musta tulee kuitenkin taas vaappuva, hormonimyrskyissä tyrskivä valas joka turpoaa korvista alaspäin kaikkialta. Eilen halusin ostaa uuden tunikan Vilasta mut L-kokokin oli tisseistä jo nyt liian ahdas...
Tiedän et tää on nyt ihan turhanaikaista valitusta kun muut joutuneet kokemaan menetyksiä ja itsekin säikähdin viime viikolla vuotelevan etisen istukan takia. Mut ehkä joku ymmärtää? Mun mies ei ainakaan käsitä mitään, ollaan etsimässä isompaa asuntoa ja syysloman matka pitäis varata mut mitään ei saa tehtyä asioiden eteen. Huusin sit sillekin puhelimessa..:x Eli musta on jo nyt kuoriutumassa varsinainen miss Odottaja 2011...
Urholiina 9+5 tai 10+3 (ultran mukaan)
 
Täytyy munkin korkata tää uus sivusto :) Esikoisen kans käytiin neuvolassa. Kiva kun kesäkuussa varasin tän ajan kun täällä on 3,5v neuvola, eli 3v nla jäi meiltä välistä. Niin nyt onkin loppukesän aikana muuttunu "normaaliks" eli on 3v ja 4v ja 5v jne noo neuvolat. Mennään sit tammikuus uudelleen, on lekurikin sillon ja sit tehdään kaikki testit.

Vaa´alla punnitsin itteni pikasesti siel, nyt on paino tippunu 6kg tän raskauden aikana, oksennellu oon 6-7viikkoa eli kilo viikossa tippunu. Ei huono :D tänään sain itteni liikkeel tosi suolasil x-tra sipseillä. Tosi terveellist, mut ihan sama.

Välil on yks päivä välissä kun ei tartte oksentaa ja sit taas jatkuu... Kai se tässä joskus loppuu.

peppi ja alien 12+6, huomenna poksuu
 

Yhteistyössä