Huiii... Kuinka tätä palstaa osaa käyttää ollenkaan ku on niin muuttunu.
Ihmettelin kans hetken aikaa, että mihin oikein tulin ennen kuin tajusin, että tää on "taas" muuttunu.
Jospa tää tästä!
Tervetuloa uusille mukaan ja halit surun kohdanneille.
).( Hermot ollu eilen ja tänään jotenki tiukoilla. Illalla hermoilin esikoiselle kun oli kadottanut takkinsa. Aamulla sitten miehelle, kun se on niiiiiin tonttu, että menee kipeänäkin töihin!!!
Pahoinvointi onneks alkaa pikkasen taas helpottaan... Saas nähä kuinka kauaks aikaa.
Väsyttää välillä ihan älyttömästi. Eilen, kun olin töissä melkein 13h niin oli kyllä tuskaa koittaa pysyä hereillä... Haukottelin suu levällään vähän väliä ja tuumailin vaan työkavereille, että mikäköhän se nyt näin väsyttää.
Mun työkavereista, kun ei tiedä kuin 2 että odotan ja kumpikaan ei ollu eilen töissä.
Tosin kahvitunnilla yksi alkoi arvailemaan, että odotan ja tällä punastumisella ja huonolla valehtelutaidolla asia saattoi mahdollisesti paljastua... Niin, saati sit tällä mahalla!
No jospa nuo vielä ois asian tsoukilla ottanu...
Ihania ultra ja neuvola kuulumisia taas teillä ollut :heart: Perjantaihin pitäis itse maltaa odottaa, että pääsee nt- ultraan...
Mä näin kans yks yö unta vauvasta! :heart: Unessa vauva oli tyttö ja mietin, että näyttääkö se nyt siltä meidän valitsemalta ninmeltä ja sopiiko nimi sille....
Olin hyvin hämmästynyt, että vauva oli tyttö, koska olen koko ajan ollu sitä mieltä, että vauva on poika.
Eräs tuttavani sanoi kuopusta odottaessani, että enne unet vauvan sukupuolesta pitää usein paikkaansa. Olin silloin just nähnyt unta kuopuksesta, että se on poika. Poikahan se sit olikin.
Saas nyt nähä kumpi siellä on... Jännitystä piisaa maaliskuulle asti, koska ei aiota sukupuolta selvittää. Tai sit helmikuulle... jos tää syntyy etuajassa niinkuin unessa.
Tombatarin uni oli hauska, näin kuulijan mielestä.
Hahaa!! Nyt mies soitti, että tulee kohta töistä pois... Sanoin vaan, että viisainta onkin helev*tti!! Olla nyt siinä kunnossa töissä, MURR!!:kieh: Oon kyllä vieläkin pahalla päällä, vaikka se sieltä pois tuleekin. Ärsyttäviä nää hormoonit , ku pistää näin vetuttamaan! :/ :kieh:
Tiitulipiituli 11+6 (?)