Tissigalluppiin:
[x ] Tissit kipeät
[x ] Tissit kasvaneet
[] Tuskin kasvaneet, mutta vähän turvoksissa?
[ ] Ei kasvua
[ ] Ei kipeät
Viikot: 11+0 (neuvola ) tai 11+6 ("tarkistus ultra" )
Monesko lapsi: Kolmas
Esikoiseltakin rinnat paisu hirmusesti, kuopukselta ei juurikaan. Molemmilta kasvaneet vielä kun maito on alkunut nousemaan... ja sitä onkin sitten piisannut! Vaikka olen tosi hoikka niin molempia lapsia on tullu imetettyä 2 vuotta. (Täysimetystä molemmilta 6kk )
Tätä tulevaa jos pystyis imettämään vuoden niin olisin tyytyväinen.
Dindeille Jaksamista! :hug: Toivottavasti kaikki kääntyy vielä parhainpäin.
Onnea hyvistä ultra kuulumisista! On se niin ihanaa, kun kuulee, että kaikki on ok! :flower: :heart:
En tiedä lukiko kukaan tai siis jäikö kellään mieleen, kun kirjoitin siitä saikkulapun viemisestä pomolle jossa diagnoosi paljastaa raskauteni...
No enivei, vein sen eilen sillä diagnoosilla mikä siinä oli ja pomo oli saanu sen joskus päivällä. Siitä meni muutama tunti, kun mun puhelin soi. Pomo soitteli ja sanoi, että kjun sun sopimus kohta loppuu, niin mitä jos pitäisit pari viikkoa lomaa ja tulisit sitten takaisin ja tehtäis sellanen ainakin 10 vuoden sopimus! Olin ihan
koska olin varma, että raskauden takia paikkaa en saa.... Nyt oon ihan
Ihan huippu hienoa!
Eikä siinä sit ollu kaikki, tuosta muutama tunti ni mies soitti, että meidän hääpäivä on varmistunu. Hui, mennään naimisiin muutaman kuukauden päästä! :heart:
Ihan hullun isoja asioita yhdelle päivälle, mutta niiin parhaita!
Pikkasen tulee kiire häitten kanssa, mutta jospa se tästä!
).( Paha olo alkaa helpottaa, yököttää välillä, mutta oksua ei ole tullu viimeks ku perjantaina, jee!
Olen ihan haltioissani, kun ilmat on viileempiä... auttaa tähän oloon tosi paljon!
Tiitulipiituli 11+0 (?)