Hauska galluppi =)
(Rastia ruutuun)
[x] Tissit kipeät (ei niin kipeät, ehkä paremminkin arat)
[ ] Tissit kasvaneet
[x] Tuskin kasvaneet, mutta vähän turvoksissa?
[ ] Ei kasvua
[ ] Ei kipeät
Viikot: 8+6
Monesko lapsi: kolmas
kuppikoko on imetyksen jälkeen tippunu E-kokoon (olen aina ollut kokoa D/E) ja imetystä odotan taas kauhulla kun ei F/G koon imetysliivejä löytynyt, jos tällä kertaa lähtisi helsinkiin niitä ostelemaan tai uskaltaisi tilata netistä, käytin koko ajan vaan imetystoppeja... onnekseni ei rinnat pahemmin rupsahtanu =) ensimmäisestä kaikki oli niin hassua, mutta yksilöllistä sekin on että jääkö rinnoista imetyksen jälkeen "patalaput" vai pysyvätkö kuosissa (rintalihas jumppa muuten auttaa jonkin verran kiinteyttämään)
TupunenOran Jovi Air-vaunuihin me ostettiin kesän alesta kakkoselle rattaiksi, niissä on heittoaisa, on toiminu hyvin, hyvät työntää ja mahtuu meidän pieneen "kauppakassiinkin", kun renkaiden akselit on renkaissa eikä vaunuissa kiinni, kun irrottaa. Onneksi kaupassa tuli mukana kantokoppa, niin menee sitten tulokkaallekkin, ei tarvii uusia hommata. Olen tykänny kyllä kovasti!
onko joku jo kattellu turvakaukaloita??? haluisin telakallisen, mutta en kuitenkaan maksaa itseäni kipeäksi.... eli onko hyviä ja edullisia tullut vastaan?
Olen tässä miettiny, et jos ei hommaisi pinnasänkyä lainkaan, vaan jonkun esim. korisängyn, äitiyspakkauksestakin saisi varmaan kivan, mutta saisi olla korkeammalla kuin lattialla noiden innokkaiden isoveljien käsien ulottumattomissa.... vai tietääkö joku, mistä löytäisi 100cm pitkän pinnarin, kun 120cm on turhan iso.
(.)Olin aamulla sokerirasituksessa ja olo on ollu koko päivän ihan jäätävä... paha olo on muutenkin ja sit vielä tommonen aamulle, niin voi uskoa et mikä on lopputulos... onneks pojat nukkuu taas päiväunet molemmat, ollaan päivähoitoa varten harjoteltu ja saan itekkin lepotauon päivään.
Huomenna poksuu ja viikonloppuna kummipojan 1vee synttäreille... ans kattoa miltä kahen ja puolen tunnin matkustelu suuntaansa luonnistuu...
vointeja kaikille!!
maariana + Nyytti 8+6