EMPULLE tsemppiä! Toivottavasti ensi viikolla näkyisi jo syke!
SCALA: Voi kurjuus, älä kuitenkaan heitä kirvestä kaivoon ennen lopullista tuomiota, meinaan mullahan todettiin että sikiö vastaa vkoja 5+6 eilen ja piti olla 7 vkoa. Mullahan on AINA heittänyt 5 pvvällä alaspäin onnistuneissa raskauksissa tuo mitta, mutta esim. mun 24 pvän kierroilla tiedän ettei ole mahdollista että on myöhemmin tärpännyt, minunkin kohdalla se tarkottaisi tärpin käyneen 26.5., ja 28.5. plussasin jo. ja kun ainakin mulle sanottiin että ennen vkoa 6 ei sykettä voida todeta, niin sit taas jos alkio vastasi 5+6 ja syke näkyi heti?
Toisaalta, mä olen aina saanu tosi pieniä lapsia, ja ravaillu neuvolassa ja polilla sen takia että "vauva on liian pieni" (nyt on 6v esikoistyttö 122cm akanalku
)
Jotenki ristiriitaisia. Ehkä ainakin toi mun masukki on eksynyt ja haahuillu jossai tai tulee äitiinsä ja on vähän hidas
Ehkä sikiötkin kehittyvät kuitenkin yksilöllisesti.
Voi kunpa sinäkin saisit 10 pvän päästä hyviä uutisia, vaikka onhan tuo heitto aika huima :ashamed: Tsemppiä! :hug:
MAY ja
SIKE tervetuloa :wave:
Tuli tuosta ikäerosta mieleen et mun tytöillä on ikäeroa vajaa 1,5v ja ovat kyllä kuin paita ja peppu :heart: Meillähän tosin kuopuksella on se huuli-ien-suulakihalkio niin ekat 2v oli TOOOOSI rankkaa (2 leikkausta, 5 korvien putkitukset, 30 korvatulehdusta, 23 antibioottikuuria, erikoissyöttövälineet, valvomista valvomista valvomista valvomista.... ja miehen 2kk:n merilläolotyöputket, oma vuorotyö...) mutta sekuntiakaan en ole katunut tuota pientä ikäeroa :heart:
Jos tämän kolmosen saan kunnialla tänne helmikuussa (tai maaliskuussa ku mä vedän odotukset aina 42 vkoille asti
) niin kuopukseen ikäeroa tulee liki 5,5v, mutta kyl sit tarttee viel tehdä kolmoselle pienellä ikäerolla kaveri :heart: Mutta tosiaan, sitä on aina helppo suunnitella, mutta ah, hippasen vaikeampi toteuttaa, mutta elämä kuljettaa minne kuljettaa, sen näkee sitten. :heart:
HIPSULI: no mä oon miettiny et voiko noi lonkat jumittaa jo nyt, ku mullaki vihloo (mitä lie iän tuomia kolotuksia...) mut on kans niin tulessa välillä.
).(
Mun turvotus katosi.
Siis menee oikee farkut jalkaan
Illalla sitten aina palailee.
Pahoinvointia edelleen havaittavissa, ja vuotoa tiputtelee välillä.
Olo muuten suht jees, tissit särkee
ja on kasvaneet!
Aamulla katsoin niitä ja sanoin tuolle miehellekki et jumalauta, mulla on tissit. Hän totesi että no juu näyttää olevan :kieh:
Jahast, nyt nauttii päivästä :wave:
T.Neiti, rv 6?