Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

Kiitos onnitteluista :heart: =)

Mun pitäis sinne seulonta verikokeeseen aika varata. Np-ultra aika tulee kotiin suoraan.

wendy79 Jutteluun vaan mukaan, vaikka ei kokemuksia olekkaan :heart: Omia fiiliksiä täällä on hyvä purkaa ja kysellä ihan mitä vaan =)

Suuri onnittelu kaikille niille, jotka on pystynyt tupakoinnin lopettamaan :flower:

Mä en kestä tätä janoa... Eilenkin join 3 litraa vettä, ja yöllä heräsin silti janoon :eek: Tänään kans litra tolkulla saanut juoda. Ja vessassa saa käydä ihan kokoajan tietysti.

Missah ja nimetön 9+3
 
Nyt uskaltaa tulla jo tänne kuukausipinoon kun näimme tänään pikkuisen ultrassa :heart:
Kyseessä toinen lapsi,esikoinen on nyt 2v. Mulla on takana keskenmeno ennen esikoista 07 ja nyt ennen tätä raskautta oli tuulimuna joka selvis np-ultrassa 09,sen jälkeen vuotelin kauan ja yritystä 7kk ennen tärppiä. Vielä pitää odottaa tonne np-ultraan ennenkuin täysin voi huokaista helpotuksesta,mutta kyllä nyt jo vähän helpotti kun kuuli sykkeet :heart:

Oireina
on pahoinvointi aamusta iltaan,mut onneks ei jokapäivä oo pahana...mahassa oli etenkin ekat 2 viikkoa paljonkin tuntemuksia,mut nyt on hiukka rauhottunut.

Neuvola-ajankin varasin,ens viikolla keskiviikkona...moneskohan päivä lienee :whistle: sillon olisin rv8+4.

Kuulin sellasta huhua että tääläpäin verikoe otetaan np-ultran yhteydessä ja tieto tuloksista tulee kotiin vain jos on jotain hälyyttävää :eek: Kiva sitte ootella paniikissa et tuleeko vai ei :/ esikoisesta en ottanut koko verikoetta.

Sen verran pitää keskusteluja kommentoida,vaikken kauheesti ole lukenut aikasempia kirjotuksia,että seksi se ei maistu tääläkään... paha virittäytyy tunnelmaan kun oksettaa alituiseen. Mies kyl haluis ja pakkokai se on jossain kohtaa antaa ;)

Imetys alko esikoisen kanssa takkuisesti,mut mulla oli selvä päämäärä onnistua siinä enkä edes ajatellu muuta ruokinta vaihtoehtoa ja niin siitä sit selvittiin ja imetin poikaa 1v2kk. Maitoo tuli jossainkohtaa liikaakin. En syöny tai juonu mitenkään erikoisesti,maitoo tuli sitä enempi mitä poika imi...

Repa ja säynävä 7+4
 
Siis hei...arvatkaa mitä tajusin??? Tässähän pitää laatia jo uusi sivu heinäkuuta varten :LOL: Kyllä on ollu jännä kuukausi takana ja toivon mukaan tästä eteenpäin pelkkiä onnenkantamoisia tiedossa :) Haluaako joku ruveta päivittämään vai jatketaanko hommaa entiseen malliin? :D

Kävin tänään kirpparilla ja siellä oli yllättävän monia kunnollisia vaunuja myynnissä. Pitihän niitä vähän sit hiplailla ;)
 
tytöt: oon joskus muutama vuosi sitten löytäny stokkan hulluilta päiviltä tollasen valokuva-albumityyppisen kirjan jossa on nalle puh kuvitus. Sivut on muovitaskujen sisällä ja sit siihen kuulu myös nalle puh &ystävät kuvioita. Makso muistaakseni viisi euroa sillon ja ostin sen juuri sitä varten että joskus kokoan siitä vauvakirjan :). Ur1 näyttäisi olevan tekijänä.

Allu ja möttönen 5+4
 
Vaikkakin tämä raskaus on toinen mulla niin täs alussa tuppaa olee tsi vainoharhanen,siis tarkotan että on tosi epätodellinen olo että onko sitä oikeesti raskaana..vaikka oireet kaikki on ja testinki tein 7 kertaa kunnes pystyin sanoo ääneen olevani pullat uunissa :ashamed: . mut tälläkin hetkellä odotan ekaa ultraa että kuulen ja saan faktaa että tuol masus joku on :D Ja tosiaan ekasta on niin pitkä aika etten ees muista juurikaan siitä mitään niin kertokaahan onko tässä alussa ihan normia sellanen supistelu,vai onko se sitä.siis vetää massun välil kovax .ja sit ähky olo waikka mitään ei olis pahemmin syöny ,tai kun syökin vähän niin tuntuu että on syönyt jo 5 edestä..ja törkee jano koko aja :p rv 6+5
 
Onnittelut ihanista ultra uutisista :flower:

Tervetuloa uusille! Ihanaa, että taustailijatkin ovat rohkaistuneet kirjoittelemaan =)

(.) Tänään on ollut ihan vetelä olo. Mitään ei jaksaisi tehdä. Väsyttää, on kuuma ja ahdistaa. Toivottavasti menee ohi. Huomenna pitäisi istua koko päivä koulutuksessa. Vähän mietityttää miten sen jaksaa nukahtamatta :LOL: ja ettei tulisi hirveän huono olo :$ Täytyy varmaan pakata mukaan jotain pientä välipalaa, ettei tulisi kova nälkä = huono olo.
 
Ja mitä seksiin tulee niin täällä todellakin kelpaa :) vaikka monta kertaa päivässä.
Hieman pihalla palstan toiminnasta eli mihinkäs mun pitäisi tuota laskettua aikaa päivittää? Laskurin mukaan laskettu aika olisi 24.2
 
Kiitos onnitteluista ja tervetulotoivotuksista! :) :) Huomenna pääsen hehkuttamaan 5. tupakatonta päivää ja silloin saa taas onnitella ;) :D :D Kiitos Cattius, joka olet samassa tilanteessa, ihana kuulla, että pian pitäisi helpottaa.

Minä en voi lähteä minnekään ilman evästä, mandariinit ja vesimeloni auttavat parhaiten huonoon oloon, mutta keksejäkin olen kantanut mukana.

Onko teillä ollut raskausoireita ennen plussaamista? Minulla ei juurikaan, huonon olon takia tein testin. Mutta jälkeenpäin tajusin, että lopetin yhtäkkiä paria viikkoa aikaisemmin suklaan syönnin :eek: Ajattelin laihduttavani, ja sitten kirosin kun paino ei lähtenyt yhtään putoamaan - no se syy sitten selvisi ;) Vieläkään en halua yhtään suklaata syödä, hassua mutta varmasti terveellistä :)

Seksiä ei olla plussan jälkeen kokeiltu, maha on ollut niin kipeä, ettei tee yhtään mieli. Välillä pelkään, ettei toi mies varmaan halua koko aikana tai enää ikinä.... no saa nyt nähdä miten käy ;) (muoks: ettei kukaan nyt kauheesti "järkyty", niin ei me olla tiedetty plussasta vasta kuin kohta 2 viikkoa, eli ei se seksitön kausi vielä niin kamalan pitkä ole. ;) ) Tänään on maha ollut tosi kipeä, välillä pistää tuonne navan taakse ihan kuin neuloilla tökittäisiin au :(

Hyvät yöt kaikille :)
tömpsis ja mahakipu

 
HEEEELLOU kaikille tervetuloa uusille :) melkein viikko vierähtänyt kun viimeksi täällä pääsi kaymään :) Täällä ei uutta suuntaan tai toiseen aurinkoa otetettu ja uitu ja lomailtu :) Yritin varata varhaisultraa mut oisin saanu sen paljon jälkeen neuvolan niin jätin varaamatta :)

-> nyt lukemaan teidän teksit

Happynow ja muru 5+5 =)
 
Aurinkoista torstaita kaikille. Kävin tänään ekassa neuvolassa & aloin heti vuodattamaan neuvolantädille omaa epävarmuutta raskauden suhteen. Eka yrityshän päättyi helmikuussa heti alkuunsa, mutta neuvolatädin kerkesin silloin jo tavata, joten olimma jo tuttuja ennestään. No tädillä oli kova kiire, ku oli just tullu lomilta & sijainen oli antanu päällekkäisiä aikoja. Ei sitten alettu siinä enempää vielä lappuja täyttelemään, mut se ehdotti et hän vois kokeilla ultrata. Kerto, ettei kovin paljon ultria ole tehny ja koska mulla taakse päin kallistuva kohtu, niin sydänäänet kuuluvat vielä heikommin.

Niin sitä sit mentiin ultrhuoneeseen & se sano kokeilevansa ultrata vatsan päältä. Siinä se sit paineli eri nappuloita ja mietti et miten se sit menikään, mutta lopputuloksena KOHDUSTA LÖYTY PIENI IHMISEN ALKU & SELVÄT SYDÄNÄÄNET!!!! =)

Kyllähän siitä pakostaki kyyneleet alko valumaan, niin uskomattomalta se tuntu. Mut jopa minä ensikertalaisena erotin sen pienen alun ja läpättävän sydämen. :heart:

Ens viikon perjantaina on uus ultra & mies tulee silloin mukaan.

Torstai on totisesti toivoa täynnä :heart: :heart: :heart:

Wendy 79 + vieläkin nimetön 7+4
 

Yhteistyössä