Miehet. Kumman punikin kanssa olisit mieluummin ’sillälailla’? Li vai Sanna M?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti

Li vai Sanna?


  • Äänestäjiä yhteensä
    2
vierailija
Sanotaan, että Lin kanssa se ei olisi yhtä vastenmielistä kuin Sannan.
Sinun kanssa pelehtiessään vaimosi kuvittelee ja fantasioi kaikista muista ukon kutaleista vaan ei sinusta.
Miten alas vielä aiot vajota kurjoituksissasi tällä palstalla? Mielestäni olet jo saavuttanut maapallon sisuksen keskipisteen. Ehkä mittaaminen pitää siirtää avaruuteen. Kuvittele, jos lapsesi luokkakaverit lukevat juttujasi tai meemisi kiertävät TikTokissa. Voi sitä häpeää ja naurun tirskuntaa lapsesi selän takana.
 
  • Haha
Reactions: Johnny Appleseed
Sinun kanssa pelehtiessään vaimosi kuvittelee ja fantasioi kaikista muista ukon kutaleista vaan ei sinusta.
Alepa, en omista vaimoni ajatuksia eikä hän minun. Hän voi siis fantasioida rauhassa. :giggle:

Ehkä sinunkin kannattaisi fantasioda olevasi tämän näköinen. Olisit huikeasti Sannaa kauniimpi eikä sinun tarvitsisi olla katkera, minäkin kiinnitäisin huomioni sinuun.

Miten alas vielä aiot vajota kurjoituksissasi tällä palstalla? Mielestäni olet jo saavuttanut maapallon sisuksen keskipisteen. Ehkä mittaaminen pitää siirtää avaruuteen. Kuvittele, jos lapsesi luokkakaverit lukevat juttujasi tai meemisi kiertävät TikTokissa. Voi sitä häpeää ja naurun tirskuntaa lapsesi selän takana.
Et vieläkään tunne minua. "Mitähän muutkin ajattelevat"-provosoinnille olen täydellisen immuuni. :cool:

Mikä on mielestäsi alas vajoamista avaruudessa?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
En kummankaan. Mieluummin leikkaisin kaluni irti.
Sinulla on liian suuret luulot itsestäsi kuten myös kaikilla tämän palstan miesoletetuilla. Omppu-setäkin huutelee alepa-kaupan tyhjille seinille.
Ei normaali mies fantasioi ruokakaupan hyllyjen ja muun irtaimiston kanssa.
Ehkä hän puristelee kauppareissuilla heviosaston meloneja, ja on olevinaan Italian pm:n salarakas.
 
  • Haha
Reactions: Johnny Appleseed

Yhteistyössä