Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

Heipä hei. Täällä ilmoittautuu uusimukaan, plussa testin tein jo kuun alussa mutta olen hiukan asiaa sulatellut. Meillä ennestään 4 lasta ja nuorimmainen syntyi helmikuussa joten aika pienelää ikäerolla mennään. Hassua taas kirjoitella helmikuistenpinossa :LOL: Ensiviikolla olisi ultra ja jos en ihan väärin ole laskenut niin nyt olisi menossa rv 6-7. Mutta niistä tiedoista tarkemmin ultran jälkeen
 
Hiq
Heips,
meillä plussattiin!
Pikkukakkosta "OonaEemeliä" viikoilla 4+5, Esikkopoju täyttää laskettuna päivänä 2v eli 26.2. :D niin ja synnäri olisi TYKS ja mulla ikää nyt 26 sitten 27.

-> ja eikun kahlaamaan teidän kirjotuksia läpi =)
 
Kylläpäs oli taas paljon tekstiä...

Onnea kaikille hyviä uutisia saaneille ja voimia huonommille.. :hug:

Kävin aamulla ultrassa ja kaikki näytti siltä miltä pitääkin :heart: Sentti pituutta ja syke näkyi. Mies mukana ja liikuttui varmasti vielä minuakin enemmän.
 
Tervetuloa uudet :flower: Ja onnea hyvistä ultra kuulumisista :heart: Sekä :hug: sitä tarvitseville!

Mä taidan ottaa pikku neidin vaunuihin kattelemaan ja ite alkaa vähän tota pihaa siistimään. Kukkapenkit näyttää enemmän heinäpellolta kuin kukkapenkiltä :ashamed: Mä en vaa oo jaksanut. En jaksais kyl nytkään, mut pakko mun on yrittää.
 
Hei, täällä ilmottautuu uusi mukaan, eilen tuli verikokeessa + :heart: Nunnelin LA on 26.2 eli Hiq:n kanssa mennään samoilla viikoilla 4+5.
Mä olen niin täpinöissäni etten nyt pysty enempään =) Palaan asiaan ja tutustun teihin paremmin jahka palaan takaisin maanpinnalle päin :LOL:
Auneliini+Nunneli
 
Täällä poistutaan myös kuvioista. Pikkuinen kasvaa, mutta sykettä ei näy vaikka pitäisi jo näkyä (takana plussaus 26.5 ja kaksi varhaisultraa). Tyhjennykseen / kaavintaan käy tie.

Toivon kaikille sydämestäni onnea kaikille muille odotukseen!

Opaali, yritystä 04/2009, km 06/2010.
 
Tervetuloa ja onnea uusille!

Opaalille iso :hug: ja jaksamista tulevaan.

Kaikki vaan hiippailee johonki reissuun juhannukseksi ja mä oon töissä. Rahaahan siitä toki tulee, mutta aika tylsäähän täällä on kun nuoret huitelee omilla menoillaan mutta taloa ei voi sulkea...
 
Tervetuloa uusille ja Onneks olkoon!! :heart:
Voimia huonoja uutisia saaneille!! :hug:

(.) oma olo hyvä tällä hetkellä. mukaan tullut pahoinvointia entistä ennemän. varhaisultra tasan viikon päästä! JÄNNITTÄÄ!!!

Tääkin taitaa joutua nettipimentoon juhannukseks joten IHANAA JUHANNUSTA KAIKILLE!! :heart:
 
TYTÖT0406: Sullakin kun on tuota vuotoa ollut ni onko sulla mitään hyytymiä tullu tai ollu menkkamaista juilintaa? Mulla ei vuotanu koko aamuna, mut nyt holahti aika iso hyytymäkin :ashamed: En tiedä mitäpitäs nyt tehdä, just siel tiistaina ultrassa oli kaikki ok, et voisko tämä nyt olla vaan sellasta hyytymää joka tuota vuotoa on aiheuttanutkin? lekuri ei sanonu et mistä vuoto johtuisi...hmm.. murehdituttaa :attn:
 
Moikka!

Täältä ilmoittautuisi uusi mukaan! Plussasin jo 4.6., mutta epäuskoisena päätin kirjoitella vasta varhaisultran jälkeen.. =) Tänään siis ollaan käyty sekä neuvolassa, että yksityisellä varhaisultrassa. Neuvolassa sain la:ksi 1.2. mutta ultrassa tarkentui pitkän kierron takia 10.2. Pikkuinen oli 8,5mm ja syke näkyi hyvin. :heart:
Olo on edelleen epätodellinen, mutta niin onnellinen! :heart: :heart:
Oireita ei täällä oo muita ollu kuin aivan älytön väsymys! =)

Voimia kaikille huonoja uutisia saaneille! :hug:
 
Voimia neiti-81 :hug: Toivottavasti olisi väärä hälytys!

Täälläkin alkaa juhannuksen vietto huomenna, aamupäivästä lähdetään reissuun, sunnuntaina palataan takaisin. Oikein ihanaa ja rauhallista juhannusta kaikille! :heart:
 
Neiti-81 :hug: vieläkö vuotaa? Kantsisko sun käydä tarkistuttaan tilanne ennen juhannusta?
Opaalille kans iso hali :hug: .

Kävin keskiviikkona sairaalassa tarkistusultrassa ja hetken lääkäri oli näkevinään 2 sykettä. Vaihdettiin parempaan ultraan, mutta sitä toista sykettä ei enää löytynyt. Sillä ekalla kerrallakin pari viikkoa sitten, kun sykettä ei vielä löytynyt, lääkäri sanoi, että tuossa kohtaa jokin värisee ja tuossa kans :attn: Emppu19 :attn:. No np-ultrassa se kai viimeistään näkyis, jos on kaksi kyytiläistä. Pahoinvointi on ainakin samaa luokkaa, kun noita mun kaksosia odottaessani. Sain siskolta sellaset pahoinvointirannekkeet. Oksentaessani ne ranteissa totesin, ettei niistä mitään apua ole. Ainakaan mulle. Voihan olla, että ne jollain toimii. Vähän jäi vaivaamaan sen lääkärin mittaukset, kun se ensin sanoi, että 7+3 ja sitten jossain välissä sanoi, että 8 viikkoa ja sitten saneluun se laittoi 7+3. Sitten, kun itse laskin myöhemmin, että paljonko niitä viikkoja pitäis olla, niin sain 8. No, mutta syke näkyi; se on pääasia. Minä tosin kuulun siihen 5-10 prosentin vähemmistöön, että on silti mennyt kahdesti kesken, vaikka syke onkin jo nähty. Nyt alan kuiten olla jo hiukan optimistisempi tän raskauden suhteen, vaikka se pelko takaraivossa koko ajan jyskyttääkin. Oon jättäny jopa siteen pois housuista :LOL: . Tuhrutteluakaan ei oo tullu pariin päivään.

Ollaan lähdössä juhannuksen jälkeen kolmeksi viikoksi reissuun, joten mua ei varmaankaan täällä vähään aikaan näy eikä kuulu. Oikein hyvää juhannusta kaikille!
 
Voimia neiti81, jospa ois vika hälytys :hug:

Täältä ultraterveisiä. Pikkuinen sydän lepatti ruudulla hirveetä vauhtia :heart: Mittaa oli 4mm eli tärpänny vain myöhemmin.. Iso kivi tippui sydämeltä.

Hilppa ja urho, rv 6+1
 
Kukas se puhuikaan vähähiilarisesta ruokavaliosta?? Mun mies on sillä ollut jo pitkään ja mäkin innostuin siitä keväällä. Aattelin jatkaa raskausaikanakin, jos se vaikka pitäis tuon kilojen kertymisen nyt kurissa. Molemmista ekoista raskauksista tuli heti plussan jälkeen 3-4 kg nestettä ja lopussa kiloja oli 23... Ihan en päässyt niistä 3 vimpasta kilosta eroon ennen tätä uutta raskautta :( Neuvolassa saivat mun BMI:ksi 25,7 ja kuulemma sen vuoksi joutuisin sokerirasitukseen. Mitäs mieltä ootte, onko se hyvä mennä tohon testiin? Mä nyt jotenkin vastustan sitä, en ees tiedä miksi...

Meille tulee ikäeroksi myös 1,5 v tokalle ja kolmannelle. Mahtaa olla tohinaa ens talvena, huhu huh!

Neiti-81: Ei kannata vielä menettää toivoaan! Jospa sullakin on samanlainen verihyytymä kohdussa kuin mulla, lekuri sano, että se voi vuotaa sieltä ja silti raskaus jatkuu. Mutta käy ihmeessä huomenna kontrollissa jos vain pääset! Juhannus on tietty pikkasen hankala kun hoitavat vain ihan akuutteja ja kriittisiä...

Kärppis: miten ultra meni??
 
neiti: Kyl mulla on tullut hyytymiä, mut ne on ollut tosi pieniä ja lähinnä vain paperille pyyhkiessä. Tuliko sulla kerralla iso hyytymä ja sitten vuotoa? Toivottavasti on väärä hälytys, mutta suosittelen käymään tarkistuksessa varmistamassa tilanteen. Ultraavat kyllä varmasti tuossa tilanteessa, kun oot jo kerran käyny ultrassa ja silloin kaikki hyvin...Mulla on tänään kans tullut verta paperille ja oli menkkamaisia kipuja, aika koviakin. Vuoto ei kuitenkaan yltynyt. Mulla ei terkkari osannut sanoa, mistä vuoto johtuu...Voimia! :hug:
 
Heippa!
Hyppään tänne mukaan, kun en malta olla höpöttämättäkään jossain asiasta :D Plussattu on viime maanantaina odotetusti, LA tällä pikkukakkosella on 27.2. Synnytyssairaala taitaapi olla LPKS.

Neiti-81 ja Opaali :hug: :hug: :hug:
 

Yhteistyössä