Neiti-81 :hug: vieläkö vuotaa? Kantsisko sun käydä tarkistuttaan tilanne ennen juhannusta?
Opaalille kans iso hali :hug: .
Kävin keskiviikkona sairaalassa tarkistusultrassa ja hetken lääkäri oli näkevinään 2 sykettä. Vaihdettiin parempaan ultraan, mutta sitä toista sykettä ei enää löytynyt. Sillä ekalla kerrallakin pari viikkoa sitten, kun sykettä ei vielä löytynyt, lääkäri sanoi, että tuossa kohtaa jokin värisee ja tuossa kans :attn:
Emppu19 :attn:. No np-ultrassa se kai viimeistään näkyis, jos on kaksi kyytiläistä. Pahoinvointi on ainakin samaa luokkaa, kun noita mun kaksosia odottaessani. Sain siskolta sellaset pahoinvointirannekkeet. Oksentaessani ne ranteissa totesin, ettei niistä mitään apua ole. Ainakaan mulle. Voihan olla, että ne jollain toimii. Vähän jäi vaivaamaan sen lääkärin mittaukset, kun se ensin sanoi, että 7+3 ja sitten jossain välissä sanoi, että 8 viikkoa ja sitten saneluun se laittoi 7+3. Sitten, kun itse laskin myöhemmin, että paljonko niitä viikkoja pitäis olla, niin sain 8. No, mutta syke näkyi; se on pääasia. Minä tosin kuulun siihen 5-10 prosentin vähemmistöön, että on silti mennyt kahdesti kesken, vaikka syke onkin jo nähty. Nyt alan kuiten olla jo hiukan optimistisempi tän raskauden suhteen, vaikka se pelko takaraivossa koko ajan jyskyttääkin. Oon jättäny jopa siteen pois housuista
. Tuhrutteluakaan ei oo tullu pariin päivään.
Ollaan lähdössä juhannuksen jälkeen kolmeksi viikoksi reissuun, joten mua ei varmaankaan täällä vähään aikaan näy eikä kuulu. Oikein hyvää juhannusta kaikille!