Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

Opaali olen pahoillani :'(

Toivottavasti neiti sinulla olisi vain väärä hälytys niinkuin nepulakin sanoi :hug:

täällä alkaa olla aika monta jotka on nyt rv4+5 :)

Hyvää juhannusta kaikille jotka sitä pääsee viettämään itse kökin yöt töissä ja kaksi yötä on vielä edessä ja aivan kamalan väsymyksen kanssa saa yrittää pysyä hereillä :/ huoh

Ai niin ja tervetuloa uusille :)
 
Opaali78 :hug: :hug: :hug:

Neiti-81 Jos ei nyt kumminkaan olis se pahin tapahtunut?? :hug:

nepula Mä esikoisen aikana jouduin sokerirasituksessa käymään ja joudun nyttenkin... Ihan hanuristahan se on, mut vauvan parhaaksi kumminkin. Hyvä ajoissa tietää, jos arvot koholla, niin pystyy jo pelkällä ruokavaliolla niitä korjaamaan. Mulla itellä tosin ne arvot oli hyvät, katotaan miten nyt käy :D

Hyviä ultra kuulumisia oli tullut, onnea niistä :flower:

Mä tuskailen täällä tytyn kanssa, kun en meinaa sitä nukkumaan saada :kieh: Ite taas niin väsy kun olla ja voi.

Missah, Sara ja :heart: 8+
 
Kotiuduin juuri porista ja poistun joukosta.
Vauva sykkeineen.. kaikki on poistunut jälleen mun kropastani :'( :'(
Tasan vuosi sitten sama juttu. Oli muuten sama lääkäri.
Oli huolissaan mun jaksamisesta kun on ollut "poikkeuksellisen huonoa tuuria"

Olo on ihan helvetin tyhjä ja väsynyt. :'( :'( :'( :'(
 
Piti vielä kurkata ennen koneen sulkemista ja voi ei Neiti-81. :( IIIISO :hug: ja vielä toinen :hug: sulle.

nepula sokerirasitukseen pääsen mäkin. :) Mä en tiiä, miks mä en ole koskaan osannu tosta loukkaantua tai aatella pahana.. Siis etuoikeus se mun mielestä on, kun samaan aikaan semmoiset, joilla oikeasti epäillään diabetesta joutuu odottamaan puolikin vuotta, että pääsee tohon. :(

Mä kävin ekastakin tuossa tosiaan ja mun mielestä ei ollenkaan paha rasti. :) Tullintorin labrassa voit kattoa telkkua aulassa ne väliajat ja suoraan sanottuna sen kokis-litkun joi mielellään (ja vaik ois ottanu vähän lisääkin) kun oli niin järkyttävä jano. :D Ekalla kerralla ei heittäny sokerit, nyt vähän pahaa pelkään, että heittää, kun mulla tuossa viime talvena kerran niissä oli jo heittoa. :|
 
Pikaisesti tulin lukemaan juttuja vielä ennen juhannusreissua, kun ei nukutakkaan taas tämän pidempään.

Todella surullista että neiti-81 joutui kokemaan taas menetyksen :hug: Toivon, että toivut menetyksestä ihanan perheesi avulla. Voimia.
Kuten myös Opaalille :hug:

Hyviä ultrauutisia saaneille paljon onnea :flower:

Ihmeellistä tämä meikäläisen nukkuminen. Illalla on pakko päästä ysiltä nukkumaan kun on niin puhki ja paha olla. Sitten kun yöllä herää vessaan, ei enää uni meinaa tullakaan. Jos uni sitten tulee niin uudestaan pitää kuitenkin herätä viiden kuuden maissa. Ja tuntuu, että nukkuma-asennon löytäminen on vaikea, aina särkee jonnekin. No on nämä minun murheet pienia..

Hyvää juhannusta kuitenkin kaikille :heart:

Blue ja pienokainen 8+1
 
Neiti: Ei voi yhdelle ihmiselle tulla niin paljon vastoinkäymisiä, itku pääsi täälläkin. Se ei ole reilua. Toivottavasti aika helpottaa ja perhe on tukena. Niin toivoin ettei uutiset olisi olleet huonoja :hug: :hug: :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja happynow:
täällä alkaa olla aika monta jotka on nyt rv4+5 :)

Hyvää juhannusta kaikille jotka sitä pääsee viettämään itse kökin yöt töissä ja kaksi yötä on vielä edessä ja aivan kamalan väsymyksen kanssa saa yrittää pysyä hereillä :/ huoh
Sama täällä - 4 yötä putkeen huomisesta alkaen ja väsymys on todellakin maatakaatava |O

Onko teillä muuten kokemusta kystista? Mulla on oikeassa munasarjassa ISO kysta joka on silloin tällöin kipuillut ja nyt eilen illalla taas :'( Ellei nuo kivut olisi tuttuja jo puolen vuoden ajalta, epäilisin pahinta...mutta samassa kohtaa, sama tuska taas.
Mietityttää sen mahdollisen puhkeamisen kanssa...
 
Neidille todella iso :hug: ja voimia. Kyllä se elämä on epäreilua.

Kaikille tosi hauskaa juhannusta, mä täällä varmaan yksin päivystän kun olen töissä koko juhannuksen niin ei oo muutakaan tekemistä :) Ja ei tarvi mökille lähteä, tosin ei oo sitä mökkiäkään...;)

happynowlta ja wc ankalta piti kysymäni, että millä alalla ootte? Itse sosiaalialalla lastensuojelussa ja tuo yötyökin tuttua kun teen 3-vuoroa. Ja kyllä se väsymys niissä yövuoroissa on jotain aivan tuskaista.
 
Nelli-86, olen lh-opiskelija ja kesätöissä vain yövuoroja tekemässä.
Kyllä se menee, kunhan saa kunnolla nukuttua päivällä - mulla meinaa aina ekat yövuorot johtaa siihen että herään parin tunnin unien jälkeen aamulla, sydän hakkaa niin että tuntuu tulevan rinnasta ulos ja olo on kamala |O Ja esikoinen vaatii oman osansa jaksamisesta tietysti.

Tytöt0406, kiitokset hurjan nopeasta päivityksestä :D :flower: Ikä on siis 33 ja tuleva lapsi toinen :)
 
Neiti-81 :hug: ja paljon voimia!!

Nyt olis sitten jussi. Ollaan rauhallisesti kotona, illalla grillataan ja saunotaan.

Häiritsee, kun ei tiedä, onko mahassa elämää. Nyt pitäisi olla noin rv 5+5. Oireita ei enää nimeksikään. Aluksi oli pahoinvointia ja tissit arat, nyt kaikin puolin normaali olo. Mietityttää, ja voi olla että menen sittenkin yksityiselle ultraan ennen kuin on se kunnan tarjoama ultra.

Miten olette toimineet kahvin kanssa alkuraskaudessa? Itse olen kahvin suurkuluttuja, ja olen yrittänyt vähentää kahvin juomista. Ilmeisesti se 3 pientä kuppia per päivä on suositus, vai kuinka? Eli aika vähän, kun itse juon "hehtaarimukeja" monta päivässä. Tai siis join ennen plussaa :) .
 
Mä olen nyt plussan jälkeen juonu kahvia 1-2 sellasta pientä (muumimukin kokosta) kuppia päivässä. Varmaan tarvis lopettaa kokonaan, kun aika vähän muutenkin sitä juon. Mulla ainakin neuvolan tädiltä tulleessa postissa sanottiin, että kahvia ei sais juoda enempää kun 3 sellasta 1,5dl kupillista päivässä.

Mauu mäkin olin melko varma, että mytty ei kehity niin kun pitäis kun ne vähätkin raskausoireet katos alle viikko plussasta. Siinä olikin suurin syy miksi menin varhaisultraan yksityiselle ja kyllä mytyllä oli kaikki hyvin, sydän sykki ja vastasi viikkoja. Eli ei se oireiden katoaminen välttämättä merkitse mitään pahaa. Ainakin mä oon ihan tyytyväinen, kun ei oierita juurikaan ole :D

nelli & mytty 6+6
 
Nelli -86 minäkin olen vain lähihoitaja kehitysvammaisten palvelukodissa ja pelkkää yötä oon tehny jo kohta vuoden verran :| vanhukset on kuitenkin enemmän lähellä sydäntä, mutta täällä ei ole töitä :/

Joku kyseli kahvin juonnista niin minäkin juon kahvia kun ei jotenkin yö lähde muuten käyntiin...kotona ei oikeestaan tuu juotuakaan enään kun plussa tuli :)

Wc-ankka miltä ne kystan aiheuttamat kivut tuntuu? itse meinaan pelästyin tänään kun ihan hellästi painoin alavatsasta just tuolta oikealta puolelta ja alko koskemaan hirmuisesti :( heti tuli mieleen, et nyt on hehkutettu liian nopeesti...mutta en luovuta positiivisella mielellä mennään kun ei ole aiempaa kokemusta miltä raskauden kuuluu tuntua niin toivon, että kuuluu asiaan :)

Happynow ja muru 5+0

 
Täällä taas töissä, eipähän oo vapaa-ajanvietto-ongelmia (hui, mikä sana!) kun ei oo sitä vapaa-aikaa...:)

Meillä mies lähti eilen lennosta kaupungille kun mä tulin kotiin ja kamalan tylsää oli yksin möllöttää kotona. Onneks uni tuli melko pian ja näin ollen sit ei ollut niin tylsää enää. Pirun ukko vaan herätti baarista tullessaan joskus 2 maissa ja sit en jotenkin saanu unta kun vasta tunnin päästä. Ja kyllä otti päähän...

nelli & mytty 7+0
 
Voimia ja jaksamista niitä tarvitseville :hug:

Mulla kans takana työilta, pääsin yöllä kahdeltatoista töistä ja nyt kaksi vapaata joten jonkun verran pääsen juhannusta viettään. Olen huoltamolla töissä. Meillä ei ole onneksi yövuoroa kun huoltis menee kahdeltatoista kiinni. Ennen esikoisen syntymää olin ravintolassa töissä ja kyllä nuo yövuorot ei ollenkaan sopineet mun kropalle.

Itse juon kahvia pari isoa kupillista aamulla ja yleensä sitten vielä illalla. Tässä raskaudessa ei ole kahvin haju ällöttänyt samalla tavalla kuin edellisessä ja olen sitä pystynyt vielä ihan hyvin juomaan.

Sanuli ja öttiäinen 6+1
 
Mä juon kahvia päivästä riippuen 2-5 iso mukillista...

Mua itkettää tää hillitön väsymys. Ei jaksa mitään, ei mitään. Huoh... :ashamed: Mä poistun synkistelemästä. Jos vaikka pikku unet nukkuis.
 

Yhteistyössä