Hakutulokset

  1. N

    Kylläpäs veti olon herkäksi (turhaakin turhempi).

    Pojalla oli tänään viimeinen hoitopäivä tarhassa kun mulla alkaa perjantaina toinen pätkä hoitovapaata joka kestää vajaa vuoden. Paikka jossa poika on ollut on maailman paras hoitopaikka pienelle, siellä on kultaisimmat hoitajat, syliä on riittänyt ja lempeää huolenpitoa :heart:. Ikinä poika ei...
  2. N

    Minkälaista aluetta Etelä-Haaga on asua?

    No otsikossahan kysymys jo onkin, eli kyseinen alue kiinnostaa, jos joku voisi ystävällissti kertoa kokemuksia tai jos vaikka vaan tietää minkälaista siellä on niin olisin tosi kiitollinen :).
  3. N

    Espoossa asuvat!

    Mikä alue olisi mukavaa aluetta lapsiperheelle? Eli suht rauhallista, lapsiperheitä paljon, puistoja, tarhoja, kouluja yms. muuta tarpeellista lähellä.
  4. N

    Auttakaa kutinasta kärsivää!!

    Mun päänahka kutiaa ihan tolkuttomasti nykyään, oon käyttänyt XZ shampoota ja hoitoainetta juuri siksi ettei niissä ole silikonia ja siten ei ärsyttäisi päänahkaa mutta nyt mun pää on alkanut kutisemaan aivan hirveästi :kieh:! Olen vissiin yölläkin raapinut oikein todella pitkillä kynsilläni...
  5. N

    Apua kestovaippojen hinnoitteluun!

    Voisitteko kertoa paljonko Imse Vimse ja Popolini kestovaipat sisävaippoineen maksaa uutena ja paljonko niistä voi pyytää kirpputorilla, ovat siis edelleen uusia :D? Lisäimuthan ei vissiin maksa paljon mitään?! Kiitos paljon jos viitsit antaa realistisen arviosi!
  6. N

    Harmittaa!

    Mulla on vissiin 5vko:a sitten todettu lonkan limapussin tulehdus. Siihen nyt sitten olen syönyt panacodia, pronaxenia, Ardinexia, Arcocsiaa (vai miten se kirjoitetaan) Panadol kaverinaan ja nyt sitten laitettiin vielä Lyrica "kaupan päälle". Eli nuo kolme viimeistä on nyt listalla. Sieltä...
  7. N

    Rauhoitelkaa mua kiltit!

    Meidän elämään on tulossa isoja muutoksia ja mua pelottaa että miten kaikki menee :|! Oon jäämässä takaisin hoitovapaalle lapsen ja itseni takia, ollaan laittamassa taloa myyntiin mutta ensin tätä pitäis vähän ulkonäkörempata, ollaan muuttamassa pääkaupunkiseudulle kun vaan tälle talolle...
  8. N

    Miksi, oi miksi?

    Miksi ihmiset kyselevät täällä vinkkejä tai neuvoja asioihin kun sitten jonkun vastatessa täysin asiallisesti ja ystävällisesti niin vedetään koko saamarin hernepelto nenään |O|O, erittäin ärsyttävää! JOs ei halua lukea ihmisten vastauksia tai loukkaantuu niistä niin ei kantsis kysyä mitään! Ja...
  9. N

    Hoitovapaalla irtisanoutuminen!

    Tätä on varmasti kysytty ennenkin mutta voisiko joku kertoa omakohtaisen kokemuksen kautta tuleeko se 3kk:en karenssi jos irtisanoutuu hoitovapaan aikana vakityöstä? Kun tuo minun kolmivuorotyöni ei todellakaan toimi pienen lapsen kanssa kun mieskin tekee pitkää päivää. Lapsi kärsii ja minä...
  10. N

    Kirppislöytöjä!

    Kertokaas teinkö hyviä ostoksia: Duplon ajoneuvoja eli poliisiauto, ambulanssa, kaksi henkilöautoa, huolto-auto ja lavarekka 10e kaikki yhteensä ja loistokuntoisia sekä Mega Blocks merirosvolaiva 8e kaikkine ukkoineen ja härpäkkeineen, naarmuton ja kolhuton?! Mä oon tosi tyytyväinen näihin mutta...
  11. N

    Estrogeenivajeesta tietävät!!

    Kertokaas mulle pystyykö estrogeenivajetta parantamaan millään luontaistuotteella tms, mulla on juu kyllä gyneaika olemassa mutta se on vasta huhtikuussa ja ajattelin että jos joku tietäisi asiasta?! Ja voiko yleistilan heikentyminen, väsymys ja paha stressi vaikuttaa tällaiseen asiaan?
  12. N

    Lapsen huono nukkuminen!

    Mä kun luulin että kun korvat putkitetaan ja katsotaan että ei ole liian isot kitarisat tai nielurisat mitkä ahtauttaisi hengitystä maatessa niin poika alkaisi nukkumaan hyvin ja yhtäjaksoisesti koko yön..ketun kakka hän mitään nuku :kieh:! Ensinnäkin nukahtaminen on alkanut kestää vartin...
  13. N

    Vaatekoosta kysymys!!

    Voiko olla mahdollista että nykyään 63kg ja 169cm kokoinen ihminen pystyy ostamaan 36 koon farkkuja tai vastaavasti 29 tuuman? Kun olin eilen housuja ostamassa ja otin 38 koon ja 30 tuuman housuja sovitettavaksi ja ne oli tosi isoja ja päädyinkin yksiin 36 koon kangashousuihin ja 29 tuuman...
  14. N

    Mua niin häiritsee (TOSI turhis)!

    Se että kun ihmiset kirjoittaa tänne lapsistaan tai vaikka miehestään niin heistä puhutaan kuin eläimistä käyttäen "se" sanaa :kieh:. En vaan jaksa ymmärtää vaikka mun oma kirjakieleni on takuulla puutteellista mutta tuo asia pistää joka kerta silmään kun luen täällä palstalla ketjuja...
  15. N

    Lääkärin hassu kommentti!

    Olin eilen lääkärillä kauhean niska-hartia seudun säryn takia joka säteili myös voimakkaasti päähän. Siinä sitten lääkäri pyysi ottamaan paidan pois että hän voi tutkia mun selkärangan ja lapaluut. No ensin hän sanoi että mulla on liian suora selkäranka, että pitäis olla jonkinlainen "kyttyrä"...
  16. N

    Huomenta !

    Olisi taas lähdettävä ihan kohta ansioon mutta kun väsyttää niin kovasti että ei mitään rajaa : /. No eiköhän se tästä iloksi muutu kun juo vähän lisää kahvia ja lähtee vaan reippaasti tarpomaan töihin, onneksi pakkasta ei ole kuin -10. Mutta rentoutukaa te jotka voitte ja kerätkää voimia...
  17. N

    Kaunista Huomenta!

    Täällä heräilty lapsen kanssa uuteen päivään jo klo.4.30, olo on mitä mainioin :)! Vapaa päivä ja pojan sisko tuli eilen meille joten poika on koko ajan ihan liekeissä :laugh:! Hyvä päivä tulossa tänne!
  18. N

    Puudutus!

    Kuinka kauan kestää puudutuksen vaikutus kun on hampaan poiston yhteydessä laitettu kaksi puudutuspiikkiä? Haluaisi jo oman tuntuisen naaman takaisin:laugh:, ja siis kaksi tuntia sitten laitettiin ne.
  19. N

    Laiskuus huipussaan!

    Valitin tässä yhtenä iltana että mua ottaa päähän kuusen koristelussa se että kun niiden lamppujen kanssa saa pelehtiä, ne on menny ihan solmuun vaikka nätisti ne laitettiin kiepeille viime joulun jälkeen :kieh:. Sanoin vielä että enpä taida koko kuusta laittaa tai saa olla ainakin ilman valoja...
  20. N

    Voi kehveli!

    Kävin lekurissa kun mulla on ihan armoton flunssa ja yskä, ja mulla on joku helvatan Mykoplasma pöpö :O! Siksi mä kuulemma yölläkin yskin ja oksensin ja oon muutenkin huonossa hapessa. No kyl mä tiesin ettei tää ihan normiflunssan piikkiin meekkään mut kiva kun tässä on keuhkokuumeen riski iso...

Yhteistyössä