Lääkärin hassu kommentti!

Olin eilen lääkärillä kauhean niska-hartia seudun säryn takia joka säteili myös voimakkaasti päähän. Siinä sitten lääkäri pyysi ottamaan paidan pois että hän voi tutkia mun selkärangan ja lapaluut. No ensin hän sanoi että mulla on liian suora selkäranka, että pitäis olla jonkinlainen "kyttyrä" tuossa yläselässä ja alaselänkin pitäisi olla enemmän notkollaan kuin mulla on. Sitten yhtäkkiä hän sanoi mulle kesken niskan tutkimisen että mä oon kohtuullisen laiha nainen ja että en saisi olla niin laiha kun mulla on pieni lapsikin, ja en tod. ole mikään laiha koska painan kuitenkin n. 60kg ja pituutta on 169cm. Sit hän alkoi "valittaa" kun näytän niin huonovointiselta ja sairaalta. Sitten vasta vaikeni kun mä ärähdin että hei mä teen kolmivuorotyötä, mulla on pieni lapsi joka sairasti koko syksyn ja mieskin on 12h töissä/päivä, joten mulla ei ehkä oo tällä hetkellä aikaa tai voimia miettiä niin kovasti itseäni ja että voitaisko nyt vaan keskittyä mun niskaan ja päähän jotka on tosi kipeet! Pahoittelin kyllä ennenkuin poistuin niin ärähdystäni mut nyt hän varmaan kirjotti mun tietoihin että oon agressiivinen ja ailahtelevainen :LOL:! Alkoi vaan ottaa päähän tuollanen nalkutus :ashamed:.
 
:/
ite kävin samoilla vaivoilla lääkärissä ja mulle myös neuvottiin lihottamaan(158/50kg) ja lopettamaan imetyksen ja ottamaan omaa aikaa itselleni. no joo ota ny sit omaa aikaa kun mies on kokopäivä työssä ja talon rakentaminen kesken. Kyllä vaan se kodinhoito ja lasten hoito jää vaan mun hommaksi... kävin sitte saman vaivan takia uudestaan tk:ssa lääkäri sanoi että oon luulotautinen ja uhkaili pöpilällä...
 
No mä onneksi sain lääkkeet ja lähetteen hierojalle kun tulehdus lihaksista helpottaa. Sinuna olisin kyllä nostanut metelin noista kommenteista, hitto vie kyllähän ne nyt pystyy jo ihan tunnustelemalla diagnosoimaan jos lihakset on jumissa ja kireet, tai mulla ainakin pystyttiin! Ja kyllähän se on päivän selvää että kun kanniskelet lasta koko ajan niin kai ne hartiat ja niska nyt alkaa oireilemaan.Meet uudestaan vaan ja sanot että nyt täytyy tehdä jotain asialle ettei sun tarvi turhaan kärsiä kivuista!!
 
"vieras"
Joo minun tuttavalle oli lekuri sanonu ku meni alapääkipujen takia vastaanotolle -et älä ajattele sitä kipua niin sä et sitä muista.
oli tämä ystävä kans kivahtanu melko rumasti sille lekurille et minulla nyt on anteeksi vaan muutakin ajateltavaa et mä en turhasta valita. ja ei todellakaan se ihminen turhasta valita.
 
äippä: joo olen samaa mieltä sun kanssasi että oli kyllä hyvä lääkäri mutta siinä tilanteessa kun on aivan helvetillinen päänsärky ja niska kipu niin ei jaksa keskittyä sellaisiin asioihin mitkä ei ole ns. tämän hetken juttuja. Ja kun meidän perhekuvioita ja työjuttuja ei tällä hetkellä pysty muuttamaan niin ei se puhuminen paljoa lämmitä, tulee vaan kiukku siitä että kai mä itse tiedän nää jutut mutta kun nyt en pysty tekemään mitään asian hyväksi vaan näillä mennään. Sain mä kuitenkin onneksi kipu- ja rentouttavat piikit joten olokin helpotti. Ja olen oikeasti sitä mieltä että on tosi pätevä lääkäri,mutta sillä hetkellä otti vaan päähän noi hänen kommentit.
 

Yhteistyössä