Lapsen huono nukkuminen!

Mä kun luulin että kun korvat putkitetaan ja katsotaan että ei ole liian isot kitarisat tai nielurisat mitkä ahtauttaisi hengitystä maatessa niin poika alkaisi nukkumaan hyvin ja yhtäjaksoisesti koko yön..ketun kakka hän mitään nuku :kieh:! Ensinnäkin nukahtaminen on alkanut kestää vartin sijasta 1h asti ja 4yötä nukuttuaan hyvin on alkanut heräillä taas n 4-5 krt yössä. Mutta uutuutena on päiväunille menon vaikeus, väsyttää mutta ei haluaisi nukkua : /. Mistä tämä nyt sitten johtuu kun ei pitäisi enää korvat vaivata ja muutenkin pitäisi olla terve lapsi? Alan olemaan vaan miehen kanssa niin poikki oikeasti tuohon rikkinäiseen nukkumiseen että oiken yököttää kun kuitenkin ollaan molemmat töissä et pitäis saada edes 5-6h nukkua yhtäjaksoisesti että jaksaa eikä kuole pois:':)laugh:..
 
No,
Täyttää ens kuussa 2 vuotta, toivottavasti ei vielä ois päikkärit pois jäämässä, sit mie pulassa oon :)!
aika monilla kotihoidossa olevilla jää jo suunnilleen 2v... :( Meillä vähän yli 2veelle tuli just nuo oireet,kokeilin jättää päikkärit pois,nyt nukkuu sit 11½-12h yöunet ja päivällä vaan loikoillaan,luetaan kirjoja tai katsotaan dvd:tä vähintään ½h.Hyvin on jaksanut pieni,itellä vähän vaikeuksia,kun joutui luopumaan päivän omasta hetkestä.Meillä kun tuo ei leiki hetkeäkään itekseen
 
nannukka harmaana
Tervetuloa kerhoon! Meillä on 2,5v joka ei ole koskaan nukkunut kokonaisia öitä. Korvissa on putket ja kitarisat leikattu, mutta ei ole auttanut asiaa. Tuo päiväunilla värkkääminen oli meilläkin ennen joulua, mutta se näytti onneksi olevan ohimenevää. Lähdettiin ajelulle autolla tai vaunuilla,jolloin poju huomaamattaan nukahti.

Tällä hetkellä kokeillaan maidotonta diettiä ja nexiumia, josko pojalla olisi mahavaivoja jotka valvottaa, mutta tuloksesta tai tehosta on hankala sanoa, kun kaiken päälle iski nyt sit kuume ja räkätauti. Kaipa se on kohta uskottava neuvolan tätiä: toiset vaan on huonompia nukkujia, sille ei voi mitään!
 
No joo, noin neuvolasta on meillekkin sanottu ihan siitä lähtien kun poika ollut 6kk että kaikki ei vaan nuku koskaan hyvin. Korvalekuri taas vakuutti että kun nyt on putket niin poikakin alkaa nukkumaan yönsä hyvin, joopa joo:vampire:! Hankaluus on se että mä olen vuorotyössä ja miehellä työmatka on 150 km suuntaansa eli mun aamu- ja yövuoroissa poika joutuu heräämään ennen klo 5 aamulla ja kun hän ei nuku kunnolla öitä niin se on tosi rankkaa hänelle kun ne unet jää niin vähäisiksi. Tarhassa nukkuu sen 1- 1,5h mikä on ihan hyvä ja nukahtaakin kuulemma suht nopeasti mutta kotona ei. Joten mulla ei ole hajuakaan miten nuo yöt muuttuisi paremmiksi! Meillä nukutaan jo nyt niin että mä oon siirtynyt nukkumaan pojan kanssa hänen huoneeseensa 120 cm sänkyyn että mies saa edes vähän paremmin nukuttua mutta eipä sillä näytä olevan vaikutusta ainakaan pojan nukkumisiin. Ja ihan sama vaikka nukkuisi yksinkin!!
 
nannukka harmaana
Ja parisuhde kukoistaa!!!! Juu tää väsymys on ihan käsittävää ja ainakin meidän parisuhde kärsii, kun ollaan aina väsyneitä. Meillä poika nukkuu omassa huoneessa kun ei sillä ole merkitystä miten nukutaan tai missä. Jos jonkin poppakonstin n ukkumiseen keksit niin jaa ihmeessä, olen valmis kokeilemaan kaikkea!!!


Alkuperäinen kirjoittaja hälyyttävää?;22916451:
onko paljonkin 2veitä jotka ei leiki lainkaan itekseen?
Meillä onneks osataan kyllä leikkiä yksin vaikkei nukkua osatakaan!
 

Yhteistyössä